Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Odd Grenland

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 12 1

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 15 okt 06, 20:06
Vinn for svarte! Vinn!

---------------------------

Ære være Plankebyen


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 15 okt 06, 20:08
Endret: 15 okt 06, 20:10
Viking klarte å slå dem i Skien idag, så da bør vel vi nesten klare å slå dem på Stadion?
Hvis vi taper er det nok takk og farvel, kroken på døra og lefsa i dass når det gjelder Tippeligaspill.
Jeg er som regel optimist, men det er ikke lett å være det nå, med tanke på at vi har igjen én bortekamp, pluss et RBK-lag som kjemper om seriegull.

Vinner vi derimot, så ser det straks lysere ut. Vi har jo fremdeles ikke tapt for Lyn på Ullevaal. :)

---------------------------

FFK for alltid!
Guttæne mot Cupgull nr. 11


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 15 okt 06, 20:45

Vi slår Odd hjemme me dette laget.

1. Shabaan

2. Czwartek

3. Bjørkøy

4. Gerrbrand

5. Raio

6. Berg

7. Brenne

8. Stadheim

9. Tarik

10. Hermani

11. McDonald


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 15 okt 06, 20:54
Jeg har ingen tro på at Vourinen starter fremfor Toth, og jeg ønsker det heller ikke. Er over hodet ikke overbevisst om at Vourinen er den forsterkningen vi håpet på. Han har enda ikke scoret for FFK eller FFK2.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 15 okt 06, 21:06
Opprinnelig postet av Holters
Jeg har ingen tro på at Vourinen starter fremfor Toth, og jeg ønsker det heller ikke. Er over hodet ikke overbevisst om at Vourinen er den forsterkningen vi håpet på. Han har enda ikke scoret for FFK eller FFK2.


Heavy har fått en lignende start slik som Kristen Vikmae fikk i fjor. Vikmae var egentlig jævlig god, men kom ikke skikkelig inn i spillestilen. Vikmae var en spiller som var veldig god rettvendt, men sjeldent fikk sjansen. Jeg synes å se likheter med Heavy på dette området.

Kvaliteter: Store, Sterk, Rask, God teknikk, Skumle avslutninger.

Det er ingen vits å forkaste denne mannen ennå. Det er ikke lett å utrette mirakler på slutten av daffe kamper der laget er innstilt på tap. Eller har han vel fått en sjans fra start.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 15 okt 06, 23:13
vi kan være så sure og bitre så mye vi vil. men på denne kampen MÅ vi møte opp og støtte guttæne!! frykter at det kommer kun 7000 i en kamp vi må vinne... hvis vi vil FFK skal være i TL neste år, håper jeg folk møter opp og synger av full hals

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 okt 06, 23:49
Sånn jeg ser det , så må vi vinne mot Odd ( er vel enklest ?? ). Og så må vi minst ha en uavgjort i de 2 siste. Og det tror jeg er lettest mot RBK ( kanskje i feriemodus ). Sånn som laget har vært i bortekampene hittil i år ,så tror jeg det blir 0 p. mot Lyn også, dessverre.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 okt 06, 00:01
Endret: 16 okt 06, 00:02
Opprinnelig postet av Shadar
Opprinnelig postet av Holters
Jeg har ingen tro på at Vourinen starter fremfor Toth, og jeg ønsker det heller ikke. Er over hodet ikke overbevisst om at Vourinen er den forsterkningen vi håpet på. Han har enda ikke scoret for FFK eller FFK2.


Heavy har fått en lignende start slik som Kristen Vikmae fikk i fjor. Vikmae var egentlig jævlig god, men kom ikke skikkelig inn i spillestilen. Vikmae var en spiller som var veldig god rettvendt, men sjeldent fikk sjansen. Jeg synes å se likheter med Heavy på dette området.

Kvaliteter: Store, Sterk, Rask, God teknikk, Skumle avslutninger.

Det er ingen vits å forkaste denne mannen ennå. Det er ikke lett å utrette mirakler på slutten av daffe kamper der laget er innstilt på tap. Eller har han vel fått en sjans fra start.

Hehe, Viikmae var langt fra "jævlig god" gett...

Heavy minner mer om Hoås enn Viikmae.

Forkaster ikke Heavy og var i utgangspunktet veldig positiv til ham, men etter å ha hørt litt fra andre som burde ha litt peiling, så er jeg langt mer skeptisk. Heavy presterer ikke engang for FFK2 og holder du ikke nivået i 3. divisjon, så får du meg til å bli skeptisk. Når det er sagt, så virker det som om at det er mange a-lagsspillere som underpresterer for FFK2...

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 okt 06, 00:10
Hvis ikke Bertie er klar mot Odd, så foretrekker jeg heller Christian Halvorsen fremfor Tamas.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 okt 06, 08:35
vinner vi ikke denne kampen  da rykker vi ned...

---------------------------

http://keiko99.net


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 16 okt 06, 08:45

Vi måtte selfølgelig havne her i år igjen...

Nå må jeg (nesten) forlange utsolgt på stadion, når det blir mobilisering vinner vi som regel.

Det samme mot Lyn, full VG-sving.

...og jeg skal bli så j"#¤/&% glad når vi sikrer ny kontrakt.

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 16 okt 06, 10:03
Endret: 16 okt 06, 10:05
Måten vi tapte i går på var ühber-kjip, men selve resultatet var vel ikke akkurat uventet. Nå er vi ferdige med den vanskeligste bortekampen, og må selvsagt ta Odd hjemme. Lyn borte går det an å håpe på poeng i, synes jeg, og hvis bare RBK gjør jobben mot Ham Kam, så kan de fort ha sikret gullet innen de møter oss. Da tror jeg minst på uavgjort der.

Husk at de andre bunnlagene har et veldig tøft program, samt at de møter hverandre. Jeg tror f.eks. at Sandefjord kan gå hen og ikke hente mer enn ett, eller kanskje til og med null poeng på gjenstående kamper. Tromsø kan kanskje vinne hjemme mot Start, men fort tape begge bortekampene. Det skal ikke mange poengene til for at FFK minst sikrer kvalik, og sikker plass SKAL være innen rekkevidde.

Slik spiller bunnlagene:

Runde 24
FFK-Odd
Start-Sandefjord
LSK-Tromsø
Viking-Lyn
Molde-Hamkam

Runde 25
RBK-Viking
Lyn-FFK
Tromsø-Start
Sandefjord-VIF
Stabæk-Molde
Brann-Hamkam

Runde 26
Molde-Sandefjord
VIF-Tromsø
FFK-RBK
Viking-Brann
Hamkam-Stabæk

tubbs

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 06
Innlegg: 64

Lagt til: 16 okt 06, 10:09
Enig. Det kan se ut som Sandefjord sliter skikkelig. Viking klarer seg, det kommer til å stå mellom FFK Molde og Tromsø. Vinner vi mot Odd ser alt mye bedre ut, og det skal det være mulig å få til! Jeg er bekymret, men Ffk er rett og slett for gode til å rykke ned, og før eller senere kommer det en borteseier! Jeg tror den kan komme mot Lyn...

math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 16 okt 06, 10:19
Med full tenning mot Odd skal vi slå dem hjemme. Det er klart det er et par spiller å frykte, men om man jobber skikkelig så skal det ikke være noen trussel. Hvor var presset fra midtbanen vår i andre omgang? Bernier fikk jo fordelen ballen hele tida. Vi kan ikke la f.eks Svindal Larsen få gjøre det samme for Odd.

---------------------------

math


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 16 okt 06, 10:28
Opprinnelig postet av tubbs
Enig. Det kan se ut som Sandefjord sliter skikkelig. Viking klarer seg, det kommer til å stå mellom FFK Molde og Tromsø. Vinner vi mot Odd ser alt mye bedre ut, og det skal det være mulig å få til! Jeg er bekymret, men Ffk er rett og slett for gode til å rykke ned, og før eller senere kommer det en borteseier! Jeg tror den kan komme mot Lyn...


Ikke glem Hamkam som sannsynlig dumpekandidat. Taper de mot RBK i dag (det må jo gå an å håpe på det, selv om kamma er gode på briskeby) så ligger de syltynt an. Møter Molde borte, Brann borte og Stabæk hjemme i de siste kampene.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 16 okt 06, 10:35
Hvis ikke neste borteseier kommer mot Lyn, så kommer den i 1 div til neste år....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 16 okt 06, 17:42
Opprinnelig postet av Bob Page
Hvis ikke neste borteseier kommer mot Lyn, så kommer den i 1 div til neste år....


Enig den! Tror vi må vinne borte mot Lyn. RBK kommer til å tape for HamKam i dag. Ingenting ville vært mere typisk enn det. Ironisk navn på en liga; tippeligaen, er jo faen meg klin umulig å tippe en dritt. Tror fort vi kan snyte Rbk for gullet hjemme i siste runde slik vi gjorde mot Start borte i fjor. Spennende JA, bra for kroppen NEI

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 okt 06, 18:11
Endret: 16 okt 06, 18:13
Opprinnelig postet av Bob Page
Hvis ikke neste borteseier kommer mot Lyn, så kommer den i 1 div til neste år....
uenig.  vi kan redde oss for at andre lag bak/eller rett forand også kan avgi poeng..


Dommere:
Hoveddommer:     Alseth, Kjell
Assistentdommer:     Havig, Øystein
Assistentdommer:     Karlsen, Ole Hermann
Observatør:     Haugen, Rolf
4.dommer:     Ahlsen, Mads
NFF-delegat:     Nilsen, Bjørn Einar

---------------------------

http://keiko99.net


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 16 okt 06, 21:02
Se der ja. Ham-Kam - RBK 1-1
Det avgjøres i siste serierunde folkens. Garantert!

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 16 okt 06, 21:04
Det var da som faen, dette har vært en blytung og brutal mandag.........

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 12 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f