Husk meg
Brukernavn
Passord

Daniel Fredheim Holm - noe for oss??

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 okt 06, 10:25
Opprinnelig postet av ffkmufc
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Og så snakker døm om at vi er blant vinnerne på overgangsmarkedet ( siste vindu ). Det er vel kun Gerrbrand som har gått fast inn på laget. Og da vil ikke jeg si at det er noe å rope hurra for.

Rami kom vel i det siste vinduet også? Tamas også - og han har gjort sine saker bra etter at Bertie ble skadd og han fikk backplassen han behersker.

Rami kom før sesongen, dvs ikke i vinduet fra 1 juli til 31 august.

 

Også enig i at Tamas har vært en større suksess enn Stadheim og Hermanni, og det er veldig skremmende ja!!!



Selvsagt kom Rami før sesongen. Vet ikke helt hva jeg tenkte når jeg skrev innlegget...   Kanskje jeg ble litt sliten av landslagspausa. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 13 okt 06, 11:13
Daniel Fredheim Holm har mye bedre teknikk enn mange av talentene i FFK. Ikke glem at Vålerenga er en mye bedre klubb enn FFK for øyeblikket og har mye større konkuranse om plassene. Han slo jo igjennom i forfjor og i fjor, og var da kanskje den beste unge spilleren i Norge. Fredheim Holm holder et mye høyere nivå enn Braathen, han får bare ikke nok tillitt

---------------------------

FFK tar hjem pokalen i år:)


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 13 okt 06, 11:43

Har faktisk trua på at DFH ville gjort det meget godt i FFK! Langt bedre enn hva han får ut av sitt enorme potensiale i Vålerenga.. Tror FFK`s måte og spille fotball på ville passe DFH meget godt.. vi forsøker ihvertfall og spille hurtig og morsom angrepsfotball, med mye spill fremover, langs bakken. Og med de kvalitetene DFH har, så tror jeg han ville blomstre her hos oss. Tror han ville passe godt inn i vårt 4-3-3 system.

Om han derimot vil til oss, er en helt annen sak...

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 13 okt 06, 11:46
Opprinnelig postet av Julekake

Har faktisk trua på at DFH ville gjort det meget godt i FFK! Langt bedre enn hva han får ut av sitt enorme potensiale i Vålerenga.. Tror FFK`s måte og spille fotball på ville passe DFH meget godt.. vi forsøker ihvertfall og spille hurtig og morsom angrepsfotball, med mye spill fremover, langs bakken. Og med de kvalitetene DFH har, så tror jeg han ville blomstre her hos oss. Tror han ville passe godt inn i vårt 4-3-3 system.

Om han derimot vil til oss, er en helt annen sak...

 

Ja, etter at vi vinner cupen så får vi håpe han vil til oss:)

---------------------------

FFK tar hjem pokalen i år:)


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 13 okt 06, 11:46
DFH er en god spiller, og ser gjerne han i FFK drakt, men jeg tviler på at han kommer, virker som en sånn "oppblåst" pengegrisk fyr, som går etter de høyeste lønningene!!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 okt 06, 12:14

Opprinnelig postet av schpa84
Daniel Fredheim Holm har mye bedre teknikk enn mange av talentene i FFK. Ikke glem at Vålerenga er en mye bedre klubb enn FFK for øyeblikket og har mye større konkuranse om plassene. Han slo jo igjennom i forfjor og i fjor, og var da kanskje den beste unge spilleren i Norge. Fredheim Holm holder et mye høyere nivå enn Braathen, han får bare ikke nok tillitt


Du snakker mot bedre vitende når du sier han ikke har fått tillit.

DFH har spilt 19 kamper i år. Han har begynt 17 av dem og kommet inn i 2 som innbytter. I de 17 kampene han har begynt, har han blitt byttet ut i 6 kamper.

Han har scoret ett mål og har ingen assists i år. Ifjor spilte han 23 kamper (4 mål) og i 2004 spilte han 24 kamper (5 mål).

Som angriper er han ikke målfarlig. Han er heller ingen stor tilrettelegger.  Han er fortsatt et talent som har tilgode å slå ut i full blomst.

Hvis du sammenlikner statistikken hans med våre offensive spillere i år:

Toth (6 mål, 3 assists)
Tarik (4 mål, 4 assists)
Kvisvik (4 mål, 3 assists)
Brenne (5 mål, 6 assists)
Bjørkøy (7 mål, 2 assists)
West (3 mål, ingen assists)


Tall er hentet herfra

http://fotball.vg.no/bors/spiller.php?spiller_id=2325&sesong_id=103&klubb_id=18


http://fotball.adressa.no/eliteserien/index.jsp?service=default&stats=true&type=person&personId=23400099&seasonId=522

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 13 okt 06, 13:03

Opprinnelig postet av schpa84
Daniel Fredheim Holm har mye bedre teknikk enn mange av talentene i FFK. Ikke glem at Vålerenga er en mye bedre klubb enn FFK for øyeblikket og har mye større konkuranse om plassene. Han slo jo igjennom i forfjor og i fjor, og var da kanskje den beste unge spilleren i Norge. Fredheim Holm holder et mye høyere nivå enn Braathen, han får bare ikke nok tillitt

 

Hallo!!!!! Fredheim Holm holder et mye høyere nivå enn Braathen!!!! Hallo!!!

Det er jeg vel så lang fra enig i som det kan komme til å komme. Braathen holder minst 1-2 klasser høyere

nivå enn Fredheim Holm. Begge var vel utvilsomt 2 av Norges største talenter når de spilte i Skeid, men etter at Braathen gikk til Rosenborg og Fredheim-Holm gikk til VIF, så har utvilsomt Braathen tatt de største skrittet av de 2.

Bare se på denne snutten: http://www.youtube.com/watch?v=OGbDXIdasrc&mode=related&search=

 


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 13 okt 06, 14:27
Bråthen var vel allerede litt forran i Skeid. Men FH har vel alltid hatt det største potensialet. Og det kommer. Jeg tror han vil bli mye bedre i Fredrikstad enn det han er i vålerenga. Fredrikstad spiller mye mere målrettet angrgepsfotball enn Vålerenga etter min mening.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 13 okt 06, 14:46
Endret: 13 okt 06, 14:51
Problemet er vel hvem han skulle erstattet, da han helt klart ikke er noen indreløpertyper, men passer som ving i 4-3-3 eller som angriper i 4-4-2. Jeg ville personlig aldri hentet ham inn på bekostning av et eget talent som Tarik Elyounoussi og på venstrekanten skal det nok litt til før Eggen velger å sette ut Kvisvik av laget. Fredheim Holm hadde nok blitt en backup i FFK, og det tror jeg ikke han er så interessert i.

At DFH har potensiale hersker det ingen tvil om, men verken DFH eller Braaten var de helt store måljegerne i tiden i Skeid og har heller utviklet seg til noen form for måltjuver i ettertid. Spørsmålet er om dette noensinne er noe som kan læres eller om ligger medfødt for noen. Tarik har da på alle alderstrinn og ungdomslandslag vist seg frem som en skikkelig målscorer! En viktig egenskap for både spisser og vinger!

---------------------------

Ansvarlig redaktør


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 13 okt 06, 14:50
Helt enig i alt du sier. Den eneste posisjonen jeg kan se for meg DFH i, i ffk er spiss. Han har faktisk luftstyrke så kan bli farlig på innlegg. Men jeg tror Vuorinen kommer til å slå til der, ellers er det heller ingen krise med Toth 

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 13 okt 06, 15:08
Hva er egentlig styrken til DFH da? er han bare ganske god på noen felter men har ingen spesiell spisskompetanse?

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 13 okt 06, 15:11
Opprinnelig postet av Snæbbis
Hva er egentlig styrken til DFH da? er han bare ganske god på noen felter men har ingen spesiell spisskompetanse?

Jepp, det er det som er svakheten hans. Han har ingen spisskompetanse, men er en habil allrounder. Han har god teknikk, men utover det så er det rimelig jevnt over bare "ok". OK fart, OK innlegg, OK fysikk, OK på hodet, OK høyde, OK osv... :)

---------------------------

Ansvarlig redaktør


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 13 okt 06, 16:39
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av schpa84
Daniel Fredheim Holm har mye bedre teknikk enn mange av talentene i FFK. Ikke glem at Vålerenga er en mye bedre klubb enn FFK for øyeblikket og har mye større konkuranse om plassene. Han slo jo igjennom i forfjor og i fjor, og var da kanskje den beste unge spilleren i Norge. Fredheim Holm holder et mye høyere nivå enn Braathen, han får bare ikke nok tillitt


Du snakker mot bedre vitende når du sier han ikke har fått tillit.

DFH har spilt 19 kamper i år. Han har begynt 17 av dem og kommet inn i 2 som innbytter. I de 17 kampene han har begynt, har han blitt byttet ut i 6 kamper.

Han har scoret ett mål og har ingen assists i år. Ifjor spilte han 23 kamper (4 mål) og i 2004 spilte han 24 kamper (5 mål).

Som angriper er han ikke målfarlig. Han er heller ingen stor tilrettelegger.  Han er fortsatt et talent som har tilgode å slå ut i full blomst.

Hvis du sammenlikner statistikken hans med våre offensive spillere i år:

Toth (6 mål, 3 assists)
Tarik (4 mål, 4 assists)
Kvisvik (4 mål, 3 assists)
Brenne (5 mål, 6 assists)
Bjørkøy (7 mål, 2 assists)
West (3 mål, ingen assists)


Tall er hentet herfra

http://fotball.vg.no/bors/spiller.php?spiller_id=2325&sesong_id=103&klubb_id=18


http://fotball.adressa.no/eliteserien/index.jsp?service=default&stats=true&type=person&personId=23400099&seasonId=522

 

 

Har aldr sagt at han er en som scorer mange mål, men det er ikke det som gjør en fotballspiller god eller ikke. Han har vært delaktig i mange av målene som Vålerenga har scort og viser en mye større fotballintelligens en mange av de spillerne du nevner for FFK. Han er i en helt annen klasse en de fleste spillerne på FFK

---------------------------

FFK tar hjem pokalen i år:)


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 13 okt 06, 16:43
Opprinnelig postet av oleberg

Opprinnelig postet av schpa84
Daniel Fredheim Holm har mye bedre teknikk enn mange av talentene i FFK. Ikke glem at Vålerenga er en mye bedre klubb enn FFK for øyeblikket og har mye større konkuranse om plassene. Han slo jo igjennom i forfjor og i fjor, og var da kanskje den beste unge spilleren i Norge. Fredheim Holm holder et mye høyere nivå enn Braathen, han får bare ikke nok tillitt

 

Hallo!!!!! Fredheim Holm holder et mye høyere nivå enn Braathen!!!! Hallo!!!

Det er jeg vel så lang fra enig i som det kan komme til å komme. Braathen holder minst 1-2 klasser høyere

nivå enn Fredheim Holm. Begge var vel utvilsomt 2 av Norges største talenter når de spilte i Skeid, men etter at Braathen gikk til Rosenborg og Fredheim-Holm gikk til VIF, så har utvilsomt Braathen tatt de største skrittet av de 2.

Bare se på denne snutten: http://www.youtube.com/watch?v=OGbDXIdasrc&mode=related&search=

 

 

Hallo. Braaten har riktignok talent, men latere spiller skal du lete lenge etter. Han er overvurdert akkurat som Christoffer Hæstad er. Han er det motsatte av lat, men mangler helt teknikk. Daniel Braathen har vært en stor skuffelse!! Han er oppskrytt!!

---------------------------

FFK tar hjem pokalen i år:)


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 13 okt 06, 16:46
Opprinnelig postet av oleberg

Opprinnelig postet av schpa84
Daniel Fredheim Holm har mye bedre teknikk enn mange av talentene i FFK. Ikke glem at Vålerenga er en mye bedre klubb enn FFK for øyeblikket og har mye større konkuranse om plassene. Han slo jo igjennom i forfjor og i fjor, og var da kanskje den beste unge spilleren i Norge. Fredheim Holm holder et mye høyere nivå enn Braathen, han får bare ikke nok tillitt

 

Hallo!!!!! Fredheim Holm holder et mye høyere nivå enn Braathen!!!! Hallo!!!

Det er jeg vel så lang fra enig i som det kan komme til å komme. Braathen holder minst 1-2 klasser høyere

nivå enn Fredheim Holm. Begge var vel utvilsomt 2 av Norges største talenter når de spilte i Skeid, men etter at Braathen gikk til Rosenborg og Fredheim-Holm gikk til VIF, så har utvilsomt Braathen tatt de største skrittet av de 2.

Bare se på denne snutten: http://www.youtube.com/watch?v=OGbDXIdasrc&mode=related&search=

 

 

Daniel Braaten har en utrolig teknikk, men han er ingen lagspiller, er lat og har for svingende prestasjoner. Fredrheim Holm presterer på et jevnt nivå. Han pleier aldri å spille dårlig

---------------------------

FFK tar hjem pokalen i år:)


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 13 okt 06, 16:55
Endret: 13 okt 06, 16:55

For å først svare på tidligere innlegg så er DFH langt over OK i teknikk og fotballforståelse.

Og når det gjelder Bråten så blir han bare mer og mer en lagspiller, og den "på" knappen er mer og mer synlig. Så han er bedre enn Fredheim Holm. Men vent et par år så skal vi se hvem som er best;)


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 okt 06, 16:56
Opprinnelig postet av schpa84

Har aldr sagt at han er en som scorer mange mål, men det er ikke det som gjør en fotballspiller god eller ikke. Han har vært delaktig i mange av målene som Vålerenga har scort og viser en mye større fotballintelligens en mange av de spillerne du nevner for FFK. Han er i en helt annen klasse en de fleste spillerne på FFK



Jeg ser av statistikken hans (1 mål og null assists) at han er i en annen klasse enn de fleste offensive spillerne på FFK, ja.  Og den klassen er ikke bedre - iallefall ikke i år.

Men du hevdet tidligere at han ikke hadde fått tillit. Hvor ble det av det argumentet, da?

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 14 okt 06, 14:14
Jeg tror et kjøp av DFH vil innebære en overgang av Simen Brenne, eller Berthelsen. 2 spillere VIF har vist seg meget interessert i tidligere.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 14 okt 06, 16:24
Opprinnelig postet av Shadar
Jeg tror et kjøp av DFH vil innebære en overgang av Simen Brenne, eller Berthelsen. 2 spillere VIF har vist seg meget interessert i tidligere.


Vil ikke bytte Brenne med DFH selv om vi fikk 2 millioner ekstra!   Brenne er kanskje mer ujevn enn DFH, men Brenne er i dag en offensiv midtbanespiller som garanterer mål og målgivende.  Det er mer vi kan si om DFH, som er en tannløs spiss. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 14 okt 06, 21:00
Jeg vil ikke si Brenne er mer ujevn enn DFH. Men jeg er alikevel enig med deg i at jeg aldri ville gjennomført en slik handel. DFH er alikvel ikke en tannløs spiss. Jeg stiller et spørsmålstegn posisjonen til DFH. Tror han kunne gjort seg bedre som en mer ren ving da han er flink til å utfordre, det er ingenting å si på teknikken der i gården. Spørsmålet er om han har fart nok, noe som forøvrig kan kompenseres med balansen hans.
Jeg må si meg enig med de som tidligere sa at han er en allrounder, men uenig i at han bare er ok i det meste. Jeg vil si at han er ok + på det meste, samt overlegen på noen områder.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340