Husk meg
Brukernavn
Passord

Aristokraten

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 15 sep 06, 09:59
Var på Aristokraten for å kjøpe billett til kampen mot Molde. Er det flere enn meg som har lagt merke til utvalget? Eneste Puma varene er draktene. Resten er noe billig greier som man trykker en FFK eller Plankehaugen logo på. Jeg synes dette er flaut. Da lurer jeg på om det er Puma som ikke har næringsvett eller er det Aristokraten som ikke tar inn Puma sine varer? Har alltid pleid å dra med meg ett eller annet derfra, noe en bare må ha. Det slapp jeg i går.

---------------------------

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 sep 06, 10:18
helt enig. er skuffet over hva dem har av utvalg jeg.

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 15 sep 06, 10:21
Kan være fordi Aristokraten tar innvarer fra vår kolleksjonen til Puma. Dette må de antageligvis bestille ca 1 halvt år før de får det. På høsten (nå) begynner man jo da å bli utsolgt. Dette andre "no brand" greiene kan de antageligvis bestille litt mer fra hånd til munn. Det er greit at vi gjerne vil at de skal ha masse nye greier hele tiden, men de må jo få lov til å tenke litt butikk også.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 15 sep 06, 10:34
Burde ikke Puma være litt mer interessert da? De betaler en hel del for å ha FFK. Disse pengene skal jo inn på en eller annen måte. Det er kun drakter igjen til 399,-.

---------------------------

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 15 sep 06, 11:13

Det her er vel ikke akkurat høysesong for salg av varer i butikken der heller, samtidig som at dem snart skal ut på flyttefot.

Hva er det du ønsker dem skulle hatt a?

Jeg trur det meste dem selger, unntatt drakter, er fort ting til mange barn. Dem driter i om det er puma, eller om det er en hvit T-skjorte det står FFK på. Dessuten er Puma etveldig dyrt merke da. Alt dem selger koster jo! Da er det ikke sikkert det er så lønnsomt...


Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03
Innlegg: 167

Lagt til: 16 sep 06, 00:41
Jeg har forsøkt å kjøpe meg et nytt flagg (vimpel) det siste halvåret, men alltid det samme svaret "har bestilt men vet ikke når det kommer"

---------------------------

Tarik skårær mål,


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 sep 06, 08:17
Jeg har prøvd å få kjøpt meg FFK klistremerker, de har ikke det engang

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 16 sep 06, 09:30

Nå er en ting sikkert, de skal flytte og kommer ikke til og ta inn no før det er gjort...snakka med Mia her om dagen..

 

---------------------------

Heia FFK


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 sep 06, 11:26
Og jeg har spurt etter rød PL-haugencaps i lang tid. Min er rimelig utslitt nå. Jeg vil ikke ha en svart PL-haugencaps.

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 16 sep 06, 12:07
Opprinnelig postet av Lex

Nå er en ting sikkert, de skal flytte og kommer ikke til og ta inn no før det er gjort...snakka med Mia her om dagen..

 



greit nok det men problemet har eksistert lenge og har ikke noe sammenheng med det.
møkkabutikk!

eneste som er noe å se på der er mia


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340