Husk meg
Brukernavn
Passord

Stabæk - Fredrikstad

Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 11 11

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 24 sep 06, 23:18
Jo sant det, men jeg stoler ikke på det, 30 poeng så tror jeg vi går klar.

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 24 sep 06, 23:28
Ro ned pølsene nå guttær. Kan jo tenkes att 120 minutter spilletid satt litt mer igjen fysisk og mentalt i denne kampen enn vi trodde. Dessuten har jo Stabækk vist før att de kan være ekle å møte. Til helga blir det seier mot Sandefjord. Da ser vi lys i tunellen.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 24 sep 06, 23:40
pølsa ble beroliget nå.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 24 sep 06, 23:43

Opprinnelig postet av Costanza
Det er noe som ikke stemmer helt i regnestykket ditt, fredrikstadpatriot...

 

jaja... 3+3+1= (5) eller for dere som pirker så ille så er det vel brått 7 da...

 

uansett, 29 poeng er ikke nok til å beholde plassen i TL 2006! Men større sjanse for kvallik da..!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 24 sep 06, 23:45
Jeg hadde egentlig ikke forventet poeng mot Stabæk. Med vår flotte bortestatistikk og 120 minutter i beina, lå det i kortene at det ville bli en ny bortenedtur. Men tapet vårt kom i de andre kampene. Utrolig at samtlige resultater (kanskje med unntak av sandefjord - viking) gikk i mot oss. Nå tør jeg ikke håper på mer enn kvalik. Alt bedre enn det blir ren bonus.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 25 sep 06, 00:01

Opprinnelig postet av Espen
Jeg hadde egentlig ikke forventet poeng mot Stabæk. Med vår flotte bortestatistikk og 120 minutter i beina, lå det i kortene at det ville bli en ny bortenedtur. Men tapet vårt kom i de andre kampene. Utrolig at samtlige resultater (kanskje med unntak av sandefjord - viking) gikk i mot oss. Nå tør jeg ikke håper på mer enn kvalik. Alt bedre enn det blir ren bonus.

 

Hvis jeg ser litt nøyere på resultatet, tar i betraktning at guttane har 120 min i beina fra onsdag, så er det faktisk utrolig sterkt at de klarer å hente opp 0-2 til 2-2 iløpet av 4 minutter av andre omgang, men jeg blir litt urolig når jeg ser måten 3-2 målet kommer på, synes det er mye rusk i forsvaret der..

 

synes også det er tragisk at de klager på dommeren etter kampen, kan være enig i at straffa var noe hardt idømt, men slikt må en regne med med tanke på norsk dommer standard....

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 25 sep 06, 00:53

Opprinnelig postet av seal_dm
Ro ned pølsene nå guttær. Kan jo tenkes att 120 minutter spilletid satt litt mer igjen fysisk og mentalt i denne kampen enn vi trodde. Dessuten har jo Stabækk vist før att de kan være ekle å møte. Til helga blir det seier mot Sandefjord. Da ser vi lys i tunellen.

Syns det egentlig ser helsvart ut selv om vi vinner mot Sandefjord.  Grunnen er den elendige bortestattestikken våres. Hadde vi bare vunnet hjemmekampene våres hadde situasjonen sett anderledes ut, men vi har tapt mot Lyn og Lillestrøm. Spillt uavgjort mot HamKam, Molde, Brann.  Skjønner ingenting av at vi gruser VIF 0-3 på bortebane i cupen og blir grusa 5-1 på samme sted, mot samme lag. Må være noe psykisk i hue på spillerene når det gjelder serien. Kan hende de slapper mer av i cupen pga at det er ikke så "farlig" å ryke ut av den og samtidig er dritnervøse for å rykke ned i serien. Om kampen i kveld syns jeg Eggen burde ha bytta inn Stadheim istedet for Hoås. Syns problemet i kveld lå mest på midtbanen. Hadde Heavy fått de riktige ballene i bena hadde han garantert scora.... Syns forøvrig at Kvisvik har tapt seg veldig i de siste kampene...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 sep 06, 00:59
Opprinnelig postet av Snæbbis
Kvalik er 10 ganger bedre en direkte nedrykk hvertfall. Både BG og Bryne bør være overkommelige lag å slå hvis disse mentalt ustabile hønene vi har på banen for en gangs skyld klarer å vise litt vinnervilje over mer enn en kamp.


Nja, Bryne måtte vi ut i straffer for å slå hjemme, og de er gode hjemme. Mens Glimt bør vi kanskje ha bedre sjans på, vi har vel vunnet de fleste.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 25 sep 06, 01:13

Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Snæbbis
Kvalik er 10 ganger bedre en direkte nedrykk hvertfall. Både BG og Bryne bør være overkommelige lag å slå hvis disse mentalt ustabile hønene vi har på banen for en gangs skyld klarer å vise litt vinnervilje over mer enn en kamp.


Nja, Bryne måtte vi ut i straffer for å slå hjemme, og de er gode hjemme. Mens Glimt bør vi kanskje ha bedre sjans på, vi har vel vunnet de fleste.

 

håper på bodø glimt i evt kvalik, men synes ikke vi som TL lag skal frykte 1 div laga uansett, (kanskje sett bort i fra moss, som vi av en eller annen grunn alltid taper for!)

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Jello B

Juniorspiller

Ble medlem: 16 jun 03
Innlegg: 161

Lagt til: 25 sep 06, 08:26

Opprinnelig postet av Snæbbis
Kvalik er 10 ganger bedre en direkte nedrykk hvertfall.

Er det dette som kalles understatement?


FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 25 sep 06, 17:09
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Okay, nok et borte tap, nok et tap samtidig som lag som egenlig ligger bak oss viner! Hva faan er gæli?

 

5 kamper igjen, 3 hjemme, 2 borte, lovte meg selv at jeg ikke skulle sitte slik å regne i år, men sånn ble det altså, fader, hvert jævla år....

 

okay,

Sandfjord hjemme                         3p

Tromsø borte                                  0p

Odd hjemme                                   3p

Lyn borte                                          0p

Rosenborg hjemme                      1p

 

Totalr:                                                5 poeng, + dagens 22 poeng= 27 poeng, kan holde til kvalik, men holder IKKE til å berge plassen!

 

Jeg tror vi rykker ned folkens!  bli gjerne sur på meg, og jeg skal være den første til å unskylde meg hvis det ikke blir slik, men akkurat nå ser jeg ikke noe positivt med resten av sesongen, utenom cupfinalen da, men den blir så lite verdt hvis vi rykker ned!



Vi har fått med oss 1 poeng 2 år på rad borte mot lyn, så der er det nok muligheter (i tillegg hadde vi mulighet til å få med oss alle 3 i fjor, desverre så skjøt Roger Risholt (<3) i stolpen). Poeng mot Tromsø borte er heller ikke uoppnåelig.

---------------------------

"Vær forandringen du vil se..."


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 25 sep 06, 18:24
Opprinnelig postet av Jepmaster

Synes folk skal begynne å gå på kampene jeg! Er jo svakt hvor få ffksupportere det var på kampen i dag!



Helt  enig . Hvorfor i svarte har alle "nesten " samla seg foran radion og data`n. Skal vi ikke være med å heia fram guttane da ?? Hvis ikke folk gidder å gå,( det har vist en tendens til det på hjemmebane også ), så fortjener vi ikke å bli i TL.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 sep 06, 18:49
Tamas Szekeres og Simen Brenne spilte seg faktisk inn på TV2s "rundens lag" etter kampen mot Stabæk. Hvert fall før Odd - Rosenborg er spilt.

Tom!

Juniorspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 97

Lagt til: 25 sep 06, 19:35
PAC er eksempelvis en spiller som flere ganger kommet på rundens lag etter å ha blitt slaktet på denne siden.


Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 11 11

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f