Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Sandefjord

Flat Trådet Nøstet
Totalt 7 sider Alle

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 25 sep 06, 08:35

Håper guttæne og vi supportere står sammen til søndan, det bør møte opp 10000.

For nå er det faan meg krig !

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 25 sep 06, 23:10

Har en dårlig følelse foran denne kampen. Men håper på bra trøkk, og sender Color Line laget tilbake til Vestfold med sekken full.

 

Håper på dette laget:

1. Shabaan

 

2. Bjørkøy

3. ? Ærlig talt så vet jeg ikke

4. Gerrbrand

5. Piiroja

 

6. Ramberg

 

7. Brenne

8. Stadheim

 

9. Tarik

10. Toth

11. Kvisvik


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 25 sep 06, 23:16
Hva skjer med Multe egentlig, er`n helt på trynet dårlig siden han ikke får prøve seg på høyre back?

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 sep 06, 00:12
Opprinnelig postet av Snæbbis
Hva skjer med Multe egentlig, er`n helt på trynet dårlig siden han ikke får prøve seg på høyre back?

Etter hva jeg har skjønt så har han omtrent aldri før spilt høyreback. Han er en offensiv kantspiller...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 26 sep 06, 00:16
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Snæbbis
Hva skjer med Multe egentlig, er`n helt på trynet dårlig siden han ikke får prøve seg på høyre back?

Etter hva jeg har skjønt så har han omtrent aldri før spilt høyreback. Han er en offensiv kantspiller...

Stemmer det. Ut ifra hva jeg har lest på nettet, så har han aldri spilt noe annet en kant og der har jo Tarik gjort det strålende så langt. Dessuten har Multuharju sjeldent kommet inn for Tarik i den posisjonen. Dette tyder på nok et fantastisk bomkjøp av Eggen, hvor han forsøkte et av sine berømte omskoleringsprosjekter og feilet.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 sep 06, 00:30
En ting er sikkert.. vi tåler ikke uavgjort eller tap uten at krise er ordet som sies med store bokstaver

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 26 sep 06, 00:37
Om ikke Eggen var så opphengt i denne omskoleringa si, og heller henta inn folk som faktisk spiller i den posisjonen han vil bruke dem, så kunne vi ha unngått nedrykksstrid både i år og ifjor.

Om vi berger plassen i år, så håper jeg FFK for en gangs skyld lærer av feilene de har gjort i tre sesonger på rad. Hvis ikke, så kommer vi til å rykke ned før eller siden.
Håper Morgan fikser litt opp i vinterpausa.

---------------------------

FFK for alltid!
Guttæne mot Cupgull nr. 11


Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 26 sep 06, 08:32
Endret: 26 sep 06, 08:34

Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Om ikke Eggen var så opphengt i denne omskoleringa si, og heller henta inn folk som faktisk spiller i den posisjonen han vil bruke dem, så kunne vi ha unngått nedrykksstrid både i år og ifjor.

 

Det er vel ikke helt riktig å si? Selvom vi kjøper f.eks en kantspiller og bruker denne spilleren på kant bør ikke det bety at spilleren gjør det så mye bedre enn f.eks en spiss som har blitt omskolert til kantspiller. Og at dette hadde gjort at vi hadde unngått nedrykkstriden i år og i fjor har da tviler jeg vel litt på. Det kommer jo ann på kvaliteten på spillerne som hadde blitt kjøpt iforhold til omskoleringsgutta. Men når det er sagt så synes også jeg det er håpløst å kjøp en spiss når vi trenger en kant, eller en kant når vi trenger en back osv..


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 sep 06, 12:03
Dommere:
Hoveddommer:     Staberg, Per Ivar
Assistentdommer:     Havig, Øystein
Assistentdommer:     Lukacs, Morten F.
Observatør:     Bondal, Håkon
4.dommer:     Bruheim, Bernt Håvard
NFF-delegat:     Hansen, Kjell Johan

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 26 sep 06, 12:17

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Snæbbis
Hva skjer med Multe egentlig, er`n helt på trynet dårlig siden han ikke får prøve seg på høyre back?

Etter hva jeg har skjønt så har han omtrent aldri før spilt høyreback. Han er en offensiv kantspiller...

Stemmer det. Ut ifra hva jeg har lest på nettet, så har han aldri spilt noe annet en kant og der har jo Tarik gjort det strålende så langt. Dessuten har Multuharju sjeldent kommet inn for Tarik i den posisjonen. Dette tyder på nok et fantastisk bomkjøp av Eggen, hvor han forsøkte et av sine berømte omskoleringsprosjekter og feilet.

 

 

Lurer på åssen Eggen har det på fritida. Kjøper rekkehus og prøver å rive ned hos naboen for å få enebolig.

Kjøper motorsykkel, og setter på 2 hjul fordi han skal ha bil. Hadde vært spennende å se.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 26 sep 06, 14:03
Dette blir en av de fem viktigste kampene  i årets TL for FFK! Den første av i alt 6 cup finaler, og den første kampen på vei mot fornyet TL kontrakt! Her MÅ det vinnes!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 26 sep 06, 14:08
Hva om man kjører gerrbrand på høyre, shabani og piroja i midten og Tamas på venstre? mener å ha lest at gerrbrand er en habil høyreback, men hvor god er egentlig shabani? Viktigste er uansett at jonna får spille på midten, for det er der vi trenger ham.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 26 sep 06, 14:45

Opprinnelig postet av Snæbbis
Hva om man kjører gerrbrand på høyre, shabani og piroja i midten og Tamas på venstre? mener å ha lest at gerrbrand er en habil høyreback, men hvor god er egentlig shabani? Viktigste er uansett at jonna får spille på midten, for det er der vi trenger ham.

Det trur jeg ikke er lurt i en så viktig kamp! Vi skal vinne og bør kjøre det sikre.

Jeg mener Pål og Tamas bør være backer. Berg på deffensiv midtbane og Jonna og Simen som indreløpere. De tre foran bør være Kvisvik, Toth og Tarik.


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 26 sep 06, 14:55
Mot Sandefjords Tegstrøm skulle vi absolutt hatt tilbake Bertelsen. Er det noen som vet hvordan det går med Trond Erik? Han uttalte jo for en stund tilbake at han håpet å rekke de fire-fem siste seriekampene. Får i så fall håpe at han er å finne på banen søndag.

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 26 sep 06, 15:33

Hvordan ligger det ann med West for tiden?

Han kunne jo blitt ett friskt pust i TL innspurten! (FFK kan trenge mye med vind)

 


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 26 sep 06, 16:21

Opprinnelig postet av Scout
Mot Sandefjords Tegstrøm skulle vi absolutt hatt tilbake Bertelsen. Er det noen som vet hvordan det går med Trond Erik? Han uttalte jo for en stund tilbake at han håpet å rekke de fire-fem siste seriekampene. Får i så fall håpe at han er å finne på banen søndag.

 

Bertelsen spiller nok ikke noe mer i år, dersom ikke noe helt spesielt skulle skje! Skandaleoppfølging av fysioteamet til FFK... Skulle operert med en gang han fikk skaden, så hadde han vært klar nå. Nå må han antakelig operere likevel.. Begynner å sette store spørsmålstegn ved lege og fysioteamet vårt ass....


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 26 sep 06, 16:24

Kampen blir slik jeg ser det totalt avgjørende for sesongen 2006.

FFK MÅ vinne.

Om de er sterke nok, tja,  håper iallefall det.

PS. Ble ikke FFK beste kamper i år spilt når KTE hadde ferie e.ilgn, hva om han holdt seg vekk.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 26 sep 06, 16:32
Endret: 26 sep 06, 16:32
Opprinnelig postet av frekkrik

Bertelsen spiller nok ikke noe mer i år, dersom ikke noe helt spesielt skulle skje! Skandaleoppfølging av fysioteamet til FFK... Skulle operert med en gang han fikk skaden, så hadde han vært klar nå. Nå må han antakelig operere likevel.. Begynner å sette store spørsmålstegn ved lege og fysioteamet vårt ass....



Det var vel først og fremst opp til Bertelsen selv å vurdere operasjon. Stod det ikke et eller annet sted at han gjerne ville prøve seg på trening før han bestemte seg for å legge seg under kniven? Litt strengt å skylde på lege og fysio for dette, synes jeg.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 27 sep 06, 15:39
Endret: 27 sep 06, 15:39
Huff..har begynnt å bite negler til denne kampen allerede...Vi må vinne, kan komme til å komme langt bak om vi ikke gjør det. Kort og enkelt sagt: Jeg driter i hvordan vi vinner den kampen her, bare vi gjør det!! Nå må laget bevise at de er gode nok til å holde seg oppe i tippeligaen, 3 poeng her vil bety uendelig mye

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 27 sep 06, 15:56
Opprinnelig postet av A9$h
Huff..har begynnt å bite negler til denne kampen allerede...Vi må vinne, kan komme til å komme langt bak om vi ikke gjør det. Kort og enkelt sagt: Jeg driter i hvordan vi vinner den kampen her, bare vi gjør det!! Nå må laget bevise at de er gode nok til å holde seg oppe i tippeligaen, 3 poeng her vil bety uendelig mye


Tre poeng vil absolutt gjøre ting enklere for oss, men tør jeg minne dere på at vi tapte den 22. runden mot Aalesund i fjor? Da satt vi igjen med 23 poeng, og hadde 4 kamper igjen å klare det på. Det endte med 2 uavgjort hjemme og 2 seirere borte, som tilsvarer 8 av totalt 12 poeng. Vi fikk 31 poeng og berget, som kjent, plassen. Jeg mener ikke at vi klarer oss med tap til søndan og bør være glade av den grunn, men jeg vil bare poengtere at alt er mulig i denne jevne tippeligaen. Det er ALTFOR spennende å være FFK-supporter om dagen.

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 27 sep 06, 16:15
Opprinnelig postet av Espen
Opprinnelig postet av frekkrik

Bertelsen spiller nok ikke noe mer i år, dersom ikke noe helt spesielt skulle skje! Skandaleoppfølging av fysioteamet til FFK... Skulle operert med en gang han fikk skaden, så hadde han vært klar nå. Nå må han antakelig operere likevel.. Begynner å sette store spørsmålstegn ved lege og fysioteamet vårt ass....



Det var vel først og fremst opp til Bertelsen selv å vurdere operasjon. Stod det ikke et eller annet sted at han gjerne ville prøve seg på trening før han bestemte seg for å legge seg under kniven? Litt strengt å skylde på lege og fysio for dette, synes jeg.

Etter hva jeg har hørt var det slik at han har hatt relativt store smerter og ønsket en operasjon, men blitt bedt om å vente.. Vistnok vært hos en spesialist eller noe i Stavanger nå, men blir nok ikke mere spill i år...


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 27 sep 06, 19:07
www.fxt.no/tippeligaen/start/article752166.ece

Da håper vi bare Start gjør sin jobb og gruser Molde, så skal vi gjøre vår og klatre forbi Tornekrattjævlene.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 27 sep 06, 19:30
Opprinnelig postet av dracula

PS. Ble ikke FFK beste kamper i år spilt når KTE hadde ferie e.ilgn, hva om han holdt seg vekk.

Sikkert. Alt er Eggens feil. Tenk hvor gode FFK hadde vært om det ikke var for ham? De måtte ha laget en egen divisjon over tippeligaen igjen bare for oss!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 28 sep 06, 11:40
Opprinnelig postet av frekkrik

Opprinnelig postet av Scout
Mot Sandefjords Tegstrøm skulle vi absolutt hatt tilbake Bertelsen. Er det noen som vet hvordan det går med Trond Erik? Han uttalte jo for en stund tilbake at han håpet å rekke de fire-fem siste seriekampene. Får i så fall håpe at han er å finne på banen søndag.

 

Bertelsen spiller nok ikke noe mer i år, dersom ikke noe helt spesielt skulle skje! Skandaleoppfølging av fysioteamet til FFK... Skulle operert med en gang han fikk skaden, så hadde han vært klar nå. Nå må han antakelig operere likevel.. Begynner å sette store spørsmålstegn ved lege og fysioteamet vårt ass....

Nå blir han visst straks klar. men neppe mot sandefjor!?  Kanskje bra vi drøyde et par uker med å gi det "skandaløst dårlige" fysioteamet til ffk sparken??

 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 28 sep 06, 11:43

Opprinnelig postet av Scout
Mot Sandefjords Tegstrøm skulle vi absolutt hatt tilbake Bertelsen. Er det noen som vet hvordan det går med Trond Erik? Han uttalte jo for en stund tilbake at han håpet å rekke de fire-fem siste seriekampene. Får i så fall håpe at han er å finne på banen søndag.

 

Tegstrøm er ikke spesielt rask, og dermed blir ikke Bertelsens hurtighet så viktig i den isolerte duellen. Tror alle i forsvarsfireren kan hamle opp med farten hans.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04
Innlegg: 415

Lagt til: 28 sep 06, 13:41
Endret: 28 sep 06, 13:41
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Sikkert. Alt er Eggens feil. Tenk hvor gode FFK hadde vært om det ikke var for ham? De måtte ha laget en egen divisjon over tippeligaen igjen bare for oss!

He he.... WORD!

---------------------------

Supporter, faktisk :)


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 28 sep 06, 16:41
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Scout
Mot Sandefjords Tegstrøm skulle vi absolutt hatt tilbake Bertelsen. Er det noen som vet hvordan det går med Trond Erik? Han uttalte jo for en stund tilbake at han håpet å rekke de fire-fem siste seriekampene. Får i så fall håpe at han er å finne på banen søndag.

 

Tegstrøm er ikke spesielt rask, og dermed blir ikke Bertelsens hurtighet så viktig i den isolerte duellen. Tror alle i forsvarsfireren kan hamle opp med farten hans.



Nå nevnte ikke jeg noen ting om hurtighet, men jeg synes selv at Bertelsen kan lese kloke kantspillere og spisser godt. Tegstrøm er i mine øyne en klok spiss som kan plassere seg eller dele ut baller i de avgjørende situasjonene foran mål. Bertelsen har et overblikk som ofte fanger opp dette. Et eksempel er hvordan han satte Valencia ut av spill i FFKs serietriumf sent i august. Hastigheten til Bertelsen hadde i denne sammenhengen bare blitt en stor bonus.

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 29 sep 06, 12:11

Begynner å kjenne spenningen nå. Flott at RBK vant i går. Tror FFK har store sjanser til å berge plassen med seier mot sandefjord. Er redd det blir vanskelig med tap eller uavgjort.

Håper på dette laget:

                          Shaaban

PAC         Gerrbrand          Piroja           Tamas

                               Berg

                Bjørkøy               Ramberg

Tarik                                                            Kvisvik

                                Toth

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Keano

Knøttespiller
Ble medlem: 19 sep 06
Innlegg: 45

Lagt til: 29 sep 06, 15:29

Synes jammen det er på tide at Ramberg kan starte en kamp på benken. Anders Stadheim har vist mye positivt i de minuttene han har fått spille, og mener han bør få en sjanse fra start mot Sandefjord.Håper Eggen treffer bedre med taktikken enn mot Stabæk sist og starter med Toth og PAC i denne kampen.Mot Sandefjord er det bare 3 poeng som gjelder

---------------------------

There`s only ONE United


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 29 sep 06, 15:39
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Scout
Mot Sandefjords Tegstrøm skulle vi absolutt hatt tilbake Bertelsen. Er det noen som vet hvordan det går med Trond Erik? Han uttalte jo for en stund tilbake at han håpet å rekke de fire-fem siste seriekampene. Får i så fall håpe at han er å finne på banen søndag.

 

Tegstrøm er ikke spesielt rask, og dermed blir ikke Bertelsens hurtighet så viktig i den isolerte duellen. Tror alle i forsvarsfireren kan hamle opp med farten hans.

Nå har jeg sett Tegstrøm spurte over banen med ballen i beina og 2-3 forsvarspillere etter seg, for deretter å lage mål i 2-3 kamper i år. Noe sier meg at du tar litt feil der, eller så har samtlige forsvarspillere han har hatt etter seg vært trege???? 

Vil i hvertfall ikke satse mye penger på at Pål, Tamas, Raio eller Patrick tar han i spurtduell.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 29 sep 06, 16:43
Nå begynner jeg å få sterk noia før søndagens batalje, denne kampen er ti ganger viktigere en semifinalen! Tørr ikke en gang tenke tanken på tap, men så sniker den seg inn....kjære gutta, vær så snill å vinn denne for min mentale helses skyld.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 29 sep 06, 18:12
Opprinnelig postet av oleberg
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Scout
Mot Sandefjords Tegstrøm skulle vi absolutt hatt tilbake Bertelsen. Er det noen som vet hvordan det går med Trond Erik? Han uttalte jo for en stund tilbake at han håpet å rekke de fire-fem siste seriekampene. Får i så fall håpe at han er å finne på banen søndag.

 

Tegstrøm er ikke spesielt rask, og dermed blir ikke Bertelsens hurtighet så viktig i den isolerte duellen. Tror alle i forsvarsfireren kan hamle opp med farten hans.

Nå har jeg sett Tegstrøm spurte over banen med ballen i beina og 2-3 forsvarspillere etter seg, for deretter å lage mål i 2-3 kamper i år. Noe sier meg at du tar litt feil der, eller så har samtlige forsvarspillere han har hatt etter seg vært trege???? 

Vil i hvertfall ikke satse mye penger på at Pål, Tamas, Raio eller Patrick tar han i spurtduell.

 

Den beste strategien må være at Tegstrøm aldri får tak i ballen.


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 29 sep 06, 19:20
Vi er ikke fortapt med tap heller, men det hadde helt klart smakt. Viktig at vi vet at vi ikke trenger å vinne. Jobbe som om det er vår siste sjans, men ha tålmodighet og ro som om det var ubetydelig:-)

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 29 sep 06, 21:40

Opprinnelig postet av djpete
Vi er ikke fortapt med tap heller, men det hadde helt klart smakt. Viktig at vi vet at vi ikke trenger å vinne. Jobbe som om det er vår siste sjans, men ha tålmodighet og ro som om det var ubetydelig:-)

Nei, men ting blir mye verre da! For da er jo sandefjord to seire foran oss!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 29 sep 06, 21:47

http://www.sandefjordfotball.no/

gå inn på fotballmagasinet før Fredrikstad kampen!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 30 sep 06, 12:01

Ikke enig med deg her,djpete. Med Sandefjord 6p foran oss, er det i praksis ett lag mindre i bånnsumpa. Både Molde og Tromsø gjør sterke prestasjoner for tida, HamKam er også sterke. Det ser jævlig svart ut uten en 3-poenger søndag. Tar vi ikke Sandefjord hjemme, som er nesten like bånn elendige som oss borte, kan jeg vanskelig se hvem vi skal ta 6-8 poeng fra de siste 4 knalltøffe kampene.


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 01 okt 06, 15:33
ingen tvil om at det må tre poeng til i dag.

uten det begynner det å se bekmørkt ut.

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 01 okt 06, 16:23
Har en meget god følelse i dag, ikke sikker på om deter positivt eller bra da jeg som regel er av den oppfatningen av at de taper, men ikke i dag...........

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 01 okt 06, 17:15
Har virkelig troa på at gutta viser seg fra sin beste side i dag. De fleste er enig om at klarer ffk å ta fram sitt beste er vi et fryktelig godt hjemmelag. Tror SF må reise hjem med en solid baksmell. Jeg har siffrene i hodet, og jeg tenker ofte på 6. Tenk så deilig en 6-0 seier hadde smakt......

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 okt 06, 18:17
Start har i hvert fall scoret mot Molde, det er utrolig bra! Nesten like viktig at resten av lagene taper som at vi vinner i dag!

Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 01 okt 06, 18:25

FFK må lage mer mål, er redd målforskjellen blir viktig etterhvert......


Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 01 okt 06, 18:29
FAEN sandefjord leder...

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 okt 06, 18:29
Endret: 01 okt 06, 18:30
... og Sandefjord scorer vel på sin første sjanse? Forbanna dritt! Nå MÅ vi begynne å score på sjansene våres for svarte!

Og så scorer selvfølgelig Moldesvina også. Forbanna møkkadag ser det ut til.

kingleh

Juniorspiller

Ble medlem: 11 okt 03
Innlegg: 153

Lagt til: 01 okt 06, 18:29
sukk... den skulle Rami hatt... 

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 okt 06, 18:31
Opprinnelig postet av kingleh
sukk... den skulle Rami hatt... 


Har ikke sett målet, men står at ballen forandrer retning i en FFK-spiller, ikke nødvendigvis noe lett å ta det skuddet der da.

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 01 okt 06, 18:32
svakt av shaaban selv om den forandret retning.

like tannløst framover som alltid, trist å se på.

kingleh

Juniorspiller

Ble medlem: 11 okt 03
Innlegg: 153

Lagt til: 01 okt 06, 18:32
Nei, den endrer rettning i gerbrandt... men synes rami faller veldig sagte.... har vel kanskje blitt lettere under ramadan...

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 okt 06, 18:34
Jadda, blir bare bedre og bedre det her, Molde leder borte mot Start. Nå får FFK se å skjerpe seg, og det skal skje NÅ!

Hvorfor klarer alle andre lag å prestere når de må, mens vi må lide i det uendelige hver eneste sesong omtrent?

Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 01 okt 06, 18:35

Rami er mer en kompetent for FFK! Tror ikke skoen trykker der, ihvertfall ikke mest!


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1126

Lagt til: 01 okt 06, 18:35
Går og henger meg.....

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 01 okt 06, 18:41
Jeg føler meg 100% sikker på at vi kommer til å score i denne kampen. Men nå MÅ vi ha to, og holde buret rent. Hvis ikke tror jeg kvalik er det eneste vi kan kjempe for.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 okt 06, 18:48
Viking bomma heldigvis på straffe de fikk, og det er fortsatt uavgjort i den kampen, heldigvis. Ellers er det ikke mye å rope hurra for egentlig. Nå MÅ vi ha to mål, slippe inn null og Start bør score, helst to mål, og ingen mål i bunnoppgjøret på Viking stadion.

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 01 okt 06, 18:51
Endret: 01 okt 06, 18:51
Hva synes dere andre her om Rami og målet, forresten? Ser litt rart ut at den går inn, synes jeg. Er ikke mye fart igjen i ballen. Utrolig typisk at Sandefjord klarer å score på en halvsjanse, mens vi har 6-7 kvalifiserte muligheter men står med null i protokollen. Dette er ikke videre hyggelig.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 01 okt 06, 18:53
jeg syns det var forbanna sløvt å slippe inn den ballen, den var absolut ikke så vanskelig å ta. forøvrig helt utrolig at Sandefjord leder, men det som er enda mer utrolig er at angrepsspillet går helt i oppløsning. Nå har SF fått kampen inn i akkurat det sporet de vil ha den.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


zippi

Knøttespiller
Ble medlem: 30 jul 06
Innlegg: 46

Lagt til: 01 okt 06, 18:53

Rami skulle tatt den. Jeg vil faktisk kalle det for keepertabbe.

---------------------------

FFK FFK FFK !!!!


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 01 okt 06, 18:53
Ser kampen på fxt. SF har ikke hatt en eneste målsjanse. Målet kom etter et svakt skudd fra 25 meter som ikke hadde vært i nærheten av noen målsjense om ikke den hadde forandra retning. Syntes det så ganske sløvt ut at Shaaban ikke tok den selv om den forandra retning. Det var ikke hardt og retningsforandringa var ikke total, men gikk inn i keepers høyre hjørne istedet for midt i mål.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 01 okt 06, 18:55
Har ikke sett målet jeg, men kan fort være kjedelig med endring av balretning i spillere, men om skuddet kom fra 25 meter burde det være tagbart..

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 01 okt 06, 18:56
Synes ikke Tarik har noen god dag på jobb heller. Toth jobber og sliter, men er som vanlig ikke farlig i avslutningene. Hvordan bør laget se ut etter pause, synes dere? Bør Heavy inn? Det er mulig Hoås er skikkelig ute av form for tiden, men sitter og savner hodestyrken hans, og evnen til å binde opp motspillere (selv om Toth er god på det siste)

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 01 okt 06, 19:00
Toth hadde en stor sjanse etter innlegg fra Raymond, nydelig nedtak men fra ca fem meter (spiss vinkel) dundret han ballen over. Ellers et par skuddforsøk fra Bjørkøy, og brenne...men fordårlige avsluttninger. Synes helt klart Heavy kunne slippe til i andre omg, kanskje på bekostning av Tarik som ikke får det til i dag.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 okt 06, 19:05
Endret: 01 okt 06, 19:07
Kom igjen nå FFK, vis at dere har samme killerinstinktet som i kampen mot Start. SNU KAMPEN!

Great, nå leder Viking jammen meg og... Det ser stygt ut for Tromsø, tipper de vinner neste hjemmekamp...

Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 01 okt 06, 19:08
nedrykk kara (og jentene)

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 01 okt 06, 19:11
For å si det litt brutalt: Klarer vi ikke å vinne én bortekamp, og får bank hjemme av det nest dårligste bortelaget etter FFK, så er det dessverre fullt fortjent. Men tror fortsatt at vi skal klare å score i denne kampen. Men det må bli to. Tror ikke Start klarer  å snu mot Molde.

ST

Juniorspiller

Ble medlem: 24 apr 06
Innlegg: 122

Lagt til: 01 okt 06, 19:14
Yes! :)

---------------------------

Semper Fi - Evig Troskap

FFK!


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 01 okt 06, 19:14
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! Denne SKAL vi vinne!!!!!

Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 01 okt 06, 19:14
JJJJJAAAAAAAAAAA

kingleh

Juniorspiller

Ble medlem: 11 okt 03
Innlegg: 153

Lagt til: 01 okt 06, 19:15

:D en til takK!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 okt 06, 19:17
Herlig, wonderful og knask på en gang. Håper bare det kommer et til i riktig retning nå :o)

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 01 okt 06, 19:19
mackie inn , morro

ST

Juniorspiller

Ble medlem: 24 apr 06
Innlegg: 122

Lagt til: 01 okt 06, 19:19

Nå scora Start å ! :D

 

---------------------------

Semper Fi - Evig Troskap

FFK!


kingleh

Juniorspiller

Ble medlem: 11 okt 03
Innlegg: 153

Lagt til: 01 okt 06, 19:22
OI! :D

ST

Juniorspiller

Ble medlem: 24 apr 06
Innlegg: 122

Lagt til: 01 okt 06, 19:22

2- 1 !!!!!

 

---------------------------

Semper Fi - Evig Troskap

FFK!


Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 01 okt 06, 19:23

2 HURRA


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 01 okt 06, 19:23
DEEEEERRR JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!§!!!!!!!!!!!!!!!! Så utrolig, utrolig, utrolig rettferdig!!!

ST

Juniorspiller

Ble medlem: 24 apr 06
Innlegg: 122

Lagt til: 01 okt 06, 19:27

JA! 3-2 i kr.sand ! :D

---------------------------

Semper Fi - Evig Troskap

FFK!


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 01 okt 06, 19:33
For øyeblikket ligger vi på 10. plass. Men nå må vi ikke slippe Sandefjord inn i kampen! Og Rami har stått bedre kamper, synes jeg. Der glapp han nettopp ballen på corner...

Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 01 okt 06, 19:33

han stoppet også for en lita stund siden en 100% da.

 

DETTA GÅR!


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1126

Lagt til: 01 okt 06, 19:33
Tror jeg dauer av spenning!!!!!!!!!!

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 01 okt 06, 19:38
Opprinnelig postet av Rune

han stoppet også for en lita stund siden en 100% da.

 

DETTA GÅR!



Joda, det har du 100% rett i   Fy faen så spennende.... men dette MÅ da gå hjem? Helvete, blir blek av tanken på utligning 3 minutter på overtid....

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1126

Lagt til: 01 okt 06, 19:43
Følte nettopp at hjertet nermest stoppa....

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 01 okt 06, 19:43
Opprinnelig postet av Martin
Følte nettopp at hjertet nermest stoppa....
Enig. Han må slutte å skrike så fælt på radio`n :-)

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


ST

Juniorspiller

Ble medlem: 24 apr 06
Innlegg: 122

Lagt til: 01 okt 06, 19:51
Endret: 01 okt 06, 19:52

JAAAAAAAAAAA! Fantastisk ! Det her trengte vi!

 

---------------------------

Semper Fi - Evig Troskap

FFK!


Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 01 okt 06, 19:55

10. plass og klatrer!

Evig optimist, nestn i alle fall!

BRA BRA BRA


Christoffer

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 01 okt 06, 19:56
7. plass og øvre halvdel kan vi vel klare? Hvis vi tar 3 poeng mot Tromsø og Odd + 1 poeng mot RBK og Lyn så ender vi opp på 33 poeng. Da kan vi vel ende på 7. plass?

---------------------------

Ullevaal for FAEN!!


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1126

Lagt til: 01 okt 06, 19:57

Synd TIL ikke klarte uavgjort mot viking og kamma tok poeng mot vif.

Ellers en perfekt runde!    


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 01 okt 06, 19:58
Utrolig deilig, utrolig fortjent. Tror aldri jeg har sett Brenne så god defensivt, han var en ballvinner i dag. DEILIG! SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 01 okt 06, 19:59
Det gjør ikke noe så lenge vi vant, kjekt med avstand ned til Tromsø som tapte bunnoppgjøret og sannsynligvis må ned.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 01 okt 06, 20:00
Må si Ramber og var på hugget, sammen med fler. Tamas gjorde seg vel heller ikke bort, Var bedre bak enn på lenge.

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 okt 06, 20:06
En deilig start på tolvtimersvakta det her! Men vi har fremdeles kniven på strupen, og vi bør også klare poeng borte mot Tromsø. For en gangs skyld må vi vel klare å levere to gode kamper på rad?

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 01 okt 06, 20:48
Deilig! Nå blir det sen kveld med opptak av kampen! Bør kunne ta TIL i neste runde også, og da bør vi ha gode muligheter for å klare oss.

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 01 okt 06, 21:03

Fantastisk gutts og moral i 2 omgang, kjente ikke igjen FFK på slutten idag! fortsetter de sånn må jeg si at nedrykks spøkelse ikke skremmer meg så mye lenger!

 

viktig å få et godt resultat borte mot tromså om 14 dager, jævlig viktig!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 01 okt 06, 21:04

Fortjent seier. Skuffende 1 omgang men sterk 2 omgang.

Sandefjord supporterne må være hjernedøde. Tenk å synge Rykkær Ned" til et annet lag, når du står i fare for å rykke ned selv


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 01 okt 06, 21:09

Haha, kødder du med meg?

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!

- Martin Unneberg, medlem nr. 1065, syngende supporter, og ikke-liker av ikke-syngende supportere.


SveinHjalmar

Juniorspiller
Ble medlem: 18 mai 06
Innlegg: 101

Lagt til: 01 okt 06, 21:28
Morsom kamp! Må si jeg lo godt på slutten når Mackie og Kvisvik tok frispark.. De gikk fremover, og muren trodde ikke frisparket var tatt, så de rygget.. haha...

Karusel..

HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 01 okt 06, 21:48
Moro på stadion i dag. Både ffk og plankehaugen hadde dagen idag.

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Plankehaugen trenger ingen ULTRAS


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 okt 06, 21:56
Målet til sandefjord er som jeg kan se en rami tabbe.. godt at laget løftet seg og vant til slutt

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 01 okt 06, 22:04
Opprinnelig postet av oleberg

Fortjent seier. Skuffende 1 omgang men sterk 2 omgang.

Sandefjord supporterne må være hjernedøde. Tenk å synge Rykkær Ned" til et annet lag, når du står i fare for å rykke ned selv

 

FFK var fullstendig overlegne hele kampen. Sandefjord skapte en eller to sjanser hele kampen. Målet kan vel ikke regnes som en målsjanse, om ikke Piroja hadde styrt den i motsatt hjørne. Rami kaster seg til høyre, men må snu i spranget og får en hånd på ballen men ikke nok.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


smarkuss

Knøttespiller
Ble medlem: 19 mai 03
Innlegg: 32

Lagt til: 01 okt 06, 22:12
Endret: 01 okt 06, 22:13

loopy

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jun 03
Innlegg: 41

Lagt til: 01 okt 06, 22:14

Opprinnelig postet av keiko99
Målet til sandefjord er som jeg kan se en rami tabbe.. godt at laget løftet seg og vant til slutt

Kan vel strengt talt ikke si det var en tabbe siden ballen skiftet retning i beinet til Gerbrand, men dog den var ikke utagbar . Heldigvis hadde det ikke noe å si på resultatet i dag.

---------------------------

-- loopy --


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 01 okt 06, 22:15

Opprinnelig postet av keiko99
Målet til sandefjord er som jeg kan se en rami tabbe.. godt at laget løftet seg og vant til slutt

 

Tabbe?? Åssen kan du si det a? Har ikke sett det i reprise, men ballen skifter jo retning mens Rami er på vei andre veien.. Ingen som rekker å snu i lufta da...

 

Ellers må jeg bare si at Jonna må få prøve seg på landslaget! Han er STOR om dagen!!!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 01 okt 06, 22:27
Endret: 01 okt 06, 22:27
Tabbe og tabbe, det var det vel ikke. Det som til gjengjeld er sikkert er at den burde han strengt  tatt ha reddet. Uansett, det kan vi vel egentlig drite i nå, for nå tror jeg overlevelse er 90% sikret hvis vi ikke driter oss totalt ut de siste 4 kampene. fy faen dette var godt.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 01 okt 06, 22:30
Rami hadde en tabbe jo, denne skulle han tatt men gjorde det ikke, dermed er den en keepertabbe, forbanna kjipt an han skal slippe inn slike mål ass. Ellers så skjerpet guttane seg i 2 omg. og dro seieren iland, bra

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 01 okt 06, 22:45
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Rami hadde en tabbe jo, denne skulle han tatt men gjorde det ikke, dermed er den en keepertabbe, forbanna kjipt an han skal slippe inn slike mål ass. Ellers så skjerpet guttane seg i 2 omg. og dro seieren iland, bra
Hva i huleste heiteste har Rami gjort for noe galt i Fredrikstad i det siste for å fortjene den hetsen enkelte her inne serverer mot ham? Rett nok klarte ikke TV2 å vise 0-1 i reprise, men keepertabbe?? Den burde han strengt tatt redde??? Han er på vei til den andre siden og må bråsnu fordi ballen skifter retning! Keepertabbe!!??

Enkelte her inne er tydeligvis ikke fornøyd før det er Supermann selv som vokter målet, og selv da hadde de sikkert funnet noe å syte over!!

Makan...

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 01 okt 06, 22:52
Ingen hetser Rami her, da har du tatt feil, men for enkelte så er han fredet tydligvis, det er vel faktisk ille å tenke på. Se på TV bildene og Rami er langt forbi ballen og enda tar han den ikke, horribelt av Rami.

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 01 okt 06, 22:55
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Ingen hetser Rami her, da har du tatt feil, men for enkelte så er han fredet tydligvis, det er vel faktisk ille å tenke på. Se på TV bildene og Rami er langt forbi ballen og enda tar han den ikke, horribelt av Rami.
OK - hetser var vel litt i overkant, men at noen kan hevde at det var en keepertabbe er bare så utrolig mye mer enn jeg kan fatte. Men det er jo mulig det bare er meg ;-)

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 01 okt 06, 22:57
Når så nesten som alle keeperne i tippeligaen ville tatt denne så blir slikt kalt keepertabber.

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 01 okt 06, 23:00
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Når så nesten som alle keeperne i tippeligaen ville tatt denne så blir slikt kalt keepertabber.


vel, det blir bare spukulasjon men jeg skal være enig i at det så merkelig ut å slippe inn det målet men er alltid vanskelig med baller som forandrer retning.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 01 okt 06, 23:01
Fantastisk stemning på Stadion i dag. Plankehaugen, dere gjorde en strålende innsats.

Gratulerer med dagen, alle mann.

---------------------------

Ære være Plankebyen


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 01 okt 06, 23:03
Jeg synes faktisk Plankehaugen blir bare bedre og bedre for hver kamp som går, de modnes vel, hehe. En ting jeg har lurt på, hvorfor er det kun bluss på en side av stadion, blir det for mye røyk hvis en har bluss på begge sider eller hva er grunnen. Fett hvis  det hadde vært rundt hele stadion da.

Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 02 okt 06, 00:22
SIden laget ikke klarer to gode kamper på rad burde vi vel strengt tatt få til en treningskamp mot Moss... da for vi i det minste bena ned på jorda igjen

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 okt 06, 02:14
Den var god.   Sjekk ut hva fotballmagasinet.no skriver om kampen..

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 02 okt 06, 07:26
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Når så nesten som alle keeperne i tippeligaen ville tatt denne så blir slikt kalt keepertabber.


Makan...  Dette var ikke engang i nærheten av å være en keepertabbe! 

Dagens frust: Jeg vil ta en pause fra forumet. Det er så mange surmaga, fotballinkompetente personer som kaller seg "fans", men som ikke gjør annet enn å spre sure oppgulp. Av gårsdagens spillere har Toth (ubrukelig), Brenne (grisk, lat), Rami (udugelig, knapt 2. divisjonsnivå), Tamas (ubrukelig), Kvisvik (lat, fet), Bjørkøy (hva skal vel FFK med en middelmådig 1.divisjonsspiller!) og PAC (ubrukelig) fått sine doser dritt her inne.

Våre "fans" klarer kunststykket å slenge dritt om spillere FØR de får sjansen. Jeg synes det er pinlig.

Jeg har vurdert det en stund, og nå blir det altså pause. For jeg vil ikke bruke mer energi på denne typen innlegg fra personer som "vil klubben vel" og som "støtter Guttæne i tykt og tynt".

Jeg skal fortsette oppdateringen av toppscorer- og assistslisten, men utover det blir det stille på meg.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 02 okt 06, 07:30
Sitter selv på hovedtribunen og vil benytte sjansen til å skryte av Plankehaugen i denne kampen. Helt utrolig trøkk, spesielt i 2. omgang. Helt rått! Stå på!!!!!

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 02 okt 06, 08:24

Bra kamp og fortjent seier.

Men hvor mange sjangser må FFK ha før se scorer.

Med en normal god målscorer på topp og andre som lukter mål i større grad, minst 3-5 mål til.

Derfor kan jeg ikke være enig i F-B sine karakterer til de offensive spillerne, de jobbet og slet i år, javel, men de er jo nesten vaksinert mot å score.

Nok om det herlig med  seier i år, bare synd at vi ikke var flere på stadion.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 02 okt 06, 10:15
Opprinnelig postet av dracula

Bra kamp og fortjent seier.

Men hvor mange sjangser må FFK ha før se scorer.

Med en normal god målscorer på topp og andre som lukter mål i større grad, minst 3-5 mål til.

Derfor kan jeg ikke være enig i F-B sine karakterer til de offensive spillerne, de jobbet og slet i år, javel, men de er jo nesten vaksinert mot å score.

Nok om det herlig med  seier i år, bare synd at vi ikke var flere på stadion.

 

2 mål på 9 målsjanser er litt under pari, men bare litt. FFK er faktisk en av de mer effektive lagene i TL til å omsette sjanser  i mål, så hvor når du sier de er vaksinert mot å score så får det stå for din regning. FFK scorer også bra med mål så det er ikke der skoen gnager.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 02 okt 06, 13:22
Vi har jo scora mer mål en alle de andre bunnlaga, så det er nok heller evnen til å slippe inn mål som er problemet ja.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 02 okt 06, 14:07
Ja vi har scoret mer enn alle som er bak oss i dag, pluss Start, Odd, Lyn og Hamkam. Vi har scoret like mye som VIF.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 02 okt 06, 18:17

det er nok mål mog sjanser i hele år.

et innsluppet i denne kampen er ok, det har vært for mange dritt mål tidligere i år.

DEt var forferdelig å kun følge kampen på tv 2 i går,1. gang på 2 år.  Fikk aldrig inntrykk av den totale utspillingen av sandefjord.

Nå er det bare å gi 110 % i Tromsø, med litt lavt press , og håpe på minst 1 poeng.

 

 


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 02 okt 06, 18:39
Vet ikke om denne linken ligger her fra før.... Her kan du i allefall se hele kampen:

mms://81.191.32.73/2006-10-01/Fredrikstad___Sandefjord!72525,W7H!.wmv

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 okt 06, 19:15
Endret: 02 okt 06, 19:16
Opprinnelig postet av Svein
Vet ikke om denne linken ligger her fra før.... Her kan du i allefall se hele kampen:

mms://81.191.32.73/2006-10-01/Fredrikstad___Sandefjord!72525,W7H!.wmv


Etter å ha sett kampen på denne linken, så var det klar dominans over Sandefjord i 2.omg., og tidvis også i 1.omg. Så jeg vil si at vi vant meget fortjent.

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 02 okt 06, 19:20
Opprinnelig postet av Svein
Vet ikke om denne linken ligger her fra før.... Her kan du i allefall se hele kampen:

mms://81.191.32.73/2006-10-01/Fredrikstad___Sandefjord!72525,W7H!.wmv



Du kan ikke skaffe en link til semifinalen mot start også?

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 02 okt 06, 20:02
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Svein
Vet ikke om denne linken ligger her fra før.... Her kan du i allefall se hele kampen:

mms://81.191.32.73/2006-10-01/Fredrikstad___Sandefjord!72525,W7H!.wmv


Etter å ha sett kampen på denne linken, så var det klar dominans over Sandefjord i 2.omg., og tidvis også i 1.omg. Så jeg vil si at vi vant meget fortjent.


Var kampen bedre på den linken Rune? Trengte vel ikke se den gang til for å si at vi vant fullt fortjent

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


zippi

Knøttespiller
Ble medlem: 30 jul 06
Innlegg: 46

Lagt til: 03 okt 06, 18:24
Endret: 03 okt 06, 18:24
Og hvordan får man sett kampen? Får beskjed om å taste inn brukernavn og passord......

---------------------------

FFK FFK FFK !!!!


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 03 okt 06, 20:02

Sammendrag kan man se på sandefjors sin side.

http://www.sandefjordfotball.no/

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1126

Lagt til: 03 okt 06, 20:14

Får ikke sett kampen jeg heller... får spørsmål om brukernavn og passord.

Jeg må vere helt tett i huet!   


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 03 okt 06, 20:36
Kampene er blitt sperret grunnet folk fant ut hvordan de kunne se live kamper gratis. Så en trenger passord for å se de, og det koster penger

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1126

Lagt til: 03 okt 06, 20:39
Burde jeg sjønt!

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 03 okt 06, 20:43

Det har jo hele sesongen vært mulig å se gratis tippeligakamper på web tv, men dette fant TV2 ut av og sperret den muligheten, men de bytter på mms adressene hele tiden, så det var faktisk åpent sist helg. Mere kan dere lese om prosjekt TV2 på www.freakforum.nu

 



Flat Trådet Nøstet
Totalt 7 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340