Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Molde

Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 13 11

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 sep 06, 22:01

Opprinnelig postet av Pk
Kanskje Eggen har utspilt sin rolle som FFK trener...? All ære til det han har gjort de siste åra, men nå har vi vært et bunnlag i tippeligaen i tre år og jeg ser ingen grunn til at vi ikke kommer til å være det neste år også...

 

Nå er det helt sikkert noen som fortsatt kommer drassende med "Det er så mange kamper igjen", den har jeg fått høre i hele år... Vi har nå fått hentet inn kvalitetsspillere, men vi klarer likevel ikke å heve oss. Det ser ut til at forsterkningene kun gjør at vi er på stedet hvil. Etter denne sesongen bør ledelsen definitivt diskutere om Eggen er rette mann til å lede FFK ut på ny stadion til neste år.


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 17 sep 06, 22:04
Opprinnelig postet av FFK1903

Etter denne sesongen bør ledelsen definitivt diskutere om Eggen er rette mann til å lede FFK ut på ny stadion til neste år.



håper det blir i tippeligaen.

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 17 sep 06, 22:05
Så ut som de sparte seg til cup matchen hele gjengen! For her var det ikke mye innsats!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 17 sep 06, 22:08
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av SirLion

Nå er jeg IKKE blid, jeg syntes innsatsen idag var elendig.. Vi sang, men foran der hvor jeg sto, like i nærheten av den nye sittetribunen var det stille, og når man prøvde å få litt liv, tittet dem bare dumt på deg akkurat som om du var gærn...

Den nye sangen var kjempebra, men også her sto hele gjengen stille... Når vi er på kamp skal vi SYNGE og spesielt når vi står på plankehaugen feltet!!!! Vi er der for å støtte guttane i gode og onde dager og det var det ikke mange som gjorde det der hvor jeg sto... Vet ikke om Zoran så det, men jeg tror jeg var den eneste som hoppa der av alle der....

MAKAN altså... Dette var elendig...Skjerpings til nesten gang altså folkens!!!

 

 

Vet det passer seg dårlig,meeeeeeeen klarer bare ikke la være.

En som hoppet, hi hi.DET så sikkert lurt ut. He he,fikk en sånn masai mara følelse. Du vet de rødkledde negrene som hopper. Jo høyere de hopper, dess større drag på damene.

 

Hva er greia med og hoppe egentlig. Da dere slo dere på rompa var det gøy, men hoppingen...Rare greier.

Fy fabian for en kommentar. Se på denne klippen i sin helhet og kanskje du skjønner noe.

http://www.youtube.com/watch?v=xjB8LwUITEY

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 17 sep 06, 22:37

Ved hjelp av "Guds hånd" eller en meget svak dommer karret FFK seg til 1-1 i kveld.

Første omgang var svak ikke et eneste skudd på Molde mål eller en sjangse utenom "Guds hånd".

I andre omgang styrte fortsatt Molde det meste, men da klarte i allefall FFK å skape noen sjangser.

Kort sagt meget svakt av vårt kjære Fredrikstad.

Gidder ikke komme med kommentar om KTE og hans disposisjoner lenger, ei heller hva jeg mener .

Håper tross alt at FFK vil klare å beholde plassen ,men om det er på tross av KTE får andre bedømme.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 17 sep 06, 22:42
så situasjonen med hands på sporten nå, det må være det dummeste jeg har sett.
at ikke dommeren eller linjemannen så det er helt utrolig.

ganske usportslig av toth også var det faktisk.

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 17 sep 06, 23:04
Synes Szekeres var en av våre desidert beste, om ikke den beste idag! Han jobbet veldig bra, særlig i 1 omgang! Da reddet han mye på sin side! I motsetning til Pål... Han selger seg jo konstant! Legger seg ned, og det er bare for angriperen til å spasere forbi!!
Ellers så det ut som om alle spillerne rett å slett var slitne idag... Aldri sett en så dårlig kamp hjemme! Til og med i tapet mot Ålesund ifjol var vi bedre!!!!!!

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 17 sep 06, 23:08
vourinen startet ikke,stadheim kom inn noe som ikke er lett i hans første kamp,begge burde startet,eggen har null struktur på laget og det er han som har ansvaret for at det er 100% innsats noe det ikke var idag,fristende og be eggen gå nå men samtidig så er det ikke kansje ikke bra og bytte trener rett før serieslutt men eggen er borte neste år garantert,har kjøpt inn to spillere for at de skal forsterke laget og skal de det så må de starte kamper

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 sep 06, 23:09
Opprinnelig postet av ffkmufc

Brenne er sjuk og ligger hjemme!

MacDonald er på benken, noe som betyr en veldig offensiv benk, vi har ingen forsvarspillere der...

 

Nå er det igang! Jeg er vannvittig spent på denna kampen

brenne er syk, men han lå ikke hjemme

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 sep 06, 23:12
Toth ble mål skårer med guds hånd

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 17 sep 06, 23:13
Opprinnelig postet av Holters


Ramberg var faktisk ikke så verst i dag, kanskje FFKs beste sammen med Piiroja?



Helt enig! Disse var meget gode i dag! Gøy at til og med Tv2 hadde tatt frem et par situasjoner der Raijo var konge. Ble nesten månelyst...

Så tenkte jeg at jeg skulle holde igjen Tamas-kritikken etter en god 1. omg i dag, men ble skeptisk igjen etter å ha sett Moldes mål på tv. Hoseth presterer faktisk å sette tunnel på Tamas fra corner! Godt gjort. Hva driver du med der Tamas???

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 17 sep 06, 23:32
brenne sa han hosta litt og var forkjølet...sa ingen ting om feber..

---------------------------

Heia FFK


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 17 sep 06, 23:35

Mener bestemt at Piiroja var vår desidert beste spiller idag, nærmest som vanlig.

Morsomt å se han periodevis spille både som midtstopper, høyreback og venstreback.

Dessverre kan han alene ikke være tre steder på én gang,

...noe som er veldig synd for oss.

Litt tragikomisk dette.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 17 sep 06, 23:48

Å skylde baklengsmålet på Tamasz blir bare for dumt!!! Er det noens skyld er det Staw.. Han blir stengt inne, grei nok, men det ble han flere ganger i løpet av kampen, da får han heller vise litt muskler og brøyte seg vei ut! Heavy og  Ramberg som står foran Staw sammen med to moldensere gjør også en SVAK innsats!

Men den ballen bør Staw uansett plukke... Når den da faller ned foran en Szekeres som har 5 spillere foran seg, da kan man ikke forvente at han stokker om beina på de 9 tusendelene han rekker å oppfatte at ballen kommer!!!

Men alt i alt utrolig svakt forsvarspill ved både den og andre dødballer! Når det er sagt, synes jeg det er et frispark, både for stenging av keeper og den albuen Diouf hopper opp med! Men fortsatt, det er LOV å bruke muskler! Og særlig for en keeper! Hvor ofte blir det blåst mot en keeper på corner...


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 17 sep 06, 23:58
spillerbørs på en kollektiv tung aften...:


staw  7   noen praktredninger som gjør at vi i det hele tatt får poeng etter denne begredelige forestillingen i 9ominutter...mølje foran mål på corneren, glapp ballen som nevnt et par ganger i feltarbeidet, men ellers meget god.


pac  4  ikke spesielt god idag heller, men framgang sett i vålerenga kampen.


piiroja  7  vår konge bak der. en skadet piiroja og FFK kan vinke farvel til TL...


gerrbrand  5  gjør en god match, men har til gode å virkelig imponere meg. tar store sjanser med sin "lugne" spillestil som snart vil bli straffet.


szekeres 6  sin beste kamp i FFK trøya. mulig litt klønete på hoset goalen, men utover det meget solid innsats, jobbet bra inn i banen når det trengtes og spilte også bra pasninger ikveld.


tarik  4   uvanlig anonym ikveld, fikk dog heller ikke de riktige ballene å jobbe med. ut med skade.


jonna  3   var helt ute av det idag. svakeste matchen hans i år dessverre, elendig pasningsspill. slet muligens med skade fra minutt 1?


ramberg  6   imponerer etter en svak åpning. fine dribleraid, men litt slurvete i siste fasen. bra innsats.


berg   5  gjør en solid ryddejobb defensivt, ellers lite å skrive hjem om...


kvisvik  4  ikke i spillehumør ikveld. det gikk rett og slett for tregt for kvisvik.


toth   3  ingen minneverdig kamp. jobber  helt OK, men brenner de få sjanser han får. stort sett tam gjennom matchen.


stadheim  4  gjør ikke mye ut av seg, må tilpasse seg spillestilen. dyktig til å snu spillet, stadheim er nok en solid forsterkning.


heavy  4   samme som stadheim, viste pro på teknikk og grei fart, men aldri i nærheten av å score.


multaharju  3 var ikke akkurat god den tiden han spilte, hvorfor ikke settte på mackie eller hoås i sluttminuttene når vi trengte 3poeng??

eggen 2  trenger jeg å si noe mer....disposisjoner som får bestemor til å vri seg i grava...


dommertrioen sett objektivt:2. fantastisk bra å ikke se "guds hånd" fra mishy. sett subjektivt:6. takker dem for det ene poenget,TAKK!!




---------------------------

FFK på øvre halvdel!


frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 18 sep 06, 00:20
Endret: 18 sep 06, 00:20

Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av ffkmufc

Brenne er sjuk og ligger hjemme!

MacDonald er på benken, noe som betyr en veldig offensiv benk, vi har ingen forsvarspillere der...

 

Nå er det igang! Jeg er vannvittig spent på denna kampen

brenne er syk, men han lå ikke hjemme

Jepp... For han var på stadion og så kampen. Så ikke mye dårlig ut heller, tipper han er klar for Cup kampen.

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 18 sep 06, 08:34
Endret: 18 sep 06, 08:35

Opprinnelig postet av Holters

Men Hammerø ødela kampen mer enn et dårlig FFK. Aldri vært borte i en mer partisk og evigsutrende kommentator.

Huff, for en patriotisk kommentator. Skulle tro det vær Molde Nær-TV jeg så på. Betaler tross alt en del for å se disse kampene på TV, og da burde man kunne finne nøytrale kommentatorer. Greit nok å være patriotisk hvis man kommenterer en landskamp, men en klubbkamp hvor like mange av seerene heier på hjemmelaget som bortelaget, blir det riv ruskende galt.

FFK spilte dårlig og Toth scora med hånda, men likevel er det ingen grunn til å oppføre seg slik som Hammerø gjorde. F.eks så er Øyvind Alsaker  ihuga Brann-patriot, men han klarer likevel å kommentere nøytralt og saklig. TV2/Canal Digital; skjerpings!!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 18 sep 06, 10:55
Opprinnelig postet av Holters

Staw var god på strek, men han har MYE å arbeide med når det kommer til feltarbeid. Staw hadde en inngrepen hvor han først glapp ballen i farlig sone, skulle snappe den opp for andre gang, men glapp den nok engang. Heldigvis gikk skuddet rett i kroppen hans. I tillegg var vel ikke inngripenen ved 1-1 scoringen helt patent. Gutten er fortsatt litt for veik i kroppen.


Den første situasjonen du beskriver vil jeg karakterisere som et soleklart frispark, for den eneste grunnen til at han mister ballen først er fordi Moldespilleren går i kroppen hans. Nesten alle dommere blåser frispark for den der.

Scoringa er et kapittel for seg: Om Toths scoring var juks, så var Molde sin like ulovlig; Det er faktisk en moldespiller som dytter Staw inn i målet, og gjør at han ikke har sjans på ballen. Om nesten alle dommere blåser frispark for keeper i forrige situasjon, så blåser *alle* dommere i denne situasjonen. Det er helt klart at Molde-spillerene rundt Staw bare er interesserte i å hindre keeper. Det er bare i Norge at lag får lov til å kjøre sånne hjørnesparkvarianter, overalt ellers, sjøl i England, blir sånt avblåst pga obstruksjon.

Det er greit nok at vi ender opp med ett poeng, men ingen skal si at vi fikk det av dommern. Vi har også nok sjanser til å vinne kampen på en meget dårlig dag, men har fremdeles problemer med å omsette sjanser i mål.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 sep 06, 11:40

kona mi satt hjemme da kampen gikk. TV2 sa i den sitvaskjonen med toth og hånden er at han burde vært mann og sagt i fra selv.

jeg hørte ikke tv2 sa det da lsk spilleren tok hånda inne i eget felt mot brann i bergen..

 

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 18 sep 06, 11:57
Opprinnelig postet av keiko99
kona mi satt hjemme da kampen gikk. TV2 sa i den sitvaskjonen med toth og hånden er at han burde vært mann og sagt i fra selv.

jeg hørte ikke tv2 sa det da lsk spilleren tok hånda inne i eget felt mot brann i bergen..

sitvaskjonen? LSK-spilleren i Bergen? Eget felt?

Er du full eller, keiko?

---------------------------

Ansvarlig redaktør



Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 13 11

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f