Husk meg
Brukernavn
Passord

Ønsker Eggen neste år? Ja/Nei

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

risholt

Knøttespiller

Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 36

Lagt til: 23 okt 06, 12:42
Opprinnelig postet av frecjoha

Vil bare se hva vi mener her inne.

Ønsker vi Eggen som trener neste sessong?

 

Svar med ja eller nei før dere skrivere eventuelle andre komentarer, på den måten blir det lettere å telle opp.

JA:D


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 23 okt 06, 12:45
Endret: 23 okt 06, 12:46

Er tildels enig med deg men vi må ikke bli historieløse. Husk at missnøyen til Drillo i FFK startet lenge før resultatene begynne å svikte.  FFK lå jo i toppen første del av sesongen i fjor. Men jeg følte i alle fall ikke at Drillo ble akseptert av FFK publikumet av den grunn.

 

Det var heksejakt da og det er heksejakt nå og jeg liker det i alle fall ikke!


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 23 okt 06, 14:13

Opprinnelig postet av Kent
Ja Myhre, Shaban og Bjørkøy er jo ikke ledertyper!

Myhre var her i 3 uker eller noe. Bjørkøy går foran som et godt eksempel, men noen spesiell ledertype er han ikke. Shaban ønsker å være det, men er det ikke. Så svaret på ditt retoriske spørsmål er ; nei.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 23 okt 06, 15:24

Pengene ble hentet inn for å bla. redde FFK sport fra konkurs, konkursbegjæring var sendt.

Vi var en hårsbredd fra degradering til 2.div.

Opprinnelig skulle det være en emisjon, men pga klubben finansielle situasjon ønsket nesten ingen å være med .

 

Dermed startet operasjon redning , der man la seg flate for blant annet tidligere støttespillere.  


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 23 okt 06, 16:10
Opprinnelig postet av Kent

Personlig synes jeg det ville vært trist om vi skulle begynne å spille fotball som bygger på langballer, defensiv trygghet og liten risiko. Med så mange spennende offensive spillertyper FFK har i dag ville jeg se på det som et stort skritt bakover. Tror det er alt for få krigertyper i FFK til å spille slik fotball med maks uttelling, slik f.eks. Ham-kam gjør.

 

Nei 4-3-3 og full gass fremover er hva jeg håper FFK sitt varemerke vil være også i årene fremover!

 

så du mener at FFK er mer tjent med offensiv glad fotball og slite i bunnen som nå, en skikkelig dritt fotball, som kan føre FFK oppover på tabellen??

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 okt 06, 16:18
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Opprinnelig postet av Kent

Personlig synes jeg det ville vært trist om vi skulle begynne å spille fotball som bygger på langballer, defensiv trygghet og liten risiko. Med så mange spennende offensive spillertyper FFK har i dag ville jeg se på det som et stort skritt bakover. Tror det er alt for få krigertyper i FFK til å spille slik fotball med maks uttelling, slik f.eks. Ham-kam gjør.

 

Nei 4-3-3 og full gass fremover er hva jeg håper FFK sitt varemerke vil være også i årene fremover!

 

så du mener at FFK er mer tjent med offensiv glad fotball og slite i bunnen som nå, en skikkelig dritt fotball, som kan føre FFK oppover på tabellen??



Må vel gå ann å finne en mellomting her.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 23 okt 06, 22:29
Endret: 23 okt 06, 22:29
Opprinnelig postet av Kent
 

Nei 4-3-3 og full gass fremover er hva jeg håper FFK sitt varemerke vil være også i årene fremover!

 

Og hvorfor burde ikke en 4-3-3 formasjon innby til defensiv trygghet? Noe sier meg at du ikke er helt stø på dette med formasjoner, og hadde jeg orket å bruke kvelden på å opplyse deg skulle jeg gitt deg noen "pointers" i forhold til dette...For å ta det ekstremt kort, 4-3-3 i angrep, eller i det offensive om du vil, blir faktisk til 4-5-1 defensivt.

 

Nei, gidder ikke bruke tiden på tull, kom med no konstruktivt i steden for å kverulere med tomt pjatt, det blir fort gjennomsiktig...

---------------------------

Frua mener jeg ikke kan vise følelser, pøh, jeg har grått mer enn 1 gang etter at favorittlaget har snubla...

Gråt om kapp med regnet når biletten var sikra i dag...


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 24 okt 06, 09:13
Endret: 24 okt 06, 09:14
Opprinnelig postet av KeJ
Opprinnelig postet av Kent
 

Nei 4-3-3 og full gass fremover er hva jeg håper FFK sitt varemerke vil være også i årene fremover!

 

Og hvorfor burde ikke en 4-3-3 formasjon innby til defensiv trygghet? Noe sier meg at du ikke er helt stø på dette med formasjoner, og hadde jeg orket å bruke kvelden på å opplyse deg skulle jeg gitt deg noen "pointers" i forhold til dette...For å ta det ekstremt kort, 4-3-3 i angrep, eller i det offensive om du vil, blir faktisk til 4-5-1 defensivt.

 

Nei, gidder ikke bruke tiden på tull, kom med no konstruktivt i steden for å kverulere med tomt pjatt, det blir fort gjennomsiktig...

 

Så du mener FFK spilte i en tradisjonell 4-5-1 defensivt mot Odd-Grenland på søndag? For å ta det kort, det er ingen automatikk i at 4-3-3 offensivt blir 4-5-1 defensivt, det burde være klart! Man kan presse i 2 eller 3 ledd defensivt skjønner du....


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 24 okt 06, 10:18
Opprinnelig postet av risholt
Opprinnelig postet av frecjoha

Vil bare se hva vi mener her inne.

Ønsker vi Eggen som trener neste sessong?

 

Svar med ja eller nei før dere skrivere eventuelle andre komentarer, på den måten blir det lettere å telle opp.

JA:D

Ja

synes det er litt rart at nesten ingen har skrevet ja eller nei før innlegget sitt når det står i begynnelsen av tråen. Er folk tjukke i hue eller leser de bare overskriftene?

---------------------------

FFK tar hjem pokalen i år:)


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 24 okt 06, 10:21
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Opprinnelig postet av Kent

Personlig synes jeg det ville vært trist om vi skulle begynne å spille fotball som bygger på langballer, defensiv trygghet og liten risiko. Med så mange spennende offensive spillertyper FFK har i dag ville jeg se på det som et stort skritt bakover. Tror det er alt for få krigertyper i FFK til å spille slik fotball med maks uttelling, slik f.eks. Ham-kam gjør.

 

Nei 4-3-3 og full gass fremover er hva jeg håper FFK sitt varemerke vil være også i årene fremover!

 

så du mener at FFK er mer tjent med offensiv glad fotball og slite i bunnen som nå, en skikkelig dritt fotball, som kan føre FFK oppover på tabellen??

 

Ja, jeg vil mye heller at vi kan være stolt av å spille god offensiv og underholdende fotball i stedet for feig drittfotball som for eksempel ham-kam Nå kan jeg vifte med skjerfet mitt og være stolt av laget mitt, det hadde jeg ikke gjort hvis de hadde spillt møkkafotball!!

---------------------------

FFK tar hjem pokalen i år:)


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 24 okt 06, 10:27
Endret: 24 okt 06, 10:35
[quote=sklitakling]

Opprinnelig postet av Holters
Er så dritt lei alle de bortforklaringene om at Eggen ikke har hatt penger til rådighet... Klubber med mindre budsjetter har klart seg langt bedre enn oss og blant de finner vi flere nyopprykkede klubber, så det er klart det er andre faktorer som trekker oss ned i sumpa år etter år. Treneren er nok en av de og den vanvittig dårlige bruken av pengene når det gjelder innkjøp av forsterkninger.

En annen ting som er helt latterlig er hvordan Eggen syter over at laget mangler ledertyper... Hallo Eggen...? Du har vært i klubben i fem år og det er vel strengt talt du som har hatt ansvaret for å hente inn lederskikkelser? Makan til dårlig bortforklaring. I tillegg var du sterkt delaktig i å sparke bort den største lederskikkelsen av dem alle nordover til Hamar.

 

   Eggen har med viten og vilje unngått å ansette spillere med sterke personligheter (les; ledertyper). Mannen eier jo ikke selvinnsikt. Gleder meg til å få ny trener neste sesong :) Beklager at det ikke ble fete typer Sklitakling.

 

Så enig så enig, .

I tillegg kan en legge til hvordan talenter / lovende spillere som er blitt hanta inn er blitt benytta. Ellers missbrukt.

F.eks en aktuell sak, hvilke sjangser har f.eks H. Vuorinnen fått av Eggen. Det må jo være totalt demoraliserende for en mann med 16mål på 17 kamper i finsk 1.div og se på Toth i 1.omgang på stadion.

Fortsatt håp om TLspill, europacup, ny trener og 3-4 nye kvalitetspillere på ny stadion i 2007.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 24 okt 06, 11:02
Opprinnelig postet av Kent
Opprinnelig postet av KeJ
Opprinnelig postet av Kent
 

Nei 4-3-3 og full gass fremover er hva jeg håper FFK sitt varemerke vil være også i årene fremover!

 

Og hvorfor burde ikke en 4-3-3 formasjon innby til defensiv trygghet? Noe sier meg at du ikke er helt stø på dette med formasjoner, og hadde jeg orket å bruke kvelden på å opplyse deg skulle jeg gitt deg noen "pointers" i forhold til dette...For å ta det ekstremt kort, 4-3-3 i angrep, eller i det offensive om du vil, blir faktisk til 4-5-1 defensivt.

 

Nei, gidder ikke bruke tiden på tull, kom med no konstruktivt i steden for å kverulere med tomt pjatt, det blir fort gjennomsiktig...

 

Så du mener FFK spilte i en tradisjonell 4-5-1 defensivt mot Odd-Grenland på søndag? For å ta det kort, det er ingen automatikk i at 4-3-3 offensivt blir 4-5-1 defensivt, det burde være klart! Man kan presse i 2 eller 3 ledd defensivt skjønner du....

 

Hvem har trukket inn Odd-kampen her? Ikke jeg, ergo, det er du som er på tur, igjen. Jeg uttaler meg på genrelt grunnlag, ikke om en spes. kamp eller situasjon...

 

Våkn opp og tenk deg om før du kommer med mer oppgulp...

---------------------------

Frua mener jeg ikke kan vise følelser, pøh, jeg har grått mer enn 1 gang etter at favorittlaget har snubla...

Gråt om kapp med regnet når biletten var sikra i dag...


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 24 okt 06, 11:29
Endret: 24 okt 06, 11:29
Opprinnelig postet av KeJ

 

Hvem har trukket inn Odd-kampen her? Ikke jeg, ergo, det er du som er på tur, igjen. Jeg uttaler meg på genrelt grunnlag, ikke om en spes. kamp eller situasjon...

 

Våkn opp og tenk deg om før du kommer med mer oppgulp...

 

OK, der sluttet jeg å ta deg seriøst!!!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 24 okt 06, 23:50
Opprinnelig postet av Krumtapp

Jeg synes det er vanskelig å si hva som er best for FFK, men én ting er helt sikkert; kontinuitet er en vinnerresept.

 

Og selv om ingenting er helt sikkert, er det i alle fall en signifikant sannsynlighet for at dette medfører riktighet.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 25 okt 06, 00:43
Endret: 25 okt 06, 01:34
Det har ikke slått deg at Heavy rett og slett kanskje ikke er god nok. Han var svak når han fikk sjansen mot Stabæk. Ja, Eggen ga han sjansen. Han har vært svak i rekrutt kampene han har spilt og han har kanskje vist tegn på trening som har gjort at Eggen ikke har villet bruke han...... Den ensidige fokuseringa på hvor dårlig alt Eggen har gjort blir bare patetisk...... Tarek  er vel årets stjerneskudd..... Men som vanlig Eggen skal ha skylden for dem som ikke slo igjennom, mens andre skal ha kreditt for dem som gjorde det........

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 25 okt 06, 16:39
Endret: 25 okt 06, 16:40

JA!!!

 

Eggen er FFK tvers igjennom og brenner for klubben!! Det han har gjort med FFK er kjempestort!

Neste år trur jeg vi vil gjøre det godt uansett, bare vi klarer oss i tippeligaen i år!

Men jeg håper Eggen lærer av de store feila ham har gjort i år, jeg trur vi hadde kjempa på øvre halvdel hadde det ikke vært for disse!

Han må bli bedre på innkjøp, ikke bare kjøpe for å kjøpe!!

Han må også bli mere kynisk på bortebane, vi kan ikke gå ut å trur vi er verdens beste der!! Trur også flere av spillera på laget kan heve seg flere hakk i ett 4 4 2 system!!

 

Ser heller ingen trener som kan ta FFK noe særlig videre, det måtte i tilfelle være Tom Nordlie eller Tørum!



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340