Husk meg
Brukernavn
Passord

Lydopptak mot Sandefjord

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 10 okt 06, 11:58

Problemet er at ikke alle skjønner som Zoran sier, at det er forskjell på å brøle, og snakke teksten for seg selv. Desverre er det mange av de som sier de "synger", som bare synger teksten i bittelittegrann høyere enn vanlig stemmenivå. Og når du sier til dem at de skal synge, så sier de; "Hee, hva snakker du om, jeg synger jeg da!!!!!!11"

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!

- Martin Unneberg, medlem nr. 1065, syngende supporter, og ikke-liker av ikke-syngende supportere.


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 10 okt 06, 12:03

Her er teksten sånn jeg tror den er:

Først rop fra ene siden og svar fra den andre

Rop:                                         Svar:

Når Fredrikstad  !                   Når Fredrikstad!

Spiller en kamp  !                  Spiller en kamp!

Og stadion er full av

rød og hvite flagg!                   Røde flagg!!!!

Da synger vi  !                         Da synger vi!

Og er så glad  !                       Og er så glad!

For våre hjerter banker

nå for Fredrikstad !                Fredrikstad !

 

Så synger alle:

Når Fredrikstad spiller en kamp

og stadion er full av rød og hvite flagg

Da synger vi og er så glad

For våre hjerter banker nå for Fredrikstad

Vi er så glad, vi er så glad for våre hjerter banker nå for Fredrikstad

Vi er så, vi er så glad for våre hjerter banker nå for FredrikstadSå begynner det igjen med svar og rop.

Håper du ble klokere, og sier ikke at vi skal være like klanen, men de høres hvertfall og synger for klubben sin. Vil selvfølgelig ikke at vi skal være som klanen!! Vi er plankehaugen

---------------------------

FFK tar hjem pokalen i år:)


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 10 okt 06, 13:02
Opprinnelig postet av schpa84

Håper du ble klokere, og sier ikke at vi skal være like klanen, men de høres hvertfall og synger for klubben sin. Vil selvfølgelig ikke at vi skal være som klanen!! Vi er plankehaugen

Tusen takk....da skal jeg sette meg inn i den.

Jeg mente ikke å være svær i tastaturet mot deg, men jeg blir litt gira når Klanen blir nevnt...he..he Tror forøvrig at det er ganske mange "nynnere" der å.

Syns klanen er litt vel organisert, og jeg er glad for det spontane i PH

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 10 okt 06, 16:12
Er det bare meg som har problemer å spille av de mp3 filene ? Selv ikke VLC player vil spille de av....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 10 okt 06, 18:17
[quote=Brukernavn]
Opprinnelig postet av schpa84

 

Jeg mente ikke å være svær i tastaturet mot deg, men jeg blir litt gira når Klanen blir nevnt...he..he Tror forøvrig at det er ganske mange "nynnere" der å.

Syns klanen er litt vel organisert, og jeg er glad for det spontane i PH

 

Skjønner hva du mener, men jeg syns det er bra å være organisert til en viss grad. Er ikke så kult når feltet synger tre forskjellige sanger. Hadde vært kult å fått til et skikkelig trøkk og da trengs desverre organisering. er mange andre bra supporterklubber i Europa som er litt organisert.

---------------------------

FFK tar hjem pokalen i år:)


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 10 okt 06, 18:51
Jeg tror mye av skylden for at det har blitt sånn ligger på styret i PH.. Ved å oppfordre og oppmuntre  tanter,bestemødre, onkler og tipptippoldefedre til å melde seg inn i hævven, har PH blitt en veldig koselig supportergruppe. Med dugnader, korps og det hele..

Ulempen er at synginga blir som den er idag.. Helt ræva. Enten forstår ikke folk at det forventes at man skal skrike/synge høyt/gape under kamp, eller er det sinnsykt mange frekke folk i hævven. Jeg har uttallige ganger forsøkt positiv oppmuntring, kjeft, frustrerte blikk og gestikulering til folk for å få de til å synge... Hver gang ser de dumt på meg, som om jeg har falt fra månen eller noe... (mulig jeg har, men det vet de ikke noe om)..


Det som trengs er informasjon og holdningsendring.. Man må forstå at i hævven SKAL man synge. Det skal være flaut å ikke stå der å skrike av full hals. og det er nettopp her PH har sviktet.. Hvorfor leser vi ikke intervjuer i F-B om at Lars Thoresen etterlyser at det synges mer på kamp? Hvorfor står det ikke en artikkel eller 8 i Evig aristokrat om dette?

Hvorfor står det ikke skilt ved PH inngangen om at det skal synges?  Hvorfor er det ikke kjøpt opp (eller ordnet gjensidige sponsoravtaler ) med f.eks kinoen, hvor man oppfordrer folk til å synge?


Det å få folk til å kauke på kamp har aldri vært prioritert. For styret i PH har det vært mer viktig å skape en koselig syklubb, enn supporterklubb. Nå er ikke jeg den som kan mest om supporterkultur, men det som ihvertfall er sikkert, er at det er kun 0,1 % i hævven som vet hva det er for noe. og han heter Zoran...


Til neste år bør noen sette seg ned på møter og definere hva slags supporterklubb PH skal være. Skal vi være en syklubb med kjerringer,tanter, barn, bikkjer og undulater. Eller skal vi prøve å starte en supporterklubb inspirert av de store klubbene i Norge og utland..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 10 okt 06, 18:55
Opprinnelig postet av Martin_

Det sjokkerer meg hvordan vi høres ut som ett vanlig mannskor på ett sånt opptak, istedet for det enorme trykket som skulle vært der. Noe må gjerast.

For det andre tror jeg at vi synger litt for fort på noen sanger. Har hørt flere som klager på det.

Få ut lydopptak av den nye sangen også da, fortsatt for få som kan og er med på den!

Skal legge den ut når jeg finner en verson som jeg kan få noe ut av

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 10 okt 06, 18:56

Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Det som bør gjøres er iallefall å skifte filnavnet på "Hællæ" og "Å vi elsker Fredrikstad" så vi får hørt dem, siden æ, ø og å funker dårlig :P

Det går raskere å bytte fil om du sender en mail til meg , men nå er det gjort alle filene kan spilles av

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 10 okt 06, 19:20

Opprinnelig postet av Husgutt
Jeg tror mye av skylden for at det har blitt sånn ligger på styret i PH.. Ved å oppfordre og oppmuntre  tanter,bestemødre, onkler og tipptippoldefedre til å melde seg inn i hævven, har PH blitt en veldig koselig supportergruppe. Med dugnader, korps og det hele..

Ulempen er at synginga blir som den er idag.. Helt ræva. Enten forstår ikke folk at det forventes at man skal skrike/synge høyt/gape under kamp, eller er det sinnsykt mange frekke folk i hævven. Jeg har uttallige ganger forsøkt positiv oppmuntring, kjeft, frustrerte blikk og gestikulering til folk for å få de til å synge... Hver gang ser de dumt på meg, som om jeg har falt fra månen eller noe... (mulig jeg har, men det vet de ikke noe om)..


Det som trengs er informasjon og holdningsendring.. Man må forstå at i hævven SKAL man synge. Det skal være flaut å ikke stå der å skrike av full hals. og det er nettopp her PH har sviktet.. Hvorfor leser vi ikke intervjuer i F-B om at Lars Thoresen etterlyser at det synges mer på kamp? Hvorfor står det ikke en artikkel eller 8 i Evig aristokrat om dette?

Hvorfor står det ikke skilt ved PH inngangen om at det skal synges?  Hvorfor er det ikke kjøpt opp (eller ordnet gjensidige sponsoravtaler ) med f.eks kinoen, hvor man oppfordrer folk til å synge?


Det å få folk til å kauke på kamp har aldri vært prioritert. For styret i PH har det vært mer viktig å skape en koselig syklubb, enn supporterklubb. Nå er ikke jeg den som kan mest om supporterkultur, men det som ihvertfall er sikkert, er at det er kun 0,1 % i hævven som vet hva det er for noe. og han heter Zoran...


Til neste år bør noen sette seg ned på møter og definere hva slags supporterklubb PH skal være. Skal vi være en syklubb med kjerringer,tanter, barn, bikkjer og undulater. Eller skal vi prøve å starte en supporterklubb inspirert av de store klubbene i Norge og utland..

 

sier meg helt enig med deg husgutt. Hallo! Hvis noen i ledelsen leser denne tråden så ta det til dere!!!! Det har vært et stort problem leeeenge og snart må det gjøres noe!!!!

---------------------------

FFK tar hjem pokalen i år:)


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 10 okt 06, 22:01
Opprinnelig postet av schpa84

Opprinnelig postet av Husgutt
Jeg tror mye av skylden for at det har blitt sånn ligger på styret i PH.. Ved å oppfordre og oppmuntre  tanter,bestemødre, onkler og tipptippoldefedre til å melde seg inn i hævven, har PH blitt en veldig koselig supportergruppe. Med dugnader, korps og det hele..

Ulempen er at synginga blir som den er idag.. Helt ræva. Enten forstår ikke folk at det forventes at man skal skrike/synge høyt/gape under kamp, eller er det sinnsykt mange frekke folk i hævven. Jeg har uttallige ganger forsøkt positiv oppmuntring, kjeft, frustrerte blikk og gestikulering til folk for å få de til å synge... Hver gang ser de dumt på meg, som om jeg har falt fra månen eller noe... (mulig jeg har, men det vet de ikke noe om)..


Det som trengs er informasjon og holdningsendring.. Man må forstå at i hævven SKAL man synge. Det skal være flaut å ikke stå der å skrike av full hals. og det er nettopp her PH har sviktet.. Hvorfor leser vi ikke intervjuer i F-B om at Lars Thoresen etterlyser at det synges mer på kamp? Hvorfor står det ikke en artikkel eller 8 i Evig aristokrat om dette?

Hvorfor står det ikke skilt ved PH inngangen om at det skal synges?  Hvorfor er det ikke kjøpt opp (eller ordnet gjensidige sponsoravtaler ) med f.eks kinoen, hvor man oppfordrer folk til å synge?


Det å få folk til å kauke på kamp har aldri vært prioritert. For styret i PH har det vært mer viktig å skape en koselig syklubb, enn supporterklubb. Nå er ikke jeg den som kan mest om supporterkultur, men det som ihvertfall er sikkert, er at det er kun 0,1 % i hævven som vet hva det er for noe. og han heter Zoran...


Til neste år bør noen sette seg ned på møter og definere hva slags supporterklubb PH skal være. Skal vi være en syklubb med kjerringer,tanter, barn, bikkjer og undulater. Eller skal vi prøve å starte en supporterklubb inspirert av de store klubbene i Norge og utland..

 

sier meg helt enig med deg husgutt. Hallo! Hvis noen i ledelsen leser denne tråden så ta det til dere!!!! Det har vært et stort problem leeeenge og snart må det gjøres noe!!!!



Kan dere ikke ta opp missnøyen til PH- styret med PH-styret, isteden for å kauke det ut her på forumet. Jeg tror at dere kommer lenger med det.
.

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Plankehaugen trenger ingen ULTRAS


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 10 okt 06, 22:11
Er ikke så lett å få tid til å engasjere seg i styret når man er alenemamma til en liten datter på 6 måneder. Har nok å gjøre for å si det sånn. Kan ikke du ta det opp da husgutt? Jeg har nok med å skaffe barnevakt til kampene jeg

---------------------------

FFK tar hjem pokalen i år:)


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 10 okt 06, 22:56
mamma allerede.hehe..  jeg bor i oslo og får sjeldent dratt på møter i Fredrikstad...

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340