Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Odd Grenland

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 12 3

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 19 okt 06, 01:30

Opprinnelig postet av Costanza

.... for øvrig en spiller jeg synes fortjener applaus før avspark på søndag. Watson var en spiller som virkelig ønsket å bli i FFK og nektet å gi opp når Eggen prøvde å "fryse ham ut" av laget. I tillegg var han en spillertype jeg personlig hadde veldig sans for Virket også som en trivelig kille utenfor banen som kjørte sin egen stil. På en positiv måte, og sånt er gøy.

Så får han heller være motspiller på linje med Svindal Larsen & co. når dommeren blåser i fløyta.[/quote]

 

Støttes så absolutt... kunne ikke sagt meg mere enig. Om jeg står alene, så skal han klappes frem før kampen.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 19 okt 06, 05:11
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av GurrBass

De bør også være varsomme med Watson..

Han har teknikk nok til å drille bort en del spillere....


.... for øvrig en spiller jeg synes fortjener applaus før avspark på søndag. Watson var en spiller som virkelig ønsket å bli i FFK og nektet å gi opp når Eggen prøvde å "fryse ham ut" av laget. I tillegg var han en spillertype jeg personlig hadde veldig sans for Virket også som en trivelig kille utenfor banen som kjørte sin egen stil. På en positiv måte, og sånt er gøy.

Så får han heller være motspiller på linje med Svindal Larsen & co. når dommeren blåser i fløyta.

Han har vel ikke akkurat vist at han holder bra tippeliganivå. Har fått mye spilletid i Odd, uten å imponere noe særlig. Men vi kunne beholdt han som en potet. Hadde hadde i alle fall ikke kommet med på ffk i dag. Kanskje ikke benken heller...

Men for å slå odd, så tror jeg vi må gjøre som vi alltid gjør på hjemmebane. Gå ut i hundre og få fart i ballen langs bakken. Kommet rundt på kantene og fylle på med folk i boksen. Odd er heldigvis også et spillende lag, det passer oss mye bedre "kick and run".

Også er det som folk har nevnt tidligere her, for å stoppe Odd, så må man stoppe Svindal Larsen. Det har lagene klart de siste kampene, så Odd har derfor tatt lite poeng i det siste.

---------------------------

Ære være plankebyen!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 okt 06, 06:38

Opprinnelig postet av keiko99
dems svake side er vel at den har en 3 bak i forsvaret, men vi er nødt til å stenge av svindal larsen.. jo mere hab gjor jo bedre blir odd..

billettsalget går tregt ser jeg

 

Fredrikstad-folk er og blir medgangs-supportere. Er ingen nyhet det. Har en misstanke om at det blir dåligere oppmøte enn hjemmekampen mot Tromsø....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å, POKALEN LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!


Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 19 okt 06, 08:18
Det gjelder nok ikke "Fredrikstad-folk" spesielt, men supportere generelt. Alle klubber har medgangssupportere. Tror ikke supportere fra Fredrikstad er no verre en andre steder og klubber.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 19 okt 06, 08:41
4-4-2 toth og vourinen i to spann,tror de kan utfylle hverandre meget bra

Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 19 okt 06, 09:04
Det er jo nettopp mot spillende lag som Odd vi må spille 4-3-3. Vent med 4-4-2 / 4-4-1-1 til Lyn-kampen.

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 19 okt 06, 10:29

             rami

pål   raio  patrick  bjørkøy

              berg

 brenne        ramberg

tarik        tóth        kvisvik

 

også vil jeg ha et tidlig bytte av mcdonald. blir bertil klar, vil jeg sette ut pål og flytte bjørkøy over på høyre. bjørkøy er best på midten, men kvaliteten på de vi har på midtbanen er merkverdig bedre enn kvaliteten vi besitter på backene. uten bjørkøy i backrekka, har vi kun patrick som har litt kvaliteter til å slå oppspill.

---------------------------

med ffk til champions league!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 okt 06, 10:50
Shaaban
Czwartek - Gerrbrand - Piiroja - Szekeres
Bjørkøy - Ramberg - Brenne
Kvisvik - Toth - Tarik

Enkelt og greit.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 okt 06, 12:15
Opprinnelig postet av Costanza
Shaaban
Czwartek - Gerrbrand - Piiroja - Szekeres
Bjørkøy - Ramberg - Brenne
Kvisvik - Toth - Tarik

Enkelt og greit.

Jeg får sitere meg selv.... for ifølge FB blir dette laget som starter mot Odd. Bertelsen er tilbake i trening, men trenger nok en uke på seg for å nærme seg kampform. Jeg tror dette er det beste laget vi kan stille per i dag. Ikke ofte jeg er enig med Eggens laguttak...

tubbs

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 06
Innlegg: 64

Lagt til: 21 okt 06, 13:30
Enig. Dette er førsteellveren, Berie trenger nok noen uker på å komme i form. Virker som KTE kjører den samme linjen som senior Eggen, viktig å få satt en førsteellver.  

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 21 okt 06, 13:41

Ja da, knappen hang seg opp eller noe annet skjedde. Satt og skrev på en for meg ukjent maskin.

Godt at du / dere tok det humoristisk og ikke trodde at jeg har såååååå stort behov for å gjenta meg sjøl.

Til moderator e.a takk for at du fjernet stamminga mi.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 21 okt 06, 13:56

bertie burde brukes fra start allerede nå. jeg er ikke redd for at han ikke skal være kondisjonsmessig i god form. han har jo drevet med alternativ trening hele skadeperioden. det som han mangler er kamptrening og balltrening. kamptrening får han ikke på noen andre måter enn å spille på førstelaget. b-laget har jo ikke flere kamper. balltrening kunne han trengt, men tror uansett ikke ballkontrollen skulle være så utrolig mye dårligere enn tamas´.

 

bruk bertie på backen nå, og bruk heller et tidlig bytte hvis det ikke skulle fungere. å sette han på benken gjør bare at man utsetter problemene en uke. vi trenger han 100% til de siste kampene og cupfinalen!

---------------------------

med ffk til champions league!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 okt 06, 17:21
Endret: 21 okt 06, 17:24

Flere spillere fra Odds a-lag har spilt for Odd2 i dag, blir spennende å se hvordan det slår ut mot oss i morgen, får håpe at de kjenner det bena.

De som spilte var Ali Gerba, som scorte to mål,Fernando De Ornelas og .Chris Joyce.

Ali og Chris Joyce spilte 60. minutter.


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1129

Lagt til: 22 okt 06, 06:31
Da tar jeg bussen inn til Fredrikstad for og heie fram guttane til ny seier! Det som vil ta tid er bussturen....

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 okt 06, 09:05
Opprinnelig postet av Martin
Da tar jeg bussen inn til Fredrikstad for og heie fram guttane til ny seier! Det som vil ta tid er bussturen....


Utne er vel i Hardanger? Unner deg ikke akkurat den turen, men om et par uker skal jeg kjøre omtrent like mange mil for å henge laget frem i siste seriekamp mot Rosenborg og se cupfinalen. Men, det er verdt det da, liten tvil om det!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 okt 06, 10:44
Endret: 22 okt 06, 10:46

I dag tipper jeg at Rami spiller en bra kamp, grunnen til det er at assistent-treneren til Sveriges landslag Roland Nilsson kommer til Stadion for å sjekke hvordan han og Per Nilsson i Odd gjør det.

Spiller Rami dårlig i dag, er han kanskje på vei ut av landslaget, han har jo ikke spilt de helt store kampene for FFK i det siste, det er vel ikke siden Start i cupen han spilte en toppkamp og da var svensk tv og filmet han.

Kanskje han må spesielle anledninger for å spille bra og nå kommer jo assistent-treneren, for håpe at det tenner han skikkelig og at vi kan vinne denne uhyre viktige kampen.

Han har jo spilt bra på landslaget, men landslagsledelsen vil kanskje at han skal prestere bedre i Tippeligaen også?

SKIEN Per Nilsson er utvilsomt nærmere en mulighet på landslaget. Mot Fredrikstad er assistenttrener Roland Andersson på tribunen.
- Ja, jeg skal til Fredrikstad for å se Per Nilsson. I tilegg spiller jo også Raami Shaban i Fredrikstad, bekrefter Andersson til www.varden.no/apps/pbcs.dll/article

 


Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 177

Lagt til: 22 okt 06, 12:18

Foreløpig litt bløtt og dårlig vær, men det bør ikke stoppe NOEN i å gå på kamp. I dag vinner vi FOR POKKER!!!

---------------------------

Vin og blomster på bordet...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 22 okt 06, 15:02
Opprinnelig postet av Slabbedasken

Foreløpig litt bløtt og dårlig vær, men det bør ikke stoppe NOEN i å gå på kamp. I dag vinner vi FOR POKKER!!!



Selv om det hadde hagla eller snødd så hadde jeg gått på stadion.

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1129

Lagt til: 22 okt 06, 15:44

Til FFK1903: Utne er i hardanger ja, 8-9 timer med buss.

har endelig kommet fram i fredrikstad....


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 okt 06, 13:59
Opprinnelig postet av Patrioten

I dag tipper jeg at Rami spiller en bra kamp, grunnen til det er at assistent-treneren til Sveriges landslag Roland Nilsson kommer til Stadion for å sjekke hvordan han og Per Nilsson i Odd gjør det.

Spiller Rami dårlig i dag, er han kanskje på vei ut av landslaget, han har jo ikke spilt de helt store kampene for FFK i det siste, det er vel ikke siden Start i cupen han spilte en toppkamp og da var svensk tv og filmet han.

Kanskje han må spesielle anledninger for å spille bra og nå kommer jo assistent-treneren, for håpe at det tenner han skikkelig og at vi kan vinne denne uhyre viktige kampen.

Han har jo spilt bra på landslaget, men landslagsledelsen vil kanskje at han skal prestere bedre i Tippeligaen også?

SKIEN Per Nilsson er utvilsomt nærmere en mulighet på landslaget. Mot Fredrikstad er assistenttrener Roland Andersson på tribunen.
- Ja, jeg skal til Fredrikstad for å se Per Nilsson. I tilegg spiller jo også Raami Shaban i Fredrikstad, bekrefter Andersson til www.varden.no/apps/pbcs.dll/article

 

 

Stemte jo bra at Rami kom til å spille bra



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 12 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340