Husk meg
Brukernavn
Passord

Det kan ikke gå galt mht opprykk nå?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

JA

Juniorspiller
Ble medlem: 29 mar 03
Innlegg: 165

Lagt til: 01 okt 03, 18:33
Se det på denne måten:
Hvis jeg ikke tar feil har FFK tatt 23 poeng i den samme perioden som Hamkam har tatt 12 (Vi hadde vel 30 mot deres 38 poeng på et tidspunkt?)
Selv om hengekampen mot haugesund kanskje er med i regnestykket vedder jeg ræva mi på at vi kommer foran dem til slutt.
For å spolere direkte opprykk må da Sandefjord eller Rævfoss gå forbi oss, dvs de må ta 7, kanskje 8 poeng mer enn FFK på 5 kamper. Tvilsomt........

---------------------------

Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!


Solvang

Juniorspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 124

Lagt til: 01 okt 03, 19:29
Som jeg har antydet tidligere: tar vi poeng på søndag er det meste gjort. Det eneste jeg frykter kvalikplassen. Tror vi ender på en av de tre øverste plassene. Nå som det ser så bra ut ville det nesten vært skuffende å havne på kvalik..

---------------------------

Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 01 okt 03, 20:54
Håper inderlig at vi slipper kvalliken, den kommer til å bli vanskelig uansett motstander, så jeg drømmer om direkte opppryk :D

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 01 okt 03, 21:56
P[ en tabell for de 8 siste kampene ligger Ham Kam p[ en 10. plass. De har kun 2 seire, 3 tap og 3 uavgjort. Sett utfra det, kan det virke som om Ham Kam har ligget kunstig h;yt oppe, blant annet som f;lge av mange litt heldige etm[lsseire. H;nefoss som har hatt en egen evne til [ avgj;re kamper p[ overtid, ligger for;vrig som nummer 5 p[ den samme tabellen, en tabell FFK topper. Detta kan g[ veien. Sinnsykt r[tt!
Hvordan f[r jeg vekk alle disse syke tegna, noen som vet Noen galt med caps locken

---------------------------

Macka fra start!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 01 okt 03, 22:00
PS> 4, av de lagene vi skal m;te i de resterende 5 kampene, ligger blant de 6 beste p[ formtabellen, unntaket er Oslo :st. Alts[> det blir definitivt ingen lett avslutning av sesongen.

---------------------------

Macka fra start!


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 01 okt 03, 22:08
Tror mye kan avgjøres til helga. HamKam møter Hønefoss, FFK møter Sandefjord. Ungår vi tap ser det unektelig bra ut! :ffk:

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 02 okt 03, 07:33
DJPETE: Er`e vanskelig å sy samtidig som du skriver? :p

---------------------------

Stadion på FMV!


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 02 okt 03, 08:35
DJPETE - nederst til høyre på skjermen din står det sannsynligvis EN hvilket vil si at du har trykket en tastekombinasjon for å skifte mellom NO og EN dvs. fra norsk til engelsk tegnsett/tastatur. Jeg gjør det av og til selv. Klikk på EN og velg NO....

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 02 okt 03, 18:02
Opprinnelig postet av Svein
DJPETE: Er`e vanskelig å sy samtidig som du skriver? :p


Siden vi ikke har fått resten av stofffet enda, og vi venter på papirer som godkjenner bruk av banneret, blir det ikke mye sying på meg om dagen nei.:mad:
Håper alt ordner seg, men begynner å få tvil i forhold til å få alt klart innen Hønefoss hjemme. Vi får se, og jeg håper!

---------------------------

Macka fra start!


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 02 okt 03, 18:27
Den lappen som vi så på stadion på søndag var kjempeflott. Blir`n mye større enn det eller?

---------------------------

Stadion på FMV!


Jotjar

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jun 03
Innlegg: 49

Lagt til: 04 okt 03, 02:01
Må si jeg liker innstillingen i Fredrikstad nå...får håpe spillerne deres har samme innstilling som i overskriften:)

---------------------------

*The Worlds Most Promising Cowboy*


JA

Juniorspiller
Ble medlem: 29 mar 03
Innlegg: 165

Lagt til: 04 okt 03, 13:03
Opprinnelig postet av Jotjar
Må si jeg liker innstillingen i Fredrikstad nå...får håpe spillerne deres har samme innstilling som i overskriften:)


He he, det håper da inderlig jeg også :-)

---------------------------

Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 04 okt 03, 14:47
Opprinnelig postet av Svein
Den lappen som vi så på stadion på søndag var kjempeflott. Blir`n mye større enn det eller?


Det er meningen at den skal bli ca 30% større. Pri 1 nå er å få tillatelse til å bruke det. Innser nok nå at hele bannern ikke blir klart til Hønefosskampen, siden både tillatelse i forhold til brannsikkerhet, og resten av stoffet ikke er i boks. Avventer tillatelse før jeg legger flere timer i det. Hadde vært en gedigen nedtur å få avslag, men regner med at dette ordner seg, bare papirene kommer i posten.

---------------------------

Macka fra start!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 04 okt 03, 15:33
Får du ikke tillatelse kan du regne med massive protester! :ffk:

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340