Husk meg
Brukernavn
Passord

Simen Brenne bak 40% av FFKs mål......

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 23 okt 06, 13:11
Han er sist eller nest sist på 13 av 35 mål sålangt denne sesongen. Noe som tilsvarer 37%. I tillegg er han en mester til å skaffe frispark og straffer. Noe som også har gitt oss mål denne sesongen bl.a mot enga. Må si jeg med stor forundring hører folk både her inne og ute ellers at mange mener Simen er oppskrytt............ For meg blir folk som ikke ser Brennes storhet folk som ikke har peiling på fotball, og jeg håper virkelig Morgan ser dette og åpner lommeboka og sørger for at Brenne blir her i mange år til. Istedenfor å bruke masse penger på stallfyll vi ikke trenger...

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 23 okt 06, 13:18
Morgan avviste i sommer et potensielt bud på ~10mill fra VIF så det er vel ingen tvil om at Simen er med i fremtidsplanene?

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 23 okt 06, 13:23
Endret: 23 okt 06, 13:58

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Han er sist eller nest sist på 13 av 35 mål sålangt denne sesongen. Noe som tilsvarer 37%. I tillegg er han en mester til å skaffe frispark og straffer. Noe som også har gitt oss mål denne sesongen bl.a mot enga. Må si jeg med stor forundring hører folk både her inne og ute ellers at mange mener Simen er oppskrytt............ For meg blir folk som ikke ser Brennes storhet folk som ikke har peiling på fotball, og jeg håper virkelig Morgan ser dette og åpner lommeboka og sørger for at Brenne blir her i mange år til. Istedenfor å bruke masse penger på stallfyll vi ikke trenger...


13 av 70 er vel ikke 37% (siden du regner med hans assists bør du ta utgangspunkt i at det er en assist per mål - selv om enkelte mål er på straffer, osv.), men uansett er det en veldig hyggelig statistikk for Simen.

Kritikken som har kommet mot Brenne har vært i kamper der han, som oftest sammen med resten av laget, har vært dårlig.  Det er vel ikke til å komme fra at Simen faktisk har spilt bedrøvelige kamper i år.

Men det han har prestert i høst bør vise klart og tydelig hvor viktig Brenne - i god for form - er for laget.

Her er forøvrig en oppdatert statistikk. Denne tar for seg samlet scorede mål og registrerte assists (vg.no - kilde):

Mål       35
Registrerte assists 24
Samlede målpoeng 59
Brenne 13 22,03
Elyounoussi 10 16,95
Toth 10 16,95
Bjørkøy  9 15,25
Kvisvik 7 11,86
Raio Piiroja 3 5,08
West 3 5,08
Ramberg 2 3,39
Bertelsen 1 1,69
Berg 1 1,69

Basert på dette ser vi angrepsspillerne våre (Tarik, Toth, Kvisvik) står for 45,76% av mål/assists, mens midtbanen (representert ved Bjørkøy, Brenne, Ramberg) står for 40,68% av mål/assists.


---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 23 okt 06, 15:14

FFK har scoret 35 mål. Simen har vært innblandet i 13 av dem. Det er 37%. Vansklig å få både assist og scoring på ett mål?


FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 23 okt 06, 15:23
Hvis Simen forsvinner i fra FFK blir jeg skikkellig lei meg! Han er utrolig god, og vil bare fortsette å utvikle seg. Han kan bli litt mer stabil i prestasjonene bare:

Heia Simen

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340