Husk meg
Brukernavn
Passord

Bertelsen ute resten av sesongen?

Flat Trådet Nøstet
Totalt 3 sider Alle

tajo

Knøttespiller
Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 42

Lagt til: 30 aug 06, 21:25
Iflg www.fredrikstadfk.no/default.asp er Trond Erik ute lenge med skade? Hva nå? Bjørkøy som back?

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 30 aug 06, 21:30
Uff det var ille å høre

SveinHjalmar

Juniorspiller
Ble medlem: 18 mai 06
Innlegg: 101

Lagt til: 30 aug 06, 21:37
For guds skyld, ikke Bjørkøy på back`en! Han trenger vi på midtbanen. Er det ikke sånn at han stopperen(Sakares elns) kunne spille back? Minns også at han finnen kunne spille den posisjonen..

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 30 aug 06, 21:42
Szekeres ble hentet inn som backup på venstreback. Han er også venstrebeint. Multaharju er backup på høyreback.

Men Szekeres skal være langt bedre som midtstopper enn venstreback, og når mange ikke har blitt imponert over han i midtforsvaret, er det jo litt skummelt å tenke på han som back. Han imponerte heller ikke som venstreback i Tromsø... Backer uten tempo er en skummel ting i dagens fotball, hvor mange lag har hurtige kantspillere.

Håper imidlertid ikke Bjørkøy må spille back heller. Han er utrolig viktig på midtbanen, vår beste midtbanespiller for tiden. Synd om han blir plassert i en backposisjon.

Dette var en kjedelig situasjon, men vi har hele tiden vært klar over at vi har vært sårbare på backene mtp skader - som før eller siden måtte komme.

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 30 aug 06, 21:45
Dette var vel den absolutt verste spilleren å få en skade på. Muligens sammen med Raio. Men jeg regner, som Costanza, med at dette betyr mer spilletid på Szekeres. Blir spennende å se han på venstre back. Synes ikke han var så ille som midtstopper som hylekoret her inne vil ha det til ...

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 30 aug 06, 21:58

Fra nå av nektes alle FFK spillere landslagspill, for h*****

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 30 aug 06, 22:03
Opprinnelig postet av Møklegård

Fra nå av nektes alle FFK spillere landslagspill, for h*****


Jeg vet ikke om du antyder at Bertelsen ble skadet på landslagstrening her, men det riktige er uansett at han pådro seg skaden i kampen mot Start.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 aug 06, 22:05
<grem> Max utur detta, nå som FFK endelig ser ut til å ha funnet formen...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 30 aug 06, 22:14
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Møklegård

Fra nå av nektes alle FFK spillere landslagspill, for h*****


Jeg vet ikke om du antyder at Bertelsen ble skadet på landslagstrening her, men det riktige er uansett at han pådro seg skaden i kampen mot Start.

 

Det jeg antyder er at Hareide tar ut skadede spillere til landslaget.... og presser dem slik at skaden blir verre.

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 30 aug 06, 22:24
det var da noe så inn i helvete! Hvorfor Herre??? Hvorfor tar du fra oss bertie på slutten av sesongen???

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


polvott

Juniorspiller

Ble medlem: 04 nov 04
Innlegg: 91

Lagt til: 30 aug 06, 22:43
Ja det var synd minimum 8 uker etter det jeg har hørt.

---------------------------

Laget vårt, byen vår!!!!


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 30 aug 06, 22:56
8 uker hørtes da veldig drøyt ut! Hadde han revet av båndene helt, så greit, men det er visst ikke det det er snakk om?? Tipper vi får se ham på banen mot Start igjen jeg

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 30 aug 06, 22:57
Endret: 30 aug 06, 22:58

Jeg vil heller har Bjørkøy som back istedet for Szekeres (skrekk og gru).

 

Mitt lag vil da bli:

 

                                                  Rami Shaaban

 

Pål André Czwartek, Patrik Gerrbrand, Raio Piiroja, John Anders Bjørkøy 

                                                

                                             Hans Erik Ramberg

 

                     Simen Brenne                           Anders Stadheim

 

Tarik Elyounoussi                                                              Raymond Kvisvik

                                                 Hermanni Vourinen

 

Evt. bytte om på Hansi og Anders, er jo mulig Anders er god som defensivt anker. Christian Berg har gjort en god jobb, men jeg mener vi har spillere som er bedre enn han.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 aug 06, 00:03

tror vi bør hente inn en litt mere sikker venstre en bjørkøy, men jeg er sikker på at berti kommer seg på bena

 

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


polvott

Juniorspiller

Ble medlem: 04 nov 04
Innlegg: 91

Lagt til: 31 aug 06, 00:06
Nope han gjør nok ikke det gett. Blir nok ikke noe mere på ham denne sesongen gett.... Kommet hjem fra landslaget i dag...

---------------------------

Laget vårt, byen vår!!!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 aug 06, 00:11
da trengte vi brått en venstre back om vi ikke skal stole på at det holder med bjørkøy og tamas

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 31 aug 06, 00:13
6 til 8 uker leste jeg på demokraten.no. Delvis avrevet leddbånd.

Vi må nok dessverre se på det som en bonus om han spiller mer for oss i år.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 31 aug 06, 00:28
Dette var fryktelig trist! Vi får håpe på en rekord rask retur! Av de vi har i stallen nå så håper jeg heller at vi bruker Bjørkøy på VB enn Tamas, tror Tamas vil slite stort med sin hurtighet. Dog er det synd å miste Bjørkøy på midten, men der har vi gode erstattere. Tror faktisk heller jeg vil se Mikka på VB før Tamas, selvom Mikka er HB, så må han da klare å spille venstre også......Uansett, finnes ingen fullgod erstatter til Berthelsen i dagens FFK tropp.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 31 aug 06, 09:27
Opprinnelig postet av Plankekæll

Jeg vil heller har Bjørkøy som back istedet for Szekeres (skrekk og gru).

 

Mitt lag vil da bli:

 

                                                  Rami Shaaban

 

Pål André Czwartek, Patrik Gerrbrand, Raio Piiroja, John Anders Bjørkøy 

                                                

                                             Hans Erik Ramberg

 

                     Simen Brenne                           Anders Stadheim

 

Tarik Elyounoussi                                                              Raymond Kvisvik

                                                 Hermanni Vourinen

 

Evt. bytte om på Hansi og Anders, er jo mulig Anders er god som defensivt anker. Christian Berg har gjort en god jobb, men jeg mener vi har spillere som er bedre enn han.

Vi har sikkert spillere som er bedre enn Christian, men jeg tviler på om vi har noen som er bedre enn han i rollen som defensivt anker. Stadheim er en offensiv spiller, og med oppsettet ditt har vi tatt ett steg frem (VIF+Start-kampen) og to tilbake (som resten av sesongen)... Greit nok at vi har fått en forsterkning i bakre firer med Gerrbrand, men det jeg (og en del andre) har savnet tidligere i år er samhandlinga mellom forsvar og midtbane - først og fremst i det defensive arbeidet.

Med den offensive midtbanen vi har har vi ikke så mye behov for offensive sidebacker. Men vi bør ikke sette Hansi inn som et defensivt anker. Det har fungert dårlig tidligere...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 31 aug 06, 09:38
Endret: 31 aug 06, 09:38
Tamas ble hentet for å være backup som midtstopper og venstreback. Han har erfaring fra TL på begge plasser. Det at han er backup sier jo også at han ikke er et naturlig førstevalg. Hadde dette vært for en kamp eller to så hadde det vært ok. Nå snakker vi om åtte kamper, og derfor er det mulig at man jobber på spreng i dag får å låne en back ut sesongen, Kanskje en som var på stadion i går. Jeg Så hverken Eggen eller Morgen Andersen på stadion i går. Å bruke Bjørkøy på venstreback resten av sesongen ville være ille.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 31 aug 06, 09:47
håper vi låner en spiller ut sesongen.... tamas er for dårlig.. nei, dette var triste nyheter

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 31 aug 06, 09:50

Morgan Andersen var på stadion i hvertfall... Tror desverre ikke det kommer flere spilere for denne gang.. Vi får bare ha troa på de som allerede er i stallen!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 31 aug 06, 11:11
Opprinnelig postet av Husgutt
håper vi låner en spiller ut sesongen.... tamas er for dårlig.. nei, dette var triste nyheter
Har du sett Tamas spille på beckplass?

Hvis Bjørkøy må på beck, da mister vi selvsagt litt offensivt. Men til gjengjeld åpner det for Stadheim på midten.

Jeg er derfor ikke så sikker på at det svekker oss så voldsomt...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 31 aug 06, 11:57

Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Husgutt
håper vi låner en spiller ut sesongen.... tamas er for dårlig.. nei, dette var triste nyheter
Har du sett Tamas spille på beckplass?

Hvis Bjørkøy må på beck, da mister vi selvsagt litt offensivt. Men til gjengjeld åpner det for Stadheim på midten.

Jeg er derfor ikke så sikker på at det svekker oss så voldsomt...

 

Jeg har sett Tamasz spille back hvertfall, 3-4 kamper for TIL. Da var han forferdelig. Og han er visst bedre som stopper, og han har ikke akkurat imponert meg i den posisjonen heller for å si det mildt. Nei, han må være en kriseløsning.

 

Bruk heller Jonna som back, vi har både Simen Brenne og Anders Stadheim som kan ta plassen til Jonna på midten.

 

Jeg tror heller ikke vi blir noe svekket med at Bertie ikke kan spille på en stund, tror faktisk at Jonna er bedre defensivt, og med så mange offensive spillere i laget vårt kan det hende det blir en bra løsning. Ironisk nok åpner Berties skadeavbrekk opp for Brenne og Stadheim, så noe positivt kommer ut av det.


FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 31 aug 06, 14:22

Det blir ikke hentet noen erstatter for Berthelsen...

http://www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article725187.ece

---------------------------

"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 aug 06, 14:25
vi har jo ikke sett tamas der på venstre så det kan jo hende at han vil være god nok. Så for vi håpe at berti er tilbake så for som mulig.. lov å håpe

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 31 aug 06, 14:28
Tamas har rutine, er god på offensiv og defensiv dødball. Tror dette blir ok. Det som er synd er at PAC blir den eneste med stor fart i backrekka.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 31 aug 06, 14:38

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Tamas har rutine, er god på offensiv og defensiv dødball. Tror dette blir ok. Det som er synd er at PAC blir den eneste med stor fart i backrekka.

 

Hallo?? Har du sett Patrik G. i løpsdueller?? Han er minst like rask som PAC.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 31 aug 06, 16:20

Synd å miste Bertil i så mange kamper!!!

Håper Jonna tar hans plass på backen...


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 31 aug 06, 19:01
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Tamas har rutine, er god på offensiv og defensiv dødball. Tror dette blir ok. Det som er synd er at PAC blir den eneste med stor fart i backrekka.

 

Hallo?? Har du sett Patrik G. i løpsdueller?? Han er minst like rask som PAC.

 

Har ikke registrert det. I så fall er det veldig fint.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 31 aug 06, 19:20
kansje han kommer raskere tilbake fra skade enn det mange tror

innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 31 aug 06, 20:48

Nå har vi en såpass mange spillere som kjemper om plassene på midten at Jona helt klart kan ta venstre back plassen. Tror det er det tryggeste å gjøre nå. Med Stadheim og Brenne på midten og Berg som ett defensivt anker, skulle vi være godt rustet.

Jeg vil samtidig ønske Berti god bedring og vi håper han kommer raskt tilbake.

---------------------------

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 01 sep 06, 07:22
Opprinnelig postet av Plankekæll

Jeg vil heller har Bjørkøy som back istedet for Szekeres (skrekk og gru).

 

Mitt lag vil da bli:

 

                                                  Rami Shaaban

 

Pål André Czwartek, Patrik Gerrbrand, Raio Piiroja, John Anders Bjørkøy 

                                                

                                             Hans Erik Ramberg

 

                     Simen Brenne                           Anders Stadheim

 

Tarik Elyounoussi                                                              Raymond Kvisvik

                                                 Hermanni Vourinen

 

Evt. bytte om på Hansi og Anders, er jo mulig Anders er god som defensivt anker. Christian Berg har gjort en god jobb, men jeg mener vi har spillere som er bedre enn han.

 

De to siste kampene har vi gjort det bra. Og da har vi hatt C.Berg som defensivt anker.

Og nå vil du endre det som har gitt suksess ? Siden Brenne og Stadheim er veldig offensive,

vil det jo nesten bli en 4-1-5 formasjon. Dette lukter det maaaange baklengs av.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 01 sep 06, 09:05
Endret: 01 sep 06, 09:09

når vi har spilt med brenne, jonna og hansi har vi stort sett spilt i en 4-2-3-1 formasjon. etter at berg kom inn har vi gått mer over til en klassisk 4-3-3 rosenborg formasjon med skammelsrud som anker og en indreløper på hver side av playmakeren.  personlig har jeg mye mer tro på den sistenevnte. spiller vi med to defensive midtbanespillere, er de også nødt for å ta offensive initiativ. dette kan føre til at de "flyr som gærne høns utpå der". da rosenborg var gode, visste alle på laget at skammelsrud lå og snappet baller og fordelte dem videre. berg har også i de to kampene vist seg å være utmerket i denne rollen. fortsetter han på dette viset (langt fra sikkert), mener jeg at det eneste fornuftige vil være å fortsette med han der.

 

sklitakling: selv om simen og stadheim har store offensive kvaliteter, betyr ikke at de som indreløpere vil ligge like høyt som simen gjorde i 4-2-3-1 formasjonen.

---------------------------

med ffk til champions league!


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 01 sep 06, 10:07
Endret: 01 sep 06, 10:08

Veldig synd at vi mister Bertie akkurat nå. Bjørkøy har blitt uvurderlig på midtbanen. På tross av det ser heller ikke jeg at det er noen annen utvei enn å flytte Bjørkøy ned på backen, desverre. Tamas tror jeg ikke holder mål på backplass.... spesielt med tanke på at han er dårligere som back enn stopper. Dessuten mangler han en del på fart..noe som er viktig å ha på backplass.

 

Jeg stiller meg uforstående at mange vil flytte Berg ut av laget. Etter Bergs innstreden med sin defensive ankerrolle, har vi blitt langt tryggere defensivt. Vi har rett og slett fått en ny dimensjon i laget. Derfor vil han være selvskreven... faktisk den av midtbanespillerne som er sikret en plass i startelveren slik situasjonen er nå. Den andre som er ganske sikker, er nok Ramberg. Da gjenstår det en plass, og den må Brenne og Stadheim kjempe om. Brenne har på ingen måte spilt seg inn på laget etter innhoppet mot Start. Til det var de øvrige midtbanespillerne for gode. Når det gjelder Stadheim, trenger han kanskje litt tid? Derfor antar jeg at Brenne kniper plassen foran han i kampen mot VIF... dvs HVIS Bjørkøy blir flyttet ned som back.

 

Når det gjelder midtspissplassen, er det mulig at Toth får beholde den... ihvertfall i første kamp. Finnen trenger nok også kanskje mer enn 3-4 dagers trening før han går rett inn på laget? Uansett - han vil være en joker på benken og helt sikkert slippe innpå i 2. omg.

 

Da vil mitt lag bli som følger:

 

                      Rami
PAC - Raio - Gerrbrandt - Bjørkøy
                       Berg
     Ramberg           Brenne
Tarik                                      Kvisvik  
                       Toth                                   

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 01 sep 06, 11:11
Endret: 01 sep 06, 11:12

Jeg kunne tenkt at dette laget blir prøvd utover høsten.

 

                                Shabaan

 

          PAC                 Raio                Gerrbrandt

 

                   Brenne                Bjørkøy

Tarek                     Stadheim                Raymond

 

                          Heavy                Toth

 

 

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 01 sep 06, 11:19
Hva med å prøve Berg på venstre-back? Har jo uten tvil flest defensive fibre i kroppen. Dessuten har vel han og Bjørkøy den samme farten. Jeg klarer ikke se Tamas i 11`eren igjen. Det blir jo større nervehelvete enn Sørlies feltarbeid.

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 sep 06, 11:20
Faktisk 100 % enig i at laget til RC2 er det som bør starte neste kamp. Ikke noe poeng å endre for mange spillere eller formasjon nå.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 01 sep 06, 11:22

                                Shabaan

 

          PAC                 Raio                Gerrbrandt

 

                                  Berg

Stadheim              Brenne                Bjørkøy

 

Tarek                      Heavy                 Raymond

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 01 sep 06, 11:50
Endret: 01 sep 06, 11:51

Opprinnelig postet av Costanza
Faktisk 100 % enig i at laget til RC2 er det som bør starte neste kamp. Ikke noe poeng å endre for mange spillere eller formasjon nå.

 

Det er nok både den mest realistiske og fornuftige oppstillinen mot Vålernga. Stadheim og Heavy vil nok bli byttet inn etterhvert, men starter neppe.

 

Dersom Heavy skal starte allerede denne kampen, så må han nok imponere voldsomt på de få treningene han får før kampen. Det samme gjør seg nok gjeldende med Stadheim, selv om sjansene for at Heavy starter nok er større enn at Stadheim starter.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 01 sep 06, 12:08
noen som vet om jonna har blitt brukt på venstrebacken på treninger i det siste? snæbbus?

---------------------------

med ffk til champions league!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 02 sep 06, 09:52
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Jeg kunne tenkt at dette laget blir prøvd utover høsten.

 

                                Shabaan

 

          PAC                 Raio                Gerrbrandt

 

                   Brenne                Bjørkøy

Tarek                     Stadheim                Raymond

 

                          Heavy                Toth

 

 

Er vel kanskje ikke det rette tidspunktet å gå over til 3 bak nå. 7-8 kamper igjen av sesongen, vi er inne i en god periode. Omlegging til 352 er en mye større omlegging enn å variere mellom 433,451 og 442. Skal man gjøre det bør man bruke vinteren til å trene på det.......


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 sep 06, 10:13
Opprinnelig postet av knut
noen som vet om jonna har blitt brukt på venstrebacken på treninger i det siste? snæbbus?
han har det ikke bare på trening, men vi har også spilt med han der noen ganger når f.eks. bertelsen ble pappa.

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 03 sep 06, 15:37
jeg er klar over det keiko, og han har gjort det bra der de gangene han har spilt der også. det jeg var ute etter er om han blir drilla der på trening nå om dagen. hvis eggen har tenkt at han skal fast vikar på høyrebacken i høst, så regner jeg med at han ville bli brukt der på trening nå også.

---------------------------

med ffk til champions league!



Flat Trådet Nøstet
Totalt 3 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340