Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Odd Grenland

Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 12 12

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 okt 06, 00:24
gla melding

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 okt 06, 00:31

Opprinnelig postet av keiko99
gla melding

Trond Erik Bertelsen er tilbake i full trening. Allerede søndag kan han være tilbake på banen mot Odd Grenland.
Det står kan være. Han kunne også være klar mot Tromsø. Så for meg så er ikke dette en gladmelding før det er sikkert. Sånn som det er blitt nå så er det nesten blitt et must at han skal være med mot Odd. Hvis ikke så er jeg redd vi rykker ned.

 

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 okt 06, 00:33
alltid optimist jeg

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 okt 06, 00:36

Opprinnelig postet av keiko99
alltid optimist jeg

Har ikke noen grunn til å være det om dagen keiko99.

 

 


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 20 okt 06, 13:39
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Det er fire typer tilskuere etter min mening:

 

VIP gjester. Relativt trofaste og entusiastiske. Ofte mer opptatt av statusen det gir å være VIP gjest enn det sportslige.

 

Heiagjengen. Må ikke forveksles med supportere. Heier på alle de kan identifisere seg med som vinner. Går heller på damefotballkamper om de vinner mer enn herrene. Vil identifisere seg med en suksess.

 

Fotballhuer. Genuint opptatt av sporten. Har ofte vært spiller og/eller trener på et litt høyere nivå. Er ofte mer kritiske enn entusiastiske.

 

Supportere. Bærebjelkene på en stadion. Støtter lagetsitt i tykt og tynet. Lager liv hele kampen.

 

Når motgangen kommer forsvinner Heiagjengen ut bakdøra. Vip gjestene står fortsatt i hele pausen så flest mulig ser dem. Fotballhuene blir enda mer kritiske men møter opp. Supporterene står på, men gråter på vei hjem.

Det har vart mange fra Heiagjengen i Fredrikstad.



Haha, herlig! 

Men du glemte en kategori, kanogvetalt:

Fotballhuer II:  Genuint opptatt av sporten, men er 100% inkompetente rent fotballfaglig. Har ofte vært spiller på lavere nivå (deltar gjerne fortsatt i bedriftslaget) og har kanskje også forsøkt seg som trener for guttelag (8-10 år) uten å evne annet enn å kjefte opp smårollingene fordi de ikke fulgte taktikken til treneren.  De er voldsomt entusiastiske på tribunen, men utelukkene når det gjelder å kritisere. De synger aldri, klapper aldri og den eneste gangen de høres godt og tydelig er når de kjefter på en FFK-spiller eller forteller dommeren at han er sveiseblind og at førerhunden ble stående igjen i garderoben i pausa.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 okt 06, 13:58
Her kan dere få en pekepinn på hvor mange vi får hvis vi rykker ned.www.fredrikstadfk.no/default.asp Kanskje legge på 1000 stk. p.g.a. ny stadion.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 19 okt 06, 14:30
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Her kan dere få en pekepinn på hvor mange vi får hvis vi rykker ned.www.fredrikstadfk.no/default.asp Kanskje legge på 1000 stk. p.g.a. ny stadion.


Hva mener du Rune? Er jo bare terminlista for 2003 jo.

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 okt 06, 14:55
Opprinnelig postet av Scout
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Her kan dere få en pekepinn på hvor mange vi får hvis vi rykker ned.www.fredrikstadfk.no/default.asp Kanskje legge på 1000 stk. p.g.a. ny stadion.


Hva mener du Rune? Er jo bare terminlista for 2003 jo.


Du kan jo bare klikke på hver seriekamp hjemme, så ser du hvor mange som kom sist vi var i 1. div. Det gir vel en bra pekepinn det, eller ??

Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 19 okt 06, 10:51
Endret: 19 okt 06, 10:52

Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av keiko99
dems svake side er vel at den har en 3 bak i forsvaret, men vi er nødt til å stenge av svindal larsen.. jo mere hab gjor jo bedre blir odd..

billettsalget går tregt ser jeg

 

Fredrikstad-folk er og blir medgangs-supportere. Er ingen nyhet det. Har en misstanke om at det blir dåligere oppmøte enn hjemmekampen mot Tromsø....

 

Lillestrøm - FFK 1-1

Vålerenga - FFK 0-3 (Cupen)

FFK - Start 4-0

Vålerenga - FFK 5-1

FFK-Molde 1-1

FFK - Start 3-2 (Cupen)

Stabæk - FFK 3-2

FFK - Sandefjord 2-1

 

4 seire, 2 uavgjort og 2 tap på de siste 8 kampene før møtet med Tromsø....selvfølgelig skaper dette entusiasme, FFK virker som å ha funnet flyten....MEN...

 

Tromsø - FFK 3-1, en pinlig affere, naive trenere, tabber av forsvaret..og vi er tilbake der vi har vært hele sesongen....

 

Dermed står vi med 2 seire, 2 uavgjort og 3 tap i serien... + kvalikplass

 

Dette skaper ikke entusiasme. En annen grunn til at det ikke er solgt fler billetter, tror jeg er været....det er ikke til å skyve under en stol at (veldig) mange ser an været før de drar på stadion.....


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 20 okt 06, 14:09
Litt statistikk, som for en gangs skyld er hyggelig lesning.
:-)

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 okt 06, 14:21
Endret: 20 okt 06, 14:22
Opprinnelig postet av JJunior
Litt statistikk, som for en gangs skyld er hyggelig lesning.
:-)


Jeg er like nervøs uansett hva jeg leser om dagen. Kniper Odd 1 p. så er vi på dypt vann.
Jeg leser også at Tromsø og Sandefjord er så godt som nede allerede. Hvis Sandefjord vinner til helga så har vi store problemer selv om vi skulle vinne mot Odd. Sånn jeg ser det så må vi ha poeng i en av de 2 siste kampene. Og helst 3p.

Hoxmeister

Knøttespiller

Ble medlem: 31 mai 06
Innlegg: 74

Lagt til: 20 okt 06, 17:35

Helt ening med deg rune, om vi ikke vinner til søndag ,så begynner vi å få store problemer med å klare oss.

 


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 20 okt 06, 18:13

FFK har to livsviktige kamper foran seg, og bør helst vinne begge.

Odd kampen må FFk vinne.

Lyn kampen bør FFk vinne.

Derfor trengs det flest mulig på begge disse kampene, for å hjelpe til med seier.

Ps, Synes at de som er opptatt av fotballtilskuere jamen burde ta med seg medgangssupporterne. Dette er egentlig en helt annen kategori enn heiagjengen. Medgangssupporterne er den type supportere som er blind for kritikk av eget lag, og opplever all kritikk mot" gudene" som negativ og helt destruktiv. De forsvarer "guden/e" oftest helt til skrifta er total på veggen, da forsvinner og forstummer de. Blir vekk og er vekk helt til neste medgangsbølge.

Ps. Medgangssupportere elsker cupfinaler, men svikter laget i skjebnekamper.

 

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1127

Lagt til: 20 okt 06, 18:41
hengte send knapen seg opp drakula? Nei, seriøst! Jeg setter meg på bussen på søndag morgen og skal til Fredrikstad og Synge på stadion til jeg ikke stemme ijen, turen blir på ca 60 mil... En vei, vel alt for gutta!

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 20 okt 06, 23:29

Opprinnelig postet av Martin
hengte send knapen seg opp drakula? Nei, seriøst! Jeg setter meg på bussen på søndag morgen og skal til Fredrikstad og Synge på stadion til jeg ikke stemme ijen, turen blir på ca 60 mil... En vei, vel alt for gutta!

Respekt!

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1127

Lagt til: 20 okt 06, 23:32
Takk. Klubben er nermest familie for meg!  Gru/gleder meg...  


Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 12 12

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340