Husk meg
Brukernavn
Passord

Selg Rami - kjøp Myhre...?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 20 sep 06, 16:02
Opprinnelig postet av knaggen
Opprinnelig postet av Fjedjik

Det er bedre å satse på en som vil oppnå noe (Shabaan) enn en som er over the hill, og reiser hjem fordi eventyret er over.

Trådstarter skriver usympatisk om en FFK spiller som trolig er FFKs beste investering på lang tid. Shabaan har en høy kvalitet og jeg blir pissed når jeg leser slik dritt.

Usympatisk? Jeg mener Myhre er en bedre keeper enn Rami...er det usympatisk ?? Når jeg skriver "om noen vil ha ham" mener jeg om noen er villige til å betale det FFK forlanger - trodde ikke det skulle være så vanskelig å forstå. Jeg også forstår at Sveriges andrekeeper kan være ett interessant kjøp - for en billig penge.

Om du mener mine meninger er dritt og blir pissed av det - har jeg ihvertfall oppnådd noe...

Du kan gjerne mene at Myhre er bedre enn Shabaan. Men det er kommentaren din om "hvis vi får noe forn, eller hvis noen vil ha han" som jeg oppfattet som bullshit

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 20 sep 06, 16:40
Da må i tillfelle FFK utelate slike klausuler om at han kan stikk når han vil og signe ham for ihvertfall 3 år...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 20 sep 06, 16:54
Morgan A uttalte på Radio at det ikke var aktuelt nå siden vi hadde Norges beste keepere i Rami og LAsse...

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 20 sep 06, 21:59

Rami er en trygg og god keeper å ha bak!

Vil ikke bytte han mot noen nå.

Er like god som Myhre i feltet, men kanskje litt dårligere på strek


Keano

Knøttespiller
Ble medlem: 19 sep 06
Innlegg: 45

Lagt til: 20 sep 06, 22:36

Etter å ha sett kampen i dag hvor Rami var konge bakerst, vil jeg ikke bytte han mot Myhre! Myhre er en kjempegod keeper, men hvor lang tid går det før han skal prøve lykken i sin 15 utenlandsklubb da?

---------------------------

There`s only ONE United


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 20 sep 06, 22:47
Opprinnelig postet av Keano

Etter å ha sett kampen i dag hvor Rami var konge bakerst, vil jeg ikke bytte han mot Myhre! Myhre er en kjempegod keeper, men hvor lang tid går det før han skal prøve lykken i sin 15 utenlandsklubb da?

 

Myhre er udiskutabelt Norges beste keeper, og er på sitt beste bedre enn Rami. Han har en noe annen spillestil og er mer aggresiv og snakker mer enn Rami gjør...

Hvor Konge Rami var i dag er vel også diskutabelt, han burde tatt første målet til Start, men spiller seg opp no veldig i løpet av kampen og har 3 - 4 avgjørende redninger, han var til tider meget god, men han lar seg til tider slippe ned på et dårlgere nivå og virker rett og slett uengasjert, det skiller Rami fra Myhre... Begge er utvilsomt meget gode keepere....

En hver klubb kunne hatt godt av en keeper med Myhres kvaliteter... Nå havner han nesten sikkert i Stavanger og Viking all den tid frua hans har et ord med i laget... Skulle Viking rykke ned er det heller tvilsomt, men om de holder seg kan Myhre være tungen på vektskåla neste sesong....

 

Uansett, akkurat i dag ville jeg ikke byttet Rami mot noen...

---------------------------

Frua mener jeg ikke kan vise følelser, pøh, jeg har grått mer enn 1 gang etter at favorittlaget har snubla...
Kom en liten tåre i kveld, da finalebiletten var sikra... Grattis hele Fredrikstad
God bedring Enerly


Keano

Knøttespiller
Ble medlem: 19 sep 06
Innlegg: 45

Lagt til: 20 sep 06, 22:58
Jada,Thomas Myhre er udiskutabelt norges beste keeper.Det er det vel ingen tvil om.Holder vi Rami en sesong eller 2 til nå så er Fredrikstad faktisk så heldig at de har norges største keepertalent på benken.Lasse vil bli stor hvis han holder seg skadefri.Utrolig viktig at vi beholder han i Fredrikstad

---------------------------

There`s only ONE United


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 20 sep 06, 23:14
greit at myhre kanskje er bedre en rami, men rami er ihvertfall en spiller vi kan stole på, myhre mistet all min respekt når han stakk med halen mellom beina etter 3 kamper for ffk i fjor!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 20 sep 06, 23:32
myhre bedre en rami, ha ha ha. Det er det dumeste jeg har hørt. Rami er norges beste keeper nå og vil vere det etter at myhre kommer hjem også. Vil ikka ha Myhre om han så kom gratis. Stå på Rami, du er konge både i Norge og Sverige.

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 20 sep 06, 23:53

Opprinnelig postet av HBL
myhre bedre en rami, ha ha ha. Det er det dumeste jeg har hørt. Rami er norges beste keeper nå og vil vere det etter at myhre kommer hjem også. Vil ikka ha Myhre om han så kom gratis. Stå på Rami, du er konge både i Norge og Sverige.

 

dumt og ta dette opp nå,vi er i cupfinalen med tidenes selvmål av shaban,ødela mot vif kunne gjort det samme idag,jo han er en grei keeper men mange klasser bak myrhe


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 21 sep 06, 09:19

Jeg er også enig i at Myhre er et par hakk over Shaban. Synes faktisk det var noe halveis magisk over måten han kontrollerte den bakre fireren på. Tror også han er bedre på strak selv om Shaban skal ha all honnør for sine prestasjoner på straffespark.

Synes faktisk ikke Shaban fortjener all den positive omtalen han har fått. Har tidligere skrevet i en annen tråd at jeg tror Myhre hadde avverget de tre første målene mot VIF i 5-1 kampen på en medium bra dag. Tror også han hadde tatt Start sitt 0-1 mål i går. Synes faktisk Shaban har vært litt usikker i endel situasjoner i det siste.

Også et poeng at svenske medier er kritiske til at Shaban er landslagskeeper mens Myhre har stor tillitt i Norske medier.

Og Myhre er Østfoldgutt og en veldig fin type (noe Shaban også er).

Shaban er absolutt god nok for FFK. Myhre er sannsynligvis for god....


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 21 sep 06, 14:16
Myhre er, i tillegg til en helt helt ok keeper, en skikkelig sutregutt som tror han er mye bedre enn det han er. Stort sett solid, men har også en del tabber på kappa si opp igjennom. Dessuten virker det som om han går dit pengene er. Sats heller på Rami, som brenner for FFK.

---------------------------

math


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 21 sep 06, 14:41

Opprinnelig postet av math
Dessuten virker det som om han går dit pengene er. .

Tror du med hånden på hjertet at det finnes en eneste spiller på FFK som hadde valgt å spille i FFK med ~1mill i årslønn i stedet for å tjene ~10mill i PL?

Tror neppe Shaban eller de andre hadde nølt med å ta en Myhre hvis de hadde fått sjansen.

Ingen er vel så dumme at de ikke vil sikre fremtiden til seg selv og familien økonomisk om de får sjansen!!


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 21 sep 06, 14:47
Vel, jeg tror ikke det. Men når det gjelder Myhre har han allerede lang fartstid som proff, og skulle derfor ha greit med grunker. Poenget er at han ikke virker å ha helt kontakt med virkeligheten. Syter og klager fordi han ikke er førstevalg i Charlton. Sorry Thomas, du er ikke god nok. Du har valgt å tjene greie penger, men du har også valgt å risikere mye benkeslit. Det er mange kjempegode keepere, bedre enn Myhre som sliter benken i PL, men de biter tenna sammen, jobber knallhardt, kanskje over flere år, og håper på sjansen. Men Myhre? Han syter etter et halvt år ....

---------------------------

math


Nr77

Bedriftsspiller

Ble medlem: 21 sep 06
Innlegg: 5

Lagt til: 21 sep 06, 22:36
Husk at de beste keeperne når sin høyde rundt 30... Så Myhre har lenge igjen! Vi kan jo selge Shabaan og kjøpe en ny spiller!!

---------------------------

Det fins bare en klubb!


knaggen

Knøttespiller

Ble medlem: 19 apr 06
Innlegg: 74

Lagt til: 22 sep 06, 08:52

Opprinnelig postet av math
Myhre er, i tillegg til en helt helt ok keeper, en skikkelig sutregutt som tror han er mye bedre enn det han er. Stort sett solid, men har også en del tabber på kappa si opp igjennom. Dessuten virker det som om han går dit pengene er. Sats heller på Rami, som brenner for FFK.

De aller fleste spillere "brenner" for sin klubb - helt til ett bedre og mer attraktivt tilbud dukker opp

Ett unntak er vel Solskjær i ManU - men det er ikke mange av døm......

Rami var forøvrig god mot Start, med unntak av 0 - 1 scoringen - det så ikke patent ut....

---------------------------

Øvre halvdel 2006 ! ( litt for sent nå...)


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 24 sep 06, 00:40
Opprinnelig postet av knaggen

Eller hva synes dere?

Spørs om FFK får noen kroner for Rami da - eller om noen i det hele tatt vil ha ham?

Hva jeg synes? At vi skal være glad så lenge vi har Rami Shaaban mellom stengene. Og Shaaban er nok også fornøyd med å spille seg inn på det svenske landslaget gjennom å spille for FFK. Med andre ord en vinn-vinn situasjon i øyeblikket.

Merkelig hvor mye klaging det er over dette. Som om det var keeperens feil hver gang det kom et baklengsmål. Uten en toppkeeper hadde FFK ligget sist på tabellen i dag.

Hvis noe vil ha Shaaban får man vurdere budene etter som de måtte komme. Forsvinner han er det åpenbart at Thomas Myhre er et interessant navn. Å sammenligne disse to mot hverandre, etter pris eller prestasjoner, det får andre ta seg av. Begge to er gode nok for FFK.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 24 sep 06, 00:45
Opprinnelig postet av Kent
 faktisk ikke Shaban fortjener all den positive omtalen han har fått. Har tidligere skrevet i en annen tråd at jeg tror Myhre hadde avverget de tre første målene mot VIF i 5-1 kampen på en medium bra dag. Tror også han hadde tatt Start sitt 0-1 mål i går. Synes faktisk Shaban har vært litt usikker i endel situasjoner i det siste.

Også et poeng at svenske medier er kritiske til at Shaban er landslagskeeper mens Myhre har stor tillitt i Norske medier

Det du muligens overser er at også Myhre kunne ha hatt en dårlig dag mot Vålerenga. Ingen er på topp til enhver tid.

Når Shaban har en god dag er han mye bedre enn Myhre er på en dårlig dag. Og omvendt.

Det er også noe overdrevent at "svenske medier" er kritiske til Shaban. Det er én svensk sutrekopp som vil ha sin egen favoritt inn i landslagstroppen. Forslaget har knappest blitt tatt alvorlig, så langt jeg kan skjønne.


morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06
Innlegg: 148

Lagt til: 24 sep 06, 00:54
Jeg synes vi bør selge Berthelsen og kjøpe Jon Arne Riise...

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 24 sep 06, 22:36
Rami er mer enn god nok. Tåpelig tråd dette her, i likhet med alle de andre. Med tanke på at han er nr.2 på Sverige og tross alt har spilt i VM, så skal vi være glad for at vi har han. Skulle vi hentet Tim Howard, Chris Kirkeland eller Tomas Myhre istede? Tomas Myhre vile nok ikke kommet til oss, for jeg skulle tro det er plenti av klubber, som er mer profilerte enn FFK. Da syns jeg vi heller burde styrket laget, og øke konkurransen på de 10 ute på banen.

---------------------------

"Vær forandringen du vil se..."



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340