Husk meg
Brukernavn
Passord

Bjørkøy og straffer?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 06 sep 06, 14:07
noen som har oversikt over hvor mange straffer han har tatt for FFK og hvor mange han har brent? vet han brente en i cupen mot Bryne.. Men han må være en av landets beste straffeskyttere?

Må ha en veldig bra psyke den mannen der...

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 06 sep 06, 14:13
Endret: 06 sep 06, 14:16
Er vel ytterst sjeldent at en fast straffeskytter bommer... Var vel ikke akkurat mange gangene Risholt bommet heller...

Når man ser bom, så er det som regel de lagene som ikke har en fast straffetager.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 06 sep 06, 14:28
greit nok,men likevel nysgjerrig på statistikken

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 06 sep 06, 15:44
Har ikke full oversikt, men han begynte å ta straffer allerede i treningskampene i vinter, tror han satt alle han tok der. Og så har det blitt noen straffer i serien, pluss cupen. Kan tenke meg han har tatt mellom 10 - 15 straffer(sannsynligvis nærmere 10 enn 15) og bommet 1, så da har han vel litt over 90% uttelling, noe jeg syns er meget tilfredsstillende. Han tok 3 straffer mot Bryne, hvor han bommet 1, ikke så rart det egentlig, er ikke gunstig psykisk å skyte flere straffer på samme keeper i samme kamp tror jeg.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 06 sep 06, 16:00
Opprinnelig postet av Holters
Er vel ytterst sjeldent at en fast straffeskytter bommer... Var vel ikke akkurat mange gangene Risholt bommet heller...

Når man ser bom, så er det som regel de lagene som ikke har en fast straffetager.


Husker godt den som Risholt bomma mot Lyn. Huff og huff.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 06 sep 06, 17:08
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Han tok 3 straffer mot Bryne, hvor han bommet 1, ikke så rart det egentlig, er ikke gunstig psykisk å skyte flere straffer på samme keeper i samme kamp tror jeg.


Derfor er det nå slik at dersom Bjørkøy har tatt straffe tidligere i kampen, tar Kvisvik nr. 2. (iflg. Raymond under et intervju...)

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 07 sep 06, 08:35
Viktig å ha en fast straffetaker!! Bjørkøy kan jo bli vår toppscorer i år han

sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 07 sep 06, 10:20

Opprinnelig postet av Holters
Er vel ytterst sjeldent at en fast straffeskytter bommer... Var vel ikke akkurat mange gangene Risholt bommet heller...

Når man ser bom, så er det som regel de lagene som ikke har en fast straffetager.

 

Hallo !!! Det er ganske vanlig å bomme på straffer. Tror det var i forifjor at RBK brant over 10 straffer

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 07 sep 06, 10:59
Man kan vel ikke si at det er vanlig å bomme på straffer.. Som nevnt tidligere er det sjeldent at en fast straffeskytter bommer på straffer.. Om man ser på Bjørkøy som er tema denne gangen, er det svært sjeldent han bommer... Men om man derimot ser på Brann, tror jeg de er det laget som har bommet flest ganger, men de har heller ikke fast straffeskytter...  Om man sjekker statistikk for antall straffer pr år, er det ca 75% prosent som går i mål.. Da vil jeg si at det ikke er vanlig å bomme

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 07 sep 06, 11:27
Opprinnelig postet av sklitakling

Opprinnelig postet av Holters
Er vel ytterst sjeldent at en fast straffeskytter bommer... Var vel ikke akkurat mange gangene Risholt bommet heller...

Når man ser bom, så er det som regel de lagene som ikke har en fast straffetager.

 

Hallo !!! Det er ganske vanlig å bomme på straffer. Tror det var i forifjor at RBK brant over 10 straffer


Leste du hva jeg skrev egentlig...? Still deg selv disse spørsmålene:

1) Hadde RBK en fast straffetager?

2) Disse straffebommene... De var det vel ingen som la merke til i media? Skapte så å si nesten ikke en overskrift engang? Var ikke noe fokus i det hele tatt på dette? Det var jo helt vanlig å bomme på straffer...

---------------------------

Ansvarlig redaktør


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 12 sep 06, 07:27
Endret: 12 sep 06, 07:28
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av sklitakling

Opprinnelig postet av Holters
Er vel ytterst sjeldent at en fast straffeskytter bommer... Var vel ikke akkurat mange gangene Risholt bommet heller...

Når man ser bom, så er det som regel de lagene som ikke har en fast straffetager.

 

Hallo !!! Det er ganske vanlig å bomme på straffer. Tror det var i forifjor at RBK brant over 10 straffer


Leste du hva jeg skrev egentlig...? Still deg selv disse spørsmålene:

1) Hadde RBK en fast straffetager?

2) Disse straffebommene... De var det vel ingen som la merke til i media? Skapte så å si nesten ikke en overskrift engang? Var ikke noe fokus i det hele tatt på dette? Det var jo helt vanlig å bomme på straffer...

 

Det sier seg selv at faste straffetagere ikke misser. For den dagen man misser er man ikke lenger fast straffetager.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 12 sep 06, 07:31

Opprinnelig postet av matkri
Man kan vel ikke si at det er vanlig å bomme på straffer.. Som nevnt tidligere er det sjeldent at en fast straffeskytter bommer på straffer.. Om man ser på Bjørkøy som er tema denne gangen, er det svært sjeldent han bommer... Men om man derimot ser på Brann, tror jeg de er det laget som har bommet flest ganger, men de har heller ikke fast straffeskytter...  Om man sjekker statistikk for antall straffer pr år, er det ca 75% prosent som går i mål.. Da vil jeg si at det ikke er vanlig å bomme

1 Hvor har du statistikken din ifra ?

2       Hvis 1 av 4 mennesker har langt hår, vil du da si at det er uvanlig med langt hår?????

    

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 12 sep 06, 08:38
Endret: 12 sep 06, 08:50
Opprinnelig postet av matkri
Man kan vel ikke si at det er vanlig å bomme på straffer.. Som nevnt tidligere er det sjeldent at en fast straffeskytter bommer på straffer.. Om man ser på Bjørkøy som er tema denne gangen, er det svært sjeldent han bommer... Men om man derimot ser på Brann, tror jeg de er det laget som har bommet flest ganger, men de har heller ikke fast straffeskytter...  Om man sjekker statistikk for antall straffer pr år, er det ca 75% prosent som går i mål.. Da vil jeg si at det ikke er vanlig å bomme
Hvis du ser på tippeligaen for i år, så er det skutt 39 straffer, 28 har gått i mål, og det er bommet på 11. Jona har 4 fulltreffere og topper lista fotball.vg.no/bors/straffemaal.php. Vi kan trygt si at Jona er en god straffeskytter, og vi får håpe han fortsetter med det i all fremtid (så lenge han spiller for FFK ).
Vil ikke si det er helt uvanlig å bomme, nei.. (Brann har brent 4 av 4 straffer i år he he ).

---------------------------

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340