Husk meg
Brukernavn
Passord

Cupfinalefest

Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

Snæbbussaristokrat#14

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 aug 04
Innlegg: 7

Lagt til: 21 sep 06, 21:06
Hva skjer egentlig cupfinalehelga? Det må vel arrangeres en fest for FFK-supportere et eller annet sted i oslo på lørdag? Må jo farge hovedstaden rød og Hvit! Minns og huske at Brannsupporterne leide Oslo Spektrum for noen år siden. Men det blir kanskje litt i største laget..... På søndag skal vi selvfølgelig hjem til vår egen by og feire NM-gullet! Noen som har hørt noe om hva som skjer?

---------------------------

Hele hjørnet kom igjen!!!


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 21 sep 06, 21:11
Endret: 21 sep 06, 21:12
snakker vi 100 busser å party uten like i oslo før kamp;)?

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 21 sep 06, 21:12
Og viktigere, hvem skal lage cupfinalelåta? Odd Rene Andersen? Marianne Antonsen? Aleksander Hermansen? Wig Wam? CC Cowboys? Aunt Mary? Eirikur Haukson? Pen Jakke? Kjipe Lars Kilevold? Blacken & co?

---------------------------

Ære være Plankebyen


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 21 sep 06, 21:15

mye spennende som skjer:P skulle nesten hatt 1 år for å planlegge det her:p

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Nr77

Bedriftsspiller

Ble medlem: 21 sep 06
Innlegg: 5

Lagt til: 21 sep 06, 21:17

Det må vel bli Wig Wam, hehe!

Kan ikke vi lage den selv da? Av og til er den som er laga av supporterne bedre enn en som tror han kan. Det må komme fra levra!! Men nevnte Brann sin cuplåt er jo veldig bra...

Klart vi må en fest i Oslo på lørdag. Det kan holde med å leie et telt eller no. Det er jo vanlig å ha et telt midt i sentrum. Noen vil arrangere? Kan sikkert være med jeg....

---------------------------

Det fins bare en klubb!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 21 sep 06, 21:22
Opprinnelig postet av Per Egil
Og viktigere, hvem skal lage cupfinalelåta? Odd Rene Andersen? Marianne Antonsen? Aleksander Hermansen? Wig Wam? CC Cowboys? Aunt Mary? Eirikur Haukson? Pen Jakke? Kjipe Lars Kilevold? Blacken & co?


Håper på Lars Kilevold.

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 21 sep 06, 21:24
Opprinnelig postet av Møklegård
Opprinnelig postet av Per Egil
Og viktigere, hvem skal lage cupfinalelåta? Odd Rene Andersen? Marianne Antonsen? Aleksander Hermansen? Wig Wam? CC Cowboys? Aunt Mary? Eirikur Haukson? Pen Jakke? Kjipe Lars Kilevold? Blacken & co?


Håper på Lars Kilevold.


Ja, med utgangspunkt i Grandiosa-låta. Eller "Livet er for kjipt - bortsett fra i Fredrikstad."

---------------------------

Ære være Plankebyen


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 21 sep 06, 21:28

Opprinnelig postet av Per Egil
Og viktigere, hvem skal lage cupfinalelåta? Odd Rene Andersen? Marianne Antonsen? Aleksander Hermansen? Wig Wam? CC Cowboys? Aunt Mary? Eirikur Haukson? Pen Jakke? Kjipe Lars Kilevold? Blacken & co?

 

vært veldig bra om ingen av disse lager noen cupfinale sang..er lei av trønderrock,hes blues feeling eller grønnebergs tilgjorte stønne stemme. Gi oss no metal for f....

---------------------------

Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 21 sep 06, 21:30
Endret: 21 sep 06, 21:30
Opprinnelig postet av Vlad

Opprinnelig postet av Per Egil
Og viktigere, hvem skal lage cupfinalelåta? Odd Rene Andersen? Marianne Antonsen? Aleksander Hermansen? Wig Wam? CC Cowboys? Aunt Mary? Eirikur Haukson? Pen Jakke? Kjipe Lars Kilevold? Blacken & co?

 

vært veldig bra om ingen av disse lager noen cupfinale sang..er lei av trønderrock,hes blues feeling eller grønnebergs tilgjorte stønne stemme. Gi oss no metal for f....



Hey! Kjempeidé! Vi får vår nye metal-finne til å synge låta. Finsk skogsheavy på Ullevål - I like it a lot.

---------------------------

Ære være Plankebyen


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 21 sep 06, 21:35

Opprinnelig postet av Per Egil
Og viktigere, hvem skal lage cupfinalelåta? Odd Rene Andersen? Marianne Antonsen? Aleksander Hermansen? Wig Wam? CC Cowboys? Aunt Mary? Eirikur Haukson? Pen Jakke? Kjipe Lars Kilevold? Blacken & co?

 

bare det ikke blir wigwam eller marianne antonsen så er det greit!

 

ser egentlig for meg noe fra cc cowboys jeg...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Keano

Knøttespiller
Ble medlem: 19 sep 06
Innlegg: 45

Lagt til: 21 sep 06, 22:15
uansett skal det bli en heidundrane fest

---------------------------

There`s only ONE United


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 21 sep 06, 22:16
den låta lager seff apoptygma berzerk.... de ble jo forøvrig også spilt i lange flate ballær..

---------------------------

jeg har`n!!!!!!!!!!!!!! så smatt den mellom bena på`n


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 22 sep 06, 10:02

Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat#14
Hva skjer egentlig cupfinalehelga? Det må vel arrangeres en fest for FFK-supportere et eller annet sted i oslo på lørdag? Må jo farge hovedstaden rød og Hvit! Minns og huske at Brannsupporterne leide Oslo Spektrum for noen år siden. Men det blir kanskje litt i største laget..... På søndag skal vi selvfølgelig hjem til vår egen by og feire NM-gullet! Noen som har hørt noe om hva som skjer?

 

Som utflyttet Oslo borger så tror jeg innbyggerene i tigerstaden trakk et lettelsens sukk dat de så at det ble FFK og Sandfjord i finalen. Nettopp fordi vi antageligvis tar festen hjemme på lørdagen. Det er jo unntakstilstand i byen når drita fulle vestlendinger, trøndere og nordlendinger uten snev av folkeskikk(det er jo ikke sikkert alle kommer fra møblerte hjem) befester Oslo under finalehelgen. Det må jo være mye mer stas å lage fullt trøkk her i byen så lenge Ullevål ikke er mer enn ca 1,5 time unna.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 22 sep 06, 10:12
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Som utflyttet Oslo borger så tror jeg innbyggerene i tigerstaden trakk et lettelsens sukk dat de så at det ble FFK og Sandfjord i finalen. Nettopp fordi vi antageligvis tar festen hjemme på lørdagen.

Tror nok du tar litt feil der ja... Det kommer nok til æ være tusenvis av fredrikstadianere i oslo på lørdagen også. Det er allerede stor kamp om hotellsengene den helgen!!

Hvilken fest det skal bli :)

 

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 22 sep 06, 10:43
Endret: 22 sep 06, 10:45
merkelig at det ikke var noen fest i fredrikstad etter semi seiern,hvis da ikke jeg gikk på feil sted,men vinner vi cupfinalen så går vel ikke festen i oslo!!! kun en times kjøring fra vår hjemby der festen selvfølgelig må foregå

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 22 sep 06, 13:39

Opprinnelig postet av paco
merkelig at det ikke var noen fest i fredrikstad etter semi seiern,hvis da ikke jeg gikk på feil sted,men vinner vi cupfinalen så går vel ikke festen i oslo!!! kun en times kjøring fra vår hjemby der festen selvfølgelig må foregå

Nå mente jeg selvfølgelig festen på lørdag. Altså dagen før cup-finalen. Leste nettopp at Aristokraten allerede har booket Rockefeller den kvelden...

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


MotorWerk

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 255

Lagt til: 22 sep 06, 13:54

På Rockefeller er det plass til ca 1200 folk, har de booket John Dee også kan man plusse på 400 til.

Forøvrig er folka som jobber på Rockefeller ganske kjipe, og så har de dyrt øl i plastglass...

Menmen, en fest er en fest.

---------------------------

-exit body, exit mind-


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 22 sep 06, 18:41
blir ikke rockefeller litt lite? kanskje ikke så lurt å leie spektrum akkurat men RF er ganske trangt.

Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 22 sep 06, 19:59
Min stemme til CC!

Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 22 sep 06, 20:02

Opprinnelig postet av torkr
blir ikke rockefeller litt lite? kanskje ikke så lurt å leie spektrum akkurat men RF er ganske trangt.

Hva med betong? det tar vel muligens fler en rockefeller...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 sep 06, 01:50
håper på en video der spillere osv er med på også.     Gutta vinner denne og FFK i europa

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 23 sep 06, 09:04

alle store hoteller i oslo er fullbooket denne helgen.

Har sendt forespørsel om de har ledige suiter, har fått til svar tilbake at alle rom er opptatt uansett kategori.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 23 sep 06, 10:47
Opprinnelig postet av tomroar

alle store hoteller i oslo er fullbooket denne helgen.

Har sendt forespørsel om de har ledige suiter, har fått til svar tilbake at alle rom er opptatt uansett kategori.



Jeg er sikker på at det er ledige rom dersom du ringer... Jeg forsøkte først på www.choice.no for å booke, men det var fullt. Det samme fikk jeg på samtlige andre Choice-hoteller i Oslo.

Da tok jeg telefonen fatt. Første stopp er Royal Christiania. På telefonen fikk jeg beskjed om at de hadde et tyvetalls ledige rom, og jeg fikk reservert... :)

Jeg vet av erfaring at det stort sett alltid (vel... ofte, iallefall) er ledige rom dersom du ringer eller stikker innom.

Lykke til! :)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 23 sep 06, 14:41
Endret: 23 sep 06, 14:42
Opprinnelig postet av denialsander
Jeg er sikker på at det er ledige rom dersom du ringer... Jeg forsøkte først på www.choice.no for å booke, men det var fullt. Det samme fikk jeg på samtlige andre Choice-hoteller i Oslo.

Da tok jeg telefonen fatt. Første stopp er Royal Christiania. På telefonen fikk jeg beskjed om at de hadde et tyvetalls ledige rom, og jeg fikk reservert... :)


Kan jo lure litt på vitsen med web-booking da, kanskje... Praktisk for gjesten, ressursbesparende for hotellet? Neppe.

Jon_Kaizer

Knøttespiller
Ble medlem: 07 aug 05
Innlegg: 37

Lagt til: 23 sep 06, 23:44

eh...sjekka akkuratt SAS radisson Scandinavia to minutter fra rockefeller. det gikk veldig greit å booke der... håper jeg ikke får en feilmelding om at de har fucka opp da...Men bekreftelse på reservasjon og alt sånt har jeg fått så...bestillt fra 10-12 jeg da...

Så var det billetter til kamp og fest da...hehe


Erlend20

Juniorspiller

Ble medlem: 23 apr 06
Innlegg: 79

Lagt til: 24 sep 06, 00:08

Noen som vet om det er et sted å få hørt på/lasta ned den Stadion-sangen "Takk gamle venn"?

Vet at ikke det innlegget her passer inn under tråden, men syns det var unødvendig å starte en ny tråd bare for et spm..

---------------------------

Ære være Fredrikstad


marius-j

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 okt 06
Innlegg: 13

Lagt til: 03 okt 06, 19:36
Noen som vet hvorfor det koster 350 kroner på Rockefeller lørdagen??? Greit at det sikkert koster lå eie lokalet, men da burde de heller fiksa noe annet... Lommeboka er ganske sprengt som det er med billett til finalen og overnatting i Oslo... Men dagen før dagen må man selvfølgelig være i Oslo. Hører med til en cupfinale.

---------------------------

coffe.exe missing. Insert cup and press any key


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 okt 06, 19:45
TV2 må vel ordne noe dem også.. husker NRK før dem hadde allrid noe føre finalen med lagene

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


fidq

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 05
Innlegg: 103

Lagt til: 03 okt 06, 19:46
Hvor har du sett denne prisen? Har du en link?

---------------------------

Varme tanker til Dagfinn Enerly....


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 03 okt 06, 19:57
Prisene står i en annonse i fredrikstad blad idag.

Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03
Innlegg: 167

Lagt til: 03 okt 06, 21:27
Satser på fest i Fredrikstad, og 125 busser innover på lørdag jeg da !

---------------------------

Tarik skårær mål,


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 03 okt 06, 21:50
Endret: 03 okt 06, 21:52
Opprinnelig postet av fidq
Hvor har du sett denne prisen? Har du en link?

Ticketmaster, som selger billetter, opplyser også 350 kroner: Ticketmaster

Med den prisen regner jeg med at det sørges for litt underholdning også, ikke bare salg av dyrt øl...

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 07 okt 06, 12:31
Noen som vet hva som skjer på denne festen enda eller?

---------------------------

FFK
-fortsatt i tippeligaen!!


mjuliussen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 mai 04
Innlegg: 4

Lagt til: 07 okt 06, 14:00
Jeg har hørt rykter om CC cowboys, men gjentar dette er kun rykter...

---------------------------

For Fredrisktad, For Fredrikstad
En for alle og alle for en!
FFK er LAGET i vår BY!


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 07 okt 06, 14:53
de spiller på ørsta den dagen!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 13 okt 06, 07:35
Mange som skal på den?

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 25 okt 06, 14:52

Jeg skal dit...blir sikkert helt rått! 1300 gærninger i rødt og hvitt! :-)

---------------------------

Frode
- FFK nr. 4 i tippeligan 06


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 okt 06, 15:10
Hvis det Rockefeller der er snakk om, så har i hvert fall jeg skaffet meg billetter. Bør vel bli en del folk der håper jeg?

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 25 okt 06, 15:22
Endret: 25 okt 06, 15:23
Det blir i hvert fall ikke spart på noe. Det er helt sikkert.

Selv om programmet offentliggjøres senere.

---------------------------

Ære være Plankebyen


JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 25 okt 06, 15:28
Etter det jeg har hørt kan det bli besøk av spillerne samt musikk fra Aunt Mary og Wig Wam.

---------------------------

Marching on together!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 okt 06, 15:47
Opprinnelig postet av Per Egil
Det blir i hvert fall ikke spart på noe. Det er helt sikkert.

Selv om programmet offentliggjøres senere.


Ah, gratis drikke med andre ord

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 25 okt 06, 15:48

Spillerne dukker vel helt sikkert opp ja, dessuten skal hvertfall deler av Wig Wam komme. Ellers skal man vel ikke bli overrasket om Renè Andersen kommer, det samme gjelder skranglebein, som jeg personlig håper blir konferansier

Synd om CC er opptatt...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 okt 06, 19:37
Endret: 27 okt 06, 19:39
Klikk dere inn på før avspark, så ser dere innspilingen av cupfinalen-sangen.  media.ta.no/aplayer/tvostfold/demokraten/pl.php

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 27 okt 06, 22:44
Opprinnelig postet av JonAG
Etter det jeg har hørt kan det bli besøk av spillerne samt musikk fra Aunt Mary og Wig Wam.


WimWam, my ass!  Herrejemini!  Skal disse nedsnødde puddelrockerne ødelegge FFK-festen?  Det er til å grine blod av.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 30 okt 06, 10:26
Endret: 30 okt 06, 10:27
Opprinnelig postet av denialsander
WimWam, my ass!  Herrejemini!  Skal disse nedsnødde puddelrockerne ødelegge FFK-festen?  Det er til å grine blod av.


Jeg har "vært" på to Wig Wam-konserter (ikke for å se på dem). Begge gangene har jeg vært fysisk nødt til å komme meg vekk etter to låter. Det er grenser for hva en orker å utsette seg sjøl for.

Men på den annen side trur jeg det er grenser for hvor optimistisk det er lov å være når det gjelder musikkunderholdning i forbindelse med fotball. Riktignok har det blitt laga fryktelig mange fotballåter opp gjennom åra, men det er jo ikke så mange av dem som for en musikkinteressert person framstår som spesielt bra. Her i Norge har du "Bønda fra nord", og det er vel omtrent det. "For Fredrikstad" har "grown on me", men for en supporter fra et motstanderlag er vel den omtrent like intetsigende og uinteressant som alle andre fotballåter.

Vi får vel ta det som kommer og være fornøyd med det. Men det hadde jo vært fint å i hvert fall slippe Wig Wam. Dessuten er de jo faenmeg to haldensere og to sarpinger. (Nå bør jeg kanskje være litt forsiktig med glasshuset mitt her, men...)

P.S. "20 000 tomme seter" var forresten ikke så verst! Hvor mange tomme seter var det i går?

Bernts

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 nov 06
Innlegg: 5

Lagt til: 01 nov 06, 10:33

Jeg kan bekrefte at bandet Lassie n the Lads skal spille på festen på Rockefeller.

Dette er et band som spiller irsk folk rock. Det blir garantert full spiker når disse spiller.

Om dere vil høre noe av bandets musikk kan dere gå til deres hjemmeside: http://www.lassienthelads.com/

Jeg kan også anbefalle dere å se på Kjempesjansen på NRK1 lørdag 4 nov. Der spiller de. De har allerede spilt der en gang tidligere og den oppservante seer ville da garantert ha sett at vokalisten hadde FFK button på jakka. Vokalisten er fra Fredrikstad som dere helt sikkert skjønner.

Uansett er dette et band som vet hvordan de skal få med seg publikum. Det må bare bli bra trøkk!!

---------------------------

FFK alltid!!


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 01 nov 06, 16:30

Skal bare være på sånne plasser jeg aldri er på. På formiddagen på lørdag er det Saras telt i spikersuppa som gjelder. Har planer om være der fra 1000-2100. Etter det blir det Scottsmann, og derfra videre ned på Grønland et sted. Jeg må prøve å komme meg i seng klokka 0200 slik at jeg kan være på Saras telt klokka0930 igjen søndag morgen.  Så Ullevaal, og deretter til Fredrikstad med buss. Hva som skjer i Fredrikstad kommer helt an på om det blir seier eller tap.

Håper mange er med på samme ruta.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


malin

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 nov 06
Innlegg: 1

Lagt til: 01 nov 06, 23:54
tror nok det ja

Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 02 nov 06, 00:06

Skal kjøpe bussbilletter imorgen jeg;-)

Satser på at det går greit hehe

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


Bernts

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 nov 06
Innlegg: 5

Lagt til: 02 nov 06, 08:48
[quote=Goran Karlsen]

Skal bare være på sånne plasser jeg aldri er på. På formiddagen på lørdag er det Saras telt i spikersuppa som gjelder. Har planer om være der fra 1000-2100. Etter det blir det Scottsmann, og derfra videre ned på Grønland et sted. Jeg må prøve å komme meg i seng klokka 0200 slik at jeg kan være på Saras telt klokka0930 igjen søndag morgen.  Så Ullevaal, og deretter til Fredrikstad med buss. Hva som skjer i Fredrikstad kommer helt an på om det blir seier eller tap.

Håper mange er med på samme ruta.

 

Hei Gøran. Bjørn Berntsen her.

Du vet forskjellen på Karl Johan og en nordlending?........ Karl Johan går forbi Scottsman

Det vet du vel......

---------------------------

FFK alltid!!


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 03 nov 06, 00:04
Endret: 03 nov 06, 00:06

Det er endelig min tur til å være harry i Oslo. Jeg avslutter gjerne kvelden på Lompa med en harry nordlending, og pils til 36 kroner. Blir helt perfekt.

Rockefeller blir for dyrt, og det eneste jeg kunne tenkt meg å høre på ,er dere.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 03 nov 06, 00:09
Opprinnelig postet av Bernts

Jeg kan bekrefte at bandet Lassie n the Lads skal spille på festen på Rockefeller.

Dette er et band som spiller irsk folk rock. Det blir garantert full spiker når disse spiller.

Om dere vil høre noe av bandets musikk kan dere gå til deres hjemmeside: http://www.lassienthelads.com/

Jeg kan også anbefalle dere å se på Kjempesjansen på NRK1 lørdag 4 nov. Der spiller de. De har allerede spilt der en gang tidligere og den oppservante seer ville da garantert ha sett at vokalisten hadde FFK button på jakka. Vokalisten er fra Fredrikstad som dere helt sikkert skjønner.

Uansett er dette et band som vet hvordan de skal få med seg publikum. Det må bare bli bra trøkk!!

Ja,ja, og vokalisten er deg. Si det da.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03
Innlegg: 167

Lagt til: 03 nov 06, 09:07
Opprinnelig postet av Goran Karlsen

Det er endelig min tur til å være harry i Oslo. Jeg avslutter gjerne kvelden på Lompa med en harry nordlending, og pils til 36 kroner. Blir helt perfekt.

Rockefeller blir for dyrt, og det eneste jeg kunne tenkt meg å høre på ,er dere.



Må dessverre informere deg om at Lompa (aka. Olympen) ble stengt for ca. 1 måned siden. Kjipt, men sant.

---------------------------

- Fredrikstadgutter våre veier -


mjuliussen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 mai 04
Innlegg: 4

Lagt til: 03 nov 06, 10:20

Har det kommet noe program til rockefeller enda?

Synes dette er dårlig, betaler i dyre dommer for å dra inn dit og ikke vite hva som skjer...

 

---------------------------

En for alle og alle for en!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 03 nov 06, 11:03
Synes det er ræva at de holder festen i Oslo i det hele tatt. Det blir litt harry når vi tross alt bare bor en time unna! Jeg forstår at folk fra Bergen og Trondheim overnatter og fester i Oslo, men vi burde forbeholdt festen i Fredrikstad!

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Jello B

Juniorspiller

Ble medlem: 16 jun 03
Innlegg: 161

Lagt til: 03 nov 06, 11:07

Opprinnelig postet av Holters
Synes det er ræva at de holder festen i Oslo i det hele tatt. Det blir litt harry når vi tross alt bare bor en time unna! Jeg forstår at folk fra Bergen og Trondheim overnatter og fester i Oslo, men vi burde forbeholdt festen i Fredrikstad!

Er meget enig i dette.

Synes det er helt "bak mål" med "harryfyll" i Oslo når vi kan ha det hjemme.

Foreslår en boikott, og så tar vi festen her.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 03 nov 06, 11:17

Opprinnelig postet av Holters
Synes det er ræva at de holder festen i Oslo i det hele tatt. Det blir litt harry når vi tross alt bare bor en time unna! Jeg forstår at folk fra Bergen og Trondheim overnatter og fester i Oslo, men vi burde forbeholdt festen i Fredrikstad!

 

Veldig enig. Er selv fra Oslo og vet at "alle hater" utkanttullinger i supporter utstyr som driter seg ut cupfinalehelgen. Tror Oslo trakk et lettelsens sukk da FFK og Sandefjord ble finaleklare.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 03 nov 06, 15:01
Endret: 03 nov 06, 15:02
Opprinnelig postet av aresolbe
Opprinnelig postet av Goran Karlsen

Det er endelig min tur til å være harry i Oslo. Jeg avslutter gjerne kvelden på Lompa med en harry nordlending, og pils til 36 kroner. Blir helt perfekt.

Rockefeller blir for dyrt, og det eneste jeg kunne tenkt meg å høre på ,er dere.



Må dessverre informere deg om at Lompa (aka. Olympen) ble stengt for ca. 1 måned siden. Kjipt, men sant.

ooooooooooopsss. Da blir det Gloria Flames.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 03 nov 06, 15:06
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Holters
Synes det er ræva at de holder festen i Oslo i det hele tatt. Det blir litt harry når vi tross alt bare bor en time unna! Jeg forstår at folk fra Bergen og Trondheim overnatter og fester i Oslo, men vi burde forbeholdt festen i Fredrikstad!

 

Veldig enig. Er selv fra Oslo og vet at "alle hater" utkanttullinger i supporter utstyr som driter seg ut cupfinalehelgen. Tror Oslo trakk et lettelsens sukk da FFK og Sandefjord ble finaleklare.

Hva en Oslo borger mener kunne ikke brydd meg mindre. Det komplekset er det mange år siden jeg kastet fra meg. Ok, så er vi harry. Greit nok for meg.

La dem hate resten av Norge.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


6611-FFK

Juniorspiller

Ble medlem: 02 nov 04
Innlegg: 122

Lagt til: 03 nov 06, 15:18
Opprinnelig postet av Jello B

Opprinnelig postet av Holters
Synes det er ræva at de holder festen i Oslo i det hele tatt. Det blir litt harry når vi tross alt bare bor en time unna! Jeg forstår at folk fra Bergen og Trondheim overnatter og fester i Oslo, men vi burde forbeholdt festen i Fredrikstad!

Er meget enig i dette.

Synes det er helt "bak mål" med "harryfyll" i Oslo når vi kan ha det hjemme.

Foreslår en boikott, og så tar vi festen her.

 

YES !

---------------------------

Ivrig aristokrat
Sempre Fi ! Forza FFK !


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 03 nov 06, 15:23
Endret: 03 nov 06, 15:28

saras telt har sandefjord sitt arrangement så kankje ikke så lurt å gå ditt for den som hadde tenkt det!

 

http://www.sandefjordfotball.no/admin/images/view.asp?id=1496

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 03 nov 06, 17:45
Mye kulere å feste i oslo den helga vel. Farge hovedstaden rød og hvit. Fredrikstad sentrum får gjennomgå på søndag kveld allikevel. Og hvem bryr seg vel egentlig om Oslo-pakk?

---------------------------

Uten PUNGÆÆÆR, ingen UNGÆÆÆÆR


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 03 nov 06, 19:13
det er vel kun lørdagsfesten som er i oslo,selve cupfesten da vi er norges mestere feires vel i fredrikstad

Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 04 nov 06, 11:14
Opprinnelig postet av Jepmaster

saras telt har sandefjord sitt arrangement så kankje ikke så lurt å gå ditt for den som hadde tenkt det!

 

http://www.sandefjordfotball.no/admin/images/view.asp?id=1496

Saras telt er samlingspunkt for alle. Så dit er det lurt å dra, jo.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 04 nov 06, 11:15

Opprinnelig postet av Kristian B
Mye kulere å feste i oslo den helga vel. Farge hovedstaden rød og hvit. Fredrikstad sentrum får gjennomgå på søndag kveld allikevel. Og hvem bryr seg vel egentlig om Oslo-pakk?

Nemlig

 

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 04 nov 06, 11:18

Fest så mye dere vil folkens men husk en ting da.....

Ikke overdriv med drekking på lørdag da... Vi har en jobb å gjøre søndags ettermidagg og av egen erfaring må jeg si at det er ikke direkte morsåmt å stå og skrike "dagen derpå" ... moderer inntaket av diverse flytende saker på lørdag og kjør på heller på søndag. Jeg har tatt meg fri fra joben på mandag og tjaaaaaaaa.............  

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 04 nov 06, 11:31
jeg tar festen på Søndag om vi vinner cupfinalen.. hehe, skal jobbe på lørdag nemlig...

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 nov 06, 17:07

Det er fullt opp 60. busser og siste frist for å melde seg på er torsad, så det går vel mot en ny bussrekord?

Over 60 busser

Ulf Berg i Plankehaugen kan fortelle at det går mot ny bussrekord igjen. Ikke til kampen mot Rosenborg søndag men til cupfinalen neste søndag. Det er registrert over 60 busser nå, og det begynner å haste for de som vil være med og enda ikke har ordnet seg plass. Dette må gjøres før torsdag. Kanskje knokker vi 75 busser? Og på Ullevaal har de gjort planeringsarbeide, slik at FFK får alle sine busser på parkeringsplassen utenfor stadion..

Skriver fredrikstadfk.no.


Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 177

Lagt til: 04 nov 06, 17:48
Opprinnelig postet av Goran Karlsen
Opprinnelig postet av Bernts

Jeg kan bekrefte at bandet Lassie n the Lads skal spille på festen på Rockefeller.

Dette er et band som spiller irsk folk rock. Det blir garantert full spiker når disse spiller.

Om dere vil høre noe av bandets musikk kan dere gå til deres hjemmeside: http://www.lassienthelads.com/

Jeg kan også anbefalle dere å se på Kjempesjansen på NRK1 lørdag 4 nov. Der spiller de. De har allerede spilt der en gang tidligere og den oppservante seer ville da garantert ha sett at vokalisten hadde FFK button på jakka. Vokalisten er fra Fredrikstad som dere helt sikkert skjønner.

Uansett er dette et band som vet hvordan de skal få med seg publikum. Det må bare bli bra trøkk!!

Ja,ja, og vokalisten er deg. Si det da.

 

Close. Nær familie. Veldig nær.

---------------------------

Vin og blomster på bordet...


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 06 nov 06, 09:16
Endret: 06 nov 06, 11:08
Opprinnelig postet av Slabbedasken
Opprinnelig postet av Goran Karlsen
Opprinnelig postet av Bernts

Jeg kan bekrefte at bandet Lassie n the Lads skal spille på festen på Rockefeller.

Dette er et band som spiller irsk folk rock. Det blir garantert full spiker når disse spiller.

Om dere vil høre noe av bandets musikk kan dere gå til deres hjemmeside: http://www.lassienthelads.com/

Jeg kan også anbefalle dere å se på Kjempesjansen på NRK1 lørdag 4 nov. Der spiller de. De har allerede spilt der en gang tidligere og den oppservante seer ville da garantert ha sett at vokalisten hadde FFK button på jakka. Vokalisten er fra Fredrikstad som dere helt sikkert skjønner.

Uansett er dette et band som vet hvordan de skal få med seg publikum. Det må bare bli bra trøkk!!

Ja,ja, og vokalisten er deg. Si det da.

Close. Nær familie. Veldig nær.


Sorry,brorsan seffærn

---------------------------

Whiskeypætt med dusk



Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f