Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Molde

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 13 4

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 15 sep 06, 11:19
Endret: 15 sep 06, 11:20

Jeg synes lagets beste midtbane spiller, Bjørkøy, skal spille på midtbanen. Tamas bør spille V.back. Toth bør starte og finnen kan eventuelt komme inn i 2. omgang.

Mitt lag:

                      Shaban

PAC      Gerrbrand        Piroja     Tamas

Tarik    Bjørkøy   Berg     Ramberg    Kvisvik

                              Toth

                                             

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 sep 06, 12:30
Tango. gi meg en god grunn for at røn skal være på benken ?

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 15 sep 06, 12:33
En god grunn kan være at han storspiller alltid på B-laget. Utfordringen hans er at det er mange gode midtbanespillere i klubben nå.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 sep 06, 12:37

Opprinnelig postet av kanogvetalt
En god grunn kan være at han storspiller alltid på B-laget. Utfordringen hans er at det er mange gode midtbanespillere i klubben nå.
ja å på B laget spiller han elendig. han er en av dem som er lengst fra benk plass i TL etter min smak. så dere han ikke mot sandefjord.

få vekk røn sier jeg bare

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 15 sep 06, 13:05
Opprinnelig postet av keiko99

Opprinnelig postet av kanogvetalt
En god grunn kan være at han storspiller alltid på B-laget.
ja å på B laget spiller han elendig.

Har du noensinne sett en B-kamp hvor Røn har spilt, Keiko?

---------------------------

Ansvarlig redaktør


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 sep 06, 13:09
Endret: 15 sep 06, 13:11
Ja holters og den jeg var på bomma Røn på blank mål og slag meg munnen (trøgstad/båstad - FFK2)  FFK2 vant 3-0 over trøgstad/båstad

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 15 sep 06, 14:36
Opprinnelig postet av keiko99
Tango. gi meg en god grunn for at røn skal være på benken ?


Hvis du leser det jeg skriver Keiko, så ønsker jeg at Eggen har juniorer på benken. Vi mangler forsvarsspillere. Selv om Røn er en spiller som er god for 2.laget har han ikke tatt skrittet opp. Har milevis å gå for å få plass på midten nå. Føler allikvel han har mer å tilføre FFK enn Tamas som jeg håper å slippe å se mot Molde.

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 15 sep 06, 16:42

Opprinnelig postet av keiko99
Ja holters og den jeg var på bomma Røn på blank mål og slag meg munnen (trøgstad/båstad - FFK2)  FFK2 vant 3-0 over trøgstad/båstad

 

Han scorer jo veldig mye på FFK 2 da!!!

Så at han bomma på åpent mål i den kapen kan du vel tilgi han??


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 15 sep 06, 17:22
Det er vel etter hvert velkjent for de fleste at Røn ofte gjør det bra på treninger + for FFK 2 i 3. divisjon og treningskamper før sesongstart. Men han har aldri tatt vare på muligheten de gangene han har fått sjansen i Tippeligaen (han har riktignok ikke fått veldig mange sjanser, men nok til å kunne vise seg frem) Tror nok dessverre han aldri kommer til å slå gjennom på så høyt nivå.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 15 sep 06, 17:26

Røn burde for sin egen del finne seg en annen klubb.

Om det er han som ikke matcher inn i FFK  eller at han rett og slett er for dårlig, inkje vett eg, men han har ingenting i dagens FFK stall å gjøre: Utenom å spille på FFK2 og hente ut eventuelle sjekker.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 sep 06, 18:45
Endret: 15 sep 06, 18:45

I følge www.fxt.no/tippeligaen/article739870.ece er bare Trond Erik og Brian skadet, eller er alle skadefrie.

Tipper finnen starter og Toth blir vraket.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 sep 06, 21:48

ser ut til at rami ikke blir å finne i troppen

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 15 sep 06, 22:29
Blir det Bratseth på benken da? Eller satser vi på Beck? Noen som vet noe mer om det?

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 15 sep 06, 22:30

Jonas har fått kyssesyken. Han blir nok ikke til å finne på banen på en stund..

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 sep 06, 08:31
Bondevik kommenterer Fredrikstad – MFK

Å ikke være statsminister er ikke bare trist for Kjell Magne Bondevik. I morgen får han igjen kommentere en MFK-kamp på radio. Skriver www.rbnett.no/apps/pbcs.dll/article

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 sep 06, 08:34
[quote=Patrioten]
Bondevik kommenterer Fredrikstad – MFK

Å ikke være statsminister er ikke bare trist for Kjell Magne Bondevik. I morgen får han igjen kommentere en MFK-kamp på radio. Skriver www.rbnett.no/apps/pbcs.dll/article

[/quote

 

Molde gjør forandringer på laget og deres nye spiss M Baldvisson er fortsatt usikker.

Forandringer.

Han kommer til å få se et MFK-lag med store forandringer fra torsdagens UEFA-cupkamp. Madiou Konate, Sandro Grande og Knut Olav Rindarøy må alle stå over på grunn av kort. Det gir Stavrum hodebry.
På venstreback er både Trond Strande, Øyvind Gjerde og Habib Mohammed høyaktuelle. På topp er Marel Baldvinsson fortsatt usikker på grunn av skade – det kan åpne for Pape Paté Diouf eller Tommy Eide Møster.
Og på midtbanen kan Daniel Berg Hestad bli trukket inn sentralt, med Tommy Eide Møster på vingen.
– Jeg vet ikke helt hvordan vi skal komponere laget. Det eneste sikre er at tre mann må stå over, sier Arild Stavrum – som vil bruke dagens trening for de siste finjusteringene. Skriver www.rbnett.no/apps/pbcs.dll/article


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 sep 06, 10:21

Håper Rami blir klar!! Han er viktig, og skaper ro i forsvaret!!

Noen som skal på treninga idag som kan si oss hvordan laget blir??


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 16 sep 06, 11:02

Håper på Rami.

Bjørkøy inn på venstreback.

Vuorinnen inn på topp.

Sats offensiv med Ramberg / Stadheim og Brenne på midten.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 sep 06, 11:31
Har en dårlig følelse foran dette oppgjøret. Nå har FFK sjansen til å stikke i fra litt hvis de vinner. Kanskje få seg 7 p. forsprang til de 2 i bånn, og 4 p. til Molde. Er typisk FFK å rote seg bort da.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 sep 06, 11:46
Endret: 16 sep 06, 11:48

Vi slo Molde på LA Manga i vinter, hvor vi vant 2 - 1 over de... I serien så tapte vi i våres 4 - 0 for laget... Ser ut som om Stadion iår har blitt vår festning...

Ifjor tapte vi 2 - 1 for Molde borte mens hjemme så spilte vi uabgjort 1 - 1 mot dem etter mål fra MArtin Wiig(det husker jeg ass) I 2004 vant vi på Røkkeløkka, FFK og Molde hadde sine sjanser, mens det da var Roger Helland som scoret 1 - 0 målet, og FFK vant... Hjemme vant vi 2 - 1 etter at West og Enerly hadde lekt seg med molde forsvaret.. Da slet vi både borte og hjemme husker jeg...

Jeg håper og tror at vi tar Molde på Søndag...

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20040802/FFK/321558755&SearchID=73188752106775

Her er artikkelen fra kampen vi hadde hjemme mot de i 2004.... Det var da Risholt rev seg fra tre Molde spillere, spurta alt han kunne og satte ballen sikkert i mål

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 13 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f