Husk meg
Brukernavn
Passord

Er det mulig Rami?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 17 okt 06, 13:59

jeg siterte deg fordi du bl.a skrev at du hadde betenkligheter med at Ramis uttalelser til TV2 var tatt ut av sammenhengen.. mente at jeg leste en del "anti-Rami" innlegg fra deg igår også, derfor siterte jeg og åpnet kjeften ;o)

forstår jeg deg da riktig at du synes at Rami bør vrakes til fordel for Staw de resterende kampene?

PS. selv synes jeg at Rami er den beste løsningen vi kunne få etter Myhres exit..


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 17 okt 06, 14:04
Da bør du lese mine inlegg bedre hvis du greier å tolke dithen at jeg mener Rami bør vrakes fremfor Staw, jeg har faktisk ikke nevnt Staw i denne diskusjonen om Rami. Rami er bedre enn Staw ferdig med det, men Staw er en framtidens mann, for lite rutine foreløpig.

GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 17 okt 06, 14:14

helt enig med deg.. men jeg måtte bare spørre..


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 17 okt 06, 14:46

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Da bør du lese mine inlegg bedre hvis du greier å tolke dithen at jeg mener Rami bør vrakes fremfor Staw, jeg har faktisk ikke nevnt Staw i denne diskusjonen om Rami. Rami er bedre enn Staw ferdig med det, men Staw er en framtidens mann, for lite rutine foreløpig.

 

Det er da ikke vanskelig å mistolke deg, slik som du skriver om Rami, kunne man nesten tro det var bedre med en av utespillerne i mål, satt litt på spissen.

Å om du enda ikke har hørt Rami skrike og styre forsvaret sitt, da bekrefter det bare mine mistanker om at du er en av dem grinebiterne som sitter hjemme å ser kampen, eller bare hører den på radio og leser om den....

Kan være enig i at han ikke har skreket på seg stemmebåndskader i de siste kampene, men han bruker da stemmen sin mye!


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 17 okt 06, 15:19
Opprinnelig postet av frekkrik

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Da bør du lese mine inlegg bedre hvis du greier å tolke dithen at jeg mener Rami bør vrakes fremfor Staw, jeg har faktisk ikke nevnt Staw i denne diskusjonen om Rami. Rami er bedre enn Staw ferdig med det, men Staw er en framtidens mann, for lite rutine foreløpig.

 

Det er da ikke vanskelig å mistolke deg, slik som du skriver om Rami, kunne man nesten tro det var bedre med en av utespillerne i mål, satt litt på spissen.

Å om du enda ikke har hørt Rami skrike og styre forsvaret sitt, da bekrefter det bare mine mistanker om at du er en av dem grinebiterne som sitter hjemme å ser kampen, eller bare hører den på radio og leser om den....

Kan være enig i at han ikke har skreket på seg stemmebåndskader i de siste kampene, men han bruker da stemmen sin mye!

Dette er trakkasering, les innlegg om meg før du kaller meg for slikt, forbanna dust.


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 17 okt 06, 15:33
Hehe, ille hårsår a?? Jeg vil si sånn du holder på angående Rami er trakkasering!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 17 okt 06, 15:35
Stenger denne tråden. Videre forklaring burde være unødvendig.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


risholt

Knøttespiller

Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 36

Lagt til: 13 okt 06, 23:20

[quote=alansmith]Så lenge han gjør jobben mellom stengene, så kan han vel få lov til å gjøre litt for å reklamere for sin egen person! ;) Forresten så er jo programmet et innsamlingsprogram for "Värdens barn", så det er jo en bra sak han er med på! http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=40104&a=467423[/quote]

 

helt enig...................:D


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 13 okt 06, 23:47
rami må sparkes umiddelbart.
sånt kan vi ikke tolerere

eller fryses ut, kan kanskje ikke sparke han.
oppfordrer alle til å slenge dritt til rami og få han til å føle seg uvelkommen.

herregud, fyren er en gris

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 okt 06, 23:14
Endret: 13 okt 06, 23:14
Opprinnelig postet av Patrioten

Begynner å lure på FFK, kan virkelig Rami få fri for å være med på et underholdningsprogram, så han på svensk TV1, hvor han satt i en bil og reklamerte for den.

De andre FFK-spillerne må trene, mens Rami leker kjendis i Sverige

Hva synes dere om det?

syns du prøver å skal ha til at rami ikke har fokus på FFK.. skjønner heller ikke hvorfor ikke du ser dette som en avkobling

---------------------------

http://keiko99.net



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340