Husk meg
Brukernavn
Passord

Dette var ikke bra!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 05 okt 03, 20:23
3-1 tap mot Sandefjord, og dårlig spill lover ikke godt for resten av serien. La oss håpe at dette var et blaff og at vi kommer sterkere tilbake i de resterende kampene i 1 div.
Vil vi rykke opp holder ikke det som ble vist i dag. Dårlig kvalitet på pasningsspillet og spillere som ikke taklet presset.
Sannsynligvis må vi forsterkes på en rekke plasser, hvis ikke blir vi en kasteball i tippeligaen. ( Hvis vi kommer ditt da. Og det gjør vi ikke med sånt spill som i dag.)

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 05 okt 03, 22:27
Så var det det der med å støtte i med- og MOTgang da...

Greit nok, en dårlig dag på jobben, men dette visste vi ville bli en meget vanskelig kamp... Det var ikke i denne kampen opprykket skulle sikres... Tror faktisk, basert på årets merklige resultater, at FFK kan tåle enda et tap og alikevel rykke opp... Den som venter får se...

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


jonny28

Juniorspiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 121

Lagt til: 05 okt 03, 22:47
Helt enig med KeJ der, Søtte i med og Motgang

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 05 okt 03, 22:59
Hadde nesten regna med tap i dag, Sandefjord holdt på å rykke opp i fjor, må ikke glemme det.

Er tross alt vår første sesong i divisjonen.

Tror vi vinner på Søndag (Hønefoss er inne i en svært dårlig periode) og da er sjansene fortsatt meget store for å rykke opp.

Personlig tar jeg det som en stor stor bonus om vi rykker opp, det er en sinnsyk prestasjon hvis gutta klarer det.

Solvang

Juniorspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 124

Lagt til: 05 okt 03, 23:13
Dere hadde ikke forventet at vi skulle vinne enkelt idag håper jeg? For så lett er det nemlig ikke. SF er et meget godt lag og de hadde ligget enda nærmere oss på tabellen hvis alt hadde vært normalt (skadesituasjon etc..) Hadde vært fornøyd men ett poeng idag. Tap er selvsagt skuffende, men det er ingen grunn til å gi opp av den grunn. Vi leder enda!

---------------------------

Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 06 okt 03, 08:43
Det å støtte laget har jeg alltid gjort, enten det er i med- eller i motgang, men man må få lov til å peke på enkelte kamper som ikke er bra gjennomført. At de kampene kommer innimellom vet vi, så sånn sett er det greit.

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 06 okt 03, 10:02
Det er helt greit å tape for et bedre lag, men var det ikke FFK som gjorde Sandefjord litt gode også? Hvis rett og slett Sandefjord er bedre er det greit å tape, men hvis det var spillernes innsats som gjorde Sandefjord bedre er det ille...jeg tror litt av forklaringen ligger i det siste...velvel...får håpe de skjerper seg!

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 06 okt 03, 11:25
Vi må huske på at Sandefjord helt klart er det beste laget i 1 divisjon. De har vært uheldige med mange skader, men stiller nå skadefritt.

Fredrikstad har blitt rundspilt av Sandefjord i 2 kamper iår, det vitner mer om Sandefjords styrke enn FFKs svakhet.

Tror vi reiser oss mot Hønefoss og tar 3 nye poeng, da vil vi ligge 4 poeng foran Sandefjord og 5 foran Hønefoss med 3 kamper igjen.

Kampene mot Godset og Moss borte blir avgjørende for om FFK rykker direkte opp.

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 06 okt 03, 13:02
Leste at Håkan hadde vært veldig forbanna og prøvd å få igang lagkameratene, det er ikke akkurat vanlig ?

Hvis dette stemmer, hvordan kan innsatsen svikte i en sånn kamp ?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 06 okt 03, 13:08
Håkan er jo kjent for å kjefte og smelle litt ut på banen. I går gjorde han det ekstra tydelig. Håkan la for øvrig inn en solid innsats i går, men dessverre hang ikke ferdighetene med han. Hadde for mange feilpasninger og upresise dødballer.

Men vi må takle tap også, alle lag taper av og til, men de beste reiser seg etter tap og tar nye poeng. Jeg tror FFK gjør det, selv om gårsdagen var litt bekymringsfull. Spesielt er jeg bekymret dersom Eggen er sitert korrekt i en avis jeg nettopp leste, hvor han uttalte at FFK ikke spilte noen dårlig kamp.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 06 okt 03, 21:47
FFK har ikke tapt siden mot Skeid i sommer.
Hvem tror vi går gjenom hele høstsesongen uten tap?
Jeg mener det var de to beste lagene i 1.div. som møttes i går. Sandefjord har utvilsomt festet et visst grep på FFK, med to klare seire, både spillemessig og resultatmessig.
Søndagens kamp mot Hønefoss blir nok en helt annen match.
Jeg har klokketro på seier, og tror fortsatt på opprykk.
Men en ting er sikkert: Laget trenger all mulig støtte. Det er 4 kamper igjen, vi må gi laget full støtte, selv om kremfotballen skulle utebli.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 06 okt 03, 23:07
Endret: 06 okt 03, 23:09
Det er som kjo her sier, 4 kamper igjen, det betyr 12 poeng i potten, og personlig tror jeg FFK kommer ut av disse kampene med minimum 8 poeng, og det mine frender, det innebærer opprykk når status skal gjøres opp:D

Tipper nemlig følgende utfall av kampene:
FFK-Hønefoss hjemmeseier
Godset-FFK Uavgjort (seier med spill som mot Kamma)
MFK-FKK Uavgjort, frykter alltid lokaloppgjør
FFK-Oslo Øst Hjemmeseier...

Så nå er det bare å stå mannssterke på sidelinjen og heie inn våre staute karer, denne kampen skal vi og bør vi vinne...

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 07 okt 03, 11:20
I følge oddsnets excel-ark som tidligere har vært diskutert her, må FFK ha 9 poeng for å være helt sikre.

---------------------------

Any given sunday



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340