Husk meg
Brukernavn
Passord

1. divisjon 2007

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 25 sep 06, 16:50

Noen som vet hvilke spillere som forsvinner dersom dette skulle bli en realitet ?

Og hva tror folket om direkte opprykk igjen til 08 sesongen eller vil vi slite i 1. div ?

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 25 sep 06, 16:56
Er det virkelig nødvendig å diskutere dette? Og ikke nok med at det skal diskuteres hvem som forsvinner, men om det er mulig med direkte opprykk. Vi ligger på 12. plass!!! Det er ikke nedrykk. Og det er 15 poeng å spille om!!

---------------------------

Fredd


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 25 sep 06, 16:58

Spillere som ganske sikkert forsvinner: Bertelsen og Shaaban.

Spillere jeg frykter forsvinner: Bjørkøy, Tarik og Simen.

Ellers vil nok klubben selge så få som mulig, for opprykk neste sesong vil uten tvil være eneste alternativ, koste hva det koste vil! Skulle vi rykke ned er jeg villig til å vedde MYE på at vi uten problemer går rett opp igjen.


FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 25 sep 06, 17:05
Tror Simen og Bertelsen forsvinner ganske kvikt. Brian blir nok heller ikke lenge. Derimot tror jeg Bjørkøy blir, som kaptein og siden han spilte 1. div for 15 mnd siden... Tror ikke han ber om å bli solgt for å si det sånn.

---------------------------

"Vær forandringen du vil se..."


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 25 sep 06, 17:14
Endret: 25 sep 06, 17:26
Forsåvidt enig med Fredd i at det er litt tidlig å diskutere dette, men.... vi må være ærlige nok til å innrømme at dette dessverre kan bli en realitet, så diskusjonen er relevant.

Og et like interessant spørsmål som hvilke spillere vi evt. mister er jo hvilke lag vi skal kjempe om opprykk med. Hvis Viking rykker ned i år, tar jeg det for gitt at de går rett opp igjen, og altså legger beslag på den ene plassen. Viking har alt for mye penger og ressurser til å forbli i 1. div.

Hvis vi først skal rykke ned (gud forby..) ville jeg mye heller hatt med meg mer ressurssvake lag som Sandefjord eller Ham Kam. Tromsø ligger jo for øyeblikket an til å gå ned i år, og med den tippeligaerfaringen de har tror jeg de skal bli harde å matche i kamp om evt. opprykk.

Konklusjon: Tanken om at "vi rykker rett opp igen" er livsfarlig. Det er bare én ting å gjøre: Sørge for at vi klarer oss også i år. Men jeg er utrolig lei av dette tullballet hver eneste høst. Skulle ikke vært nødvendig.

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 25 sep 06, 17:40
Opprinnelig postet av FFKgutten
Tror Simen og Bertelsen forsvinner ganske kvikt. Brian blir nok heller ikke lenge. Derimot tror jeg Bjørkøy blir, som kaptein og siden han spilte 1. div for 15 mnd siden... Tror ikke han ber om å bli solgt for å si det sånn.


Uttalte ikke Brian i fjor at han ville blitt med laget ned dersom det ble nedrykk?

http://www.yanks-abroad.com/content.php?mode=bestxi&id=1211


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 sep 06, 17:45
Rami Shaaban, Trond Erik Bertelsen og Simen Brenne er det nok rimelig sikkert at vil bli solgt ved nedrykk. Tipper også at Patrik Gerrbrand har en klausul som tilsier at han kan gå til annen klubb ved nedrykk.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 25 sep 06, 18:53
Heller mer interessant å diskutere hvem som blir.
Det tror jeg blir Bjørkøy, Berg, Ramberg, PAC, Tamas, Staw, Begge finnene, Toth, Kvisvik og West.
Da blir det om å gjøre å få igang de lovende unge spillerne fra by-prosjektet.

Grøss og gru.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 25 sep 06, 19:18
Se nå ikke så svart på det folkens. Ta heller en titt på neste serierunde.

Fredrikstad-Sandefjord.

denne skal. bør, og må vi ta inn. taper vi denne tror jeg og det bli nedrykk, men jeg tror gutta fatter situasjonen nå.

RBK-Tromsø.

Noe er fundamentalt gærent i trønderbyen igjen hvis de ikke revansjerer seg etter det ydmykende sandefjord tapet, denne tar bartegutta.

Start-Molde.

Start bør være revansjesugne etter to sure tap på rad, satser på at de lar det gå ut over Moldejævlene.

Viking-Tromsø.

samme hvem som vinner her, så lenge vi slår sandefjord.  det beste hadde vært uavgjort

Enga-ham-kam.

Enga er på god flyt, og lukter royal league, vær så snill enga. knus de sure bøndene og la dem gråte av skam.

dermed blir vi og viking de eneste av bunnlaga som har hjemmekamp. går dette som jeg håper ligger viking og tromsø fortsatt under oss. molde havner på kvalikk igjen og vi passerer sandefjord på målforskjell, og hanker dermed inn en uttrygg 9.plass. det er absolutt ikke umulig.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 25 sep 06, 22:07
Er 99% sikker på at vi ikke rykker rett ned med 29 poeng, det betyr at vi trenger minimum 7 poeng til for å unngå direkte nedrykk. Er helt sikker på at vi tar tre av dem til helga, Odd hjemme må vi vinne og så trenger vi minimum 1 poeng til på de tre siste kampene. Hvis vi skal ha noe i TL å gjøre så må vi da klare dette! Vi har så mye kvaliteter i laget at det vil være fryktelig om vi roter det til. Tror Lyn borte kan bli en kamp hvor vi tar poeng, rett og slett fordi Lyn sannsynligvis kun har ære å spille for i den kampen, mens vi kjemper mot nedrykk. RBK hjemme kan også bli lettere enn forventet, dersom de skulle klare å sikre seriegull før den kampen. For all del, det blir knalltøft, men syns ikke det er krise ennå, skulle vi derimot ikke slo Sandefjord, så er det krise. Uansett, nå forventer jeg at gutta blør for drakta hver eneste kamp, har ikke råd til flere hvilekjær alla det vi hadde mot Stabæk!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 sep 06, 22:10
Endret: 25 sep 06, 22:11
taper vi eller spiller uavgjort mot sandefjord er vi nærmere nedrykk. så for vi ikke 3 poeng der er vi ute å kjører. hva skjer om vi vinner cupen og rykker ned da ?  er vi i europa for det ?

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 25 sep 06, 22:36
Endret: 25 sep 06, 22:36

Tror vi må begynne å tenke på dette nå ja.

Shabaan, Bertelsen, Gerrbrand, Brenne, West og Tarik forsvinner sikkert ved nedrykk.

 

Staw, Czwartek, Piiroja, Ramberg, Bjørkøy, Kvisvik, Toth, Vuorinen, Shabani, Magnussen, Elvestad, Berg, Stadheim og McDonald blir sikkert værende.

 

Tronseth, Szekeres, Multaharjo, Hoås og Wiig er jeg likegyldig til om blir eller forsvinner.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 sep 06, 10:19
Endret: 26 sep 06, 10:20
jeg håper vi klarer oss, men føler det værste.

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


becks723

Juniorspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 145

Lagt til: 26 sep 06, 13:05
Opprinnelig postet av oleberg

Tror vi må begynne å tenke på dette nå ja.

Shabaan, Bertelsen, Gerrbrand, Brenne, West og Tarik forsvinner sikkert ved nedrykk.

 

Staw, Czwartek, Piiroja, Ramberg, Bjørkøy, Kvisvik, Toth, Vuorinen, Shabani, Magnussen, Elvestad, Berg, Stadheim og McDonald blir sikkert værende.

 

Tronseth, Szekeres, Multaharjo, Hoås og Wiig er jeg likegyldig til om blir eller forsvinner.

Shabaan, Bertelsen, Gerrbrand og Brenne forsvinner nok + at McDonald forsvinner uansett. mulig Vuorinen forsvinner...
Men West og Tarik blir, det er jeg ganske så sikker på, West har vel 2-3 år igjen av kontrakten, og Tarik har igjen 4 år?

 


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 26 sep 06, 14:01
Endret: 26 sep 06, 14:01
Opprinnelig postet av oleberg

Tror vi må begynne å tenke på dette nå ja.

Shabaan, Bertelsen, Gerrbrand, Brenne, West og Tarik forsvinner sikkert ved nedrykk.

 

Staw, Czwartek, Piiroja, Ramberg, Bjørkøy, Kvisvik, Toth, Vuorinen, Shabani, Magnussen, Elvestad, Berg, Stadheim og McDonald blir sikkert værende.

 

Tronseth, Szekeres, Multaharjo, Hoås og Wiig er jeg likegyldig til om blir eller forsvinner.

 

nå har jo wiig allerede funnet veien til sarp, samme med tronseth! Tror ikke vi skal være happy for å evt. miste szekeres, multaharjo og hoås hvis vi rykker ned, det er spillere som virkelig kunne hevet seg betraktelig i adecco ligaen!

 

Men hva faan er det vi gjør folkens!??! sitter her å diskuterer hvem som blir og ikke ved evt nedrykk!? dette er jo horibelt, vi skal støtte laget nå! Fader altså folkens, dette kan vi ikke tilate å la skje! Møt opp på stadion på søndag, og heie guttane fram til seier! Dette er viktig folkens!!!!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 26 sep 06, 15:37

Opprinnelig postet av keiko99
taper vi eller spiller uavgjort mot sandefjord er vi nærmere nedrykk. så for vi ikke 3 poeng der er vi ute å kjører. hva skjer om vi vinner cupen og rykker ned da ?  er vi i europa for det ?

Tror vi holder plassen i Europa, men er ikke sikker!


trillan

Juniorspiller

Ble medlem: 29 okt 05
Innlegg: 165

Lagt til: 26 sep 06, 15:47
Hvorfor tenke på 1. divisjon i det hele tatt? Dette her tror jeg guttane klarer! Men dem klarer det IKKE hvis dere tenker 1. divisjon!

---------------------------

En for alle, og alle for en!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 26 sep 06, 16:18

Hva vi tenker og tror betyr lite, og blir ikke på noen måte avgjørendse for om FFK rykker ned eller ikke.

Det som har vært mer avgjørende er den "tornerosesovnen" som har preget mange. Hva jeg mener med dette, jo uttalelser om øvre halvdel o.lign utsagn før seriestart. Velger faktisk å tro at spådommer som dette har hindra hele FFK å stikke fingeren i jorda og lest skrifta på veggen. Stallen var for tynn, og kvantitet ble henta inn.

Sjøl var jeg optimistisk ang "Heavy" og Stadheim.  Det jeg har sett at Stadheim er OK, men ikke enda vist TL kvalitet.

Hermanni Vuorinnen, slik jag har sett han, minner han meg faktisk for mye om Hoås. Med det mener jeg at han har trolig større potensiale enn han viser, tror de begge mangler innstillinga i hodet.

Det er synd og trist å sitte her i år igjen og se / oppleve at FFK påny kjemper mot nedrykk.

Ett spørsmål som må stilles, hva har FFK  administrasjon/ledelse lært av de foregående åra?

 

Håper selvsagt at FFK kan starte sesongen 2007 i TL, på ny stadion , ta i mot Eurocup motstandere, ha ny trener og noen nye kvalitetsspillere.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 sep 06, 16:30
om det skulle skje at vi rykker ned.. tror dere vi kommer opp med en gang ?

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 26 sep 06, 16:39
Vi rykker utvilsomt rett opp igjen, men la oss ikke snakke om slike triste ting.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340