Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Odd Grenland

Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 12 12

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 23 okt 06, 00:01
Tamas spillte da en grei kamp i dag han?

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 okt 06, 00:12
Opprinnelig postet av Holters
Tamas spillte da en grei kamp i dag han?

Ja. Han klarte seg bra. Bidro også en del offensivt. Men han kunne kanskje klart å stoppe Olof Watson i foranledningen til Odd sin scoring...

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 23 okt 06, 00:26
Endret: 23 okt 06, 00:26

Opprinnelig postet av ispigg
Godt vi endte opp med 3 poeng idag, dog det mest positive var at Eggen byttet ut  Tamas Szekeres.

Hoi!

 

Sånne som deg sku hatt BANK! Idiotisk og sier litt om hva du ønsker for laget! Samarbeidet melom Tamasz og Tarik var til tider igad megt bra og skapte mye, samidig som Tamasz hadde en del bra inlegg og rydda bra opp bak!

At han ble bytta ut var kun fordi han fikk seg en smell i låret eller noe...

Å du, du er bare latterlig  Flau over sånne som deg som ikke kan skille kamper fra hverandre! Tamasz har kanskje ikke herjet hver kamp, men når han gjør en meget bra kamp, så ikke kritiser ham da! ARG!


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 23 okt 06, 00:35

Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Holters
Tamas spillte da en grei kamp i dag han?

Ja. Han klarte seg bra. Bidro også en del offensivt. Men han kunne kanskje klart å stoppe Olof Watson i foranledningen til Odd sin scoring...

 

Synes Szekeres som regel spiller godkjente kamper, men ender opp med å gjøre for mange personlige feil, som i visse tilfeller har blitt utilgivelige. Men han har blitt mye bedre enn det han var i starten av sin karriere i FFK. Enig med deg at han burde stoppet Olof..

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 23 okt 06, 00:38

Opprinnelig postet av danan2
Eneste som irriterer meg litt er han Jarstein sin reaksjon etter kampslutt. Sparker opp gresset flere steder etter kampslutt, viser fingeren til Plankehuagen, spytter etter Bjørn Bagstevold og knuser garderobedøren. Makan! Håper han får en bot og en liten suspensjon for den der.

 

Skal ta turen til Porsgrunn og pløye opp plenen hans, og knuse ruta på døra hans før jeg legger igjen en skikkelig snørrkløse på trappa.

 

Eller bare feire at FFK slo Odd

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 okt 06, 01:37
Vi må rose pac som fort kunne blitt mål skårer.. pac imponerte sammen med resten av laget....  

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 23 okt 06, 04:29
Endret: 23 okt 06, 04:33

Opprinnelig postet av ispigg
Godt vi endte opp med 3 poeng idag, dog det mest positive var at Eggen byttet ut  Tamas Szekeres.

Hoi!
 det er fa** meg det dummeste jeg ha hørt, for det første, Det er da helt klart det mest positive at FFK fikk tre poeng idag! For det andre, hva i helv*** har tamas gjort deg for noe vondt? Hvorfor skal han få slike komentarer? Ja, han gjorde enbommert eller to i tromsø, men mannen var jo idag en av banens beste spillere! Var masse med offensivt, slo gode innlegg, og gjorde masse positivt! Eneste jeg kan skjønne av inlegget ditt er at du må være en odd spiss, som er glas de byttet ut mannen som hindret deg i å skape flere sjanser og evt mål, enten det, eller så er du helt kunnskaps løs innen foball, og du kan ihvertfall ikke ha sett dagens kamp!

 

 

Kampen iseg selv var jo begredelig i første omgang, selvom odd aldri kom til riktige sajnser utenom målet de fikk i første omgang, og en jævel sjanse utover i 2 omgang, så vil jeg påstå at denne seieren satt langt inne, veldig langt inne, er mulig at det er bare jeg som føler at denne kampen var litt for spennende, unødvendig spennende. Selvom sjansene strømmer på , så blir en aldri overbevist om at seieren vil komme..

 

å måtte dette bare vare, er stygt redd for at dette var årets siste seier, har liten tro på seier BORTE mot lyn, og selvom rbk praktisk talt er sikra seriegull, så blir det en uhyre vanskelig kamp. Men, jeg elsker å ta feil når jeg er negativ til FFK, og jeg ser helst at det kommer to seiere til for FFK i årets TL!

 

 

Men uansett, alt i alt en god kamp fra FFK, forsvaret står opp og viser ingen nåde i duellene, rajo er jo kongen, sammen med gerbrand så er vel det ett av TL beste midtstopper par, PAC spilte en god kamp, de samme med tamas som får unødvendig mye pepper.

Midtbanen, slet litt i første omgang,men etter hvilen var de suverene, spesielt simen og hansi, men sistnevnte mangler litt krutt i beina når det gjelder skudd, makan for noen lomper han sender ivei,.. hehe

 

Spissene, jobber bra, tarik blir litt borte i 1 omgang, men kommer sterkt tilbake, Toth blir passet meget godt på, får ikke mye rom å jobbe på, og blir derfor endel borte han også, men gjør det beste ut av det, raymond, litt sløv før pause, så ut som han var på vei til å gi faan ett par ganger når han bomma litt på inlegga sine, men i 2 omgang viste han hva som bor i han.

 

 

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 23 okt 06, 06:00

Opprinnelig postet av ispigg
Godt vi endte opp med 3 poeng idag, dog det mest positive var at Eggen byttet ut  Tamas Szekeres.

Hoi!

Enkelte har visst fotballforståelse på høyde bestemora mi...


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 23 okt 06, 06:01
Opprinnelig postet av pølse

Opprinnelig postet av danan2
Eneste som irriterer meg litt er han Jarstein sin reaksjon etter kampslutt. Sparker opp gresset flere steder etter kampslutt, viser fingeren til Plankehuagen, spytter etter Bjørn Bagstevold og knuser garderobedøren. Makan! Håper han får en bot og en liten suspensjon for den der.

 

Skal ta turen til Porsgrunn og pløye opp plenen hans, og knuse ruta på døra hans før jeg legger igjen en skikkelig snørrkløse på trappa.

 

Eller bare feire at FFK slo Odd

Ikke glem å plante en liten FFK-vimpel foran trappa hans, så han skjønner at "Ingen køddær med Fredriksta`!!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 23 okt 06, 06:35
Opprinnelig postet av frekkrik

Opprinnelig postet av ispigg
Godt vi endte opp med 3 poeng idag, dog det mest positive var at Eggen byttet ut  Tamas Szekeres.

Hoi!

 

Sånne som deg sku hatt BANK! Idiotisk og sier litt om hva du ønsker for laget! Samarbeidet melom Tamasz og Tarik var til tider igad megt bra og skapte mye, samidig som Tamasz hadde en del bra inlegg og rydda bra opp bak!

At han ble bytta ut var kun fordi han fikk seg en smell i låret eller noe...

Å du, du er bare latterlig  Flau over sånne som deg som ikke kan skille kamper fra hverandre! Tamasz har kanskje ikke herjet hver kamp, men når han gjør en meget bra kamp, så ikke kritiser ham da! ARG!

 

Ikke kritiser ham ?. Han er direkte ansvarlig for at Tromsø fikk snudd kampen på Alfheim med tabber som jeg ikke trodde proffe fotballspillere gjorde, men jeg er ikke enig at Eggen byttet ham ut med tanke på hva vi har av alternativer på venstre back... Til en annen aspekt av kampen virket det som Eggen har resignert kampen om tippeliga-plass. Han satt jo ihvertfall hele første omgang å ikke gjorde en dritt jo. en trener skal stå å bjeffe instruksjoner til spillerene sine, være en pådriver under kamp osv....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å, POKALEN LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 23 okt 06, 10:34

Kom nettopp hjem til hardanger, hadde aldri trodd at bussturen skulle gå så fort!

Satt sammen med noen bergensere... måtte mobbe litt på veien he he.


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 23 okt 06, 12:03
Endret: 23 okt 06, 12:03

Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Hva i allverden var det Szekeres gjorde så galt idag da? Han hadde vel en litt vågal tilbakeheading, men alt i alt var han vel ikke så gæli? Han var jo med offensivt ved fler anledninger og hadde vel et par veldig bra innlegg?

At Eggen bytta han ut etterhvert kom vel av at han har vist at han problemer med å holde hodet kaldt når motstanderen kjører på med mye folk?

Tamas var vel helt ok mot Odd - men la oss si det slik. Hadde Bertelsen spilt, tror jeg ikke Watson hadde fått lagt inn ballen som førte til 0-1. Men på en annen side. Hadde Bertelsen spilt kunne kanskje det kommet et annet mål fra Odd.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 okt 06, 13:59
Opprinnelig postet av Patrioten

I dag tipper jeg at Rami spiller en bra kamp, grunnen til det er at assistent-treneren til Sveriges landslag Roland Nilsson kommer til Stadion for å sjekke hvordan han og Per Nilsson i Odd gjør det.

Spiller Rami dårlig i dag, er han kanskje på vei ut av landslaget, han har jo ikke spilt de helt store kampene for FFK i det siste, det er vel ikke siden Start i cupen han spilte en toppkamp og da var svensk tv og filmet han.

Kanskje han må spesielle anledninger for å spille bra og nå kommer jo assistent-treneren, for håpe at det tenner han skikkelig og at vi kan vinne denne uhyre viktige kampen.

Han har jo spilt bra på landslaget, men landslagsledelsen vil kanskje at han skal prestere bedre i Tippeligaen også?

SKIEN Per Nilsson er utvilsomt nærmere en mulighet på landslaget. Mot Fredrikstad er assistenttrener Roland Andersson på tribunen.
- Ja, jeg skal til Fredrikstad for å se Per Nilsson. I tilegg spiller jo også Raami Shaban i Fredrikstad, bekrefter Andersson til www.varden.no/apps/pbcs.dll/article

 

 

Stemte jo bra at Rami kom til å spille bra


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 23 okt 06, 14:59
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av frekkrik

Opprinnelig postet av ispigg
Godt vi endte opp med 3 poeng idag, dog det mest positive var at Eggen byttet ut  Tamas Szekeres.

Hoi!

 

Sånne som deg sku hatt BANK! Idiotisk og sier litt om hva du ønsker for laget! Samarbeidet melom Tamasz og Tarik var til tider igad megt bra og skapte mye, samidig som Tamasz hadde en del bra inlegg og rydda bra opp bak!

At han ble bytta ut var kun fordi han fikk seg en smell i låret eller noe...

Å du, du er bare latterlig  Flau over sånne som deg som ikke kan skille kamper fra hverandre! Tamasz har kanskje ikke herjet hver kamp, men når han gjør en meget bra kamp, så ikke kritiser ham da! ARG!

 

Ikke kritiser ham ?. Han er direkte ansvarlig for at Tromsø fikk snudd kampen på Alfheim med tabber som jeg ikke trodde proffe fotballspillere gjorde, men jeg er ikke enig at Eggen byttet ham ut med tanke på hva vi har av alternativer på venstre back... Til en annen aspekt av kampen virket det som Eggen har resignert kampen om tippeliga-plass. Han satt jo ihvertfall hele første omgang å ikke gjorde en dritt jo. en trener skal stå å bjeffe instruksjoner til spillerene sine, være en pådriver under kamp osv....

 

Nok en gang folk som må se seg BAKOVER for å lete fram noe negativt! Hva faen er vitsen? Hvorfor ikke glede seg og hylle spillerne etter en seier? JA, jeg å vet at Tamasz gjorde en stgg brøler mot Tromsø,, men hva spiller det for noe rolle igår? Når han da spiller en etter MIN mening meget god kamp... Han er en RESERVE for Bertelsen! Kan ikke forvente at han skal inn å heve laget da...

Til den bjeffinga til Eggen du maser om, så synes jeg da han er oppe å gir instruksjoner titt og ofte, samtidig som han antakelig har kommet med en del veldig kloke ord i pausa! SÅ det at han har resignert blir bare latterlig å si!

Jeg LER av sånne som deg! Vi spilte en god kamp og MEGET bra 2 omgang med et utrolig stort press og du kritiserer fortsatt trener og spillere? Huff...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 okt 06, 16:14
Synes de syter noe alvorlig i Skien www.oddrane.no/vis/


Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 12 12

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f