Husk meg
Brukernavn
Passord

Dagfinn Enerly-lei

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 02 sep 06, 13:16
Endret: 02 sep 06, 13:22
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Hei Rabbagast.

Dette har jeg selv opplevd på en annen tråd her inne, utrolig mange som ikke tåler å bli tråkket på tærne her inne. Moderator burde vært strengere mot slike som prøver å stoppe kjeften på en bare fordi en er saklig og har sin egen mening.



Hva med å være strenger mot folk som bare driver med tullete synsing og trolling? Det å bare komme opp med noen påstander, uten å kunne argumentere skikkelig for de, er ikke å være saklig, det er være enkelt møblert i toppetasjen.

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


rabbagast

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 sep 06
Innlegg: 13

Lagt til: 02 sep 06, 13:29
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Opprinnelig postet av rabbagast
Ser jo på dine innlegg at du er mer opptatt av å kritisere meg enn å skrive noe saklig ang det jeg startet diskusjonen om.


Når du går inn å registrerer deg ene og alene for å komme med den smålige synsinga di, uten å gidde bruke tråden der dette temaet allerede har blitt diskutert, så understreker du bare argumentene mine. Jeg synes jeg har kommet med nok saklige argumenter, i motsetning til deg.

Du forsetter med det jeg nevnte over. Du er tydeligvis ikke interessert i å være med videre på en diskusjon rundt denne saken, så da er det vel ikke vits i å skrive inn mer heller?

 

Hadde du lest mer av det jeg har skrevet, så ser du at jeg ikke er FFK-fan. Men dette temaet her har jeg uansett vært nær, i og med at jeg bor i Fredrikstad. Så derfor registrerte jeg meg her for å diskutere det, fordi dette er en plass der det kan bli diskutert. Så ikke klag på at jeg registrerte meg kun pga Enerly, når jeg har en god grunn til å gjøre det.


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 02 sep 06, 14:13
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Hva med å være strenger mot folk som bare driver med tullete synsing og trolling? Det å bare komme opp med noen påstander, uten å kunne argumentere skikkelig for de, er ikke å være saklig, det er være enkelt møblert i toppetasjen.


ja det er bare idioter her inne, utenom deg selvsagt
fin holdning egentlig, alle som har andre meninger eller andre måter enn hersketeknikkmåten min å diskutere på er helt blåste

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 02 sep 06, 14:57

Opprinnelig postet av torkr
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Hva med å være strenger mot folk som bare driver med tullete synsing og trolling? Det å bare komme opp med noen påstander, uten å kunne argumentere skikkelig for de, er ikke å være saklig, det er være enkelt møblert i toppetasjen.


ja det er bare idioter her inne, utenom deg selvsagt
fin holdning egentlig, alle som har andre meninger eller andre måter enn hersketeknikkmåten min å diskutere på er helt blåste

 

Har du fulgt denne tråden? Den begynner med en person som har gjort seg opp sin subjektive mening basert på synsing og faktafeil. Når vedkommende ikke viser interesse til å ta til seg faktum og fortsetter messinga av meninga si - da er det lov å bli spissformulert etterhvert.


Hvis du velger å kalle det en hersketeknikk sier det mer om deg enn om TgfkaFFK...

 

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 02 sep 06, 15:05
Endret: 02 sep 06, 15:08
at jeg er dum også mener du ?
neida skal slutte, før jeg blir ennå mer enerly-lei, adios

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 02 sep 06, 17:10
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Hei Rabbagast.

Dette har jeg selv opplevd på en annen tråd her inne, utrolig mange som ikke tåler å bli tråkket på tærne her inne. Moderator burde vært strengere mot slike som prøver å stoppe kjeften på en bare fordi en er saklig og har sin egen mening.



Hva med å være strenger mot folk som bare driver med tullete synsing og trolling? Det å bare komme opp med noen påstander, uten å kunne argumentere skikkelig for de, er ikke å være saklig, det er være enkelt møblert i toppetasjen.

Vennligst vis en link eller annet hvor du kan dokumentere for dette du lirer av deg. Tåpelig måte og tråkke folk, det er det du driver med.


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 02 sep 06, 17:42
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Hva med å være strenger mot folk som bare driver med tullete synsing og trolling? Det å bare komme opp med noen påstander, uten å kunne argumentere skikkelig for de, er ikke å være saklig, det er være enkelt møblert i toppetasjen.

Vennligst vis en link eller annet hvor du kan dokumentere for dette du lirer av deg. Tåpelig måte og tråkke folk, det er det du driver med.



Tror vel kanskje alle innlegga dine på ultras-tråden er av den karakteren, der du kaller folk tåplige (du liker det ordet?), du mener det ikke er hold i argumenter siden du ikke forstår de (snakk om å sette to streker under svaret :-)), og driver generelt med trolling.

Litt synd at ffksupporter.net må være prøveklut for manges første møte med forumkultur.

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 02 sep 06, 17:50

Opprinnelig postet av torkr

ja det er bare idioter her inne, utenom deg selvsagt
fin holdning egentlig, alle som har andre meninger eller andre måter enn hersketeknikkmåten min å diskutere på er helt blåste



Nei, det er veldig mange fornuftige folk inne her og det var faktisk enda flere før, men hvis jeg skal si det rett ut, så er det endel brødhuer som tar utrolig mye plass her inne. Det har forsvunnet endel kunnskapsrike og morsomme folk ut herifra fordi de ikke orka å lese igjennom 100-vis av verdiløse postinger før noe interessant dukket opp.

Det er ikke snakk om å være enig eller ikke, men det er snakk om å kunne bidra med noe mer enn bare å si "det mener jeg".

Og torkr: apropos hersketeknikker, så er vel postinga di rett og slett en god studie i grunnleggende hersketeknikker?

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 02 sep 06, 18:11
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Opprinnelig postet av torkr

ja det er bare idioter her inne, utenom deg selvsagt
fin holdning egentlig, alle som har andre meninger eller andre måter enn hersketeknikkmåten min å diskutere på er helt blåste



Nei, det er veldig mange fornuftige folk inne her og det var faktisk enda flere før, men hvis jeg skal si det rett ut, så er det endel brødhuer som tar utrolig mye plass her inne. Det har forsvunnet endel kunnskapsrike og morsomme folk ut herifra fordi de ikke orka å lese igjennom 100-vis av verdiløse postinger før noe interessant dukket opp.

Det er ikke snakk om å være enig eller ikke, men det er snakk om å kunne bidra med noe mer enn bare å si "det mener jeg".

Og torkr: apropos hersketeknikker, så er vel postinga di rett og slett en god studie i grunnleggende hersketeknikker?

DU ER NOK EN AV DE SOM JAGER FOLK VEKK FRA FORUMET SELV JA. Ja jeg skriker for du har tydeligvis vondt for å verken skjønne eller gi deg selv. Slike som deg og et par andre skal HA RETT samme fa........ For meg så er du likegyldig  for meg med slik oppførsel. Men synd for andre her inne som sikkert stikker da. Og ikke kom og si igjen at jeg sier ditt og datt akkurat som du mente bla bla bla..... Ta det til deg.. Jeg har svært få inlegg med " det mener jeg" eller? Kanskje andre, men ting du ikke har forstått, dette er et åpent forum for alle, om de er idioter, nasister eller jøder osv, , du må takle alle hvis du selv skal diskutere og ikke rakke ned på alt og alle. Jeg har lest en del tråder med deg og et par til som går igjen her inne. Virker som det er om og gjøre å finne noe negativt om personen eller noe i inlegget hans.


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 02 sep 06, 19:05
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Hva med å være strenger mot folk som bare driver med tullete synsing og trolling? Det å bare komme opp med noen påstander, uten å kunne argumentere skikkelig for de, er ikke å være saklig, det er være enkelt møblert i toppetasjen.

Vennligst vis en link eller annet hvor du kan dokumentere for dette du lirer av deg. Tåpelig måte og tråkke folk, det er det du driver med.



Tror vel kanskje alle innlegga dine på ultras-tråden er av den karakteren, der du kaller folk tåplige (du liker det ordet?), du mener det ikke er hold i argumenter siden du ikke forstår de (snakk om å sette to streker under svaret :-)), og driver generelt med trolling.

Litt synd at ffksupporter.net må være prøveklut for manges første møte med forumkultur.



Kunne ikke blitt mer enig med deg TgfkaFFK, det er enkelte her inne som faktisk burde tenkt seg om en eller to ganger før de posta noe på et forum. "Positivt med Ultras?"- tråden er et skoleeksempel på hvordan en tråd kan bli ødelagt av såkalte "troll". BøgeJon startet tråden for å få en saklig diskusjon rundt emnet, men et "uromoment" klarte faktisk å ødelegge denne tråden helt alene.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 02 sep 06, 19:14
la meg komme med noen eksempler på dine "saklige" argumenter fra Ultras-debaten, FFK-4ever:

1.BøgeJon har skjønt det. Jobb sammen i plankehaugen, dere mener plankehaugen er trøtte og trauste hvorfor melder dere ikke in selv i haugen da og kommer med forslag til forbedringer.. Nei idioti med å danne en ultras gruppering. Tro meg dere vil bli uglesett overalt hvor dere kommer. Er det det dere vil?

Ditt innlegg nr. 2 i ultras tråden dette ovenfor, allerede her klarer du å kalle folk for idiot.


2. Når de såkalte ultrasene ikke kan samarbeide med Plankehaugen , jaaa da har de et problem allerede. Se å få stoppet dette en gang for alle.

veeeeldig godt argument dette!


3. Skjønner at slike som deg vil være med i en ultras gruppering ja, allerede hisser du deg opp over en saklig debatt. Og tilbake til nicket mitt så syns jeg det er mye mere stiligere en ditt, blææææ.

Her når du virkelig toppen av argumentasjonskunst føler jeg, likte spesielt det respektfulle blææææ og de to smileyene som spyr på hverandre. smakfull detalj som får andre til å høre på deg.


4. At du kaller dette usaklig sier jo alt om deg. Jeg er saklig i mine inlegg, jeg står for det, det er du og visse andre som ikke tåler oh høre synspunkter fra en annen kant. SPAM du!!! hehe, stenge meg ute!!!! Ja der ser du, igjen" holder du ikke med meg så kan du holde kjeften din". En må tåle og høre andres synspunkter. Men deg gidder jeg ikke og svare mer på denne tråden. Du er irrasjonell til de grader. Håper for all del at dette ultras "tulle" som jeg kaller det ikke blir noe av når en ser hvilke som skal være med på dette., en kan jo begynne og lure.

Her er vi litt lenger ute i debaten, etter at de foregående tre har fungert som et eksempel på din glitrende argumentasjon, for skams skyld vil jeg opplyse at det ikke har vært noe videre å ta til seg i de mellomværende innleggene, i tilfelle noen skulle mene jeg er selektiv. et fantastisk innlegg dette, hvor du nok en gang kommer med en rekke glimrende grunner til å ikke ha Ultras.


Jeg gidder ikke paste mer en dette, for skal jeg dømme etter din krangleteknikk går uansett leksa hus forbi. men uansett, poenget er:

1. du lager ikke argumenter eller debaterer dem på rolig vis, du kaller folk idiot og trekker slutninger om at andre er irrasjonelle når en hver annen kan se at i nettopp denne debatten er det du som er irrasjonell, noe som kommer rimelig klart frem.

2. Vi er ikke kranglete pågrunn av at du er imot ultras, det er mange som er imot Ultras, derimot er vi kranglete pga. måten du legger frem ditt syn og måten du skriver på/argumenterer på eller snarere mangelen på argumenter.

3. dette er et internettforum, de fleste har fått med seg at det er særdeles vanskelig å overbevise noen i en krangel på et internettforum, spesiellt siden grensa for hva du kan si heves betraktelig når man er anonym. og dermed temperaturen samtidig, hvor har du lært at folk tar deg mer seriøst når du kaller dem alt mulig stygt og bruker skriking/caps lock.

4. slutt å syt, ta deg sammen og skriv ordentlige innlegg, så får du sikkert bedre svar også.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340