Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Molde

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 13 6

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 sep 06, 16:44
Ops, ser det

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 16 sep 06, 18:03
Endret: 16 sep 06, 18:03

Bra med bjørkøy i midten! Han fungere bra i den rollen der! Bedre enn Brenne!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 sep 06, 18:07
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av keiko99
Lasse er god nok. Du kan spare den kritikken der.

 

Gi meg en god begrunnelse for det, før du gir meg fingeren.

Den skal du få. Steinar beviste mot odd at han ikke er den keeperen som lasse er. Du kan umulig ha sett Odd-FFK når du ønsker steinar tilbake. Du mener til og med at lasse ikke er god nok og da har jeg argumenter deg

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 16 sep 06, 18:10

Opprinnelig postet av keiko99
Du mener til og med at lasse ikke er god nok og da har jeg argumenter deg

 

Hva betyr dette?


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 16 sep 06, 18:13
Opprinnelig postet av keiko99
Den skal du få. Steinar beviste mot odd at han ikke er den keeperen som lasse er. Du kan umulig ha sett Odd-FFK når du ønsker steinar tilbake. Du mener til og med at lasse ikke er god nok og da har jeg argumenter deg[/quote]


Litt feil å bedømme en spiller ut i fra 1 kamp?

Men ellers er jeg enig i at jeg heller ville hatt Staw i mål enn Sørlie..

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 sep 06, 18:14
Opprinnelig postet av Olavesen

Opprinnelig postet av keiko99
Du mener til og med at lasse ikke er god nok og da har jeg argumenter deg

 

Hva betyr dette?

Det betyr at patrioten sier følgende:  Greit at han lovende og alt det der, men for øyeblikket er han ikke god nok for a-laget til FFK  + at han heller ville hatt en steinar i mål..

Da må jeg si: Du mener til og med at lasse ikke er god nok og da har jeg argumenert deg. da mener jeg: Lasse holder godt mål som en TL keeper. jeg føler meg tryggere med en lasse i mål en om vi hadde hatt en steinar.

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 sep 06, 18:16
culemart: jeg har alltifd vært nervøs med en steinar i mål. jeg vil ikke være så nervøs med en lasse. jeg mener at lasse holder bedre nivå en steinar

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 16 sep 06, 18:36
Opprinnelig postet av keiko99
culemart: jeg har alltifd vært nervøs med en steinar i mål. jeg vil ikke være så nervøs med en lasse. jeg mener at lasse holder bedre nivå en steinar



Poenget var at du dømte Sørlie pga 1  kamp.. Det er helt feil..

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 16 sep 06, 18:53

Opprinnelig postet av Culemart
Opprinnelig postet av keiko99
culemart: jeg har alltifd vært nervøs med en steinar i mål. jeg vil ikke være så nervøs med en lasse. jeg mener at lasse holder bedre nivå en steinar



Poenget var at du dømte Sørlie pga 1  kamp.. Det er helt feil..

Hehe, nå har vel keiko99 sikkert sett Sørlie i mer enn én kamp...  Som de fleste andre. :)

På sitt beste var Steinar fantastisk. På sitt dårligste var han 110% clueless.   Med Steinar i mål satt jeg med hjertet i halsen hver gang ballen kom mot Steinar - skulle han briljere eller svikte? 

I tillegg ga Steinar bort 50% voldsomt mange dødballer (og angrepsmuligheter), siden han traff tribunen like ofte som han traff innsiden av krittstrekene på graset. Utsparka hans var en katastrofe.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 16 sep 06, 19:13
Er det bare meg som savner en defensiv spiller på benken...mulig multa er god defensiv, men det har jeg aldri sett noe til. To spisser og to-tre offensive midtbanespiller...her lukter det Bjørkøy-kabal lang vei.

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 16 sep 06, 19:17
Hvis jeg ikke har lest feil så står det 6 innbyttere på FredrikstadFK.no.. Det skal være 7. Tipper Shabani tar den siste plassen, eventuelt Magnussen. Selv håper jeg på Shabani

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 sep 06, 19:21

Bra Tarik er tilbake på høyrekanten!!! Han er utrolig viktig for å skape litt fart og problemer for molde forsvaret!

Er også viktig å ha Jonna på midten igjen, men skulle gjerne sett Brenne eller Stadheim som den andre indreløperen!!

Lasse kan gjøre en bra kamp i målet, men gir ikke den tryggheten som Rami gjør..

 

Uansett en kamp som vi bør vinne. Og på hjemmebane så trur jeg Molde skal slite med å ta oss!!


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 16 sep 06, 19:44
Tror Staw kan gjøre en svært god jobb! Han har absolutt potensiale, og fortjener all den støtte han kan få. Helt latterlig å trekke inn Steinar Sørlie. Da kan vi likesågodt begynne å snakke om Rino Hansen. Hadde trengt rutina hans....
Selv mener jeg Tamas igjen vil bli vår "akilles-hæl" mot Molde. Stian Ohr kommer til å få en morsom dag på jobb.
Håper bare Tarik kan overgå ham sammen med en sulten Bjørkøy tilbake sentralt. Ser for meg en 5-3 kamp som mot Tromsø.

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 16 sep 06, 19:48

Opprinnelig postet av Tango
Selv mener jeg Tamas igjen vil bli vår "akilles-hæl" mot Molde. Stian Ohr kommer til å få en morsom dag på jobb.


Aldri! Tamas kommer til å fleske til Stian "pingla" Ohr i de to første duellene, så Ohr blir sutrete og vil hjem til mamman sin.  Deretter riper vi opp neglelakken til Hoseth før vi bruker krølltanga på Hestad. Vi sender Molde hjem med 3 mål i ræva, men er ikke slemmere enn at vi gir dem et trøstemål for syns skyld.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 16 sep 06, 20:04
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Tango
Selv mener jeg Tamas igjen vil bli vår "akilles-hæl" mot Molde. Stian Ohr kommer til å få en morsom dag på jobb.


Aldri! Tamas kommer til å fleske til Stian "pingla" Ohr i de to første duellene, så Ohr blir sutrete og vil hjem til mamman sin.  Deretter riper vi opp neglelakken til Hoseth før vi bruker krølltanga på Hestad. Vi sender Molde hjem med 3 mål i ræva, men er ikke slemmere enn at vi gir dem et trøstemål for syns skyld.

 

Stemmer!!

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 sep 06, 20:53

På Tronekratet sin hjemmeside står det at en spiller er skadet, det er Ertsås. Da spiller de uten fire av faste som er i 11 og det er tydeligvis noe som bekymrer de.

 

greit nok at vi har funnet flyten igjen, men det blir vanskelig å beholde flyten når halve laget ikke kan spille!
Dersom marel spiller, så er jo han en ny spiller.
rindarøy har vært en av våre beste, han må stå over.
konate kan vi unnvære.
grande har vært skikkelig god i det siste.

med andre ord: vi får omrokeringer i alle ledd!!!

Håper på denne lagoppstillingen:

strande - andreasson - kallio - habib
ohr ---- rudi ---- hestad ---- hoseth
------ marel -------- diouf ---------


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 17 sep 06, 03:44
Er så sinnsykt spent på kampen imorgen....vi må vinne denne, eller så tror jeg det er kjørt.....

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 17 sep 06, 04:43

Opprinnelig postet av Tiger
Er så sinnsykt spent på kampen imorgen....vi må vinne denne, eller så tror jeg det er kjørt.....

Kjørt? Ro deg ned! Jeg er nesten fornøyd med uavgjort i morra. Da går i alle fall ikke Molde forbi oss! Dessuten har vi igjen Sandefjord og Odd hjemme. Elendige bortelag. Der skal vi ha 6 poeng. Også har vi Tromsø, Stabæk og Lyn borte, her tror jeg vi minst henter 4 poeng.

Vi røkkær aldri ner!

---------------------------

Ære være plankebyen!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 sep 06, 05:13
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av keiko99
Lasse er god nok. Du kan spare den kritikken der.

 

Gi meg en god begrunnelse for det, før du gir meg fingeren.

Den skal du få. Steinar beviste mot odd at han ikke er den keeperen som lasse er. Du kan umulig ha sett Odd-FFK når du ønsker steinar tilbake. Du mener til og med at lasse ikke er god nok og da har jeg argumenter deg

Jeg har sett den kampen og kan være enig med deg at han ikke spilte bra i den kampen, men mener rutinen hans kan være avgjørende for FFK.

Lasse har vel spilt to, eller tre kamper for FFK i år. Han har vel ikke gjort all verden i de. Mot Brann spilte han ok, mens mot Ham-Kam slapp han inn to mål og det samme mot Vålerenga, mener du virkelig at han gjorde det så bra i de kampene?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 17 sep 06, 09:21
Endret: 17 sep 06, 09:22
Opprinnelig postet av Patrioten

Jeg har sett den kampen og kan være enig med deg at han ikke spilte bra i den kampen, men mener rutinen hans kan være avgjørende for FFK.

Du burde skrevet "rutinen hans kunne vært avgjørende".

Men hvorfor i det hele tatt bruke tid på å diskutere om rutinen til en FORHENVÆRENDE spiller ville vært bedre enn til en NÅVÆRENDE spiller?

Dette må virkelig gi moralen til Lasse et skyv i riktig retning!  Jeg er glad vi virkelig viser våre støtte til Lasse på denne forbilledlige måten. Han er en ung keeper med fremtiden foran seg, og må spille på seg erfaring - og da kan vi knapt hjelpe ham bedre enn ved å si vi ville hatt det bedre med Steinar.

(Ja, det var sarkastisk...)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 13 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f