Husk meg
Brukernavn
Passord

Er lei meg

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 10 sep 06, 23:55
Endret: 10 sep 06, 23:58

Jeg er som jeg er og dere kan bebømme meg etter det dere kjenner meg vel.

I dag taper vi 5:1 men det er fortsatt en hel haug med planker som står på og synger. Har sagt det før og sier det igjen.

HVOR ER EGENTLIG DEN RESPEKTEN VI FORTJENER ??? Ja , jeg skjønner godt at gutta har det vanskelig og er lei seg for tapet MEN !!!!!

.Altså ............... hadde det vært meg så hadde jeg hoppet ut av skinnet når jeg ser at det er faktisk mange som klapper meg ut uanset at jeg tapte 5:1.      Kåster det so j.... mye å komme over den j.... 16 meter streken og takke for kampen? Kan hende at jeg er bortsemt med Dinamo spillere som i hvert intervju først takker supportere men unnskyld meg altså......

For meg ser det ut som om hver og en spiller på laget synes at jeg er en "psycho" som står der og "er helt gærn". Skal vi virkelig fortsette med dette? Kan dem gutta lære seg at vi står der og støtter dem i 100 i tykt og tynt da?

Er faktisk skikkelig lei meg nå og føler at hele gjengen er en gjjeng med overbetalte suuuuuuuuper stjerner som gir blaffen i meg og er mer interesert i å underholde en sponsor enn meg.......... og jeg krever ikke noe underholdnig men kun respekt og bevis at dem setter pris på det vi gjør. I dag fikk jeg ikke det.

 

P.S "meg" og "jeg" er alle dere herlige mennesker som sto på i dag på Ullevå og ikke en enkel individ da...

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 11 sep 06, 00:41
Endret: 11 sep 06, 00:41

Du gjorde en super innsats i dag Zoran!

Det gjorde ikke spillerne dessverre.Dårlig at dem ikke kommer bort og takker for kampen på en skikkelig måte.Uansett denne kampen er glemt.Nå må vi se fremover til neste kamp og da håper jeg virkelig at tromma og 3-4 nye sanger er på plass slik at vi kan trøkke skikkelig.Har noen forslag til nye sanger som vi kan synge.Satser på å få lagt ut litt flere forslag til sanger om ikke lenge.

 

 

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 11 sep 06, 00:47
Dårlig gjort av spillerne ass... hørte dere godt på tven idag ihvertfall..

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 11 sep 06, 08:32

Enig med deg.

 

Når vi klarer å holde "trøkket" og stemningen oppe tross resultatet sånn som vi gjorde, selv etter både 4 og 5 mål imot,. syntes jeg vi fortjener mye bedre. Det virket som spillerne gjorde det de kunne for å komme kjappest mulig inn i garderoben. Skandaløst.

 

Klart vi er ett lag i motgang, med både marginer og dommer på feil side, men det er nå vi skal vise /viste at vi er en flott supportergjeng, og fortjener en takk for kampen.

 

Ellers, flott innsats fra deg i dag Zoran! :)

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!

- Martin Unneberg, medlem nr. 1065, syngende supporter, og ikke-liker av ikke-syngende supportere.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 sep 06, 10:18
Stiller meg bak støtten til Zoran. Kjempejobb . Ang spillerene så så jeg de klappet mot oss, noen av de ihvertfall. Men syns da vi fortjente litt mer enn det, når Haugen var så bra som vi var i går. Selvfølgelig dabbet det litt av på slutten da måla rant inn, men like fullt var det nesten noe av den beste instatsen til PH som jeg har opplevd på tribunen som medlem. Må sies at jeg er nytt medlem av sesongen...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 11 sep 06, 11:12

Hmm.. Jeg synes da tydelig jeg så en god del av spillerne var langt inni 16 metern å klappet og gav tommelen opp! Mulig alle ikke gjorde det, men på en dag som igår skjønner jeg det! Jeg hadde også hatt et ønske om å gå rett inn i "skammekroken". Klart de absolutt skal og bør hvertfall heve hendene over hodet og klappe, men som sagt gjorde de fleste det..

At de skal stå samla hånd i hånd og "juble" ville jo bare sett latterlig ut, så jeg synes ikke vi skal forlange mer enn hva tilfelllet var igår....


erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 11 sep 06, 12:57
Enig med frekkrik.

Jeg også observerte at over halvparten av laget var borte hos oss og klappet og takket for støtten...

---------------------------

A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 11 sep 06, 13:52
Det var herlig å stå i VG igår da vi trøkka på skikkelig. Selvfølgelig dumt at bare halve laget takker oss for støtten, men jeg blir også skuffa over at så mange av oss setter seg ned og gir opp selvom det går imot oss på banen. Det er jo da guttane trenger støtte mest.
Zoran, du gjorde en flott jobb nok en gang. Takk :)

---------------------------

2006 - Året vi sier farvel til gamle Stadion.
2007 - Året vi hilser nye Stadion velkommen.


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 11 sep 06, 14:01
Jeg observerte også at en del kom å klappa ja, blant annet kaptein Jonna. Telte ikke hvem som gjorde det å ikke, men synes kanskje Zoran overreagerer litt her. Stort sett hele troppen var vel dessuten borte å takka for at vi var der under oppvarminga. Tror ikke folket skal være redd for at spillerne ikke setter pris på supporterne og er klar over at vi er der. Men bra trøkk i svingen i går da. Du gjør en bra jobb der Zoran.

---------------------------

math


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 11 sep 06, 17:14
Hehe, klokan du er bare helt konge. Eneste som var verdt penga på ullevåll i dag, var når du rev av deg capsen og kasta den opp mot folk for å få med alle på synginga. ENGASJEMENT til tusen!!

---------------------------

I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 12 sep 06, 11:08

Opprinnelig postet av erikjorstad
Enig med frekkrik.

Jeg også observerte at over halvparten av laget var borte hos oss og klappet og takket for støtten...

 

Som jeg skrev i begynnelsen av innleget... Det kan hende det er bare meg men..... Jeg synes vi står på hele kampen og da blir det litt sånn tja.... trist når det er kun halle laget som kommer og takke. Skjønner at gutta er skuffet men uansett det går ann å takke for støtte for det.... Bør kunne gjøre det i det minste. Som sagt det kan hende det er bare meg men se andre ligaer ute i Europa og sammenlikne det så....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 sep 06, 16:26

Du gjør en bra jobb, men taper vi så skal spillere slippe å hedre oss.. slik har jeg blitt fortalt. Jeg var på åråsen da jeg fikk den beskjeden etter jeg spurte om hvorfor bare noen sto og klappet for at vi møtte frem. bare ved seier vil dem gjøre slikt.

 

Zoran jeg har ett spm til deg fra min kone: Hvor mange ganger har du tenkt å hilse på henne uten at du husker at du har hilst på henne en rekke ganger blant annet på båten til sandefjor

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 12 sep 06, 16:58
Opprinnelig postet av keiko99

Du gjør en bra jobb, men taper vi så skal spillere slippe å hedre oss.. slik har jeg blitt fortalt. Jeg var på åråsen da jeg fikk den beskjeden etter jeg spurte om hvorfor bare noen sto og klappet for at vi møtte frem. bare ved seier vil dem gjøre slikt. 

 

Hææææææææææææææ!?!?!!?? Når vi gjør en god jobb (som jeg mener vi gjorde på ullevål) til tross for 5-1 tap er det minste man bør kunne forvente at spillerne tar en tur bortom og klapper litt... Latterlig...

Forøvrig enig med Zoran at dette var for dårlig etter enga-kampen..

 

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 sep 06, 21:12
Det er mere lattelig at voksene folk som oss skal sitte her å klage for slik..

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 12 sep 06, 22:16
syns ikke det er så  latterlig når lagets tolvte mann legger ned en bedre innsats en gutta på banen. Snarere på sin plass.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 14 sep 06, 16:41

Opprinnelig postet av keiko99
Det er mere lattelig at voksene folk som oss skal sitte her å klage for slik..

 

Nå veit jeg ikke om du var på kampen, men hadde du SUNGET slik som Zoran ville at vi skulle, og NOEN av oss gjorde, holdt stemningen oppe både ved 4 og 5-1, da hadde du følt det kjipt når dem ikke gidder å vise bedre du også.

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!

- Martin Unneberg, medlem nr. 1065, syngende supporter, og ikke-liker av ikke-syngende supportere.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 sep 06, 13:46
Opprinnelig postet av Martin_

Opprinnelig postet av keiko99
Det er mere lattelig at voksene folk som oss skal sitte her å klage for slik..

 

Nå veit jeg ikke om du var på kampen, men hadde du SUNGET slik som Zoran ville at vi skulle, og NOEN av oss gjorde, holdt stemningen oppe både ved 4 og 5-1, da hadde du følt det kjipt når dem ikke gidder å vise bedre du også.

jeg synger å klapper sammen med resten, men at folk skal være slik bare for at spillere ikke tar bølge eller viser sin taknemlighet til supportrene etter tap har jeg forstått etter at jeg fikk høre at vi skal ikke vente oss det. På Åråsen var det 6 eller 7 stk av FFK spillere som vill klappe, men la dem bestemme selv etter tap eller uavgjort. Ved seier sier det seg selv

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 15 sep 06, 16:16
Noen bølge etter det stortapet ville vært skandaløst flaut. Men takk for kampen, det er vanlig folkeskikk det.

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!

- Martin Unneberg, medlem nr. 1065, syngende supporter, og ikke-liker av ikke-syngende supportere.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340