Husk meg
Brukernavn
Passord

Ord forsvinner

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ishmaelSchmuck

Knøttespiller

Ble medlem: 02 aug 06
Innlegg: 75

Lagt til: 20 okt 06, 18:01
Mener å ha merka ved et par anledninger at det forsvinner noen ord i innlegg. Flere enn meg som har det? Eller er det bare jeg som er i fredagståka?

---------------------------

Krut har større kraft enn joik. Deal with it.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 20 okt 06, 18:07
Fredagståka.

Ord forsvinner ikke med mindre noen redigerer sitt eget innlegg.

Innlegg forsvinner ikke med mindre de blir slettet av moderatorer.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 20 okt 06, 19:24

Opprinnelig postet av Holters

Innlegg forsvinner ikke med mindre de blir slettet av moderatorer.

Noe som har skjedd i tråden "I dag blir det tromme på kamp" uten at jeg helt skjønner hvorfor.

Jeg tok det opp en gang for leeenge siden her på forumet at "dere" bør være varsomme med å slette innlegg. Sånn generelt. Ellers dævær hele ideen med et forum. Å være prisgitt en hådndfull gutter som ikke har noen andre å svare for seg selv er ikke alltid like kult!

(Ikke det at det er noe stort problem, men likte ikke at dere fjernet noen innlegg i nevnte tråd. Prinsipp vettu...)

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 okt 06, 19:28
Endret: 20 okt 06, 19:29
De som får egne innlegg slettet vil nok aldri være enig i det, akkurat som fotballspillere som får gult gult alltid vil protestere på det.

Og er det noe som karakteriserer dette forumet, så er det vitterlig høy takhøyde og moderatorer som tillater MYE. Her er det minimalt som blir slettet. Dette konkrete tilfellet kjenner jeg dog ikke til, men Holters kan sikkert svare for det.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 20 okt 06, 20:12
Jeg slettet enordssvar og innleggenesom gikk i retning av noe annet enn det temaet var - altså slike ting som hva "gett" og "lol" betyr.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 20 okt 06, 21:26
Endret: 20 okt 06, 21:27

Opprinnelig postet av Holters
Jeg slettet enordssvar og innleggenesom gikk i retning av noe annet enn det temaet var - altså slike ting som hva "gett" og "lol" betyr.

...og der synes jeg du gjør feil!

 

Bare sletter sånn uten videre og uten å "si i fra" med en forklaring i tråden. Ikke det at de innleggene var så ille viktige, men jeg mener prinsippielt.

 

 PS! Og vær snill og ikke henvis til reglementet osv.... Det blir for enkelt.

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 20 okt 06, 21:29

Ang. ord som forsvinner, så hender det ihvertfall at markøren helt uten videre bytter posisjon. Hvis du driver å sletter da, så kan det jo hende at ord forsvinner.

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 okt 06, 21:30
Opprinnelig postet av Holters
Jeg slettet enordssvar og innleggenesom gikk i retning av noe annet enn det temaet var - altså slike ting som hva "gett" og "lol" betyr.


Sånne ord er jeg enig med at dere fjerner, for de er helt meningsløse.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 20 okt 06, 21:32
Endret: 20 okt 06, 21:38
Og jeg mener jeg gjør riktig.

Vi har sagt det før og kan godt si det igjen: Vi kommer til å bli mer strengere fremover, da kvaliteten på forumet har synket betraktelige de siste to årene. Jeg vil heller ha 100 brukere som diskutere saklig og konstruktiv fremfor 1000 som slenger dritt, snakker off-topic, driver med interne spøker, spammer ned forumet osv. Jeg tror vi vil tjene på det i det lange løp å forsøke å heve kvaliteten på forumet. Vi har miste mange av de tidligere dedikerte brukerne som faktisk kom med lengre, saklige innlegg. Forumet har blitt mer en chat enn et diskusjonsforum.

Og sist men ikke minst: FFKsupporter.net er et privat nettsted. Liker man ikke retningslinjene, så er det ikke verre enn å diskutere et annet sted! Som sagt før: Det er ingen menneskerett å benytte FFKsupporter.net, men et privilegium!

Edit: PS! Eh, du sier vi ikke skal henvise til reglementet... Hva i alle dager er poenget med å ha et reglement om man ikke kan henvise til det og folk ikke må følge det?

---------------------------

Ansvarlig redaktør


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 20 okt 06, 21:56

Opprinnelig postet av Holters
Edit: PS! Eh, du sier vi ikke skal henvise til reglementet... Hva i alle dager er poenget med å ha et reglement om man ikke kan henvise til det og folk ikke må følge det?

Fordi en "sidekommentar" som jeg skrev i stad, blant tusenvis av andre innlegg her, ikke skilte seg ut på noen som helst måte. Og ble slettet...

Derfor blir det for enkelt å henvise til det såkalte "reglementet" . Det kommer jo helt tydelig an på dagsformen til dere i "guttegjengen" på hvilke innlegg som blir fjernet og hvilke som får bli!

Men for å si det sånn; tror vel ikke jeg har vært bort i noen andre som er sååå dårlige til å ta selvkritikk som deg da....

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 20 okt 06, 22:00
Endret: 20 okt 06, 22:13
Nå husker jeg ikke helt hva ditt innlegg gikk ut på, men jeg slettet de innleggene som fulgte trenden fra "gett" og "lol" nedover, og de innleggene var rimelig håpløse. Om ditt innlegg var superdupert, men ble et offer for de andre rundt, så beklager jeg. Jeg tror nok det var en grunn til at jeg slettet det, men om ditt var mer fornuftig, så hadde det ikke gitt mening stående alene når resten ble fjernet.

For øvrig enig i det Costanza skrev over: De som får et innlegg slettet vil aldri være enig i det - akkurat som en spiller aldri er enig når man får et gult kort. En god sammenligning.

Om jeg er dårlig til å ta selvkritikk eller ei kan du ta på PM.

Selv synes jeg du er dårlig til å formidle hva du egentlig har et problem med og at du lager en stor sak ut av ingenting - mildt sagt skyter spurv med kanon!

Har du noen gang selv prøvd å lede noe? Eller vært moderator av et forum?

Da ville du visst at det jaggu ikke er lett å gjøre alle til lags!

Stenger denne tråden nå, da trådstarter har fått svar på det han spurte om og denne tråden har også tatt en helt annen vending enn trådens tema.

---------------------------

Ansvarlig redaktør



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340