Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Molde

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 13 10

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 17 sep 06, 20:38
Endret: 17 sep 06, 20:38

hvordan var den nye sangen vi dro i andre omgangen ?

Nå spør jeg selvfølgelig dere som så på TV da.

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 17 sep 06, 20:50

Nå er jeg IKKE blid, jeg syntes innsatsen idag var elendig.. Vi sang, men foran der hvor jeg sto, like i nærheten av den nye sittetribunen var det stille, og når man prøvde å få litt liv, tittet dem bare dumt på deg akkurat som om du var gærn...

Den nye sangen var kjempebra, men også her sto hele gjengen stille... Når vi er på kamp skal vi SYNGE og spesielt når vi står på plankehaugen feltet!!!! Vi er der for å støtte guttane i gode og onde dager og det var det ikke mange som gjorde det der hvor jeg sto... Vet ikke om Zoran så det, men jeg tror jeg var den eneste som hoppa der av alle der....

MAKAN altså... Dette var elendig...Skjerpings til nesten gang altså folkens!!!

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Elling

Bedriftsspiller
Ble medlem: 21 sep 05
Innlegg: 14

Lagt til: 17 sep 06, 20:52
Jeg tror den blir bra, når flere lærer den.OG folk gidder å SYNGE!!!!!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 sep 06, 20:53
Opprinnelig postet av ffkmats

Var det noen som var skeptiske ovenfor Lasse? Såfall er det bare å spise i seg ordene. Kjempe kamp, det sa til og med kommentatoren fra Molde=) Kunne kanskje tatt målet, selv om det var mange folk der?


Staw var god på strek, men han har MYE å arbeide med når det kommer til feltarbeid. Staw hadde en inngrepen hvor han først glapp ballen i farlig sone, skulle snappe den opp for andre gang, men glapp den nok engang. Heldigvis gikk skuddet rett i kroppen hans. I tillegg var vel ikke inngripenen ved 1-1 scoringen helt patent. Gutten er fortsatt litt for veik i kroppen.

Staw minner egentlig mye om Sørlie. Reaksjonssterk og god på sterk, men dårlig i feltet og ikke akkurat verdens sikreste fot på utspill fra mål.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 17 sep 06, 20:58
Endret: 17 sep 06, 20:59

Elendig kamp, elendig innsats og elendig spill.

Elendig oppmøte av publikum. FFK hadde tur som fikk med seg 1 poeng. Molde klart best.

Skjønner egentlig ikke hva vi skal med en stadion med plass til 12500 tilskuere, når det er kun 6500 på en kamp som dette.

Skjønner egentlig ikke hvilken strategi Eggen legger opp til idag. Ligge så defensivt på hjemmebane mot Molde!!!! Et lag vi klart skal slå. Man burde gå ut å styre denne kampen, med innstilling om å lage minst 3 mål.

Tzzzzzzzzzzzzeekkkkkkkkkkereessss er bare tragisk dårlig. Czwartek og Ramberg gjør også utrolig mye rart spør du meg.

 


ST

Juniorspiller

Ble medlem: 24 apr 06
Innlegg: 122

Lagt til: 17 sep 06, 20:59
Den nye sangen var bra Zoran! Håper folk lærer den fort så det blir bra trykk til neste gang.. Skulle bare ønske vi fikk til noe med henda eller no.. Sånn som Bajen osv. Det hadde vært rått!

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 17 sep 06, 21:05
Opprinnelig postet av Holters

Staw minner egentlig mye om Sørlie. Reaksjonssterk og god på sterk, men dårlig i feltet og ikke akkurat verdens sikreste fot på utspill fra mål.



Ikke enig med den siste der. Staw er MEGET god med bena. Kan ikke huske å ha sett et utspill som har gått utenfor banen..

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 17 sep 06, 21:07
Endret: 17 sep 06, 21:09
Opprinnelig postet av oleberg

Elendig kamp, elendig innsats og elendig spill.

Elendig oppmøte av publikum. FFK hadde tur som fikk med seg 1 poeng. Molde klart best.

Skjønner egentlig ikke hva vi skal med en stadion med plass til 12500 tilskuere, når det er kun 6500 på en kamp som dette.

Skjønner egentlig ikke hvilken strategi Eggen legger opp til idag. Ligge så defensivt på hjemmebane mot Molde!!!! Et lag vi klart skal slå. Man burde gå ut å styre denne kampen, med innstilling om å lage minst 3 mål.

Tzzzzzzzzzzzzeekkkkkkkkkkereessss er bare tragisk dårlig. Czwartek og Ramberg gjør også utrolig mye rart spør du meg.

 



Syns ikke Tamas var så dårlig i dag. Eggen gjorde feil, burde startet med Heavy eller Hoås som spiss. Det er umulig for meg at Toth kan ha vært toppscorer 2-3 sesonger på rad i Ungarsk liga. Også syns jeg McDonald skulle kommet inn. Han har fart og tør å utfordre. Nei, Fredrikstad må bli mer kyniske...

EDIT: Syns Staw gjorde grei kamp, men vi ser han er for urutinert og uerfaren. Gjør mange gale valg, blant annet i feltet på dødballer. Om vi noen gang skal kjempe i toppen bør vi vurdere ny 2. keeper. F.eks. Johnsen på lån fra RBK, der han for øyeblikket er 3. valget...

---------------------------

"Vær forandringen du vil se..."


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 17 sep 06, 21:09
Endret: 17 sep 06, 21:13

Selv om jeg egentlig ikke har lyst til å kommentere det som foregikk på banen, må jeg allikevel få lov til å påpeke én ting;

Alvorlig talt så begynner jeg virkelig å bli drit lei Eggens taktiske disposisjoner.

 

Det var det eneste jeg ønsket å si her og nå...

 

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 17 sep 06, 21:25
Opprinnelig postet av SirLion

Nå er jeg IKKE blid, jeg syntes innsatsen idag var elendig.. Vi sang, men foran der hvor jeg sto, like i nærheten av den nye sittetribunen var det stille, og når man prøvde å få litt liv, tittet dem bare dumt på deg akkurat som om du var gærn...

Den nye sangen var kjempebra, men også her sto hele gjengen stille... Når vi er på kamp skal vi SYNGE og spesielt når vi står på plankehaugen feltet!!!! Vi er der for å støtte guttane i gode og onde dager og det var det ikke mange som gjorde det der hvor jeg sto... Vet ikke om Zoran så det, men jeg tror jeg var den eneste som hoppa der av alle der....

MAKAN altså... Dette var elendig...Skjerpings til nesten gang altså folkens!!!

 

 

Vet det passer seg dårlig,meeeeeeeen klarer bare ikke la være.

En som hoppet, hi hi.DET så sikkert lurt ut. He he,fikk en sånn masai mara følelse. Du vet de rødkledde negrene som hopper. Jo høyere de hopper, dess større drag på damene.

 

Hva er greia med og hoppe egentlig. Da dere slo dere på rompa var det gøy, men hoppingen...Rare greier.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 sep 06, 21:27
Opprinnelig postet av Radoslaw
Alvorlig talt så begynner jeg virkelig å bli drit lei Eggens taktiske disposisjoner.

Right on.

Godt det ikke bare er meg.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 sep 06, 21:28
Opprinnelig postet av Culemart
Opprinnelig postet av Holters

Staw minner egentlig mye om Sørlie. Reaksjonssterk og god på sterk, men dårlig i feltet og ikke akkurat verdens sikreste fot på utspill fra mål.

Ikke enig med den siste der. Staw er MEGET god med bena. Kan ikke huske å ha sett et utspill som har gått utenfor banen..

Han hadde i alle fall en som gikk ut over sidelinja, den husker jeg godt, men skal ikke påstå om det var flere enn en, for jeg husker rett og slett ikke. :)

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 17 sep 06, 21:36
Kanskje Eggen har utspilt sin rolle som FFK trener...? All ære til det han har gjort de siste åra, men nå har vi vært et bunnlag i tippeligaen i tre år og jeg ser ingen grunn til at vi ikke kommer til å være det neste år også...

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 17 sep 06, 21:38
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av SirLion

Nå er jeg IKKE blid, jeg syntes innsatsen idag var elendig.. Vi sang, men foran der hvor jeg sto, like i nærheten av den nye sittetribunen var det stille, og når man prøvde å få litt liv, tittet dem bare dumt på deg akkurat som om du var gærn...

Den nye sangen var kjempebra, men også her sto hele gjengen stille... Når vi er på kamp skal vi SYNGE og spesielt når vi står på plankehaugen feltet!!!! Vi er der for å støtte guttane i gode og onde dager og det var det ikke mange som gjorde det der hvor jeg sto... Vet ikke om Zoran så det, men jeg tror jeg var den eneste som hoppa der av alle der....

MAKAN altså... Dette var elendig...Skjerpings til nesten gang altså folkens!!!

 

 

Vet det passer seg dårlig,meeeeeeeen klarer bare ikke la være.

En som hoppet, hi hi.DET så sikkert lurt ut. He he,fikk en sånn masai mara følelse. Du vet de rødkledde negrene som hopper. Jo høyere de hopper, dess større drag på damene.

 

Hva er greia med og hoppe egentlig. Da dere slo dere på rompa var det gøy, men hoppingen...Rare greier.

 

Hehe, når vi hopper blir det mere liv.. De nedafor meg hoppa ikke der hvor jeg sto, og det gjør meg så provosert.. Flere ganger de ikke sang også... Hmmm

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 17 sep 06, 21:43

Skjønner ikke hvorfor folk diskuterer Eggens taktiske disposisjoner. De er jo helt fraværende. Virker som presshøyde, formasjon or bytter gjøres etter harde runder med stein-saks-papir mellom eggen og ahlsen.

Åhh... som jeg savner West. Uten bakrommsspillere er vi jo ferdige hver eneste gang vi blir overspilt på midtbanen, vi bli jo pressa bakover inn i eget mål hver gang motstanderen legger press på.

Hvor mange mål har egentlig en FFK spiller scora etter en pasning fra egen banehalvdel etter at West måtte gi seg?

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


Erlend20

Juniorspiller

Ble medlem: 23 apr 06
Innlegg: 79

Lagt til: 17 sep 06, 21:44

jaja, nå har Sandefjord utligna 3-0 til 3-3 Det er guttær med innsats det! I motsetning te dagens FFK

Men noen som vet hva det er med Brenne? Han satt på den nye tribuna med sånn FFK-jakke og olabukse..?

---------------------------

Ære være Fredrikstad


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 17 sep 06, 21:49
Bergstrøm sa Brenne hadde feber.

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 sep 06, 21:53
Stadheim utrettet i alle fall ingenting etter at han kom inn i dag.

Ramberg var faktisk ikke så verst i dag, kanskje FFKs beste sammen med Piiroja?

Men jeg mener uansett at han er altfor ustabil i prestasjonene.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 sep 06, 21:58
Endret: 17 sep 06, 21:58

Og med fem baklengs så er det Sandefjord og ikke FFK som har sluppet inn flest mål i år? Noe positivt i hvert fall...

 

Denne skulle jeg egentlig poste et heeelt annet sted, men det får bare bli stående her, he he.


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 17 sep 06, 22:00

Tarik ut fordi han var tett  i brystet. Simen har feber, Jonne fikk en smell i hodet. rami på benken fordi han er en pingle.

 

 

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 13 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f