Husk meg
Brukernavn
Passord

Vuorinen

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 18 sep 06, 20:40
Heavy spilte siste 35 for rekruttlaget mot Gressvik i kveld, men fikk ikke allverdens støtte fra et slapt lag som ledet 3-0 til pause. Han skapte et par farligheter på egenhånd, men avslutningene ble blokkert. Ingen imponerende forestilling, men karen har ihvertfall brukbart tempo i forhold til størrelsen...

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 20 sep 06, 23:30
I dag fikk vi sett Vourinen for første gang. Over litt tid. Ble meget imponert.Veldig god til å holde på ballen og sterk i kroppen. Synd han fikk det røde. Men regner med at han starter til søndag.

---------------------------

Fredd


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 20 sep 06, 23:55
vourinen viste mer på 10 min enn det toth er i nærheten av,et farlig frispark samt skudd i stolpen,rask,teknisk,sterk og er på rett tid til rett sted sammen med stadheim

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 sep 06, 00:34
Vuorinen overbeviste meg også i dag. Han viste rett og slett glimrende takter. Stor og sterk, men også teknisk god og med tempo i kroppen. Flink til å bevege seg. Synd at han pådro seg to gule kort og ikke får muligheten til å være med på cupfinalen. Synes begge kortene også var strenge.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 21 sep 06, 01:32

gule kort nr 2 til heavy skulkle ikke vært frispark engang!!

 

synd han ikke scorte i 2 omgang, stangskudd der er surt!!

 

 

gjorde en meget bra kamp de minuttene han fikk, og se han sammen med toth og tarik på topp hadde vært knall!!!!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 21 sep 06, 09:39
Også veldig imponert.  Han hadde også et par lekre detaljer ved hovedtribuna og kostet på seg et lite smil.  Tror vel at begge kortene var greie, men er det helt sikkert at han ikke soner i serien?  Skulle jo gjerne hatt han med i finalen, men på den andre siden er jo å overleve i serien viktigst samt at det jo også er litt bra at flest mulig av de som har spilt oss til finale får være med der.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 21 sep 06, 10:15

Opprinnelig postet av DeKjök
Også veldig imponert.  Han hadde også et par lekre detaljer ved hovedtribuna og kostet på seg et lite smil.  Tror vel at begge kortene var greie, men er det helt sikkert at han ikke soner i serien?  Skulle jo gjerne hatt han med i finalen, men på den andre siden er jo å overleve i serien viktigst samt at det jo også er litt bra at flest mulig av de som har spilt oss til finale får være med der.

 

http://www.fotball.no/t2.aspx?p=63909&cat=51832

§ 3-3 Utvisning i NM-kamper

(3) Hvis soning i pågående NM ikke er mulig, skal soningen skje i første obligatoriske kamp(er) for klubbens førstelag etter utvisningen.

 

Han må dermed stå over finalen, mens Rune Nilssen må stå over Starts neste seirekamp. Litt synd synes jeg, da jeg gjerne skulle sett han herje med forsvaret til RBK som har en gjennomsnittsalder på typ 45 år.


solgaard

Juniorspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 77

Lagt til: 21 sep 06, 10:42
Jeg ble også meget imponert over Vuorinens prestasjoner idag. Han viste stor bevegelighet, fotballforståelse samt god ballbeherskelse. Dessuten tror jeg han har det nødvendige "killer-instinktet" for å bli en målscorer i FFK, noe hans avslutning i stanga beviste. Han nølte ikke, men skjøt på første touch. Bra! 

---------------------------

Pontus


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 21 sep 06, 10:46
Har sett episoden der Heavy får sitt andre gule kort i slow motion på nettavisen sitt sammendrag og det er IKKE kontakt mellom Heavy og Start spilleren!!! Ren filming!!! Provoserende!! FFK bør kjøre en sak på dette!!!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 sep 06, 11:34

Stiller meg også uforstående til at han fikk gult kort i den første situasjonen, når Kristofer Hæstad kommer unna uten kort i det hele tatt etter å ha dyttet han i bakken akkurat på samme måte som Rune Nilssen. Nilssen fikk rødt kort - Hæstad ingenting... Og Vuorinen gult. Noe som ikke stemmer her. Men dommeren, og spesielt assistentdommeren på den siden hvor dette skjedde, hadde jo også en veldig dårlig dag på jobben.

 

 


solgaard

Juniorspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 77

Lagt til: 21 sep 06, 12:55

Det skader ikke å anke, selv om jeg neppe tror det vil forandre saken.

Ser riktignok at Magne Hoseth fikk gehør av NFF for sin anke etter det gule kortet han snakket på seg mot FFK.

---------------------------

Pontus


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 21 sep 06, 13:01
Endret: 21 sep 06, 13:02
Opprinnelig postet av solgaard

Det skader ikke å anke, selv om jeg neppe tror det vil forandre saken.

Ser riktignok at Magne Hoseth fikk gehør av NFF for sin anke etter det gule kortet han snakket på seg mot FFK.



Trakk NFF tilbake det gule kortet til Hoset? FXT skriver noe annet:

www.fxt.no/tippeligaen/molde/article745262.ece

Håper Hoset beholdt kortet, han er viktig for Molde, Og det er viktig for oss at Molde får pryl av LSK til helgen.

solgaard

Juniorspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 77

Lagt til: 21 sep 06, 13:05

Beklager, min feil. Mener jeg så en overskrift hvor det sto at han fikk medhold, men det stemmer da neppe.

---------------------------

Pontus


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 21 sep 06, 13:30
Jeg synes både Toth og finnen er gode i startkampen. Toth er på hugget, og er en av de som faktisk jobber utrettelig i nesten hver kamp. Finnen viste seg fram som kanskje litt farligere i avslutningsfasen enn Toth. Vanskelig å si hvem som er sterkest av de to, men det er ingen ulempe å være høy og rask i tillegg :)
Alderen tatt i betraktning ligger det vel i kortene hvem som kommer til å spille mest midtspiss resten av sesongen.

math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 21 sep 06, 14:13
Toth både jobber og gjør mye bra. Beveger seg. Skaffer seg rom og binder opp motspillere, men han svikter der det virkelig gjelder for en spiss, og det er når det kommer til avslutningene. Brenner for mye av sjansene sine.

---------------------------

math


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 24 sep 06, 01:20

I følge en finsk fotballfan jeg kjenner skal vi ikke legge for mye i siffrene, selv om 16 mål på 17 kamper høres mye ut. Nivået i finsk fotball sier visst ikke så veldig mye.

Men jeg synes Vuorinen har virket meget lovende i de to kamoene jeg har sett ham komme innpå. Han tar spillestilen fort, søker etter sin rolle og finner fort ut av hvordan han kan bidra.

Kan bli et viktig kort utover høsten. Det er også bra å ha flere gode spisser å velge på. Toth hadde, med all respekt, neppe anstrengt seg like hardt for å beholde spissplassen om det ikke var slik seriøs rift om den.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 24 sep 06, 15:30
nivået er såpass høyt i finland at den eneste spissen i norsk serie som kansje kunne ha lagd 16 mål på 17 kamper er edu i lyn,herlig at vourinen starter

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 24 sep 06, 15:39
Opprinnelig postet av paco
nivået er såpass høyt i finland at den eneste spissen i norsk serie som kansje kunne ha lagd 16 mål på 17 kamper er edu i lyn,herlig at vourinen starter

Men Ville Lehtinen, som var en stor flopp i Bodø/Glimt og nærmest ble et mobbeoffer for fansen, er nummer to på toppscorerlisten i Finland nå med 11 mål... Miika Kottila, som var en katastrofe i norsk fotball (Brann), er også en stor hit i finsk fotball. Nivåforskjellen er nok ganske stor, men det trenger ikke bety at Vuorinen ikke vil gjøre det bra i norsk fotball! Det er mange spillere som har kommet fra finsk fotball og gjort det bra i Tippeligaen, f.eks. en del som har spilt i Viking (Kuivasto, Tihinen og Kopteff).

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 24 sep 06, 16:16

Opprinnelig postet av paco
nivået er såpass høyt i finland at den eneste spissen i norsk serie som kansje kunne ha lagd 16 mål på 17 kamper er edu i lyn,herlig at vourinen starter

 

Du skryter veldig av Vuorinen! Han er sikkert god, men hva har han gjort som har imponert deg så veldig?? Virker jo som om du har sett han en del og kjenner en del til finsk fotball..

 

Men jeg er også glad for at han starter i kveld!!


FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 24 sep 06, 22:42
Nå fikk ikke Heavy riktig baller å jobbe på. Tror han vil vise sitt "sanne jeg" i 4-4-2 med en spissmakker.

---------------------------

"Vær forandringen du vil se..."



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340