Husk meg
Brukernavn
Passord

managerzone.com

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 02 sep 06, 17:04

Noen som spiller MZ? Online manager spill, mye bedre enn hatrick etter min mening.

www.managerzone.com


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 sep 06, 17:16
Endret: 02 sep 06, 17:19
Opprinnelig postet av danan2

Noen som spiller MZ? Online manager spill, mye bedre enn hatrick etter min mening.

www.managerzone.com



Nei, men jeg er med i www. managerleague.com . Har rykka opp fra 5 til 3 div. + at jeg er med i Trophymanager.

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 03 sep 06, 16:02
Har prøvd MZ, men jeg syntes ikke det var noe særlig. Holder meg til Hattrick.

---------------------------

2006 - Året vi sier farvel til gamle Stadion.
2007 - Året vi hilser nye Stadion velkommen.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 sep 06, 11:03
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Har prøvd MZ, men jeg syntes ikke det var noe særlig. Holder meg til Hattrick.


Er med i Hattrick også, men det går jo ann å holde på med flere samtidig.

danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 04 sep 06, 16:27
Dere som ikke har prøvd MZ, det bør prøves. Artig, men advarer dere, du kan fort bli veldig avhengi.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 sep 06, 16:39
Opprinnelig postet av danan2
Dere som ikke har prøvd MZ, det bør prøves. Artig, men advarer dere, du kan fort bli veldig avhengi.


 Sønn min holdt på i 2 mnd, og ble fort dritt lei. Jeg fulgte med på hva han gjorde da, og jeg holder Hattrick langt foran MZ.

Rødhvit

Juniorspiller
Ble medlem: 27 jan 04
Innlegg: 200

Lagt til: 04 sep 06, 16:56
Er med i både hattrick og Managerzone, og mener at MZ ligger mange klasser foran hattrick.

---------------------------

FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 04 sep 06, 17:03
Opprinnelig postet av Rødhvit
Er med i både hattrick og Managerzone, og mener at MZ ligger mange klasser foran hattrick.


Nå som jeg endelig begynnner få litt taket på HT vet jeg ikke om jeg orker begynne på nytt et annet sted. :)  Hva er det med MZ som er bedre enn HT, da?  Setter pris på svar.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Rødhvit

Juniorspiller
Ble medlem: 27 jan 04
Innlegg: 200

Lagt til: 04 sep 06, 17:13
Endret: 04 sep 06, 17:13

Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Rødhvit
Er med i både hattrick og Managerzone, og mener at MZ ligger mange klasser foran hattrick.


Nå som jeg endelig begynnner få litt taket på HT vet jeg ikke om jeg orker begynne på nytt et annet sted. :)  Hva er det med MZ som er bedre enn HT, da?  Setter pris på svar.

Er jo selvfølgelig smak og behag da, noen kamerater av meg synes for eksempel hattrick er bedre. Grunnen til at jeg synes MZ er artigere, er bl.a treningsrapporter nesten hver dag (og ikke urealistiske treninger der du f.eks BARE kan trene keeper/forsvar/midtbane eller angrep), se kamper i 2D og 3D, at du faktisk har mulighet til å hevde deg hvis du rykker opp en divisjon (i hattrick er du jo nærmest garantert nedrykk neste år hvis du rykker opp fra eksempelvis 6. div til 5. div), sende spillere på treningsleir osv osv.

 

Men det viktigste synes jeg er at det skjer mer i MZ enn i HT, og at treningene i MZ er mye artigere

---------------------------

FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 04 sep 06, 17:58
Spilte før. Kom meg opp til 3 divisjon før laget kollapset totalt.. Har ikke vært inne på lenge men skal sjekke hvordan det går med laget mitt nå.

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 04 sep 06, 19:00
Endret: 04 sep 06, 19:00

Jeg har spilt veldig lite HT men falt for MZ med en gang. Rundt 600.000 medlemmer over hele verden i MZ, et Svensk "produkt".  Ca 3.400 medlemmer i Norge. MZ krever kanskje at du har litt mer tid til å ordne med spillere så formen på laget holdes oppe. Du spiller i ligaen, Cuper, venneligaer og vennekamper så det er nok å gjøre, men å spille i Cuper og Venneligaer koster penger.

 

Fordeler med MZ

- Trening: Her kan du sende spillere på treningsleir og du merker faktisk at spillerene blir bedre med tiden, her kan du trene hvilken som helst spiller i hvilken skill du vil.

- Du kan se kampene du spiller i 3D, 2D eller uten D i det hele tatt.

- Forumet på MZ er fantastisk, alle land har sitt eget forum. Her skjer det mye.

- Det er kanskje lettere å bli god, det tar ikke 100år som på Hattrick. Men rundt 2år kanskje om man er veldig god og vill komme seg helt til Tippeligaen.

- Gratis å skrive i gjestebøker

- Overgangsdelen mener jeg er mye bedre.

- I MZ har vi en nettavis som heter The Zone hvert land har sin egen avis som managere selv skriver i. Et artig påfunn.

 

Hva er brukernavna til dere som er medlem på MZ? danan her.


Rødhvit

Juniorspiller
Ble medlem: 27 jan 04
Innlegg: 200

Lagt til: 04 sep 06, 19:38
Redbeavers her. Topper min avdeling i 3. div!

---------------------------

FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt


erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 04 sep 06, 21:29
Endret: 04 sep 06, 21:31
Opprinnelig postet av danan2

Jeg har spilt veldig lite HT men falt for MZ med en gang. Rundt 600.000 medlemmer over hele verden i MZ, et Svensk "produkt".  Ca 3.400 medlemmer i Norge. MZ krever kanskje at du har litt mer tid til å ordne med spillere så formen på laget holdes oppe. Du spiller i ligaen, Cuper, venneligaer og vennekamper så det er nok å gjøre, men å spille i Cuper og Venneligaer koster penger.

 

Fordeler med MZ

- Trening: Her kan du sende spillere på treningsleir og du merker faktisk at spillerene blir bedre med tiden, her kan du trene hvilken som helst spiller i hvilken skill du vil.

- Du kan se kampene du spiller i 3D, 2D eller uten D i det hele tatt.

- Forumet på MZ er fantastisk, alle land har sitt eget forum. Her skjer det mye.

- Det er kanskje lettere å bli god, det tar ikke 100år som på Hattrick. Men rundt 2år kanskje om man er veldig god og vill komme seg helt til Tippeligaen.

- Gratis å skrive i gjestebøker

- Overgangsdelen mener jeg er mye bedre.

- I MZ har vi en nettavis som heter The Zone hvert land har sin egen avis som managere selv skriver i. Et artig påfunn.

 

Hva er brukernavna til dere som er medlem på MZ? danan her.



Orker bare å spille et spill jeg, men jeg tror nok både Hattrick og MZ er moro...

Hattrick(også et svensk produkt) har faktisk over 870.000 spillere, og 15.000 norske brukere, vi er nesten 900 i Østfold, og har faktisk et eget (ekte)fotballag her i Fredrikstad som spiller i bedriftsserien... så man kan jo si at det "utenomsportslige" er veldig bra i Hattrick, vi har vel hatt 4 treff bare i  Østfold og treff i Oslo er det stadig vekk, veldig sosialt.

Kamper i 3D og 2D er uansett teit synes nå jeg, men det finnes eksterne program som kan gi deg den muligheten i hattrick også.

Hattrick har faktisk to sider i bladet FireFireTo som folk får kjøpt hos Narvesen osv ;-)

Venneligaer koster ingenting i hattrick, og Østfoldcupen arrangerer vi for niende gang på rad denne sesongen, en prestisjetung cup med mye moro !

Hattricks store fordel er jo felleskap,miljøet eller hva man skal kalle det... mye hyggelige og greie folk, vi startet jo faktisk et fotballag gjennom hattrick (Hattrick Allstars) og samles som regel på søndagskvelder for å sparke litt ball for moro skyld.

Har dog ikke spilt MZ spesielt mye så jeg tipper det er et ålreit spill det også, har jo tross alt over 600.000 brukere, fordelen er jo at dere er veldig få i Norge og det er jo da lettere å hevde seg ;-)

---------------------------

A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 04 sep 06, 22:45

Jeg tror flesteparten av de som spiller MZ kommer fra Bodø, Fredrikstad og Bergen område. Hvertfall de mest profilerte. Vi har også ligaer som "Fredrikstad Mesterskapet" og "Tour De Østfold" for lokale. Nå er det nok ikke så mange treff med MZ pga så få medlemmer men jeg vet det er vært flere i Oslo og Bodø, men ikke hørt noe om i Fredrikstad.

Miljøet tror jeg ikke er noe dårligere i MZ enn HT, selvom vi ikke møtes en gang i uken så er vi sosiale på forum gjestebøker, mail, venneligaer MSN osv . Managerzone er et spill med et enormt potensiale, det er ikke så veldig gammelt enda. Rundt 3.000 nye brukere hver dag.

 

Jeg har prøvd å melde meg på HT igjen men det tar jo flere uker før du får en mail fra dem igjen.

 

Om dere ikke har prøvd Managerzone så anbefaler jeg dere å prøve, trenger dere hjelp så får dere spørre meg (har holdt på i 2år).


erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 05 sep 06, 08:36
Tror dama klikker om jeg begynner med enda et spill men... ;)

Noen starttips ?

---------------------------

A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 05 sep 06, 11:52
Takk for hyggelige svar!  Jeg må nok ærlig innrømme at tiden ikke strekker til å dra i gang enda et spill. Hattrick krever sitt tidsbruk og jeg har både jobb og familie. Det blir nok til å vente litt iallefall. :)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 05 sep 06, 17:26
Endret: 05 sep 06, 17:27

Opprinnelig postet av erikjorstad
Tror dama klikker om jeg begynner med enda et spill men... ;)

Noen starttips ?

 

 

Du har ca 6.500 tilkuere i 5div hvor du starter, stadion din er på 7.000 så det kan være en idé å bygge ut stadion til 9.000 kanskje, det holder til du er i 2div. Last ned den nyeste utgaven av mzmanager på http://www.mzmanager.com/ det er ikke noe du trenger men en Danske har laget den så du kan se hvor mye du skal bygge av hva på stadion, hvilke spillere som burde spille hvor, når spillere kan få sin neste ball osv.

 

Spillerene har fra 0-10 baller i hver skill hvor 10 er da det beste. http://www.skiller.virtualmz.com/skiller.php?id=10777

 

Sett opp en taktikk. her kan det være lurt med en ganske sentralisert taktikk.

Dette er kanskje den mest populære for tiden. Det lønner seg å ha spillerene mye på midten av banen, med en ving på siden. 4-4-2 er ingen lur løsning, som oftest bør du ha 5 eller 6 i forsvar. http://img355.imageshack.us/img355/5058/taktikkxj3.png

 

Dette mener jeg er det viktigste i posisjonene

Keeper: Keeper

Forsvar: Hurtighet, utholdenhet, takling og langpasning/ball Kontroll

Midtbane: Hurtighet, utholdenhet, spilleforståelse, pasning, ball kontroll, takling og langpasning

Ving: Mye av det samme som en midtbanespiller, litt mer viktig er langpasning og ball kontroll.

Angrep: Hurtighet, utholdenhet, skudd og ball kontroll.

 

En annen ting er at MZ har både fotball og Hockey manager.

 

Her er en Norsk hjelpeside hvor du har det meste som er verdt å vite. http://mznorge.com/


erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 05 sep 06, 20:01
et spill hvor 5-3-2 er best?? WTF!! ;-) Har søkt om lag, men ikke noe svar enda, tar det lang tid`?

 får se om MZ klarer å holde på meg litt lenger nå da...

---------------------------

A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 05 sep 06, 22:24

Opprinnelig postet av erikjorstad
et spill hvor 5-3-2 er best?? WTF!! ;-) Har søkt om lag, men ikke noe svar enda, tar det lang tid`?

 får se om MZ klarer å holde på meg litt lenger nå da...

 

Jeg fikk mailen med en gang. Ta kontakt i morgen om du har fått mail. Om ikke så bare spør jeg en i Support.


erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 07 sep 06, 09:04
Fortsatt ikke fått noe svar...

---------------------------

A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340