Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugens cupfinalebilletter - viktig info

Flat Trådet Nøstet
Totalt 3 sider Alle

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 05 okt 06, 15:14
Endret: 05 okt 06, 15:15

For det første: Alle med sesongkort på Plankehaugenfeltet kan hente ut billetten sin fra og med mandag og behøver ikke gjøre noe for å registrere sin interesse for billetter utover å hente billetten sin innen fristen. (Demokraten skrev det stikk motsatte av hva jeg sa om sesongkortinnehaverne)

For det andre: Alle medlemmer som ikke har sesongkort, MÅ melde sin interesse for billett senest i løpet av fredag 6. oktober ved å følge oppskriften på www.plankehaugen.no. Dette gjelder ALLE uten sesongkort. Det hjelper ikke å ha vært medlem i hundre år om du ikke melder fra innen fristen. Alle som får billett, får beskjed om dette i løpet av helgen.

For det tredje: Man får IKKE hentet billetter hos Sport Cafè som normalt har åpent i fire timer etter at Aristokraten stenger klokken 17.00. Men, det blir nok noe endrede åpningstider hos Aristokraten til uka. Muligens til klokken 21.00 på mandag.

For det fjerde: Skal flere stå sammen, må dere hente billettene samtidig. Og nei Aristokraten kommer ikke til å legge av to billetter til kompisen din som helt sikkert kommer innom senere på dagen for å hente billettene sine.

For det femte: Det øker ikke sjansene dine for å få billett fra Plankehaugen om du både fyller ut skjema hos Aristokraten og sender mail. Men det dobler jobben til døm som registrerer billettønskene...

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


jt

Knøttespiller

Ble medlem: 29 aug 03
Innlegg: 45

Lagt til: 05 okt 06, 15:21

Jeg har fått mail fra plankehaugen om at jeg har fått en bilett, må den hentes på mandag?

---------------------------

I år er det FFK år


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 05 okt 06, 16:22
Fristen er 19. oktober i følge det siste jeg hørte.

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 05 okt 06, 16:37
Opprinnelig postet av Lars Thoresen

For det første: Alle med sesongkort på Plankehaugenfeltet kan hente ut billetten sin fra og med mandag og behøver ikke gjøre noe for å registrere sin interesse for billetter utover å hente billetten sin innen fristen. (Demokraten skrev det stikk motsatte av hva jeg sa om sesongkortinnehaverne)

For det andre: Alle medlemmer som ikke har sesongkort, MÅ melde sin interesse for billett senest i løpet av fredag 6. oktober ved å følge oppskriften på www.plankehaugen.no. Dette gjelder ALLE uten sesongkort. Det hjelper ikke å ha vært medlem i hundre år om du ikke melder fra innen fristen. Alle som får billett, får beskjed om dette i løpet av helgen.

For det tredje: Man får IKKE hentet billetter hos Sport Cafè som normalt har åpent i fire timer etter at Aristokraten stenger klokken 17.00. Men, det blir nok noe endrede åpningstider hos Aristokraten til uka. Muligens til klokken 21.00 på mandag.

For det fjerde: Skal flere stå sammen, må dere hente billettene samtidig. Og nei Aristokraten kommer ikke til å legge av to billetter til kompisen din som helt sikkert kommer innom senere på dagen for å hente billettene sine.

For det femte: Det øker ikke sjansene dine for å få billett fra Plankehaugen om du både fyller ut skjema hos Aristokraten og sender mail. Men det dobler jobben til døm som registrerer billettønskene...



Bra at du fikk orden i sysakene igjen, sånn at folk ikke lurær.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 05 okt 06, 16:59
vi får bare en billett hver var det så?? har en kjæreste som vil være med, men hu har ikke sesongkort eller medlemsskap

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 05 okt 06, 17:06
Opprinnelig postet av SirLion
vi får bare en billett hver var det så?? har en kjæreste som vil være med, men hu har ikke sesongkort eller medlemsskap


Da må nok ho se på TV SirLion.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 okt 06, 22:41
Endret: 05 okt 06, 22:42
er vel en fordel og komme på mandag vel ? (selv om en har sessongkort)

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 05 okt 06, 23:14

joda, om man har lyst til å stå frivillig i kø, isteden for å vente noen dager til det har roet seg litt så. da lønner det seg å dra på mandag.

selv drøyer jeg nok en ukes tid, med tanke på forkjøpsretten..

---------------------------

nå når vi har fått tromme, kan vi jo også få med pikegarden og en med trekkspill


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 06 okt 06, 01:59
Opprinnelig postet av shaggy

joda, om man har lyst til å stå frivillig i kø, isteden for å vente noen dager til det har roet seg litt så. da lønner det seg å dra på mandag.

selv drøyer jeg nok en ukes tid, med tanke på forkjøpsretten..



Sikkert noen kjente å snakke med der nede,så det blir vel sosialt nok.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 06 okt 06, 08:56
Vil alle få beskjed, selv om de ikke får billett, eller vil bare de som får få mail/sms/telefon ?

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 06 okt 06, 09:12
Njaa, da må du regne med å sitte på langsiden.

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!

- Martin Unneberg, medlem nr. 1065, syngende supporter, og ikke-liker av ikke-syngende supportere.


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 06 okt 06, 10:18

1. Bare de som får billett får mail/telefon/sms.

2. På mandag kommer kaoset til å være komplett på Aristokraten. Det vil nok ikke bli mulig å velge plass, i hvertfall ikke på mandag! Da vil billettene bli delt ut fortløpende etter det jeg har skjønt. Det kan faktisk hende man får bedre muligheter til å velge plasser utover i uka...

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 06 okt 06, 11:44
Endret: 06 okt 06, 11:46
Opprinnelig postet av Lars Thoresen

1. Bare de som får billett får mail/telefon/sms.

2. På mandag kommer kaoset til å være komplett på Aristokraten. Det vil nok ikke bli mulig å velge plass, i hvertfall ikke på mandag! Da vil billettene bli delt ut fortløpende etter det jeg har skjønt. Det kan faktisk hende man får bedre muligheter til å velge plasser utover i uka...



Får håpe folk viser forståelse for at de ikke får velge plass. Tenk hvor lang tid det ville ta hvis 7200 mennesker eller hva det var skulle bruke kanskje ett minutt hver på å velge plassen sin, ville vært galskap.

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 06 okt 06, 12:23
Det er horribelt hvis folk ikke får sitte sammen ihvertfall, at de ikke kan velge rad ditt eller datt er jo greit, men er det 4 som skal sammen så får de plukke ut fire vedsiden av hverandre.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 06 okt 06, 13:33
Endret: 06 okt 06, 13:33

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Det er horribelt hvis folk ikke får sitte sammen ihvertfall, at de ikke kan velge rad ditt eller datt er jo greit, men er det 4 som skal sammen så får de plukke ut fire vedsiden av hverandre.

 

Er det virkelig slikt at dere kan ikke lese eller ???? Det er derfor Lars skrev at  "  HVIS DU VIL HA BILLET SAMMEN MED KAMMERATEN DIN DA MÅ DERE MØTE OPP SAMTIDIG FOR DA FÅR DERE BILLET ETTER HVERANDRE. ER DET VIRKELIG SÅ VANSKELIG Å FORSTÅ ?????

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 06 okt 06, 13:42
Endret: 06 okt 06, 13:43
Opprinnelig postet av Klokan

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Det er horribelt hvis folk ikke får sitte sammen ihvertfall, at de ikke kan velge rad ditt eller datt er jo greit, men er det 4 som skal sammen så får de plukke ut fire vedsiden av hverandre.

 

Er det virkelig slikt at dere kan ikke lese eller ???? Det er derfor Lars skrev at  "  HVIS DU VIL HA BILLET SAMMEN MED KAMMERATEN DIN DA MÅ DERE MØTE OPP SAMTIDIG FOR DA FÅR DERE BILLET ETTER HVERANDRE. ER DET VIRKELIG SÅ VANSKELIG Å FORSTÅ ?????

Du må nok begynne og lese selv tror jeg Klokan.Se under punkt 2, det er det vi snakker om!!!!!!

Lars Thoresen

A-lagspiller

A-lagspiller

Ble medlem: 11 Jun 2003

Innlegg: 366

Lagt til: 06 Okt 06, 10:18

SV: Plankehaugens cupfinalebilletter - viktig info

1. Bare de som får billett får mail/telefon/sms.

2. På mandag kommer kaoset til å være komplett på Aristokraten. Det vil nok ikke bli mulig å velge plass, i hvertfall ikke på mandag! Da vil billettene bli delt ut fortløpende etter det jeg har skjønt. Det kan faktisk hende man får bedre muligheter til å velge plasser utover i uka...

---------------------------

Thoresen skrev jo dette etter den første posten han postet om denne saken.OK!

Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 06 okt 06, 13:44

ja, ikke sant......

 

Vi tar alle billettene, river de fra hverandre slik at de ikke henger sammen....kaster de på gulvet, blander de.....stokker litt...også selger vi de....


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 06 okt 06, 14:02
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Opprinnelig postet av Klokan

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Det er horribelt hvis folk ikke får sitte sammen ihvertfall, at de ikke kan velge rad ditt eller datt er jo greit, men er det 4 som skal sammen så får de plukke ut fire vedsiden av hverandre.

 

Er det virkelig slikt at dere kan ikke lese eller ???? Det er derfor Lars skrev at  "  HVIS DU VIL HA BILLET SAMMEN MED KAMMERATEN DIN DA MÅ DERE MØTE OPP SAMTIDIG FOR DA FÅR DERE BILLET ETTER HVERANDRE. ER DET VIRKELIG SÅ VANSKELIG Å FORSTÅ ?????

Du må nok begynne og lese selv tror jeg Klokan.Se under punkt 2, det er det vi snakker om!!!!!!

Lars Thoresen

A-lagspiller

A-lagspiller

Ble medlem: 11 Jun 2003

Innlegg: 366

Lagt til: 06 Okt 06, 10:18

SV: Plankehaugens cupfinalebilletter - viktig info

1. Bare de som får billett får mail/telefon/sms.

2. På mandag kommer kaoset til å være komplett på Aristokraten. Det vil nok ikke bli mulig å velge plass, i hvertfall ikke på mandag! Da vil billettene bli delt ut fortløpende etter det jeg har skjønt. Det kan faktisk hende man får bedre muligheter til å velge plasser utover i uka...

---------------------------

Thoresen skrev jo dette etter den første posten han postet om denne saken.OK!

Enkelte trenger å få alt med skje tror jeg.   Altså. Skal du ha plass ved siden av noen du kjenner da møter du med dette menneske og får plass ved siden av hverandre. Du tro vel ikke at etter mandag så skal du ha mulighet til å plukke plasser som du vil.  ja la oss få se... han per har kjøpt rad 3 sete 4og 5 og Ole skal ha 6 og 7 men kan ikke kjøpe billetten før torsdag.. Da er det vel bare å be folket som selger billeter å holde plasser for han Ole da.... 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 06 okt 06, 14:20
Du har fortsatt leit for å lese ser jeg????

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 06 okt 06, 14:32

Og du har fortsatt for å stille dumme spørsmål.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 06 okt 06, 14:38
Opprinnelig postet av Klokan

Og du har fortsatt for å stille dumme spørsmål.

Og det betyr? Hehe, tydligvis så vil du ikke skjønne men vi lar den ligge død der, ja jeg skal ha med meg de jeg skal sitte sammen med og prøve å få sitte sammen med de på Ullevål. Ha en fortsatt fortreffelig dag Klokan.


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 06 okt 06, 14:41
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Opprinnelig postet av Klokan

Og du har fortsatt for å stille dumme spørsmål.

Og det betyr? Hehe, tydligvis så vil du ikke skjønne men vi lar den ligge død der, ja jeg skal ha med meg de jeg skal sitte sammen med og prøve å få sitte sammen med de på Ullevål. Ha en fortsatt fortreffelig dag Klokan.

 

Så du skjønte det tilslutt

Bra!


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 06 okt 06, 14:50
Har vel skjønt det hele tiden jeg da, eller skjønte du ikke det.? Sakens kjerne var diskusjons rundt Lars Thoresen sitt siste utspill rundt dette med billetter. Så tydligvis skapte det inlegget forvirring mere enn oppklaring.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 06 okt 06, 15:11

Det som jeg synes er ille er at enkelte må ha alt med teskje ,... og derfor begynte jeg å svare til deg. Snakka med Lars i en halv time om onsdag og i løpet av halv time har jeg hørt så mange tette spørsmål så en må virkelig begynne å lure på om folk tenker i det heletatt. og derfor synes jeg at spørsmålet ditt var også unnødvendig. Innimellom så lurer jeg på om folk stiller spørsmål kun fordi de kjeder seg. Du har jo handla billetter selv før? da vet du vel hvordan det funker?

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 06 okt 06, 15:24
Opprinnelig postet av Lars Thoresen

1. Bare de som får billett får mail/telefon/sms.

2. På mandag kommer kaoset til å være komplett på Aristokraten. Det vil nok ikke bli mulig å velge plass, i hvertfall ikke på mandag! Da vil billettene bli delt ut fortløpende etter det jeg har skjønt. Det kan faktisk hende man får bedre muligheter til å velge plasser utover i uka...



Jeg vil henge meg litt opp i pkt.2, Lars. Billettene vil bli delt ut fortløpende. Fra midten og utover, eller helt vilkårlig. På meg så virker alt håpløst amatørmessig.

Og til oppslag i Plankehjørnet i Demokraten.

Under Ta med medlemskort

Sesongkortinnehavere på Plankehaugenfeltet : Cupfinalebilletter kan hentes på Aristokraten fra og med mandag 9.okt. i kaffebaren i 1.etasje.

Dette står på fredrikstadfk.no: Medlemmer og sesongkortinnehavere kan kjøpe sine billetter i supporterbutikken i 2. etasje.

Dette er fra plankehaugen.no i dag : Hentefristen for billettene er innen 19. oktober. Plankehaugens billetter hentes ut i kaffebaren i 1. etasje på Aristokraten. Alle andre henter i butikken i 2. etasje.

25/9 sto det på plankehaugen .no at sesongkortinnehavere skulle opp i 2.etasje.

Hva er riktig Lars ?? Vi kan ikke stå i kø 2 steder samtidig. Skal vi i 1. el. 2 etasje ??
Sånnjeg har forstått det tidligere er at de som har sesongkort skal opp i 2. , mens de øvrige som har fått seg billett gjennom plankehaugenmedlemskap ( de uten PL- sesongkort ) skal møte i 1. etasje.

Håper på å få klarhet her også Lars. Blir forvirrende det som kommer ut av opplysninger om dagen. Eller har Demokraten skrevet feil denne gangen også ??

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 06 okt 06, 15:35

og der kommer det igjen ??? hvem snakker om kø ??? du har over 10 dager på deg for å hente billetten din Rune. Da trenger du ikke akkuratt å stå i kø vel ?????

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 06 okt 06, 15:39
Tydligvis så har Klokan svaret. Så Klokan legg svaret her da istedenfor å rakke ned på alle som ikke skjønner det som du selv sier det.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 06 okt 06, 15:45
Endret: 06 okt 06, 15:49
Opprinnelig postet av Klokan

og der kommer det igjen ??? hvem snakker om kø ??? du har over 10 dager på deg for å hente billetten din Rune. Da trenger du ikke akkuratt å stå i kø vel ?????

 

 



Jeg vil ha best plass så mulig jeg Zoran. Har ikke lyst til å bli putta langt opp i hjørnet.

Og sånn jeg har forstått på deg så har jo du fått plass på langsiden, så for deg så spiller det vel mindre rolle.

Her er det du skrev tidligere: a det er masse igjen... jeg fikk error begynte på nytt og en to tre og jeg var inne... kjøpte postbanken siden da VG svingen er utsolgt

Og jeg som trodde at du skulle lede troppene.

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 06 okt 06, 15:59

Nå er det vel ganske så bankers at Zoran får billett fra Plankehaugen i tillegg til dem han kjøpte selv da

Da gjorde han sikkert som meg, kjøpte billetter han kan gi til andre, men slev skal stå sammen med plankehaugen!

Håper jeg da... Så til en annen ting. Plankehaugen kommer jo til å stå, da er det vel ikke heeeeelt krise om man ikke har billett ved siden av en man skal sammen med, man står jo stort sett oppå hverandre likevel...


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 06 okt 06, 16:09

takk og pris frekkrik at det er endelig noen som skjønner dette da......

Plankehaugen skal stp der hvor dem pleier å stå i svingen. altså har du lyst å stå og å synge da er det ikke noe problem... og når det gjelder Zoran , han skal også stå der hvor han pleier å stå på Ullevål.

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 06 okt 06, 16:11
Opprinnelig postet av Klokan

takk og pris frekkrik at det er endelig noen som skjønner dette da......

Plankehaugen skal stp der hvor dem pleier å stå i svingen. altså har du lyst å stå og å synge da er det ikke noe problem... og når det gjelder Zoran , han skal også stå der hvor han pleier å stå på Ullevål.

 

 

 

 Vi skal vinne finaaaaaaalen! Tenkte jeg det ikke... Bruke den logiske sansen innimellom, så løser det meste seg!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 06 okt 06, 16:21
Opprinnelig postet av Klokan

takk og pris frekkrik at det er endelig noen som skjønner dette da......

Plankehaugen skal stp der hvor dem pleier å stå i svingen. altså har du lyst å stå og å synge da er det ikke noe problem... og når det gjelder Zoran , han skal også stå der hvor han pleier å stå på Ullevål.

 

 



Jeg skjønner at Plankehaugen skal være i VG-svingen. Men denne gangen får vi vel utdelt plassbilletter vel ?? Ikke bare stime inn sånn som vi har pleid og gjort. Har du svar på dette også Zoran ??

Og ja , jeg er glad hvis jeg får se deg på din faste plass Zoran, men det du skrev tidligere, var det bare tull det da eller ??

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 06 okt 06, 18:40
Opprinnelig postet av Klokan
og når det gjelder Zoran , han skal også stå der hvor han pleier å stå på Ullevål.
Godt å høre.
Dæven, for et trøkk det kommer til å bli. :D

---------------------------

FFK for alltid!
Guttæne mot Cupgull nr. 11


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 06 okt 06, 19:32

Opprinnelig postet av Klokan

når det gjelder Zoran , han skal også stå der hvor han pleier å stå på Ullevål.

 

 

Det lover godt.

 

Personlig kan jeg tenke meg at de som synger, de synger, og stiller seg sammen med resten av de som synger, uavhengig av plassbilletter, vil jeg anta. Det kan umulig være så forbanna viktig.

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!

- Martin Unneberg, medlem nr. 1065, syngende supporter, og ikke-liker av ikke-syngende supportere.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 06 okt 06, 22:59
Håper du klarer å la deg høre opp til VG øvre også, slik at jeg kan synge sånn nogenlunde samstemt med resten av gutta

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 06 okt 06, 23:26
Nå skal dere alle tenke først og fremst om å støtte gutta til å redde plassen. Hadde alle dere som leser dette her brukt 1/4 del av denne tida dere bruker her på forumet på å lagge flagg på onsdager da hadde vi hatt minst 200 ekstra. Nå for dere jammen komme dere vekk fra det der j... tastaturet og komme dere på lh skolen og lage flagg.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 07 okt 06, 23:35
Noen som veit når bussbillettene blir lagt ut og evt. hvor mange busser som drar?

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!

- Martin Unneberg, medlem nr. 1065, syngende supporter, og ikke-liker av ikke-syngende supportere.


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 07 okt 06, 23:37
busser settes vel opp etter hvor mange som tar buss

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 okt 06, 17:23
Opprinnelig postet av Martin_
Noen som veit når bussbillettene blir lagt ut og evt. hvor mange busser som drar?


Bussbilletter er å få kjøpt i mårra. Snakka med Ulf Berg i stad, og han sa at det ikke er noe problem med å få tak i 100-110 busser hvis interessen er til stede.

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 08 okt 06, 17:27
Endret: 08 okt 06, 18:09
Vet du hvilken dag bussene skal gå? På lørdag eller søndag og når drar de tilbake? Hadde vært litt kult å feire i Oslo etter seieren!!!

---------------------------

FFK tar hjem pokalen i år:)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 okt 06, 17:44
Endret: 08 okt 06, 18:09
Opprinnelig postet av schpa84
Vet du hvilken dag bussene skal gå? På lørdag eller søndag og når drar de tilbake? Hadde vært litt kult å feire i Oslo etter seieren!!!


Tror det var snakk om ca. 10 busser på lørdag og resten på søndag ( søn. kl.10, tror jeg det var ). Når de drar tilbake til Fredrikstad ?? Mest sannsynlig etter kampslutt, når bussene atter blir fyllt opp.

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 08 okt 06, 18:06
Takk for svar, men når drar de inn på lørdag da? Hadde nemlig tenkt meg inn på Lørdag

---------------------------

FFK tar hjem pokalen i år:)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 okt 06, 18:17
Opprinnelig postet av schpa84
Takk for svar, men når drar de inn på lørdag da? Hadde nemlig tenkt meg inn på Lørdag


Det spurte jeg ikke om. Jeg sjøl drar innover med buss på søn.

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 08 okt 06, 19:40

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Martin_
Noen som veit når bussbillettene blir lagt ut og evt. hvor mange busser som drar?


Bussbilletter er å få kjøpt i mårra. Snakka med Ulf Berg i stad, og han sa at det ikke er noe problem med å få tak i 100-110 busser hvis interessen er til stede.

 

Elålelålelå! Plankehaugen på tur!

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!

- Martin Unneberg, medlem nr. 1065, syngende supporter, og ikke-liker av ikke-syngende supportere.


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 08 okt 06, 23:27

Oppdatert informasjon om billetthenting finner dere nå på www.plankehaugen.no. Husk å ta med legitimasjon og medlemskort når billettene hentes. Skal du hente for andre, må du ha med kopi av legitimasjon, fullmakt og medlemskort.

Dette kommer til å være strengt. Det er innmari surt om det blir noe kluss med billettfordelingen på grunn av slurv med dette, så det hjelper ikke med krokodilletårer. Billettene blir ikke borte om du må komme tilbake senere. Det vil ikke bli mulig å velge plasser. Feltene fylles opp fortløpende, men vi sørger for at folk som henter ut billetter samtidig får plasser ved siden av hverandre. Alle Plankehaugens plasser er relativt like og er plassert bak mål, så det har fint lite å si hvilket av feltene man havner på.

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat



Flat Trådet Nøstet
Totalt 3 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340