Husk meg
Brukernavn
Passord

Stabæk - Fredrikstad

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 11 1

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 19 sep 06, 13:45

Bør vel også registrere denne tråden snart.

Ser ut som Stabæk sine supportere er bekymret foran kampen mot FFK.

 

http://www.stabaek.net/forum/index.php?showtopic=3495&st=0

 


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 19 sep 06, 22:49
Absolutt samtlige resterende kamper kommer til å bli vanskelig, med et mulig unntak av den siste, siden nedrykksstriden da kan være avgjort. Til vår fordel, forhåpentligvis. :-)

Av alle lag så skal Stabæk være et av dem vi virkelig kan slå akkurat nå, for det de leverte siste kamp var grusomt dårlig; Stabæk-supportern på jobben er faktisk livredd for nedrykk/kvalikk, for de har et utrolig tøft program igjen.

Midtbanen til Stabæk er deres svake ledd, og uten den vil det ikke bli mye sjanser mot. Vi må med andre ord ha mye folk på midtbanen, presse ballfører i flere ledd, og slå kontra raskt og helhjerta.

Jeg tror ikke vi skal gå ut med 4-4-2 eller 4-5-1, her er det 4-3-3 som gjelder. Vi må prioritere midtbanespillere i bytter, rett og slett fordi det her jobben skal gjøres. Jeg blir veldig glad hvis Brenne er tilbake, og jeg håper at Berg og Ramberg holder seg friske. Bjørkøy bør kanskje begynne kampen, og så bruke Ramberg etterhvert. Det kan funke med Ramberg, Bjørkøy og Brenne også, men det må virkelig brettas opp, altså!

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 19 sep 06, 22:51
Ellers, så kjenner jeg at jeg begynner å bli sliten av å spekulere i resultater for de siste 5-6 serierundene. Tre sesonger med sånn fintelling av poenga blir tyngre og tyngre hver gang.

Når skal vi få flyt fra start i tippeligaen? Når skal vi få litt stang inn?

Sukk.....

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 sep 06, 02:03
Ja snart skal vi til stabæk og vi må ha poeng minst 1 best med 3 

Dommere:
Hoveddommer:     Hagen, Tom Harald
Assistentdommer:     Randen, Jan Petter
Assistentdommer:     Andås, Frank
Observatør:     Bjørnsen, Ola
4.dommer:     Hansen, Bjørn
NFF-delegat:     Aas, Steinar

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 22 sep 06, 08:33
hvis ikke Heavy starter, blir jeg skuffa..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 22 sep 06, 20:07

Opprinnelig postet av Asgeir
Ellers, så kjenner jeg at jeg begynner å bli sliten av å spekulere i resultater for de siste 5-6 serierundene. Tre sesonger med sånn fintelling av poenga blir tyngre og tyngre hver gang.

Når skal vi få flyt fra start i tippeligaen? Når skal vi få litt stang inn?

Sukk.....

 

2007, føler det på meg!! men er ikke noe å bekymre seg for, FFK, får CUPGULL, og klar margin til nedrykk. Vedder en rød lapp på det!


Keano

Knøttespiller
Ble medlem: 19 sep 06
Innlegg: 45

Lagt til: 22 sep 06, 20:48

Synes forsvaret har fungert ganske bra, men klart best med Jonna på backen.Tamas har gjort mye bra, men har en skummel tendens til å være involvert i de avgjørende situasjonene som kan koste oss dyrt.Jonna er en sikker spiller som ikke tar noen sjanser på backen, men er jo også en av våre beste offensive drivkrefter.Han er jo toppscorern vår selv om mange av dem er på straffer.Synes kanskje Hansi kunne fått seg en kamp på benken snart, prøvd Stadheim isteden.Han viste mye positivt mot Start sist.Simen bør også få fornyet tillit.På topp har vi egentlig et luksusproblem.Tarik, Michy, Heavy og Raymond er alle kandidater til en startellever.Men tror Eggen vet hva han gjør her.Hadde vært artig og se Heavy og Michy sammen, men tviler på dette skjer pga formasjonen med 4-3-3.Uansett skal vi til Nadderud på søndag og ta 3 poeng

---------------------------

There`s only ONE United


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 22 sep 06, 21:13

I skyggen av Cup Finalen, men i mine øyne mye viktigere.

Håper mange reiser til Stabæk og støtter laget!!!

Når går bussen?

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Keano

Knøttespiller
Ble medlem: 19 sep 06
Innlegg: 45

Lagt til: 22 sep 06, 21:24
Det er det ingen tvil om.Overleve i tippeligaen er det desidert viktigste.Men nå er jo cupfinalen etter sesongslutt da, så den blir jo liksom bare en bonus.Men ingen ting er bedre enn å holde seg i tippeligaen og gruse Sandefjord i finalen

---------------------------

There`s only ONE United


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 sep 06, 21:26
Vi skal forrøvrig møte de til neste søndag, før Tippeligaen tar en pause på 14. dager

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 sep 06, 11:36
Opprinnelig postet av Møklegård

I skyggen av Cup Finalen, men i mine øyne mye viktigere.

Håper mange reiser til Stabæk og støtter laget!!!

Når går bussen?



Bussen går kl. 15.00. Må jo ha litt stemning føre kampen, så det er best å møte et par timer før.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 23 sep 06, 12:17
Opprinnelig postet av Keano

Synes forsvaret har fungert ganske bra, men klart best med Jonna på backen.Tamas har gjort mye bra, men har en skummel tendens til å være involvert i de avgjørende situasjonene som kan koste oss dyrt.Jonna er en sikker spiller som ikke tar noen sjanser på backen, men er jo også en av våre beste offensive drivkrefter.Han er jo toppscorern vår selv om mange av dem er på straffer.Synes kanskje Hansi kunne fått seg en kamp på benken snart, prøvd Stadheim isteden.Han viste mye positivt mot Start sist.Simen bør også få fornyet tillit.På topp har vi egentlig et luksusproblem.Tarik, Michy, Heavy og Raymond er alle kandidater til en startellever.Men tror Eggen vet hva han gjør her.Hadde vært artig og se Heavy og Michy sammen, men tviler på dette skjer pga formasjonen med 4-3-3.Uansett skal vi til Nadderud på søndag og ta 3 poeng



Det blir en spennende kamp på søndag. Desverre får jeg ikke med meg kampen live, men den skal definitivt sees på TV.  

Jonna gjorde en god figur mot Start, men jeg synes Tamas har fått ufortjent mye kritikk. Tamas gjorde også en god defensiv jobb mot Ohr/Molde.

Her er forøvrig en oppdatert liste over målscorerere (nå også med cup`en).

Michy og Heavy er to forskjellige spillertyper som kan benyttes avhengig av hvilken taktikk laga vi møter bruker. Stabæk vil sannsynligvis kjøre på offensivt. I en slik situasjon er Toth utrolig god som ballmottaker  og -fordeler til en rask Tarik og en offensiv Brenne på midten.

Lekent scenario: Berg bryter et Stabæk-angrep, en kjapp pasning til Kvisvik som legger en lang perle til Toth, som flikker videre med utsiden av foten til Tarik som har gått på en suuugende 40-meters-løp. Mååååååååååååååål!

Hansi synes kanskje ikke så godt, men han gjør en "helluva" jobb på midten. Jeg bare gleder meg til han klarer å skyte......

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 sep 06, 15:00

Vuorinen og Szekeres inn på laget

Hermanni Vuorinen (bildet) og Tamas Szekeres er i startoppstillingen mot Stabæk. Ut går Pål Andre Czwartek og Mihaly Toth.

 

Det har vært lette treninger siden semifinaleseiren mot Start onsdag, og mange slitne ben. Nå er imidlertid spillerne klare for ny dyst. Kampen om poengene er i gang igjen, og FFK møter sterke Stabæk på Nadderud. Trenerteamet har valgt å gjøre et par forandringer.

Sannsynlig start-11 blir: Rami Shaaban, John Anders Bjørkøy, Raio Piiroja, Patrik Gerrbrand, Tamas Szekeres, Christian Berg, Simen Brenne, Hans Erik Ramberg, Raymonf Kvisvik, Hermanni Vuorinen og Tarik Elyounoussi..


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 23 sep 06, 16:15
Så chwartek ryker ut nå, hmmmm. håper berti blir klar raskest mulig.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 sep 06, 17:38
Patrioten: hvor er bildet du skriver ?

kan noen andre svare meg på om det skal vel gå greit å kjøpe billettt til kampen på stabæk ?

Det andre jeg må si er at simen brenne var klok da tv2 hadde en helt annen 11.

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 sep 06, 21:40
Ja,det går bra, fornøyd med svaret.

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 23 sep 06, 22:08

Kristian Keller er ute mot FFK.

 

 

Tidligere i uken ble Christian Keller tildelt 2 kampers karantene etter utvisningen mot Viking, i dag fikk også Jens Waltorp Sørensen sin dom etter utvisningen på 2. laget.

   Jens felte en Sarpsborg angriper som bakerste mann og fikk direkte rødt kort. Dette ble belønnet med 2 kampers karantene for 2. laget. Selv om utestengelsen er på 2. laget får ikke Jens spille noen kamper før karantenen er sonet.

Dermed er ikke Jens på benken mot Fredrikstad, og juniorkeeper Christian Bjerke overtar hans plass på treverket.

Lettere med 3 poeng nå tro???


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 sep 06, 22:34
Opprinnelig postet av Martin

Kristian Keller er ute mot FFK.

 

 

Tidligere i uken ble Christian Keller tildelt 2 kampers karantene etter utvisningen mot Viking, i dag fikk også Jens Waltorp Sørensen sin dom etter utvisningen på 2. laget.

   Jens felte en Sarpsborg angriper som bakerste mann og fikk direkte rødt kort. Dette ble belønnet med 2 kampers karantene for 2. laget. Selv om utestengelsen er på 2. laget får ikke Jens spille noen kamper før karantenen er sonet.

Dermed er ikke Jens på benken mot Fredrikstad, og juniorkeeper Christian Bjerke overtar hans plass på treverket.

Lettere med 3 poeng nå tro???


Fordi reservekeeperen erstattes av tredjekeeperen på benken, og Christian Keller som akkurat har kommet til klubben og såvidt spilt en kamp også må sone karantene? Vel...

Det positive er naturligvis at Mike Kjølø og Inge Andrè Olsen er ute med skader. Det er to viktige spillere for Stabæk. Keller og Sørensen er helt ubetydelige. Litt kjedelig er det også at Veigar Pall Gunnarson er tilbake etter å ha sonet karantene i forrige kamp. Sikkert sugen på å vise seg fram igjen.

Men husk at vi også mangler to spillere som ganske sikkert ville vært faste i startsoppstillingen: Trond Erik Bertelsen og Brian West...

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 23 sep 06, 22:49
Sorry. har ikke følt helt med på overgangene til stabæk i sommer...

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 24 sep 06, 13:35

Noen som vet hvor mange busser som drar til bærum?

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 11 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f