Husk meg
Brukernavn
Passord

Cupfinalebilletter legges ut mandag 9. oktober

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 05 okt 06, 13:04
Opprinnelig postet av Bob Page
Alle som jobber må huske på at Sports kafeen er åpen til 21.00, så har du sesongkort, er det jo bare å møte opp etter jobb. Desuten fristen er jo 19.10 for å hente for de med sesong-kort, så dra en tur lørdag eller søndag hvis det ikke passer i uka... Selvfølgelig vil jo de beste plassene gå først, men likevel.. Hvis alt ellers skjærer seg, ta dere en 3 dagers


Kommer til å stille meg i kø på mandag selv om jeg har " sesongkort ". Hvorfor skal jeg drøye i siste liten ??

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 okt 06, 13:24
Bare et lite tips til dere som jobber mandag og ikke kan ta dere fri.....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 05 okt 06, 13:28
Opprinnelig postet av Bob Page
Bare et lite tips til dere som jobber mandag og ikke kan ta dere fri.....


De som har sesongbilletter skal vel henvende seg i 2. etg., og der holder de ikke oppe til 21, Bob Page. De stenger mye tidligere der. På ettermiddagen en gang tror jeg.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 okt 06, 13:32
Kl. 17 for å være nøyaktig.. Trodde de solgte billettene nede også. Kunne unngå lang kø hvis de gjorde det..

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 05 okt 06, 13:47

Angående cupfinalen:

Har sesongkort og medlemskap i plankehaugen.

Problemet er at jeg har vært midt oppi et flyttelass og dermed har sesongbillettene mine blitt borte.

Har måttet kjøpe billett for de siste 3 kampene på stadion. MEN, har kvitteringen på at jeg har kjøpt sesongkort.

Spørsmålet er da enkelt: holder det for meg å ta med kvitteringen og plankehaugen-kortet og være sikret billett til ullevaal på mandag??

 

 

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 05 okt 06, 13:53
Opprinnelig postet av Mustang

Angående cupfinalen:

Har sesongkort og medlemskap i plankehaugen.

Problemet er at jeg har vært midt oppi et flyttelass og dermed har sesongbillettene mine blitt borte.

Har måttet kjøpe billett for de siste 3 kampene på stadion. MEN, har kvitteringen på at jeg har kjøpt sesongkort.

Spørsmålet er da enkelt: holder det for meg å ta med kvitteringen og plankehaugen-kortet og være sikret billett til ullevaal på mandag??

 

 



Det bør holde hvis du har kvittering for betalt sesongbilletter, ellers er de jævli firkanta.

Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 05 okt 06, 13:57
Endret: 05 okt 06, 14:03

Ja, regner med at det ordner seg jeg og.

Vil helst slippe soveposen hehe

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


bikaboo

Knøttespiller
Ble medlem: 05 okt 04
Innlegg: 73

Lagt til: 05 okt 06, 13:58
Noen som vet om det er nummererte plasser? Slik at hvis man vil sitte sammen med kompiser evt. må dra å kjøpe samtidig? Har forkjøpsrett, da..

mjuliussen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 mai 04
Innlegg: 4

Lagt til: 05 okt 06, 14:03
Må kjøpe sammen...

---------------------------

For Fredrisktad, For Fredrikstad
En for alle og alle for en!
FFK er LAGET i vår BY!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 05 okt 06, 15:33
Opprinnelig postet av Mustang

Angående cupfinalen:

Har sesongkort og medlemskap i plankehaugen.

Problemet er at jeg har vært midt oppi et flyttelass og dermed har sesongbillettene mine blitt borte.

Har måttet kjøpe billett for de siste 3 kampene på stadion. MEN, har kvitteringen på at jeg har kjøpt sesongkort.

Spørsmålet er da enkelt: holder det for meg å ta med kvitteringen og plankehaugen-kortet og være sikret billett til ullevaal på mandag??

 

 

 

aristokraten har all informasjon om sesongbiletter på pc`n, så jeg regner med at det eneste du trenger er å ha med deg legitimasjon...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340