Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Molde

Flat Trådet Nøstet
Totalt 13 sider Alle

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 10 sep 06, 21:05
6-poengs kamp. Rindarøy, Grande og Konate må stå over for Molde. Bertelsen fortsatt ute for oss, usikker på skadesitusasjonen til Kvisvik og Shaaban - forhåpentligvis ikke alvorlig. Szekeres overbeviste ikke på back. Tarik bør være selvskreven. Hjemmekamp, nå må vi møte mannsterke og heie gutta frem til seier.

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 sep 06, 21:17
Ikke noe alvorlig med de, de spiller neste kamp

shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 10 sep 06, 22:15

godt det nå bare er en uke til neste kamp. syntes det er en evighet mellom hver gang man er på stadion. kjipt at sesongen er så oppstykket.

har troa på at laget reiser seg stort mot molde. godt at de vant i dag..

 

---------------------------

jeg har`n!!!!!!!!!!!!!! så smatt den mellom bena på`n


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 10 sep 06, 23:06

Utrolig viktig at Konate må stå over! De to andre er heller ikke leit at må stå over kampen!

Får håpe Heavy er klar til å starte den kampen, for det trenger vi jammen meg!!!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 10 sep 06, 23:31
Endret: 10 sep 06, 23:32

Fint at ikke Shaban og Kvisvik sine skader er mer alvorlige.

Tamas ut, Bjørkøy ned på backen.

Ramberg, Stadheim Og Brenne på midten.

Håper "Heavy" inn og Toth ut.

Hadde selvsagt håpet på Bertie, og da hadde Stadheim eller Ramberg startet på benken neste kamp.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 10 sep 06, 23:42
Er veldig glad for at Konate må stå over. Han skapte mye faenskap i bortekampen i vår. Men nå har de jo uansett hentet inn Marel Baldvinsson som er en god spiss...

Dette blir en ufattelig viktig kamp å vinne. Hater slike kamper....

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 11 sep 06, 00:49
jeg skal på stadion og heie guttane frem... det trenger de nå ass

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 11 sep 06, 01:10
I tillegg til dette skal Molde spille Uefa cup kamp mot Rangers på torsdag. En kamp de garantert vi få kjørt seg! Dette bør absolutt tale til vår fordel! Uten at jeg har noen statistikk, er jeg ganske sikker på at lag som spiller europacup kamper i midtuken, og da særlig torsdag, ofte får det veldig vanskelig samme helg! Dette skjer både i England som i Norge, så la oss håpe dem tar seg litt vel mye ut

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 11 sep 06, 08:29
Endret: 11 sep 06, 08:30

dette håper jeg:

            shaban

pål   raio   patrick   bjørkøy

               berg

    brenne    stadheim

tarik             toth         kvisvik

 

dette blir det:

            shaban

pål   raio   patrick   tamas

               berg

    brenne    bjørkøy

tarik             toth         kvisvik

---------------------------

med ffk til champions league!


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 11 sep 06, 09:19

Tamas kan ikke spille på venstre mot Molde. Tamas mot Ohr?

---------------------------

Fredd


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 sep 06, 10:05
Tamas på venstre back punktum er like , spør du meg. Hva med Multiharjo ? Selv om han virker  bedre som angriper så kan han umulig være like dårlig som Tamas... Ellers så håper jeg på det samme laget som startet hjemmekampen mot Start....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 sep 06, 10:38
Ikke så sikker på Shaaban i følge dette..

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 sep 06, 11:43
Opprinnelig postet av Bob Page
Ikke så sikker på Shaaban i følge dette..


- Jeg vil ikke klage - jeg får vente til november med ferie. Men slik det har vært i det siste, med kamper hver femte dag, er tungt for skallen, sier han.

Hva er dette for en uttalelse da ?? Orker`n ikke såpass så kan han bare legge opp.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 11 sep 06, 12:17
tamas! hva med de andre i bakre firer,like ræva de.brenne stopper opp for og leke med ballen få han ut.eggen forstår vel selv at stadheim og vourinen starter som en selvfølge da vi ikke har noen rene spisser som holder tippeliga nivå,bare vourinen får med seg noen treninger utover uka så er vel han første valg,behøver ikke vise noen ting for og starte i første 11

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 11 sep 06, 12:19
bjørkøy var forresten ffk sin klart beste spiller,hadde alle ofret seg som han så hadde det blitt seier

Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 11 sep 06, 13:00
Tror jeg må holde meg borte fra denne kampen, så lenge jeg har vært på tribunen borte eller hjemme denne sesongen har det enten blitt kjipe uavgjort eller sure tap. Så nå gjør jeg alt for laget, holder meg borte samt at jeg setter penger på Molde seier, på den måten er vi garantert ett poeng

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 11 sep 06, 13:44
Endret: 11 sep 06, 13:44
Shaaban og Kvisvik spilleklare mot Molde.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 11 sep 06, 16:48
Opprinnelig postet av Fredd

Tamas kan ikke spille på venstre mot Molde. Tamas mot Ohr?



Støttes 110 % !!!
Men er Bjørkøy rett mann? Hans styrke er vel heller ikke farten? Hent inn en rask junior. Vi trenger 20 i pace på backplass!

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 11 sep 06, 16:52
bjørkøy er hvertfall raskere en tamas, og jeg vil tro han har en betydelig lavere feilpasningsprosent.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 sep 06, 17:15
Opprinnelig postet av Snæbbis
bjørkøy er hvertfall raskere en tamas

Det er jeg faktisk ikke så sikker på...

svartoghvit

Juniorspiller

Ble medlem: 12 apr 06
Innlegg: 113

Lagt til: 11 sep 06, 18:18
Bare dere knuser svina fra M**** så er jeg fornøyd, få de til helvete ned i vikarbyråligaen der de hører hjemme! På forhånd takk!

---------------------------

Trofast kvit og svart te døden tar mæ...


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 11 sep 06, 18:32

Opprinnelig postet av svartoghvit
Bare dere knuser svina fra M**** så er jeg fornøyd, få de til helvete ned i vikarbyråligaen der de hører hjemme! På forhånd takk!

That`s the spirit! Herlig. "Vikarbyråligaen"... *Le høyt*

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 11 sep 06, 19:51

Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Snæbbis
bjørkøy er hvertfall raskere en tamas

Det er jeg faktisk ikke så sikker på...

Hvorfor forsvarer du denne mannen da? Kjenner du`n personlig eller. Mannen er jo talentløs. Ser ut som en oldboys spiller i 5-6 divisjon jo. Skjønner ikke hva Eggen kan se av fotballegenskaper hos enkelte spillere. Blir bare latterlig å se på mot spillere som Ohr. Jeg tilater meg å si at flere spillere før han, Jørgen Pettersen, Vebjørn Hagen og Stian Johnsen har vært klassen over denne Tzekeresssseeess på venstre back.


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 11 sep 06, 21:51
Opprinnelig postet av oleberg

Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Snæbbis
bjørkøy er hvertfall raskere en tamas

Det er jeg faktisk ikke så sikker på...

Hvorfor forsvarer du denne mannen da? Kjenner du`n personlig eller. Mannen er jo talentløs. Ser ut som en oldboys spiller i 5-6 divisjon jo. Skjønner ikke hva Eggen kan se av fotballegenskaper hos enkelte spillere. Blir bare latterlig å se på mot spillere som Ohr. Jeg tilater meg å si at flere spillere før han, Jørgen Pettersen, Vebjørn Hagen og Stian Johnsen har vært klassen over denne Tzekeresssseeess på venstre back.



Hahaha. Enig. Hagen var jo klassespiller i forhold. Skjønner heller ikke hvorfor folk her inne beskytter Tamas for enhver pris. Fyren er jo totalt ubrukelig.

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 11 sep 06, 21:55
Vært veldig mye snakk om å sette Bjørkøy på venstreback. Jeg vil faktisk heller se en rask junior. Skjønner heller ikke hvorfor ikke Berg blir tatt med i diskusjonen. Jeg vil se Ramberg i ankerrollen!

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 11 sep 06, 22:05

Opprinnelig postet av Tango
Skjønner heller ikke hvorfor folk her inne beskytter Tamas for enhver pris. Fyren er jo totalt ubrukelig.


Det er vel ingenting å forsvare, han gjorde en helt ok kamp, på linje med mange flere spillere. Synes vel egentlig også han var vel så god som Rajo igår. Hvis du kunne forklare hva han gjorde igår som gjør det rettferdig å kalle han "totalt ubrukelig" så hadde vi kanskje noe å diskutere?

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 sep 06, 23:33
Opprinnelig postet av Tango
Vært veldig mye snakk om å sette Bjørkøy på venstreback. Jeg vil faktisk heller se en rask junior. Skjønner

Jeg er ikke helt imot å la Christian Halvorsen få prøve seg, men synes det er litt "slemt" å kaste ham til ulvene i en sesonginnspurt, hvor det står om "liv og død". Tarik fikk en rekke treningskamper for å føle på nivået. Håper og tror at både Halvorsen, Jørgensen, Shabani or Elvestad får en god del treningskamper i vinter.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 11 sep 06, 23:44

Opprinnelig postet av Tango
Vært veldig mye snakk om å sette Bjørkøy på venstreback. Jeg vil faktisk heller se en rask junior. Skjønner heller ikke hvorfor ikke Berg blir tatt med i diskusjonen. Jeg vil se Ramberg i ankerrollen!

Jaaa! Vi kaster inn en junior spiller kun fordi han er rask!!! Haha! For noe piss... For det første skal vi kanskje huske på at Stian Hor kan mere enn å springe fort.. En urutinert junior som skal debutere i en griseviktig kamp fordi han er rask??? Jeg tviler sterkt på om noen av juniorene er raskere enn Tamasz. De er garantert ikke like sterke i kroppen, er også garantert ikke bedre i pasningsspillet og rutinen er vel bare dumt å nevne...

 

Jeg synes Raio har vært kongen over alle konger i år, men igår var han tafatt og pasningsspillet var ENDA dårligere enn det pleier, noe som blant annet satte de andre bak i vanskelige situasjoner.. Dersom man klager på pasningene til Tamasz så vet jeg ikke hvilket nivå raio sine var på.. Men det regner jeg med var ett engangstifelle 

Synes Tamasz var flere hakk bedre enn Pål igår. Men ingen av dem var gode nok, men å si det var katastofalt blir feil. Virker som flere ikke så kampen og bare trekker konklusjoner utifra resultatet!!

 


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 sep 06, 23:53
Endret: 11 sep 06, 23:56
Opprinnelig postet av frekkrik
Jeg tviler sterkt på om noen av juniorene er raskere enn Tamasz.

Hvordan i alle dager kan du tvile på at noen av juniorene er raskere enn Tamas??! Du vet at Tarik er juniorspiller, ikke sant? Jeg vedder eierskapet av FFKsupporter.net på at mange juniorspillere er raskere enn Tamas, og Christian Halvorsen er garantert en av dem. Fatter ikke hvordan du i det hele tatt kan mene at ingen juniorspillere er raskere enn ham?

Når det er sagt, så synes jeg fortsatt det blir litt feil å kaste inn en juniorspillet i innspurten. Går det bra, så er alt vel og bra, men hvis han spiller en dårlig kamp, så kan han fort ha fått en utrolig dårlig start på karrieren og det kan fort være så ødeleggende for selvtilliten at det aldri blir noen karriere.

For øvrig enig i at Raio har spilt langt bedre kamper, og jeg synes Trond Johansen var ALTFOR snill i sin poengbørs. Jeg ville gitt:

3 Shaaban

3 Czwartek (kanskje til og med 2)
3 Piiroja
4 Gerrbrand
3 Tamas

3 Ramberg
3 Berg
4 Brenne

4 Bjørkøy
3 Toth
3 Kvisvik (kanskje 4)

---------------------------

Ansvarlig redaktør


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 12 sep 06, 00:14

Mente bedre... At Halvorsen er raskere er nok fullt mulig. Men det lille han tar ham på hurtigheten vil være tapt på noen lekre finter fra Hor og at han ikke er i nærheten av å matche noen av Molde spillerne fysisk. Derfor ville det vært hasardiøst å stille med Halvorsen, som jeg regner med det siktes til når man snakker om junior....

Ellers er jeg veldig enig i spillerbørsen. Gerrbrandt var vår beste bak, mens Simen og Bjørkøy var positive på midten, hvertfall i forhold til dem andre... Bjørkøy kunne nok fått en 5er...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 sep 06, 00:24
Opprinnelig postet av oleberg

Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Snæbbis
bjørkøy er hvertfall raskere en tamas

Det er jeg faktisk ikke så sikker på...

Hvorfor forsvarer du denne mannen da? Kjenner du`n personlig eller. Mannen er jo talentløs. Ser ut som en oldboys spiller i 5-6 divisjon jo. Skjønner ikke hva Eggen kan se av fotballegenskaper hos enkelte spillere. Blir bare latterlig å se på mot spillere som Ohr. Jeg tilater meg å si at flere spillere før han, Jørgen Pettersen, Vebjørn Hagen og Stian Johnsen har vært klassen over denne Tzekeresssseeess på venstre back.


Jeg kjenner ikke Tamas eller har noe med han å gjøre. Skrev bare at jeg ikke er så sikker på at Bjørkøy er raskere enn han. For Bjørkøy sin svakhet er vel nettopp mangelen på hurtighet. Det går ganske tregt. Synes ikke tempoet er Szekeres sin svakeste side. Det er pasningene og ballbehandlingen.

I mangel på bedre alternativer så synes jeg Szekeres bør få fornyet tillit. Ohr er en hurtig spiller, men hvis Szekeres tar forholdsregler og er flink til å komme tett opp i ham, så kan han klare seg bra. Han har rutinen og vet nok hvert fall i teorien hvordan han skal opptre mot hurtige kantspillere.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 12 sep 06, 01:12
Opprinnelig postet av Costanza

Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Snæbbis
bjørkøy er hvertfall raskere en tamas

Det er jeg faktisk ikke så sikker på...

Jeg kjenner ikke Tamas eller har noe med han å gjøre. Skrev bare at jeg ikke er så sikker på at Bjørkøy er raskere enn han. For Bjørkøy sin svakhet er vel nettopp mangelen på hurtighet. Det går ganske tregt. Synes ikke tempoet er Szekeres sin svakeste side. Det er pasningene og ballbehandlingen.

I mangel på bedre alternativer så synes jeg Szekeres bør få fornyet tillit. Ohr er en hurtig spiller, men hvis Szekeres tar forholdsregler og er flink til å komme tett opp i ham, så kan han klare seg bra. Han har rutinen og vet nok hvert fall i teorien hvordan han skal opptre mot hurtige kantspillere.

Er ikke i tvil om at Bjørkøy er raskere enn Tamas, faktisk syns jeg ikke Bjørkøy er treg, han er ikke den raskeste og han har et ganske tungt løptesett, men jammen springer han da fra en del......Er også ganske rask med ballen i bena. Tamas derimot må være den tregeste i stallen, skulle ikke forundre meg om gode gamle Bjarte Vatlestad hadde tatt han i en løpsduell!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 12 sep 06, 10:18
Endret: 12 sep 06, 10:19
IGJEN. Jeg fatter ikke hvordan folk fortsatt kan forsvare Tamas Szekeres. Vi tapte kampen mot Vif på grunn av ham folkens. I en kamp som lå og vippet, ble vi slakta etter at Vif fant vårt svake ledd...tilfeldig??? NEI.
Som jeg har nevnt ønsker jeg en junior mot Molde. Stian Ohr har et bra reportoar, men han og de fleste vinger i Norge har 1 viktig egenskap: Fart. Derav "Flate ballær på vingæne"! Vi har to raske i FFK: Bertelsen og Tarik. (West) (Er jo bare tragisk å ha Tarik på benken) Disse er på grunn av denne ene egenskapen de to største talentene våre. Jeg har ingen tro på at en rask junior ville blitt totalt rundspilt av Ohr i samme grad som jeg ser for meg Tamas bli det. OG: Bjørkøy er jo faen meg rene sprintern i forhold, så kan gjerne sette ham der. Hvem er det egentlig som spiller venstreback for FFK2? Rykker ikke de opp? Jeg nekter å tro at vedkommende er dårligere enn Tamas.

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 12 sep 06, 10:38

Opprinnelig postet av Tango
IGJEN. Jeg fatter ikke hvordan folk fortsatt kan forsvare Tamas Szekeres. Vi tapte kampen mot Vif på grunn av ham folkens.


Du burde spandere en femtilapp på TV2 og se kampen. Da ville du kanskje endre oppfatning... For dette blir for dumt, Tango. Greit at du er muggen etter en dårlig kamp, men fra det til å si at det er Tamas` skyld at vi tapte? Da mangler du jammen "litt" fotballforståelse - og denne hetsen av enkeltspillere er ikke bra.

Når det gjelder kampen mot Molde er det klart at vi må ha fokus på f.eks. Ohr. Men husk at fart ikke er alt... Det har vi vel sett mange ganger med Brian West også?  West med farten skaper en del sjanser, men vi har også sett at erfarne, men trege, forsvarsspillere har gjort jobben sin godt mot West...

Ut fra innlegget ditt tyder det på at du vil ha en hvilken som helst juniorspiller inn enn Tamas. Jeg kan ikke gjøre annet enn å be deg se kampen igjen, så vil du kanskje se at Tamas gjør en kamp på det jevne. Men det er ikke nok med en mann for å stoppe et angrep med mange spillere...

I VIF-kampen var det to faktorer som spilte inn:

-VIF hadde maksimal uttelling på sjansene (5 mål på 8 sjanser)
-FFK slet litt med organiseringa

Jeg skriver at FFK slet LITT, fordi vi var faktisk ikke noe særlig dårlige enn VIF. Men de hadde maks uttelling og vi hadde litt uflaks i tillegg til en litt dårlig dag.

Mot Molde tror jeg vi går tilbake til midtbaneformasjonen vi hadde før Moldekampen, og jeg tror vi igjen vil se Tamas på back-plass.  Det er helt greit for meg. For det hjelper ikke oss noe som helst å kaste innpå en junior hvis eneste fordel er fart...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 12 sep 06, 10:45
Endret: 12 sep 06, 11:02
Opprinnelig postet av denialsander

Du burde spandere en femtilapp på TV2 og se kampen. Da ville du kanskje endre oppfatning... For dette blir for dumt, Tango. Greit at du er muggen etter en dårlig kamp, men fra det til å si at det er Tamas` skyld at vi tapte? Da mangler du jammen "litt" fotballforståelse - og denne hetsen av enkeltspillere er ikke bra.

Når det gjelder kampen mot Molde er det klart at vi må ha fokus på f.eks. Ohr. Men husk at fart ikke er alt... Det har vi vel sett mange ganger med Brian West også?  West med farten skaper en del sjanser, men vi har også sett at erfarne, men trege, forsvarsspillere har gjort jobben sin godt mot West...

Ut fra innlegget ditt tyder det på at du vil ha en hvilken som helst juniorspiller inn enn Tamas. Jeg kan ikke gjøre annet enn å be deg se kampen igjen, så vil du kanskje se at Tamas gjør en kamp på det jevne. Men det er ikke nok med en mann for å stoppe et angrep med mange spillere...

I VIF-kampen var det to faktorer som spilte inn:

-VIF hadde maksimal uttelling på sjansene (5 mål på 8 sjanser)
-FFK slet litt med organiseringa

Jeg skriver at FFK slet LITT, fordi vi var faktisk ikke noe særlig dårlige enn VIF. Men de hadde maks uttelling og vi hadde litt uflaks i tillegg til en litt dårlig dag.

Mot Molde tror jeg vi går tilbake til midtbaneformasjonen vi hadde før Moldekampen, og jeg tror vi igjen vil se Tamas på back-plass.  Det er helt greit for meg. For det hjelper ikke oss noe som helst å kaste innpå en junior hvis eneste fordel er fart...



Tamas holder ikke mål. Har ingenting med å være "muggen" å gjøre. Var faktisk ikke i nærheten av så muggen jeg stort sett ville vært etter et 5-1 tap for Enga. Var mer at jeg nikka til meg selv etter kampen, fordi jeg fikk rett. Og når det gjelder stoppere som har stoppet West kommer vel det av at han alltid får hodepasninger?

På hvilken måte slet FFK med organiseringa? Best organiserte bortekampen i år syntes jeg. Manglet bare backer..
www.vg.no/pub/vgart.hbs

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 sep 06, 11:09
Tamas var ikke noe dårligere enn Czwartek på andre siden, og faktisk også Piiroja. Ingen av de hadde dagen. Personlig synes jeg det er Eggens feilvurderinger som taper kamper for oss. Hodeløs startoppstilling, manglende taktiske grep under kampens gang og fantasiløs lemping av baller opp mot Toth og 2 VIF-stoppere. Vi hadde ikke vingspill!

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 12 sep 06, 12:05
Det jeg gruer meg til er Start-kampen og duellen mellom Valencia og Tamas. Da tror jeg nok han kan få kjørt seg kraftig da Valencia er kjent for å komme rundt på kant med farten sin.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 12 sep 06, 12:35

[quote=Tango]

På hvilken måte slet FFK med organiseringa? Best organiserte bortekampen i år syntes jeg. Manglet bare backer..
www.vg.no/pub/vgart.hbs[/quote]

Vi slet i hele forsvarsfireren.  Dårlige klareringer, periodevis dårlig posisjonering (Gerrbrand fungerte vel best) og periodevis dårlig støtte fra midtbanen.

Den offensive organiseringa så du selv hvordan "fungerte"...

Når det gjelder West har gode, treige, forsvarsspillere f.eks. tvunget Brian ut på kantene og til å gjøre dårlige valg når han har hatt ballen. Det skyldes at de posisjonerer seg god - selv om de vil bli fraløpt.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 12 sep 06, 12:45
Kvisvik ihvertfall, Shaaban er det usikkert med..

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 sep 06, 14:12

vil bare si dette jeg:

Hoveddommer:   Sælen, Kjetil
Assistentdommer:  Rønning, Njål
Assistentdommer:  Johnsen, Kim-Andre
Observatør:  Larsgård, Per Arne
4.dommer:  Friberg, Steinar
NFF-delegat:  Skadal, Frank

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 12 sep 06, 15:36
Opprinnelig postet av keiko99

Hoveddommer:   Sælen, Kjetil

Hvordan er han her, da?  Kan ikke si jeg husker ham fra tidligere - det kan skyldes min hukommelse, eller så har han ikke gjort seg bort så altfor mye... :)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Lærkula

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 259

Lagt til: 12 sep 06, 16:23

Var vel han som viste ut Førsund etter at Tobiassen hadde slått Riseth, var det ikke det æ?

 

---------------------------

11 hvite guttær på vei mot toppen!
Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20
Lenge leve hjørnet


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 sep 06, 16:28
Opprinnelig postet av Lærkula

Var vel han som viste ut Førsund etter at Tobiassen hadde slått Riseth, var det ikke det æ?

 

det stemmer, men har han dømt oss før er vel mere intresangt en hva han gjordet i siste kamp han dømte

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 12 sep 06, 17:14
Med sånn dommer, må vi få oss ballgutter ala denne:www.dagbladet.no/sport/2006/09/12/476521.html
GOOAAAAAL

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 12 sep 06, 18:57
Neeeei! Ikke han dommern a?

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 sep 06, 14:20
kan det være en fordel for oss at molde er i europa spill i dag. Det er 3 dager til søndag. husker jo start var slitene etter europa spill.. Kansje håpe på skader i molde

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 14 sep 06, 15:43
Det kan nok være en klar fordel ja, vi får håpe det blir ekstraomganger og straffekonk i tillegg som Molde taper suverent.

Håper dette laget til søndag:


                                Shaaban (hvis han ikke er skada)

PAC             Gerrbrand            Piroja            Bjørkøy/juniorlagsspiller?

                                    Ramberg

            Stadheim/Bjørkøy?             Brenne

      Tarik                                                        Kvisvik

                                      Vuorinen

Sorry Keiko, men jeg får meg bare ikke til å gi Tamas sjansen

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 sep 06, 16:09

det vil ikke bli ekstra omganger eller straffe konk. molde har kommet i gruppe spillet i europa og da er det 90 min + ekstra tid. blir det uavgjort blir det poeng deling.

 

skal nok se det at tamas gjør en bedre jobb nå. selv om jeg mener at han ikke var av dem dårligste mot VIF

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 sep 06, 16:13
Opprinnelig postet av keiko99

det vil ikke bli ekstra omganger eller straffe konk. molde har kommet i gruppe spillet i europa og da er det 90 min + ekstra tid. blir det uavgjort blir det poeng deling.


Her tar dere vel feil begge to. Molde er ikke klare for gruppespillet, men siste kvalifiseringsrunde. Men siden det er første av to kamper mot Rangers, så blir det uansett ikke ekstraomganger og straffekonk...

Angående vårt lag, så synes jeg vi bør stille med Szekeres som venstreback, Bjørkøy som defensiv midtbanespiller, Brenne og Stadheim som indreløpere. Tarik og Kvisvik på kantene. Toth eller Vuorinen som midtspiss. Har ikke noe grunnlag for å vurdere Toth opp mot Vuorinen.

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 14 sep 06, 16:13
Endret: 14 sep 06, 16:13

Gruppe spill er først i neste runde! Men blir ikke ekstra omganger siden det er første kampen.

Blir jo hardt for Start også med kamp i dag, søndag og oss neste onsdag!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 14 sep 06, 16:22
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av keiko99

det vil ikke bli ekstra omganger eller straffe konk. molde har kommet i gruppe spillet i europa og da er det 90 min + ekstra tid. blir det uavgjort blir det poeng deling.


Her tar dere vel feil begge to. Molde er ikke klare for gruppespillet, men siste kvalifiseringsrunde. Men siden det er første av to kamper mot Rangers, så blir det uansett ikke ekstraomganger og straffekonk...

Angående vårt lag, så synes jeg vi bør stille med Szekeres som venstreback, Bjørkøy som defensiv midtbanespiller, Brenne og Stadheim som indreløpere. Tarik og Kvisvik på kantene. Toth eller Vuorinen som midtspiss. Har ikke noe grunnlag for å vurdere Toth opp mot Vuorinen.

 

vourinen er en typisk goalgetter noe toth ikke er


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 14 sep 06, 16:28
Opprinnelig postet av Costanza

Her tar dere vel feil begge to. Molde er ikke klare for gruppespillet, men siste kvalifiseringsrunde. Men siden det er første av to kamper mot Rangers, så blir det uansett ikke ekstraomganger og straffekonk...



For å pirke så er det faktisk første runde Det spilles en ordinær runde før cupspillet..

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 sep 06, 20:08
Endret: 14 sep 06, 20:11

Blir spennende å se hvilke spisser Molde kommer til å bruke på søndag, leser at M Baldvison er lårskadet og spiller ikke dagens kamp for Molde. Siden han står over i dag, er det vel mye som tyder på at han ikke spiller til søndag?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 14 sep 06, 21:40

Håper vi får se detta laget til søndan:

                                        Rami

 

PAC              Gerrbrand       Rajo                  Bjørkøy

 

                                         Berg

 

                            Simen               Stadheim

 

Tarik                           Toth                               Kvisvik


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 14 sep 06, 22:04
Opprinnelig postet av ffkmufc

Håper vi får se detta laget til søndan:

                                        Rami

 

PAC              Gerrbrand       Rajo                  Bjørkøy

 

                                         Berg

 

                            Simen               Stadheim

 

Tarik                           Toth                               Kvisvik

 

Støtter deg i dette. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 14 sep 06, 23:18

ser gjerne denne 11ern fra start mot molde....:

 

                                           shaaban

 

multaharju        gerrbrand         piiroja        bjørkøy

 

tarik          brenne         berg     stadheim          kvisvik

 

                                          "heavy"/toth

 

hele forsvars 4ern var horribel mot vålerenga-rekord i antall feilpasninger og sløvt spill. men vi har ingen utfordrere til raio og patrick i øyeblikket så de starter mot molde. pac har forbedret seg etter ferien, men viste mot vif at han over en sesong i TL faller igjennom. på tide å gi finnen en sjanse fra start. tamas så jeg som et bomkjøp lenge før det ble endelig klart at han kom til oss...dessverre en meget svak spiller i samme klasse som tronseth og hornseth...jonna har tilgode og gjøre en svak kamp på backplass, det være seg høyre eller venstre. med så mange solide midtbanespillere bør vi kunne "ofre" bjørkøy i denne matchen. vi har nok av andre offensive kvalitets spillere på midtbanen i brenne, stadheim, tarik og kvisvik.

på midten synes jeg hans erik bør settes ut av laget og stadheim inn. stadheim virker å ha meget god oversikt og slår fine og presise baller. berg bør bli i jobben som "ryddegutt", noen ballfordeler er han definitivt ikke som vi så mot enga. tarik skal selvsagt spille fra start, vår beste offensive spiller. på topp ønsker jeg helst heavy hvis han er fit nok. meget spent på hva vi har kjøpt her, store forhåpninger!!eventuelt toth som alltid gir 110%, dog uten de helt store ferdighetene.

benk: staw, shabani, PAC, røn, ramberg, hoås, heavy/toth. mackie inn for røn hvis han er frisk.

---------------------------

FFK på øvre halvdel!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 sep 06, 00:37
Endret: 15 sep 06, 00:38
jeg kan ikke skjønner hva du ser i Røn etter som du vi ha han på benken. du har ikke en gang tamas på benken.

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 15 sep 06, 03:46
Opprinnelig postet av ffkmufc

Håper vi får se detta laget til søndan:

                                        Rami

 

PAC              Gerrbrand       Rajo                  Bjørkøy

 

                                         Berg

 

                            Simen               Stadheim

 

Tarik                           Toth                               Kvisvik

 

Bytt ut Brenne med Ramberg og kanskje "Heavy" med Toth så er vi enige.....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 15 sep 06, 05:58
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av ffkmufc

Håper vi får se detta laget til søndan:

                                        Rami

 

PAC              Gerrbrand       Rajo                  Bjørkøy

 

                                         Berg

 

                            Simen               Stadheim

 

Tarik                           Toth                               Kvisvik

 

Støtter deg i dette. 

Jepp! Jeg og


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 15 sep 06, 11:05
Endret: 15 sep 06, 11:06
Opprinnelig postet av bateman

ser gjerne denne 11ern fra start mot molde....:

 

                                           shaaban

 

multaharju        gerrbrand         piiroja        bjørkøy

 

tarik          brenne         berg     stadheim          kvisvik

 

                                          "heavy"/toth

 

hele forsvars 4ern var horribel mot vålerenga-rekord i antall feilpasninger og sløvt spill. men vi har ingen utfordrere til raio og patrick i øyeblikket så de starter mot molde. pac har forbedret seg etter ferien, men viste mot vif at han over en sesong i TL faller igjennom. på tide å gi finnen en sjanse fra start. tamas så jeg som et bomkjøp lenge før det ble endelig klart at han kom til oss...dessverre en meget svak spiller i samme klasse som tronseth og hornseth...jonna har tilgode og gjøre en svak kamp på backplass, det være seg høyre eller venstre. med så mange solide midtbanespillere bør vi kunne "ofre" bjørkøy i denne matchen. vi har nok av andre offensive kvalitets spillere på midtbanen i brenne, stadheim, tarik og kvisvik.

på midten synes jeg hans erik bør settes ut av laget og stadheim inn. stadheim virker å ha meget god oversikt og slår fine og presise baller. berg bør bli i jobben som "ryddegutt", noen ballfordeler er han definitivt ikke som vi så mot enga. tarik skal selvsagt spille fra start, vår beste offensive spiller. på topp ønsker jeg helst heavy hvis han er fit nok. meget spent på hva vi har kjøpt her, store forhåpninger!!eventuelt toth som alltid gir 110%, dog uten de helt store ferdighetene.

benk: staw, shabani, PAC, røn, ramberg, hoås, heavy/toth. mackie inn for røn hvis han er frisk.



En av de bedre lagoppstillingene jeg har sett på lenge! Dette er det beste laget vi har nå. Syntes Stadheim bør få sjansen fra start, og at det er Rambergs tur å slite benken litt. Noen som vet mer rundt Shaabans skadesituasjon?, er han klar?
Vil også heller se Røn på benken enn Tamas, men mest av alt en sulten junior som har potensiale, i motsetning til disse to. Forøvrig godt innlegg!

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 15 sep 06, 11:19
Endret: 15 sep 06, 11:20

Jeg synes lagets beste midtbane spiller, Bjørkøy, skal spille på midtbanen. Tamas bør spille V.back. Toth bør starte og finnen kan eventuelt komme inn i 2. omgang.

Mitt lag:

                      Shaban

PAC      Gerrbrand        Piroja     Tamas

Tarik    Bjørkøy   Berg     Ramberg    Kvisvik

                              Toth

                                             

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 sep 06, 12:30
Tango. gi meg en god grunn for at røn skal være på benken ?

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 15 sep 06, 12:33
En god grunn kan være at han storspiller alltid på B-laget. Utfordringen hans er at det er mange gode midtbanespillere i klubben nå.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 sep 06, 12:37

Opprinnelig postet av kanogvetalt
En god grunn kan være at han storspiller alltid på B-laget. Utfordringen hans er at det er mange gode midtbanespillere i klubben nå.
ja å på B laget spiller han elendig. han er en av dem som er lengst fra benk plass i TL etter min smak. så dere han ikke mot sandefjord.

få vekk røn sier jeg bare

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 15 sep 06, 13:05
Opprinnelig postet av keiko99

Opprinnelig postet av kanogvetalt
En god grunn kan være at han storspiller alltid på B-laget.
ja å på B laget spiller han elendig.

Har du noensinne sett en B-kamp hvor Røn har spilt, Keiko?

---------------------------

Ansvarlig redaktør


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 sep 06, 13:09
Endret: 15 sep 06, 13:11
Ja holters og den jeg var på bomma Røn på blank mål og slag meg munnen (trøgstad/båstad - FFK2)  FFK2 vant 3-0 over trøgstad/båstad

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 15 sep 06, 14:36
Opprinnelig postet av keiko99
Tango. gi meg en god grunn for at røn skal være på benken ?


Hvis du leser det jeg skriver Keiko, så ønsker jeg at Eggen har juniorer på benken. Vi mangler forsvarsspillere. Selv om Røn er en spiller som er god for 2.laget har han ikke tatt skrittet opp. Har milevis å gå for å få plass på midten nå. Føler allikvel han har mer å tilføre FFK enn Tamas som jeg håper å slippe å se mot Molde.

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 15 sep 06, 16:42

Opprinnelig postet av keiko99
Ja holters og den jeg var på bomma Røn på blank mål og slag meg munnen (trøgstad/båstad - FFK2)  FFK2 vant 3-0 over trøgstad/båstad

 

Han scorer jo veldig mye på FFK 2 da!!!

Så at han bomma på åpent mål i den kapen kan du vel tilgi han??


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 15 sep 06, 17:22
Det er vel etter hvert velkjent for de fleste at Røn ofte gjør det bra på treninger + for FFK 2 i 3. divisjon og treningskamper før sesongstart. Men han har aldri tatt vare på muligheten de gangene han har fått sjansen i Tippeligaen (han har riktignok ikke fått veldig mange sjanser, men nok til å kunne vise seg frem) Tror nok dessverre han aldri kommer til å slå gjennom på så høyt nivå.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 15 sep 06, 17:26

Røn burde for sin egen del finne seg en annen klubb.

Om det er han som ikke matcher inn i FFK  eller at han rett og slett er for dårlig, inkje vett eg, men han har ingenting i dagens FFK stall å gjøre: Utenom å spille på FFK2 og hente ut eventuelle sjekker.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 sep 06, 18:45
Endret: 15 sep 06, 18:45

I følge www.fxt.no/tippeligaen/article739870.ece er bare Trond Erik og Brian skadet, eller er alle skadefrie.

Tipper finnen starter og Toth blir vraket.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 sep 06, 21:48

ser ut til at rami ikke blir å finne i troppen

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 15 sep 06, 22:29
Blir det Bratseth på benken da? Eller satser vi på Beck? Noen som vet noe mer om det?

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 15 sep 06, 22:30

Jonas har fått kyssesyken. Han blir nok ikke til å finne på banen på en stund..

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 sep 06, 08:31
Bondevik kommenterer Fredrikstad – MFK

Å ikke være statsminister er ikke bare trist for Kjell Magne Bondevik. I morgen får han igjen kommentere en MFK-kamp på radio. Skriver www.rbnett.no/apps/pbcs.dll/article

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 sep 06, 08:34
[quote=Patrioten]
Bondevik kommenterer Fredrikstad – MFK

Å ikke være statsminister er ikke bare trist for Kjell Magne Bondevik. I morgen får han igjen kommentere en MFK-kamp på radio. Skriver www.rbnett.no/apps/pbcs.dll/article

[/quote

 

Molde gjør forandringer på laget og deres nye spiss M Baldvisson er fortsatt usikker.

Forandringer.

Han kommer til å få se et MFK-lag med store forandringer fra torsdagens UEFA-cupkamp. Madiou Konate, Sandro Grande og Knut Olav Rindarøy må alle stå over på grunn av kort. Det gir Stavrum hodebry.
På venstreback er både Trond Strande, Øyvind Gjerde og Habib Mohammed høyaktuelle. På topp er Marel Baldvinsson fortsatt usikker på grunn av skade – det kan åpne for Pape Paté Diouf eller Tommy Eide Møster.
Og på midtbanen kan Daniel Berg Hestad bli trukket inn sentralt, med Tommy Eide Møster på vingen.
– Jeg vet ikke helt hvordan vi skal komponere laget. Det eneste sikre er at tre mann må stå over, sier Arild Stavrum – som vil bruke dagens trening for de siste finjusteringene. Skriver www.rbnett.no/apps/pbcs.dll/article


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 sep 06, 10:21

Håper Rami blir klar!! Han er viktig, og skaper ro i forsvaret!!

Noen som skal på treninga idag som kan si oss hvordan laget blir??


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 16 sep 06, 11:02

Håper på Rami.

Bjørkøy inn på venstreback.

Vuorinnen inn på topp.

Sats offensiv med Ramberg / Stadheim og Brenne på midten.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 sep 06, 11:31
Har en dårlig følelse foran dette oppgjøret. Nå har FFK sjansen til å stikke i fra litt hvis de vinner. Kanskje få seg 7 p. forsprang til de 2 i bånn, og 4 p. til Molde. Er typisk FFK å rote seg bort da.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 sep 06, 11:46
Endret: 16 sep 06, 11:48

Vi slo Molde på LA Manga i vinter, hvor vi vant 2 - 1 over de... I serien så tapte vi i våres 4 - 0 for laget... Ser ut som om Stadion iår har blitt vår festning...

Ifjor tapte vi 2 - 1 for Molde borte mens hjemme så spilte vi uabgjort 1 - 1 mot dem etter mål fra MArtin Wiig(det husker jeg ass) I 2004 vant vi på Røkkeløkka, FFK og Molde hadde sine sjanser, mens det da var Roger Helland som scoret 1 - 0 målet, og FFK vant... Hjemme vant vi 2 - 1 etter at West og Enerly hadde lekt seg med molde forsvaret.. Da slet vi både borte og hjemme husker jeg...

Jeg håper og tror at vi tar Molde på Søndag...

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20040802/FFK/321558755&SearchID=73188752106775

Her er artikkelen fra kampen vi hadde hjemme mot de i 2004.... Det var da Risholt rev seg fra tre Molde spillere, spurta alt han kunne og satte ballen sikkert i mål

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 16 sep 06, 12:08

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Har en dårlig følelse foran dette oppgjøret. Nå har FFK sjansen til å stikke i fra litt hvis de vinner. Kanskje få seg 7 p. forsprang til de 2 i bånn, og 4 p. til Molde. Er typisk FFK å rote seg bort da.

Kunne ikke vært mer enig, desverre...


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 16 sep 06, 12:52

Taper vi denne kampen er jeg redd vi rykker ned, maks kvalifisering.

Vi har selvfølgelig et par nøkkelmatcher igjen mot Sandefjor og Tromsø, men jeg tror faktisk Molde er den letteste motstanderen av de. Dette er en være eller ikke være kamp for ffk.

Jeg merker at allerede nå begynner jeg å bli spent og nervøs. Blir en lang dag i morgen frem til kl 1800.

 

Hvis Molde nå vinner, Viking får Nordli effekten, Tromsø plukker nok en del poeng til på eget kunstgress, Sandefjord og Hamkam vinner alltid overraskende kamper.  Dette blir jevnt, og da er det sinnsykt viktig å vinne 6 poengs kampene!

 

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 sep 06, 12:57
Gode nyhter, Rami starter og finnen sitter på benken.

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 16 sep 06, 13:08

Opprinnelig postet av Patrioten
Gode nyhter, Rami starter og finnen sitter på benken.

Hvor har du det fra?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 sep 06, 13:21
Får håpe han må ta å klippe vekk alt håret. Satse på at vi slår tilbake mot sånne gjøker med en gang ( se Erik Soler ).

www.rbnett.no/apps/pbcs.dll/article

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 sep 06, 13:57
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Opprinnelig postet av Patrioten
Gode nyhter, Rami starter og finnen sitter på benken.

Hvor har du det fra?

 

Har mine kontakter


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 sep 06, 14:42

Opprinnelig postet av Patrioten
Gode nyhter, Rami starter og finnen sitter på benken.

Hvor har du det fra?

[/quote]

 

Har mine kontakter

[/quote]

Du har nok bomma denne gangen.www.fredrikstadfk.no/default.asp

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 16 sep 06, 14:50
Endret: 16 sep 06, 14:50

Laget (jmf. link i sist innlegg)

Lasse Staw, Pål Andre Czwartek, Raio Piiroja, Patrik Gerrbrand, Tamas Szekeres, Christian Berg, Hans Erik Ramberg, John Anders Bjørkøy, Tarik Elyounoussi, Mihaly Toth og Raymond Kvisvik.

Tror ikke det er det værste. Rami må stå over grunnet skaden, og berti også ute pga. skade, ellers er det laget  som banka Start og Enga ned i støvlene og også gjorde det bra mot LSK uendret.

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 sep 06, 14:56
Opprinnelig postet av DrDRE

Laget (jmf. link i sist innlegg)

Lasse Staw, Pål Andre Czwartek, Raio Piiroja, Patrik Gerrbrand, Tamas Szekeres, Christian Berg, Hans Erik Ramberg, John Anders Bjørkøy, Tarik Elyounoussi, Mihaly Toth og Raymond Kvisvik.

Tror ikke det er det værste. Rami må stå over grunnet skaden, og berti også ute pga. skade, ellers er det laget  som banka Start og Enga ned i støvlene og også gjorde det bra mot LSK uendret.



Dessverre så er det 2 usikkerhetsmomenter her som gjør at jeg frykter denne kampen. Nemlig Staw i mål og Tamas på v.back. Hadde vi hatt Rami og Bertie på plass så hadde jeg vært rimelig sikker på seier.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 16 sep 06, 15:07
Men det er vel lenge siden vi har hatt så sterk benk: Rami Shaaban, Miika Multaharju, Anders Stadheim, Simen Brenne, Øyvind Hoås og Hermani Vuorinen. Mange som kan komme inn og gjøre en god jobb, kanskje til og med snu kampbildet og være helt avgjørende...

Personlig skulle jeg gjerne sett Brenne (eller Stadheim) til fordel for Ramberg i den ene indreløper-rollen, men dette laget bør uansett være godt nok til å ta tre poeng fra Molde på hjemmebane. Men blir neppe noen "walk in the park"...

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 sep 06, 15:09

Hmm, han jeg fikk opplysningene fra pleier å være en sikker kilde.

Kan det være tatikk, at Rami spiller til søndag likevel, får håpe det.

Ellers er det bare å beklage, at han har gitt meg feil opplysninger.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 sep 06, 15:21

Laget ser bra ut, men keeperplassen med Lasse Staw i mål, kan bli det avgjørende at vi taper, har ikke helt troen på han.

Greit at han lovende og alt det der, men for øyeblikket er han ikke god nok for a-laget til FFK, vi har ikke råd til at han skal feile og lære av dette nå i sluttinnspurten, mener at det hadde vært bedre og hatt Steinar i målet med sin erfaring fra å ligge i bunnstriden de siste årene.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 sep 06, 15:23
Lasse er god nok. Du kan spare den kritikken der.

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 16 sep 06, 15:27

Opprinnelig postet av keiko99
Lasse er god nok. Du kan spare den kritikken der.


Det vil vel egentlig bare de neste kampene vise, Keiko99?

Hvis jeg kunne velge mellom Steinar og Lasse ville jeg foretrekke Lasse...  Men nå er det engang sånn at vi ikke har dette valget, så det er bare å støtte Lasse så mye vi kan.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 sep 06, 15:35
Opprinnelig postet av keiko99
Lasse er god nok. Du kan spare den kritikken der.


Som jeg skrev om Staw, han er et usikkerhetsmoment, p.g.a. liten rutine. At han kan bli god er en annen sak. Men pr.dags dato har han ikke overbevist meg.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 16 sep 06, 15:58
helt utrolig etter kampen mot søppla og la stadheim/vourinen sitte på benken,2 spillere som går rett inn oh styrker laget!!!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 sep 06, 15:58

Opprinnelig postet av keiko99
Lasse er god nok. Du kan spare den kritikken der.

 

Gi meg en god begrunnelse for det, før du gir meg fingeren.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 sep 06, 15:59

Opprinnelig postet av paco
helt utrolig etter kampen mot søppla og la stadheim/vourinen sitte på benken,2 spillere som går rett inn oh styrker laget!!!

Synes det er rart at John A, fortsatt spiller på samme plassen som VIF, skjønner meg ikke helt på Eggen.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 16 sep 06, 16:04
Opprinnelig postet av Patrioten

Synes det er rart at John A, fortsatt spiller på samme plassen som VIF, skjønner meg ikke helt på Eggen.


Men det gjør han da ikke... Tarik spiller i den posisjonen nå. Bjørkøy er tilbake som indreløper sammen med Ramberg, der han spilte mot Start i serien og Vålerenga i cupen!

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 16 sep 06, 16:10
Godt at vi har Bjørkøy på midten igjen. Synes han var stor mot Vif (da vi vant 3-0) og mot Start.

---------------------------

Fredd


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 sep 06, 16:44
Ops, ser det

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 16 sep 06, 18:03
Endret: 16 sep 06, 18:03

Bra med bjørkøy i midten! Han fungere bra i den rollen der! Bedre enn Brenne!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 sep 06, 18:07
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av keiko99
Lasse er god nok. Du kan spare den kritikken der.

 

Gi meg en god begrunnelse for det, før du gir meg fingeren.

Den skal du få. Steinar beviste mot odd at han ikke er den keeperen som lasse er. Du kan umulig ha sett Odd-FFK når du ønsker steinar tilbake. Du mener til og med at lasse ikke er god nok og da har jeg argumenter deg

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 16 sep 06, 18:10

Opprinnelig postet av keiko99
Du mener til og med at lasse ikke er god nok og da har jeg argumenter deg

 

Hva betyr dette?


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 16 sep 06, 18:13
Opprinnelig postet av keiko99
Den skal du få. Steinar beviste mot odd at han ikke er den keeperen som lasse er. Du kan umulig ha sett Odd-FFK når du ønsker steinar tilbake. Du mener til og med at lasse ikke er god nok og da har jeg argumenter deg[/quote]


Litt feil å bedømme en spiller ut i fra 1 kamp?

Men ellers er jeg enig i at jeg heller ville hatt Staw i mål enn Sørlie..

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 sep 06, 18:14
Opprinnelig postet av Olavesen

Opprinnelig postet av keiko99
Du mener til og med at lasse ikke er god nok og da har jeg argumenter deg

 

Hva betyr dette?

Det betyr at patrioten sier følgende:  Greit at han lovende og alt det der, men for øyeblikket er han ikke god nok for a-laget til FFK  + at han heller ville hatt en steinar i mål..

Da må jeg si: Du mener til og med at lasse ikke er god nok og da har jeg argumenert deg. da mener jeg: Lasse holder godt mål som en TL keeper. jeg føler meg tryggere med en lasse i mål en om vi hadde hatt en steinar.

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 sep 06, 18:16
culemart: jeg har alltifd vært nervøs med en steinar i mål. jeg vil ikke være så nervøs med en lasse. jeg mener at lasse holder bedre nivå en steinar

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 16 sep 06, 18:36
Opprinnelig postet av keiko99
culemart: jeg har alltifd vært nervøs med en steinar i mål. jeg vil ikke være så nervøs med en lasse. jeg mener at lasse holder bedre nivå en steinar



Poenget var at du dømte Sørlie pga 1  kamp.. Det er helt feil..

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 16 sep 06, 18:53

Opprinnelig postet av Culemart
Opprinnelig postet av keiko99
culemart: jeg har alltifd vært nervøs med en steinar i mål. jeg vil ikke være så nervøs med en lasse. jeg mener at lasse holder bedre nivå en steinar



Poenget var at du dømte Sørlie pga 1  kamp.. Det er helt feil..

Hehe, nå har vel keiko99 sikkert sett Sørlie i mer enn én kamp...  Som de fleste andre. :)

På sitt beste var Steinar fantastisk. På sitt dårligste var han 110% clueless.   Med Steinar i mål satt jeg med hjertet i halsen hver gang ballen kom mot Steinar - skulle han briljere eller svikte? 

I tillegg ga Steinar bort 50% voldsomt mange dødballer (og angrepsmuligheter), siden han traff tribunen like ofte som han traff innsiden av krittstrekene på graset. Utsparka hans var en katastrofe.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 16 sep 06, 19:13
Er det bare meg som savner en defensiv spiller på benken...mulig multa er god defensiv, men det har jeg aldri sett noe til. To spisser og to-tre offensive midtbanespiller...her lukter det Bjørkøy-kabal lang vei.

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 16 sep 06, 19:17
Hvis jeg ikke har lest feil så står det 6 innbyttere på FredrikstadFK.no.. Det skal være 7. Tipper Shabani tar den siste plassen, eventuelt Magnussen. Selv håper jeg på Shabani

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 sep 06, 19:21

Bra Tarik er tilbake på høyrekanten!!! Han er utrolig viktig for å skape litt fart og problemer for molde forsvaret!

Er også viktig å ha Jonna på midten igjen, men skulle gjerne sett Brenne eller Stadheim som den andre indreløperen!!

Lasse kan gjøre en bra kamp i målet, men gir ikke den tryggheten som Rami gjør..

 

Uansett en kamp som vi bør vinne. Og på hjemmebane så trur jeg Molde skal slite med å ta oss!!


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 16 sep 06, 19:44
Tror Staw kan gjøre en svært god jobb! Han har absolutt potensiale, og fortjener all den støtte han kan få. Helt latterlig å trekke inn Steinar Sørlie. Da kan vi likesågodt begynne å snakke om Rino Hansen. Hadde trengt rutina hans....
Selv mener jeg Tamas igjen vil bli vår "akilles-hæl" mot Molde. Stian Ohr kommer til å få en morsom dag på jobb.
Håper bare Tarik kan overgå ham sammen med en sulten Bjørkøy tilbake sentralt. Ser for meg en 5-3 kamp som mot Tromsø.

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 16 sep 06, 19:48

Opprinnelig postet av Tango
Selv mener jeg Tamas igjen vil bli vår "akilles-hæl" mot Molde. Stian Ohr kommer til å få en morsom dag på jobb.


Aldri! Tamas kommer til å fleske til Stian "pingla" Ohr i de to første duellene, så Ohr blir sutrete og vil hjem til mamman sin.  Deretter riper vi opp neglelakken til Hoseth før vi bruker krølltanga på Hestad. Vi sender Molde hjem med 3 mål i ræva, men er ikke slemmere enn at vi gir dem et trøstemål for syns skyld.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 16 sep 06, 20:04
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Tango
Selv mener jeg Tamas igjen vil bli vår "akilles-hæl" mot Molde. Stian Ohr kommer til å få en morsom dag på jobb.


Aldri! Tamas kommer til å fleske til Stian "pingla" Ohr i de to første duellene, så Ohr blir sutrete og vil hjem til mamman sin.  Deretter riper vi opp neglelakken til Hoseth før vi bruker krølltanga på Hestad. Vi sender Molde hjem med 3 mål i ræva, men er ikke slemmere enn at vi gir dem et trøstemål for syns skyld.

 

Stemmer!!

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 sep 06, 20:53

På Tronekratet sin hjemmeside står det at en spiller er skadet, det er Ertsås. Da spiller de uten fire av faste som er i 11 og det er tydeligvis noe som bekymrer de.

 

greit nok at vi har funnet flyten igjen, men det blir vanskelig å beholde flyten når halve laget ikke kan spille!
Dersom marel spiller, så er jo han en ny spiller.
rindarøy har vært en av våre beste, han må stå over.
konate kan vi unnvære.
grande har vært skikkelig god i det siste.

med andre ord: vi får omrokeringer i alle ledd!!!

Håper på denne lagoppstillingen:

strande - andreasson - kallio - habib
ohr ---- rudi ---- hestad ---- hoseth
------ marel -------- diouf ---------


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 17 sep 06, 03:44
Er så sinnsykt spent på kampen imorgen....vi må vinne denne, eller så tror jeg det er kjørt.....

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 17 sep 06, 04:43

Opprinnelig postet av Tiger
Er så sinnsykt spent på kampen imorgen....vi må vinne denne, eller så tror jeg det er kjørt.....

Kjørt? Ro deg ned! Jeg er nesten fornøyd med uavgjort i morra. Da går i alle fall ikke Molde forbi oss! Dessuten har vi igjen Sandefjord og Odd hjemme. Elendige bortelag. Der skal vi ha 6 poeng. Også har vi Tromsø, Stabæk og Lyn borte, her tror jeg vi minst henter 4 poeng.

Vi røkkær aldri ner!

---------------------------

Ære være plankebyen!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 sep 06, 05:13
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av keiko99
Lasse er god nok. Du kan spare den kritikken der.

 

Gi meg en god begrunnelse for det, før du gir meg fingeren.

Den skal du få. Steinar beviste mot odd at han ikke er den keeperen som lasse er. Du kan umulig ha sett Odd-FFK når du ønsker steinar tilbake. Du mener til og med at lasse ikke er god nok og da har jeg argumenter deg

Jeg har sett den kampen og kan være enig med deg at han ikke spilte bra i den kampen, men mener rutinen hans kan være avgjørende for FFK.

Lasse har vel spilt to, eller tre kamper for FFK i år. Han har vel ikke gjort all verden i de. Mot Brann spilte han ok, mens mot Ham-Kam slapp han inn to mål og det samme mot Vålerenga, mener du virkelig at han gjorde det så bra i de kampene?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 17 sep 06, 09:21
Endret: 17 sep 06, 09:22
Opprinnelig postet av Patrioten

Jeg har sett den kampen og kan være enig med deg at han ikke spilte bra i den kampen, men mener rutinen hans kan være avgjørende for FFK.

Du burde skrevet "rutinen hans kunne vært avgjørende".

Men hvorfor i det hele tatt bruke tid på å diskutere om rutinen til en FORHENVÆRENDE spiller ville vært bedre enn til en NÅVÆRENDE spiller?

Dette må virkelig gi moralen til Lasse et skyv i riktig retning!  Jeg er glad vi virkelig viser våre støtte til Lasse på denne forbilledlige måten. Han er en ung keeper med fremtiden foran seg, og må spille på seg erfaring - og da kan vi knapt hjelpe ham bedre enn ved å si vi ville hatt det bedre med Steinar.

(Ja, det var sarkastisk...)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 sep 06, 09:40

Mener bare at han blir kastet for tidlig ut til ulvene, men skjønner jo at han må få erfaring, men tenk dere et senario hvis han blir syndebukken i dag og vi detter under streken og kanskje blir der ut sesongen, hva tror du en 18 åring tenker, det var min skyld at vi havnet der.

Men, vi har ingen andre keepere, så ikke misforstå at jeg ikke unner han en god kamp, kommer til å bakke han opp i dag og klappe heie, det sier seg selv.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 17 sep 06, 09:56

Etter å ha lest lagoppstillinga mot Molde i dag, begynner skepsis å sige innpå.

Hadde ønsket meg en annen startelver. Frykter at dette blir mer spennende enn nødvendig i ettermiddag, håper bare innbyttene ikke kommer for seint.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 sep 06, 10:30
Endret: 17 sep 06, 10:31
patrioten sier:   Jeg har sett den kampen og kan være enig med deg at han ikke spilte bra i den kampen, men mener rutinen hans kan være avgjørende for FFK.

Lasse har vel spilt to, eller tre kamper for FFK i år. Han har vel ikke gjort all verden i de. Mot Brann spilte han ok, mens mot Ham-Kam slapp han inn to mål og det samme mot Vålerenga, mener du virkelig at han gjorde det så bra i de kampene?

 

keiko99 svarer: dem målene mot kamma kan han ikke lastes for og vi må se å ta sjangser selv om vi ligger der vi ligger. Har vi en Rami som ikke kan spille kan vi ikke ønske oss noe annet en det vi har og det er mere en bra nok. Du har flere ganger  poengtert med steinars Rutine jeg har dett nok kamper der steinar har vist at tiden som TL keeper er over.

Jeg kan ikke skjønner hvorfor du skal på dø og liv ønske deg noe andre keepere. 

på det ene spm ditt om jeg mener han har gjort det bra de kampene. mot kamma ja. mot brann ja. mot vif ja. hvorfor jeg sier ja på alle er at ingen av målene skykdes lasse. når en spiller kommer alene med lasse eller en annen keeper så går som regel spissen seirende ut  i duellen. Rutine er ikke bestandig ett pluss.

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 17 sep 06, 11:04
Opprinnelig postet av keiko99
Rutine er ikke bestandig ett pluss.


Selvfølgelig er rutine et pluss, keiko99!  Hvordan i all verden kan du få deg til å si at rutine ikke er et pluss? Det argumentet vil jeg gjerne ha...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 sep 06, 11:07
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av keiko99
Rutine er ikke bestandig ett pluss.


Selvfølgelig er rutine et pluss, keiko99!  Hvordan i all verden kan du få deg til å si at rutine ikke er et pluss? Det argumentet vil jeg gjerne ha...

Han har ikke noe godt argument.

Har man to keepere som er fysisk ferdighetsmessig like gode, så er er det selvsagt at den med rutine i tillegg blir foretrukket.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 sep 06, 11:21
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av keiko99
Rutine er ikke bestandig ett pluss.


Selvfølgelig er rutine et pluss, keiko99!  Hvordan i all verden kan du få deg til å si at rutine ikke er et pluss? Det argumentet vil jeg gjerne ha...
med litt humor sier jeg det kommer helt ann på personen med rutinen.. er det steinar vs lasse så har jeg sagt at jeg føler meg mye tryggere med en lasse i mål. er det lasse vs rami er helt klart rami den som går ut med seieren

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 17 sep 06, 11:30
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av keiko99
Rutine er ikke bestandig ett pluss.


Selvfølgelig er rutine et pluss, keiko99!  Hvordan i all verden kan du få deg til å si at rutine ikke er et pluss? Det argumentet vil jeg gjerne ha...
med litt humor sier jeg det kommer helt ann på personen med rutinen.. er det steinar vs lasse så har jeg sagt at jeg føler meg mye tryggere med en lasse i mål. er det lasse vs rami er helt klart rami den som går ut med seieren


Hahaa, det var ikke bare "litt" humor, keiko99!  

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 17 sep 06, 12:12
bra jobba eggen!!! har fått inn 2 kraftige forsterkninger som skulle være med og redde oss opp av sumpa,begge er skadefrie men ingen starter??? tap idag så er vel dette kansje den siste kampen til eggen

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 sep 06, 12:20
Opprinnelig postet av paco
bra jobba eggen!!! har fått inn 2 kraftige forsterkninger som skulle være med og redde oss opp av sumpa,begge er skadefrie men ingen starter??? tap idag så er vel dette kansje den siste kampen til eggen

Hvordan vet du at begge to er kraftige forsterkninger? Vuorinen er en ung spiller fra finsk fotball som i tillegg har slitt med skade den siste tiden. Stadheim kommer fra 1. divisjon hvor han har vært middelmådig i år. Det er jo ikke gitt at disse to spillerne skal gå rett inn på laget som kraftige forsterkninger.

Og Eggen får naturligvis ikke sparken dersom FFK skulle gå på et tap mot Molde. Hvorfor skulle klubben lage et sånt unødvendig kaos nå midt i sluttspurten av Tippeliga-sesongen? Kan vi få inn en annen hovedtrener i løpet av en uke som er bedre skikket enn Eggen til å føre FFK oppover tabellen?

Med unntak av en dels uheldig, dels dårlig kamp sist mot Vålerenga, så skal man ikke glemme på et blunk at FFK faktisk er inne i en meget god periode. Uavgjort borte mot Lillestrøm, storseier borte mot Vålerenga (cupen) og storseier hjemme mot Start. Men sånt glemmer enkelte supportere fort når motgangen kommer...


Vil til slutt legge til at jeg heller ikke er enig med Eggen sitt laguttak denne gangen, men det er mange ganger jeg har vært uenig i det tidligere også... selv når vi har vunnet og spilt god fotball.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 17 sep 06, 14:46
Endret: 17 sep 06, 14:47
saken er den at eggen må tørre og satse.vourinen er førstevalg som spiss,toth eller hoås er ikke i hans klasse.både stadheim og vourinen var jaktet på av flere klubber også i utlandet.16 mål på 17 kamper hadde hvert bra uansett liga,trodde også at vi kjøpte inn spillere nå for at de skulle være med og berge plassen,eggen har gjort mange rare valg de to siste sesongene og det er stor forskjell på og trene et 2 div lag og tippeligaen

Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 17 sep 06, 15:12

Opprinnelig postet av paco
saken er den at eggen må tørre og satse.vourinen er førstevalg som spiss,toth eller hoås er ikke i hans klasse.både stadheim og vourinen var jaktet på av flere klubber også i utlandet.16 mål på 17 kamper hadde hvert bra uansett liga,trodde også at vi kjøpte inn spillere nå for at de skulle være med og berge plassen,eggen har gjort mange rare valg de to siste sesongene og det er stor forskjell på og trene et 2 div lag og tippeligaen

 

Har du i hele tatt sett de nye spillerne, Vuorinen og Stadheim, spille no særlig? Jeg tror at Eggen, som ser spillerne hver eneste trening har mer kunnskap om deres kvalitet. Jeg tror også det er riktig å starte med Tóth på topp da han har vært litt i siget i det siste. Heller la Vuorinen komme inn å vise hva han står for.

 

"vourinen er førstevalg som spiss,toth eller hoås er ikke i hans klasse.både stadheim og vourinen var jaktet på av flere klubber også i utlandet."

 

Vuorinen er en bedre spiller enn Tóth og Hoås fordi flere klubber fra utlandet har jaktet på han? Jeg velger å men at Tóth er vårt førstevalg som spiss inntil jeg har sett hva Vuorinen kan gjøre med lærkula.

 

En annen ting, skjønner ikke hvorfor Ramberg har så sikker plass på laget. Hva har han å tilføre vår midtbane? Det gjelder iallefall offensivt da han har utrolig dårlig avsluttningsegenskaper. Ser heller Brenne som indreløper istedet for Ramberg. Etter det lille jeg har sett av Stadheim, ser jeg også han som indreløper istedet for Ramberg.

 

Gleder meg til kampen og har satt 2-0 som resultat i siffertipset.


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 17 sep 06, 17:17

Jeg synes at Ramberg får mye uberettiget kritikk her inne. Jeg er enig at han ikke er en målskårer, som mange påpeker. Men når det er sagt, har Ramberg så langt denne sesongen gjort en viktig jobb på midtbanen. Brenne derimot har ikke imponert stort den siste tiden. Det er fint at Brenne ikke har klippekort. Dessuten bidrar Ramberg langt bedre enn Brenne defensivt. Begrunnelsen om at Ramberg er for dårlig avslutter - derfor må Brenne spille, synes jeg ikke holder. Da er det bedre at en sulten Brenne kommer innpå utover i kampen når andre får slitne ben.

En Brenne i storform er en viktig spiller i vår førsteelver - helt klart! Men i år har han stanget en del. Han slipper ballen alt for sent, og har en tendens til å gå seg fast i mølja utenfor 16-meteren. Jeg tror at noen kamper på benken vil gi Brenne motivasjon til å brette opp ermene og tråkke til.

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 sep 06, 18:04

Brenne er sjuk og ligger hjemme!

MacDonald er på benken, noe som betyr en veldig offensiv benk, vi har ingen forsvarspillere der...

 

Nå er det igang! Jeg er vannvittig spent på denna kampen


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 sep 06, 18:06

JA!!!!!!!!!!!!!!!

Fin start!!!

 

BERG!!!!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 sep 06, 18:07
Opprinnelig postet av ffkmufc

JA!!!!!!!!!!!!!!!

Fin start!!!

 

BERG!!!!



Berg? Står Toth på VG Live, men de har jo rotet før :p

Håper av hele mitt hjertet at Magnhild & Co blir sendt hjem med 0 poeng i dag!

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 sep 06, 18:08
Sa berg på radion og det står det på fxt også...

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 sep 06, 18:10
Opprinnelig postet av ffkmufc
Sa berg på radion og det står det på fxt også...

Et godt langskudd fra Bjørkøy eller Berg (trodde jeg), men den går innom noen... Kommentatoren sier Berg og VG Live sier Toth. Kommentatoren på web-tv skriker om hands, men jeg klarer ikke å se noe av reprisene. Synd hvis vi scorer etter en hands, men 1-0 fikk meg til å senke skuldrene noe.

Noen som så situasjonen mer tydelig enn meg?

---------------------------

Ansvarlig redaktør


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 sep 06, 18:17
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av ffkmufc
Sa berg på radion og det står det på fxt også...

Et godt langskudd fra Bjørkøy eller Berg (trodde jeg), men den går innom noen... Kommentatoren sier Berg og VG Live sier Toth. Kommentatoren på web-tv skriker om hands, men jeg klarer ikke å se noe av reprisene. Synd hvis vi scorer etter en hands, men 1-0 fikk meg til å senke skuldrene noe.

Noen som så situasjonen mer tydelig enn meg?


Syns jeg så noen skrev at Hammerø kommenterer for FXT? Den mannen er jo i beste fall en tosk. Har fått nok av han på Fotball-Xtra. Kjempesjanse til Molde, skriker han, så er det Rudi som treffer cornerflagget med ei lompe, mens stolpeskudd til motstanderlagene kun blir nevnt som halvsjanse. Så hva Hammerø (om det er han) sier om saken, bør tas med en klype salt eller fem.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 sep 06, 18:21

Så det nå.

Berg med et volleyskudd som går via Toth. Ballen forandrer retning og det er nok toth som skal ha det.

Men trur ballen går i hånda hans, så et heldig mål for oss!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 sep 06, 18:25

18 min: TV-bildene fra scoringen viser at Mihaly Tóth regelrett slo ballen i mål med to armer - en scoring som definitivt burde vært annulert.

 

Da var vi visst heldige!!!


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 17 sep 06, 18:27
Ser definitivt ut som om Toth handset inn den ballen ja.

Ifølge Bergstrøm var det en like klar hands av en Moldespiller innenfor egen 16meter rett før.
Noen som ser kampen som kan bekrefte/avkrefte det?

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 17 sep 06, 18:30
alt er lov mot molde.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 17 sep 06, 18:42
Bjørkøy ut??

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 sep 06, 18:43

Stadheim inn for Bjørkøy!

 

Håper ikke det svekker oss noe...


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 17 sep 06, 18:43
Nå skal vi ikke ha han langtidsskadet også. pr dags dato vår viktigste spiller.

---------------------------

Fredd


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 sep 06, 18:45

Staw med god redning!!

 

Føler meg ikke sikker på denna kampen! Vi må tørre å angripe mer


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 sep 06, 18:47

Pause!

 

Har på følelesen at vi må heve oss i 2 omgang for å sikre seieren!

 

Håper Mackie kan komme inn å skape litt liv å røre i molde forsvaret..


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 17 sep 06, 18:48

Ikke en god kamp dette. Er meget redd for at Molde får et mål i andre. Synes Molde-spillerene er flinke til å hindre overganger fra FFK.

---------------------------

Fredd


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 17 sep 06, 18:49
fryktelig dårlig omgang av ffk, bare rot og feilpasninger, måk og mæl.
må heve oss i andre for å dra i land dette ja.

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 17 sep 06, 19:03
Meget svak kamp så langt. Alt for mange feilpasninger, og svak innsats foran mål. Hadde vi i det hele tatt noen 100% sjanser? Når scoringen i tillegg skulle vært annulert, vitner det meste om en dårlig dag på jobb så langt. Men nå håper jeg at FFK hever seg i andre omgang. Molde er heller ikke kjempefarlige, men tror ikke vi tåler en like dårlig omgang til uten å slippe inn mål....

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 sep 06, 19:05
Bjørkøy fikk en smell i hodet og fikk problemer med synet!! Håper ikke det er langvarig

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 17 sep 06, 19:08
Tarik ut? Skjønner ikke helt greia jeg.

---------------------------

Fredd


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 17 sep 06, 19:08
Endret: 17 sep 06, 19:09
får virkelig ikke håpe han drar en Tor Trondsen på den smellen.

Wtf!! hvorfor tar`n ut tarik? da må dem vel nærmest legge om taktikken? er dårlig mot vuorinen å sette han på høyre ving hvertfall.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 sep 06, 19:08
Tarik ut og Vuorinen inn! Da blir det kanskje 2 spisser

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 17 sep 06, 19:13
Endret: 17 sep 06, 19:17
Stygg albue fra Ohr. Og Hammerø er en elendig kommentator. Helt tydelig hvilket lag han heier på. Nå må de skjerpe seg her. Orker ikke dette i 30 min til.

---------------------------

Fredd


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 17 sep 06, 19:18
Om vi vinner denne på 1-0, "guds hånd" og utrolig sløvt spill, det driter jeg i, for akkurat nå ser tabbellen så mye penere ut. Håper bare gutta holder nullen.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 17 sep 06, 19:19
Herregud, her må det skjerpings til. Kan ikke huske sist vi spilte så dårlig hjemme.

 Ikke noe hyggelig å høre at Bjørkøy har problemer med synet. Høres litt skummelt ut...
Hammerø er en vits.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 sep 06, 19:20

JA! Der scora stabæk! Bra for oss..

Men vi må vinne sjøl også


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 sep 06, 19:21
Viking ligger under, det er bra!

Sukk, nå drar jeg på jobb igjen gitt, og er ikke fremme før kampen er ferdig. Måtte Molde ikke ha scoret i mellomtiden, da blir det en trist dag på jobben i tolv timer...

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 17 sep 06, 19:23

Han moldenseren som kommenterer kampen er helt utrolig kvalm og partisk. Han har nå gnåla om guds hånd sikkert 10 ganger innmellom moldeskryten.

 

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 17 sep 06, 19:24

Skulle nok vært gult til Raymond der.

---------------------------

Fredd


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 17 sep 06, 19:25
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Han moldenseren som kommenterer kampen er helt utrolig kvalm og partisk. Han har nå gnåla om guds hånd sikkert 10 ganger innmellom moldeskryten.

 



Nå begynner han å hyle om gule kort til FFK-spillerne også. Herregud for en tulling.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 sep 06, 19:28
Endret: 17 sep 06, 19:28

Vi lever farlig nå!

Føler meg ikke sikker før kampen er over...

 

Kan vi ikke bare score!!!

 

Nå fikk Kvisvik gult kort også


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 17 sep 06, 19:31
Endret: 17 sep 06, 19:33
Herregud. Nå sliter vi. De står å ser på de fleste duellene. Vi kan fort tape denne kampen. Får Molde 1 mål så kan de fort få 1 til. Faen.....

---------------------------

Fredd


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 sep 06, 19:32

Sinnsykt stor sjanse for molde nå!!! Vi må skjerpe oss!!!

Detta går ikke stort lenger


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 sep 06, 19:33
SØREN!!!! Det måtte skje

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 17 sep 06, 19:33
Der satt`n. Rett i mål fra corner. Shit asså.

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 17 sep 06, 19:34


hvorfor gi bort cornere hvert 3 minutt for svarte!!!

idioter altså, er jo voldsomt fortjent men irriterende uansett, måtte bare skje.

ffk er jo ikke på banen, bare måker ballen rundt uten noen mening.

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 17 sep 06, 19:37
HELVETE at Ramberg ikke setter den!

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 sep 06, 19:37

Miika inn for Toth.

 

 


javell

Juniorspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 135

Lagt til: 17 sep 06, 19:37
Endret: 17 sep 06, 19:38

Canal Digital kan dra til helvette - De skal ikke ha patriotiske kommentatorer. Tydelig Modepatriot denne komentatoren..

---------------------------

tipp på VM-s beste lag og spiller.....


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 sep 06, 19:42
Søren. Viking snudde det! Detta blir tøft

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 sep 06, 19:53

jaja, ett poeng.

Ikke bra nok, men vi var ikke gode idag..

Må skjerpe oss mot start på onsdag


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 17 sep 06, 19:54

Urk...Szekeres skulle vel klart å klarere 1-1 scoringa? Hadde han stått rolig hadde den gått ut, men han klarer å rote den inn isteden.

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 17 sep 06, 19:56
Endret: 17 sep 06, 19:57

Ja, ja. I dag er det for en gangs skyld vår tur til å takke dommern for poeng. Surt at det ikke ble 3 poeng, men. Får håpe Brann gruser Sandefjord. Ikke den beste prestasjonen jeg har sett av guttane, håpe de reiser seg så det synger til onsdag!

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 17 sep 06, 19:58
1-1 på en forferdelig dårlig dag. Semi i cupen må virkelig ligge i bakhodet. Alt for dårlig på hjemmebane.
Var rett og slett fæl kamp å sitte å se på. Få som var oppe på pari i dag. Syntes Ramberg var god, men burde satt 2-1.
Kvisvik kan skamme seg, fy faen så dårlig han var i dag.

Men værst av alt var kommentator Hammerø! I er moldenser! og I heier på Molde.
Fy faen for jævla kødd. Heia Tv2!

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 17 sep 06, 19:58
[quote=DrDRE Ikke den beste prestasjonen jeg har sett av guttane, håpe de reiser seg så det synger til onsdag![/quote]

årets underdrivelse, må være det verste jeg har sett på lange tider.

frykter for hva som kommer til å skje om de ikke skjerper seg mye og det brennkvikt.

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 17 sep 06, 20:04

[quote=torkr][quote=DrDRE Ikke den beste prestasjonen jeg har sett av guttane, håpe de reiser seg så det synger til onsdag![/quote]

årets underdrivelse, må være det verste jeg har sett på lange tider.

frykter for hva som kommer til å skje om de ikke skjerper seg mye og det brennkvikt.[/quote]

 

Helt enig. Dårligste jeg har sett på evigheter. Bjørkøy er meget viktig, det fikk vi se i dag. Midtbanen faller jo helt sammen etter han går ut.

---------------------------

Fredd


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 sep 06, 20:05
Vanvittig dårlig fotballkamp av FFK. Orker ikke å gå inn i detaljene engang... Her er det mye å rette opp i.

Men Hammerø ødela kampen mer enn et dårlig FFK. Aldri vært borte i en mer partisk og evigsutrende kommentator.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 17 sep 06, 20:09

Var det noen som var skeptiske ovenfor Lasse? Såfall er det bare å spise i seg ordene. Kjempe kamp, det sa til og med kommentatoren fra Molde=) Kunne kanskje tatt målet, selv om det var mange folk der?


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 17 sep 06, 20:38
Endret: 17 sep 06, 20:38

hvordan var den nye sangen vi dro i andre omgangen ?

Nå spør jeg selvfølgelig dere som så på TV da.

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 17 sep 06, 20:50

Nå er jeg IKKE blid, jeg syntes innsatsen idag var elendig.. Vi sang, men foran der hvor jeg sto, like i nærheten av den nye sittetribunen var det stille, og når man prøvde å få litt liv, tittet dem bare dumt på deg akkurat som om du var gærn...

Den nye sangen var kjempebra, men også her sto hele gjengen stille... Når vi er på kamp skal vi SYNGE og spesielt når vi står på plankehaugen feltet!!!! Vi er der for å støtte guttane i gode og onde dager og det var det ikke mange som gjorde det der hvor jeg sto... Vet ikke om Zoran så det, men jeg tror jeg var den eneste som hoppa der av alle der....

MAKAN altså... Dette var elendig...Skjerpings til nesten gang altså folkens!!!

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Elling

Bedriftsspiller
Ble medlem: 21 sep 05
Innlegg: 14

Lagt til: 17 sep 06, 20:52
Jeg tror den blir bra, når flere lærer den.OG folk gidder å SYNGE!!!!!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 sep 06, 20:53
Opprinnelig postet av ffkmats

Var det noen som var skeptiske ovenfor Lasse? Såfall er det bare å spise i seg ordene. Kjempe kamp, det sa til og med kommentatoren fra Molde=) Kunne kanskje tatt målet, selv om det var mange folk der?


Staw var god på strek, men han har MYE å arbeide med når det kommer til feltarbeid. Staw hadde en inngrepen hvor han først glapp ballen i farlig sone, skulle snappe den opp for andre gang, men glapp den nok engang. Heldigvis gikk skuddet rett i kroppen hans. I tillegg var vel ikke inngripenen ved 1-1 scoringen helt patent. Gutten er fortsatt litt for veik i kroppen.

Staw minner egentlig mye om Sørlie. Reaksjonssterk og god på sterk, men dårlig i feltet og ikke akkurat verdens sikreste fot på utspill fra mål.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 17 sep 06, 20:58
Endret: 17 sep 06, 20:59

Elendig kamp, elendig innsats og elendig spill.

Elendig oppmøte av publikum. FFK hadde tur som fikk med seg 1 poeng. Molde klart best.

Skjønner egentlig ikke hva vi skal med en stadion med plass til 12500 tilskuere, når det er kun 6500 på en kamp som dette.

Skjønner egentlig ikke hvilken strategi Eggen legger opp til idag. Ligge så defensivt på hjemmebane mot Molde!!!! Et lag vi klart skal slå. Man burde gå ut å styre denne kampen, med innstilling om å lage minst 3 mål.

Tzzzzzzzzzzzzeekkkkkkkkkkereessss er bare tragisk dårlig. Czwartek og Ramberg gjør også utrolig mye rart spør du meg.

 


ST

Juniorspiller

Ble medlem: 24 apr 06
Innlegg: 122

Lagt til: 17 sep 06, 20:59
Den nye sangen var bra Zoran! Håper folk lærer den fort så det blir bra trykk til neste gang.. Skulle bare ønske vi fikk til noe med henda eller no.. Sånn som Bajen osv. Det hadde vært rått!

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 17 sep 06, 21:05
Opprinnelig postet av Holters

Staw minner egentlig mye om Sørlie. Reaksjonssterk og god på sterk, men dårlig i feltet og ikke akkurat verdens sikreste fot på utspill fra mål.



Ikke enig med den siste der. Staw er MEGET god med bena. Kan ikke huske å ha sett et utspill som har gått utenfor banen..

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 17 sep 06, 21:07
Endret: 17 sep 06, 21:09
Opprinnelig postet av oleberg

Elendig kamp, elendig innsats og elendig spill.

Elendig oppmøte av publikum. FFK hadde tur som fikk med seg 1 poeng. Molde klart best.

Skjønner egentlig ikke hva vi skal med en stadion med plass til 12500 tilskuere, når det er kun 6500 på en kamp som dette.

Skjønner egentlig ikke hvilken strategi Eggen legger opp til idag. Ligge så defensivt på hjemmebane mot Molde!!!! Et lag vi klart skal slå. Man burde gå ut å styre denne kampen, med innstilling om å lage minst 3 mål.

Tzzzzzzzzzzzzeekkkkkkkkkkereessss er bare tragisk dårlig. Czwartek og Ramberg gjør også utrolig mye rart spør du meg.

 



Syns ikke Tamas var så dårlig i dag. Eggen gjorde feil, burde startet med Heavy eller Hoås som spiss. Det er umulig for meg at Toth kan ha vært toppscorer 2-3 sesonger på rad i Ungarsk liga. Også syns jeg McDonald skulle kommet inn. Han har fart og tør å utfordre. Nei, Fredrikstad må bli mer kyniske...

EDIT: Syns Staw gjorde grei kamp, men vi ser han er for urutinert og uerfaren. Gjør mange gale valg, blant annet i feltet på dødballer. Om vi noen gang skal kjempe i toppen bør vi vurdere ny 2. keeper. F.eks. Johnsen på lån fra RBK, der han for øyeblikket er 3. valget...

---------------------------

"Vær forandringen du vil se..."


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 17 sep 06, 21:09
Endret: 17 sep 06, 21:13

Selv om jeg egentlig ikke har lyst til å kommentere det som foregikk på banen, må jeg allikevel få lov til å påpeke én ting;

Alvorlig talt så begynner jeg virkelig å bli drit lei Eggens taktiske disposisjoner.

 

Det var det eneste jeg ønsket å si her og nå...

 

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 17 sep 06, 21:25
Opprinnelig postet av SirLion

Nå er jeg IKKE blid, jeg syntes innsatsen idag var elendig.. Vi sang, men foran der hvor jeg sto, like i nærheten av den nye sittetribunen var det stille, og når man prøvde å få litt liv, tittet dem bare dumt på deg akkurat som om du var gærn...

Den nye sangen var kjempebra, men også her sto hele gjengen stille... Når vi er på kamp skal vi SYNGE og spesielt når vi står på plankehaugen feltet!!!! Vi er der for å støtte guttane i gode og onde dager og det var det ikke mange som gjorde det der hvor jeg sto... Vet ikke om Zoran så det, men jeg tror jeg var den eneste som hoppa der av alle der....

MAKAN altså... Dette var elendig...Skjerpings til nesten gang altså folkens!!!

 

 

Vet det passer seg dårlig,meeeeeeeen klarer bare ikke la være.

En som hoppet, hi hi.DET så sikkert lurt ut. He he,fikk en sånn masai mara følelse. Du vet de rødkledde negrene som hopper. Jo høyere de hopper, dess større drag på damene.

 

Hva er greia med og hoppe egentlig. Da dere slo dere på rompa var det gøy, men hoppingen...Rare greier.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 sep 06, 21:27
Opprinnelig postet av Radoslaw
Alvorlig talt så begynner jeg virkelig å bli drit lei Eggens taktiske disposisjoner.

Right on.

Godt det ikke bare er meg.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 sep 06, 21:28
Opprinnelig postet av Culemart
Opprinnelig postet av Holters

Staw minner egentlig mye om Sørlie. Reaksjonssterk og god på sterk, men dårlig i feltet og ikke akkurat verdens sikreste fot på utspill fra mål.

Ikke enig med den siste der. Staw er MEGET god med bena. Kan ikke huske å ha sett et utspill som har gått utenfor banen..

Han hadde i alle fall en som gikk ut over sidelinja, den husker jeg godt, men skal ikke påstå om det var flere enn en, for jeg husker rett og slett ikke. :)

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 17 sep 06, 21:36
Kanskje Eggen har utspilt sin rolle som FFK trener...? All ære til det han har gjort de siste åra, men nå har vi vært et bunnlag i tippeligaen i tre år og jeg ser ingen grunn til at vi ikke kommer til å være det neste år også...

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 17 sep 06, 21:38
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av SirLion

Nå er jeg IKKE blid, jeg syntes innsatsen idag var elendig.. Vi sang, men foran der hvor jeg sto, like i nærheten av den nye sittetribunen var det stille, og når man prøvde å få litt liv, tittet dem bare dumt på deg akkurat som om du var gærn...

Den nye sangen var kjempebra, men også her sto hele gjengen stille... Når vi er på kamp skal vi SYNGE og spesielt når vi står på plankehaugen feltet!!!! Vi er der for å støtte guttane i gode og onde dager og det var det ikke mange som gjorde det der hvor jeg sto... Vet ikke om Zoran så det, men jeg tror jeg var den eneste som hoppa der av alle der....

MAKAN altså... Dette var elendig...Skjerpings til nesten gang altså folkens!!!

 

 

Vet det passer seg dårlig,meeeeeeeen klarer bare ikke la være.

En som hoppet, hi hi.DET så sikkert lurt ut. He he,fikk en sånn masai mara følelse. Du vet de rødkledde negrene som hopper. Jo høyere de hopper, dess større drag på damene.

 

Hva er greia med og hoppe egentlig. Da dere slo dere på rompa var det gøy, men hoppingen...Rare greier.

 

Hehe, når vi hopper blir det mere liv.. De nedafor meg hoppa ikke der hvor jeg sto, og det gjør meg så provosert.. Flere ganger de ikke sang også... Hmmm

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 17 sep 06, 21:43

Skjønner ikke hvorfor folk diskuterer Eggens taktiske disposisjoner. De er jo helt fraværende. Virker som presshøyde, formasjon or bytter gjøres etter harde runder med stein-saks-papir mellom eggen og ahlsen.

Åhh... som jeg savner West. Uten bakrommsspillere er vi jo ferdige hver eneste gang vi blir overspilt på midtbanen, vi bli jo pressa bakover inn i eget mål hver gang motstanderen legger press på.

Hvor mange mål har egentlig en FFK spiller scora etter en pasning fra egen banehalvdel etter at West måtte gi seg?

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


Erlend20

Juniorspiller

Ble medlem: 23 apr 06
Innlegg: 79

Lagt til: 17 sep 06, 21:44

jaja, nå har Sandefjord utligna 3-0 til 3-3 Det er guttær med innsats det! I motsetning te dagens FFK

Men noen som vet hva det er med Brenne? Han satt på den nye tribuna med sånn FFK-jakke og olabukse..?

---------------------------

Ære være Fredrikstad


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 17 sep 06, 21:49
Bergstrøm sa Brenne hadde feber.

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 sep 06, 21:53
Stadheim utrettet i alle fall ingenting etter at han kom inn i dag.

Ramberg var faktisk ikke så verst i dag, kanskje FFKs beste sammen med Piiroja?

Men jeg mener uansett at han er altfor ustabil i prestasjonene.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 sep 06, 21:58
Endret: 17 sep 06, 21:58

Og med fem baklengs så er det Sandefjord og ikke FFK som har sluppet inn flest mål i år? Noe positivt i hvert fall...

 

Denne skulle jeg egentlig poste et heeelt annet sted, men det får bare bli stående her, he he.


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 17 sep 06, 22:00

Tarik ut fordi han var tett  i brystet. Simen har feber, Jonne fikk en smell i hodet. rami på benken fordi han er en pingle.

 

 

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 sep 06, 22:01

Opprinnelig postet av Pk
Kanskje Eggen har utspilt sin rolle som FFK trener...? All ære til det han har gjort de siste åra, men nå har vi vært et bunnlag i tippeligaen i tre år og jeg ser ingen grunn til at vi ikke kommer til å være det neste år også...

 

Nå er det helt sikkert noen som fortsatt kommer drassende med "Det er så mange kamper igjen", den har jeg fått høre i hele år... Vi har nå fått hentet inn kvalitetsspillere, men vi klarer likevel ikke å heve oss. Det ser ut til at forsterkningene kun gjør at vi er på stedet hvil. Etter denne sesongen bør ledelsen definitivt diskutere om Eggen er rette mann til å lede FFK ut på ny stadion til neste år.


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 17 sep 06, 22:04
Opprinnelig postet av FFK1903

Etter denne sesongen bør ledelsen definitivt diskutere om Eggen er rette mann til å lede FFK ut på ny stadion til neste år.



håper det blir i tippeligaen.

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 17 sep 06, 22:05
Så ut som de sparte seg til cup matchen hele gjengen! For her var det ikke mye innsats!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 17 sep 06, 22:08
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av SirLion

Nå er jeg IKKE blid, jeg syntes innsatsen idag var elendig.. Vi sang, men foran der hvor jeg sto, like i nærheten av den nye sittetribunen var det stille, og når man prøvde å få litt liv, tittet dem bare dumt på deg akkurat som om du var gærn...

Den nye sangen var kjempebra, men også her sto hele gjengen stille... Når vi er på kamp skal vi SYNGE og spesielt når vi står på plankehaugen feltet!!!! Vi er der for å støtte guttane i gode og onde dager og det var det ikke mange som gjorde det der hvor jeg sto... Vet ikke om Zoran så det, men jeg tror jeg var den eneste som hoppa der av alle der....

MAKAN altså... Dette var elendig...Skjerpings til nesten gang altså folkens!!!

 

 

Vet det passer seg dårlig,meeeeeeeen klarer bare ikke la være.

En som hoppet, hi hi.DET så sikkert lurt ut. He he,fikk en sånn masai mara følelse. Du vet de rødkledde negrene som hopper. Jo høyere de hopper, dess større drag på damene.

 

Hva er greia med og hoppe egentlig. Da dere slo dere på rompa var det gøy, men hoppingen...Rare greier.

Fy fabian for en kommentar. Se på denne klippen i sin helhet og kanskje du skjønner noe.

http://www.youtube.com/watch?v=xjB8LwUITEY

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 17 sep 06, 22:37

Ved hjelp av "Guds hånd" eller en meget svak dommer karret FFK seg til 1-1 i kveld.

Første omgang var svak ikke et eneste skudd på Molde mål eller en sjangse utenom "Guds hånd".

I andre omgang styrte fortsatt Molde det meste, men da klarte i allefall FFK å skape noen sjangser.

Kort sagt meget svakt av vårt kjære Fredrikstad.

Gidder ikke komme med kommentar om KTE og hans disposisjoner lenger, ei heller hva jeg mener .

Håper tross alt at FFK vil klare å beholde plassen ,men om det er på tross av KTE får andre bedømme.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 17 sep 06, 22:42
så situasjonen med hands på sporten nå, det må være det dummeste jeg har sett.
at ikke dommeren eller linjemannen så det er helt utrolig.

ganske usportslig av toth også var det faktisk.

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 17 sep 06, 23:04
Synes Szekeres var en av våre desidert beste, om ikke den beste idag! Han jobbet veldig bra, særlig i 1 omgang! Da reddet han mye på sin side! I motsetning til Pål... Han selger seg jo konstant! Legger seg ned, og det er bare for angriperen til å spasere forbi!!
Ellers så det ut som om alle spillerne rett å slett var slitne idag... Aldri sett en så dårlig kamp hjemme! Til og med i tapet mot Ålesund ifjol var vi bedre!!!!!!

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 17 sep 06, 23:08
vourinen startet ikke,stadheim kom inn noe som ikke er lett i hans første kamp,begge burde startet,eggen har null struktur på laget og det er han som har ansvaret for at det er 100% innsats noe det ikke var idag,fristende og be eggen gå nå men samtidig så er det ikke kansje ikke bra og bytte trener rett før serieslutt men eggen er borte neste år garantert,har kjøpt inn to spillere for at de skal forsterke laget og skal de det så må de starte kamper

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 sep 06, 23:09
Opprinnelig postet av ffkmufc

Brenne er sjuk og ligger hjemme!

MacDonald er på benken, noe som betyr en veldig offensiv benk, vi har ingen forsvarspillere der...

 

Nå er det igang! Jeg er vannvittig spent på denna kampen

brenne er syk, men han lå ikke hjemme

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 sep 06, 23:12
Toth ble mål skårer med guds hånd

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 17 sep 06, 23:13
Opprinnelig postet av Holters


Ramberg var faktisk ikke så verst i dag, kanskje FFKs beste sammen med Piiroja?



Helt enig! Disse var meget gode i dag! Gøy at til og med Tv2 hadde tatt frem et par situasjoner der Raijo var konge. Ble nesten månelyst...

Så tenkte jeg at jeg skulle holde igjen Tamas-kritikken etter en god 1. omg i dag, men ble skeptisk igjen etter å ha sett Moldes mål på tv. Hoseth presterer faktisk å sette tunnel på Tamas fra corner! Godt gjort. Hva driver du med der Tamas???

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 17 sep 06, 23:32
brenne sa han hosta litt og var forkjølet...sa ingen ting om feber..

---------------------------

Heia FFK


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 17 sep 06, 23:35

Mener bestemt at Piiroja var vår desidert beste spiller idag, nærmest som vanlig.

Morsomt å se han periodevis spille både som midtstopper, høyreback og venstreback.

Dessverre kan han alene ikke være tre steder på én gang,

...noe som er veldig synd for oss.

Litt tragikomisk dette.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 17 sep 06, 23:48

Å skylde baklengsmålet på Tamasz blir bare for dumt!!! Er det noens skyld er det Staw.. Han blir stengt inne, grei nok, men det ble han flere ganger i løpet av kampen, da får han heller vise litt muskler og brøyte seg vei ut! Heavy og  Ramberg som står foran Staw sammen med to moldensere gjør også en SVAK innsats!

Men den ballen bør Staw uansett plukke... Når den da faller ned foran en Szekeres som har 5 spillere foran seg, da kan man ikke forvente at han stokker om beina på de 9 tusendelene han rekker å oppfatte at ballen kommer!!!

Men alt i alt utrolig svakt forsvarspill ved både den og andre dødballer! Når det er sagt, synes jeg det er et frispark, både for stenging av keeper og den albuen Diouf hopper opp med! Men fortsatt, det er LOV å bruke muskler! Og særlig for en keeper! Hvor ofte blir det blåst mot en keeper på corner...


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 17 sep 06, 23:58
spillerbørs på en kollektiv tung aften...:


staw  7   noen praktredninger som gjør at vi i det hele tatt får poeng etter denne begredelige forestillingen i 9ominutter...mølje foran mål på corneren, glapp ballen som nevnt et par ganger i feltarbeidet, men ellers meget god.


pac  4  ikke spesielt god idag heller, men framgang sett i vålerenga kampen.


piiroja  7  vår konge bak der. en skadet piiroja og FFK kan vinke farvel til TL...


gerrbrand  5  gjør en god match, men har til gode å virkelig imponere meg. tar store sjanser med sin "lugne" spillestil som snart vil bli straffet.


szekeres 6  sin beste kamp i FFK trøya. mulig litt klønete på hoset goalen, men utover det meget solid innsats, jobbet bra inn i banen når det trengtes og spilte også bra pasninger ikveld.


tarik  4   uvanlig anonym ikveld, fikk dog heller ikke de riktige ballene å jobbe med. ut med skade.


jonna  3   var helt ute av det idag. svakeste matchen hans i år dessverre, elendig pasningsspill. slet muligens med skade fra minutt 1?


ramberg  6   imponerer etter en svak åpning. fine dribleraid, men litt slurvete i siste fasen. bra innsats.


berg   5  gjør en solid ryddejobb defensivt, ellers lite å skrive hjem om...


kvisvik  4  ikke i spillehumør ikveld. det gikk rett og slett for tregt for kvisvik.


toth   3  ingen minneverdig kamp. jobber  helt OK, men brenner de få sjanser han får. stort sett tam gjennom matchen.


stadheim  4  gjør ikke mye ut av seg, må tilpasse seg spillestilen. dyktig til å snu spillet, stadheim er nok en solid forsterkning.


heavy  4   samme som stadheim, viste pro på teknikk og grei fart, men aldri i nærheten av å score.


multaharju  3 var ikke akkurat god den tiden han spilte, hvorfor ikke settte på mackie eller hoås i sluttminuttene når vi trengte 3poeng??

eggen 2  trenger jeg å si noe mer....disposisjoner som får bestemor til å vri seg i grava...


dommertrioen sett objektivt:2. fantastisk bra å ikke se "guds hånd" fra mishy. sett subjektivt:6. takker dem for det ene poenget,TAKK!!




---------------------------

FFK på øvre halvdel!


frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 18 sep 06, 00:20
Endret: 18 sep 06, 00:20

Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av ffkmufc

Brenne er sjuk og ligger hjemme!

MacDonald er på benken, noe som betyr en veldig offensiv benk, vi har ingen forsvarspillere der...

 

Nå er det igang! Jeg er vannvittig spent på denna kampen

brenne er syk, men han lå ikke hjemme

Jepp... For han var på stadion og så kampen. Så ikke mye dårlig ut heller, tipper han er klar for Cup kampen.

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 18 sep 06, 08:34
Endret: 18 sep 06, 08:35

Opprinnelig postet av Holters

Men Hammerø ødela kampen mer enn et dårlig FFK. Aldri vært borte i en mer partisk og evigsutrende kommentator.

Huff, for en patriotisk kommentator. Skulle tro det vær Molde Nær-TV jeg så på. Betaler tross alt en del for å se disse kampene på TV, og da burde man kunne finne nøytrale kommentatorer. Greit nok å være patriotisk hvis man kommenterer en landskamp, men en klubbkamp hvor like mange av seerene heier på hjemmelaget som bortelaget, blir det riv ruskende galt.

FFK spilte dårlig og Toth scora med hånda, men likevel er det ingen grunn til å oppføre seg slik som Hammerø gjorde. F.eks så er Øyvind Alsaker  ihuga Brann-patriot, men han klarer likevel å kommentere nøytralt og saklig. TV2/Canal Digital; skjerpings!!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 18 sep 06, 10:55
Opprinnelig postet av Holters

Staw var god på strek, men han har MYE å arbeide med når det kommer til feltarbeid. Staw hadde en inngrepen hvor han først glapp ballen i farlig sone, skulle snappe den opp for andre gang, men glapp den nok engang. Heldigvis gikk skuddet rett i kroppen hans. I tillegg var vel ikke inngripenen ved 1-1 scoringen helt patent. Gutten er fortsatt litt for veik i kroppen.


Den første situasjonen du beskriver vil jeg karakterisere som et soleklart frispark, for den eneste grunnen til at han mister ballen først er fordi Moldespilleren går i kroppen hans. Nesten alle dommere blåser frispark for den der.

Scoringa er et kapittel for seg: Om Toths scoring var juks, så var Molde sin like ulovlig; Det er faktisk en moldespiller som dytter Staw inn i målet, og gjør at han ikke har sjans på ballen. Om nesten alle dommere blåser frispark for keeper i forrige situasjon, så blåser *alle* dommere i denne situasjonen. Det er helt klart at Molde-spillerene rundt Staw bare er interesserte i å hindre keeper. Det er bare i Norge at lag får lov til å kjøre sånne hjørnesparkvarianter, overalt ellers, sjøl i England, blir sånt avblåst pga obstruksjon.

Det er greit nok at vi ender opp med ett poeng, men ingen skal si at vi fikk det av dommern. Vi har også nok sjanser til å vinne kampen på en meget dårlig dag, men har fremdeles problemer med å omsette sjanser i mål.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 sep 06, 11:40

kona mi satt hjemme da kampen gikk. TV2 sa i den sitvaskjonen med toth og hånden er at han burde vært mann og sagt i fra selv.

jeg hørte ikke tv2 sa det da lsk spilleren tok hånda inne i eget felt mot brann i bergen..

 

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 18 sep 06, 11:57
Opprinnelig postet av keiko99
kona mi satt hjemme da kampen gikk. TV2 sa i den sitvaskjonen med toth og hånden er at han burde vært mann og sagt i fra selv.

jeg hørte ikke tv2 sa det da lsk spilleren tok hånda inne i eget felt mot brann i bergen..

sitvaskjonen? LSK-spilleren i Bergen? Eget felt?

Er du full eller, keiko?

---------------------------

Ansvarlig redaktør


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 sep 06, 12:08
Endret: 18 sep 06, 15:40
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av keiko99
kona mi satt hjemme da kampen gikk. TV2 sa i den sitvaskjonen med toth og hånden er at han burde vært mann og sagt i fra selv.

jeg hørte ikke tv2 sa det da lsk spilleren tok hånda inne i eget felt mot brann i bergen..

sitvaskjonen? LSK-spilleren i Bergen? Eget felt?

Er du full eller, keiko?
nei det er jeg ikke.. LSK spilleren hander i eget felt da lsk møter brann i bergen.. så feil kan jeg ikke ta.. det var  lsk - brann eller brann - lsk, men at det ble gjort vet jeg... du som ikke følger med i fotballen  skal se om jeg finner link om det jeg

til holters.. kansje du skal si unnskyld ?

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


jonny28

Juniorspiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 121

Lagt til: 18 sep 06, 12:20
fredrikstad rykker ned, tru mine ord

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 sep 06, 12:29
Opprinnelig postet av jonny28
fredrikstad rykker ned, tru mine ord
tror ikke dine ord for du snakker jo om noe du ikke har greie på

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 18 sep 06, 13:50

Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av jonny28
fredrikstad rykker ned, tru mine ord
tror ikke dine ord for du snakker jo om noe du ikke har greie på

Det er jo en mulighet for at det skjer da! Selv tror jeg tabellen vil se slik ut ved sesongslutt.

Viking = 31 poeng

HamKam = 29 poeng

FFK = 29 poeng

Molde = 28 poeng

Tromsø = 26 poeng

Sandefjord = 26 poeng

 

 


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 18 sep 06, 14:00
hvis eggen ikke skal miste respekten helt blant spillerne så må han straffe toth,går ikke ann og oppføre seg slik på en norsk fotballbane,er ikke i østeuropa nå,og hvordan kan noen kritisere vourinen,han må starte neste kamp og eggen forstår vel at vourinen ikke fungerer alene på topp,han er en annen type spiller en feks,edu i lyn

Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 18 sep 06, 14:10

Opprinnelig postet av paco
hvis eggen ikke skal miste respekten helt blant spillerne så må han straffe toth,går ikke ann og oppføre seg slik på en norsk fotballbane,er ikke i østeuropa nå,og hvordan kan noen kritisere vourinen,han må starte neste kamp og eggen forstår vel at vourinen ikke fungerer alene på topp,han er en annen type spiller en feks,edu i lyn

 

Er du helt tett eller? Det der kan du ikke mene. Tror du virkelig at spillerne mister respekten for Eggen hvis han ikke straffer Tóth?? Tóth sier jo selv at det ikke var med overlegg. For noen dumme uttalelser du kommer med! Tror du alle i østeuropa slår ballen i mål....? Tenk deg om a.....


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 18 sep 06, 14:20

Opprinnelig postet av paco
hvis eggen ikke skal miste respekten helt blant spillerne så må han straffe toth,går ikke ann og oppføre seg slik på en norsk fotballbane,er ikke i østeuropa nå,og hvordan kan noen kritisere vourinen,han må starte neste kamp og eggen forstår vel at vourinen ikke fungerer alene på topp,han er en annen type spiller en feks,edu i lyn

Hva er det du sier. Straffe en spiller for å ha skaffet et mål/poeng??? Det spiller da ingen rolle hvordan ballen havner i nota. Men det er bra av Toth å gå ut å inrømme at det skulle vært annulert.


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 18 sep 06, 14:42

http://www.fotball.no/t1.aspx?p=51831&x=1&a=176766

her står det om hånden også!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 18 sep 06, 14:57

Opprinnelig postet av paco
hvis eggen ikke skal miste respekten helt blant spillerne så må han straffe toth,går ikke ann og oppføre seg slik på en norsk fotballbane,er ikke i østeuropa nå,og hvordan kan noen kritisere vourinen,han må starte neste kamp og eggen forstår vel at vourinen ikke fungerer alene på topp,han er en annen type spiller en feks,edu i lyn

 

En dårlig dag i dag?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 sep 06, 15:01
Opprinnelig postet av paco
hvis eggen ikke skal miste respekten helt blant spillerne så må han straffe toth,går ikke ann og oppføre seg slik på en norsk fotballbane,er ikke i østeuropa nå,og hvordan kan noen kritisere vourinen,han må starte neste kamp og eggen forstår vel at vourinen ikke fungerer alene på topp,han er en annen type spiller en feks,edu i lyn
hadde pipa de fått en annen lyd om det hadde vært Raio, Bertelsen eller patrick ?

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 sep 06, 15:03
Opprinnelig postet av Jepmaster

http://www.fotball.no/t1.aspx?p=51831&x=1&a=176766

her står det om hånden også!

som jeg sa: dette skulle kommet opp da lsk spilleren Handser inn i sitt eget felt mot brann

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 18 sep 06, 15:07
spiller ingen rolle hvilken spiller det er men det er utrolig usportslig og flaut av en spiller uansett klubb,må gå ann og kritisere sine egne,hadde dette hvert en molde spiller så hadde dere nok reagert kraftigere,liker ælige fotball spillere som klarer og gjøre mål uten og jukse men det er min mening,er vel derfor dette kalles et forum slik at folk kan diskutere,hadde hvert mye bedre og fått dette poenget fortjent isteden

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 18 sep 06, 15:15
Skal spillerne løpe til dommerne og fortelle hva de har gjort hver gang dommeren overser en hands, albue, stygg takling osv.? Det funker ikke i praksis. Og man kan ikke forvente at spillere skal gjøre det heller. Anders Rambekk må f.eks. også ha vært veldig klar over at han burde hatt straffespark mot seg helt på slutten av FFK-LSK i vår da han rev ned Øyvind Hoås. Skulle han løpt til dommeren og fortalt det? Eller skal vi kanskje la dommerne få lov til å dømme det de faktisk ser?

Selvsagt hadde veldig mange vært rasende her inne om det var en Molde-spiller som scoret et slikt mål, og jeg har full forståelse for at Molde-supporterne reagerer sterkt, men synes dette er i ferd med å gå altfor langt.

Men i etterpåklokskapens ånd, så skulle jeg uansett gjerne vært foruten den tidlige scoringen. Virket jo som FFK trodde jobben var gjort og sluttet å spille fotball.

Toth sin scoring har jo også overskygget helt det faktum at Molde sin scoring også var høyst diskutabel.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 sep 06, 15:39
Opprinnelig postet av Klokan
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av SirLion

Nå er jeg IKKE blid, jeg syntes innsatsen idag var elendig.. Vi sang, men foran der hvor jeg sto, like i nærheten av den nye sittetribunen var det stille, og når man prøvde å få litt liv, tittet dem bare dumt på deg akkurat som om du var gærn...

Den nye sangen var kjempebra, men også her sto hele gjengen stille... Når vi er på kamp skal vi SYNGE og spesielt når vi står på plankehaugen feltet!!!! Vi er der for å støtte guttane i gode og onde dager og det var det ikke mange som gjorde det der hvor jeg sto... Vet ikke om Zoran så det, men jeg tror jeg var den eneste som hoppa der av alle der....

MAKAN altså... Dette var elendig...Skjerpings til nesten gang altså folkens!!!

 

 

Vet det passer seg dårlig,meeeeeeeen klarer bare ikke la være.

En som hoppet, hi hi.DET så sikkert lurt ut. He he,fikk en sånn masai mara følelse. Du vet de rødkledde negrene som hopper. Jo høyere de hopper, dess større drag på damene.

 

Hva er greia med og hoppe egentlig. Da dere slo dere på rompa var det gøy, men hoppingen...Rare greier.

Fy fabian for en kommentar. Se på denne klippen i sin helhet og kanskje du skjønner noe.

http://www.youtube.com/watch?v=xjB8LwUITEY

 



Dæven for et lurveleven det var der nede. Hadde vært helt konge å hatt det sånn her.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 18 sep 06, 15:41
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av keiko99
kona mi satt hjemme da kampen gikk. TV2 sa i den sitvaskjonen med toth og hånden er at han burde vært mann og sagt i fra selv.

jeg hørte ikke tv2 sa det da lsk spilleren tok hånda inne i eget felt mot brann i bergen..

sitvaskjonen? LSK-spilleren i Bergen? Eget felt?

Er du full eller, keiko?
nei det er jeg ikke.. LSK spilleren hander i eget felt da lsk møter brann i bergen.. så feil kan jeg ikke ta.. det var  lsk - brann eller brann - lsk, men at det ble gjort vet jeg... du som ikke følger med i fotballen  skal se om jeg finner link om det jeg

til holters.. kansje du skal si unnskyld ?

Unnskyld? Unnskyld for hva? Er jo klin umulig å forstå hva du mener. Har sagt til deg utallige ganger at du må lese igjennom innleggene dine minst tre ganger og se om det gir noen mening før du trykker på "svar"-knappen. Jeg tolket det dithen at du snakket om situasjonen i Stavanger - hvor Jone Samulsen handsen og scoret 2-1 målet.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 18 sep 06, 17:09

Fortsatt mange som mener at KTE sin målsetning før seriestart var realistisk.

Husk da godt plassert på øvre halvdel, med den stallen som starta sesongen.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 sep 06, 17:12

Eggen hadde nok fått sparken i FFK, hadde det ikke vært for etternavnet sitt.

Synes det er dårlig at han ikke klarer å få mer ut av klubben så lenge vi har et budsjett på over 40. millioner og ikke minst penger fra Terje Høili.


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 18 sep 06, 17:15
Faen for en kommentator. Jeg lurer på om noen har navnet på han?. Han var blå/hvit. En av de værre tilfellene.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 sep 06, 17:19
Det jeg skrev, kom i fra en i FFK-miljøet i går, ikke meg.

Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 18 sep 06, 17:37
Opprinnelig postet av danan2
Faen for en kommentator. Jeg lurer på om noen har navnet på han?. Han var blå/hvit. En av de værre tilfellene.


Rotta heter Tor Hammerø...

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 18 sep 06, 18:06

Håpløst å ha sånne kommentatorer som i går! Han var jo helt vil når Molde scoret.

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 18 sep 06, 18:09
Hammerø har kommentert/rapportert fra Molde-kamper på TV2 så lenge jeg kan huske, så vi vet hva vi får. Han var jo også helt i fistel da Molde knuste oss der oppe tidligere i år.

I tillegg til å være over-patriotisk er han jo også en svak kommentator rent faglig. Beklageligvis skal han kommentere Stabæk-FFK også...

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 18 sep 06, 19:11

Tor Hammerø er like pinglete som kommentaror som han var på banen.

Spilte vel hovedsaklig for Vard & Viking.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 19 sep 06, 01:06

Mitt sammendrag av kampen FFK-Molde:

 

Hvilken kamp? åja, den leken hvor noen ungær i ffk drakt spilte mot molde FK, den ja, jo den var bra gitt! Makan til giddaløshet skal en lete lenge etter! kampreferat;

 

Kampens prestasjon: Hånda til toth

Kampens klyse: Hoseth

FFK`s beste spiller: deles likt mellom rajo og sekeres

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 19 sep 06, 06:56

Blei seint i går gitt.

Blanda sammen Tor Hammerø med Pingla Svein Hammerø.

Slik kan skje i de sene nattetimer når kulda setter inn.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 19 sep 06, 19:46
Opprinnelig postet av Culemart
Opprinnelig postet av Holters

Staw minner egentlig mye om Sørlie. Reaksjonssterk og god på sterk, men dårlig i feltet og ikke akkurat verdens sikreste fot på utspill fra mål.



Ikke enig med den siste der. Staw er MEGET god med bena. Kan ikke huske å ha sett et utspill som har gått utenfor banen..


Enig. Utrolig hvordan folk kan kritisere han for dårlige utspark. Han hadde et utspark ut av banen, det kom rett etter hans nervøse opptreden i feltet, der han gjorde to feil. Nervene spiller gutten et puss og han spiller ballen ut av banen. Kan vi ikke akspetere det hos unggutten uten å kritisere for dårlig teknikk så kan vi ikke akseptere meget!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 19 sep 06, 19:47
Opprinnelig postet av FFKgutten


EDIT: Syns Staw gjorde grei kamp, men vi ser han er for urutinert og uerfaren. Gjør mange gale valg, blant annet i feltet på dødballer. Om vi noen gang skal kjempe i toppen bør vi vurdere ny 2. keeper. F.eks. Johnsen på lån fra RBK, der han for øyeblikket er 3. valget...


J afor da får vi jo en trygg og fin keeper. Takke meg til Steinar Sørlie.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 19 sep 06, 19:52
Hehe... Håper Staw kommer seg, men per dags dato er han ingen god erstatter for Rami. Trodde jeg skulle tygge av meg fingra på vært innlegg/dødball, mot Molde i hvertfall var han veldig svak i feltet. Johnsen koster nok for mye, med mindre han er villig til å gå på lån, og RBK ville låne ut for en billig penge. Da vet vi hva vi får, en til tider svært stabil og god keeper, som holder høyere "gjennomsnitts" nivå enn Steinar. Steinar var fra tid til annen kanskje verdens beste keeper, men hans "vanlige" nivå var etter min mening alt for svakt. Om han hadde vært bedre enn Johnsen, ville Steinar hatt landskamper...

---------------------------

"Vær forandringen du vil se..."


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 19 sep 06, 19:58
Endret: 19 sep 06, 19:58
Opprinnelig postet av FFKgutten
Da vet vi hva vi får, en til tider svært stabil og god keeper,


Dette sier vel det meste, eller egentlig ingenting i det hele tatt. Skal vi bare håpe at han spiller kamp for oss i  "til tider" da ,eller?

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 19 sep 06, 21:20
Om vi møter spanske lag, så stemmer jeg for at han skal spille

---------------------------

"Vær forandringen du vil se..."



Flat Trådet Nøstet
Totalt 13 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f