Husk meg
Brukernavn
Passord

Positivt med Ultras?

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 28 sep 06, 21:28
Plystre!

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 28 sep 06, 22:19
[quote=BøgeJon]
Opprinnelig postet av DeMeNteD

Nå må jeg bare spørre deg om en ting ? er du noen ganger på stadion og i tilfelle hvor sitter du da ?

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 29 sep 06, 10:21
Endret: 29 sep 06, 10:23
Opprinnelig postet av Klokan

Nå må jeg bare spørre deg om en ting ? er du noen ganger på stadion og i tilfelle hvor sitter du da ?

 

Jeg har sesongkort på nye sittetribunen og har nok vært på langt flere hjemme- og ikke minst bortekamper enn deg Zoran... På bortekamper STÅR jeg i PH.

 

....uten at det har noe med denne tråden å gjøre.

....men det er bemerkelsesverdig stille blant BRH synes jeg

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 29 sep 06, 11:52

Nå spurte jeg ikke om du har vært på flere kamper enn meg men bare hvor du er. For hadde du vært på PH feltet så hadde du skjønt at BHR gutta er blant de ivrigste om å synge og er positiv innslag på feltet. Synes det er uretferdig å angripe folk uten grunn og generalisere ting.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 29 sep 06, 12:08

[quote=BøgeJon]

Opprinnelig postet av DeMeNteD

Dermed er det bekreftet at Ultras i Norge nå ikke lenger er annerledes enn i andre land. www.fxt.no/tippeligaen/lillestrom/article753646.ece

UFC har blitt brukt som eksempel av gutta i BRH på hvor positivt det er med Ultras her til lands. Jeg har vært i mot HELE VEIEN og redd for hvor dette kunne utvikle seg. Nå kommer det altså håndfaste bevis på at min frykt er begrunnet...

Så meld dere gjerne ut av PH, slik at vi i framtiden ikke assosieres med det som måtte komme.

Dersom din store frykt er et par bluss på tribunen, kan du ikke ha mye å bekymre deg over til daglig...

Synes dessuten det er utrolig latterlig av LSK å utestenge noen av de som skaper aller mest liv på klubbens kamper for en bagatell som dette. Og direkte sjokkerende at klubben faktisk sier at bare det å sympatisere med denne gruppen er nok til utestengelse..!!

---------------------------

Reading FC - pride of Berkshire!!!


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 29 sep 06, 14:35
Opprinnelig postet av BøgeJon
Opprinnelig postet av DeMeNteD

 

er faktisk litt enig der! kanskje alle vi som vil synge skal melde oss ut av plankehaugen og joine BRH for fullt? så kan dugnadhaugen kjøre sitt eget løp.. eller skal vi prøve å fjerne dauingene fra PH i stede?

Dermed er det bekreftet at Ultras i Norge nå ikke lenger er annerledes enn i andre land. www.fxt.no/tippeligaen/lillestrom/article753646.ece

UFC har blitt brukt som eksempel av gutta i BRH på hvor positivt det er med Ultras her til lands. Jeg har vært i mot HELE VEIEN og redd for hvor dette kunne utvikle seg. Nå kommer det altså håndfaste bevis på at min frykt er begrunnet...

Så meld dere gjerne ut av PH, slik at vi i framtiden ikke assosieres med det som måtte komme.

Ehh, som Zoran sier, så kan du stelle deg på PHfeltet en gang, og faktisk se at "vi" ikke gjør så mye mer annet enn å synge.

 

Jeg respekterer at du har andre meninger enn meg, men når du oppfordrer "oss" til å melde oss ut når det eneste "vi" gjør er å synge på kampene, velvel. Som ikke sangnivået i plankehaugen er dårlig nok fra før.

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!

- Martin Unneberg, medlem nr. 1065, syngende supporter, og ikke-liker av ikke-syngende supportere.


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 01 okt 06, 21:43
Syntes plankehaugen gjorde det meget bra på sang mot sandefjord i dag. Kan ikke se noen grund til å opprette noen ultras gruppe i plankehaugen. Ultras er og blir noe negativt i fotballsamenheng.

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat


vedkasse

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 63

Lagt til: 02 okt 06, 00:32
Når dere blir en litt større supporterklubb hvor ikke alle står på det samme lille området, så vil dere skeptikere se hvor mye det er med en Ultras-gruppering. UE er vel det beste eksempelet på dette. Resten av Norge ler av deres skepsis til Ultras.  

---------------------------

We`re the boys who cause some trouble, and make some noise.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 okt 06, 13:57
Opprinnelig postet av vedkasse
Når dere blir en litt større supporterklubb hvor ikke alle står på det samme lille området, så vil dere skeptikere se hvor mye det er med en Ultras-gruppering. UE er vel det beste eksempelet på dette. Resten av Norge ler av deres skepsis til Ultras.  


Hva vet du om resten av Norge ler av oss ?? Dere har ikke selv noe å bidra med. Vi synger dere lett ut sånn som det er nå.

vedkasse

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 63

Lagt til: 06 okt 06, 14:31
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hva vet du om resten av Norge ler av oss ?? Dere har ikke selv noe å bidra med. Vi synger dere lett ut sånn som det er nå.


Hehe, det gjør dere slettes ikke. Brigaden bidrar med stemning på kampene, og foretrekker å gå mer sammen med hverandre for å skape en kameratgjeng går sammen på kamper(I suppose). At dere velger å hundse dem fordi de kaller seg Ultras er bare latterlig gjort av alle dere. Som sagt så ler vi andre av dere.

---------------------------

We`re the boys who cause some trouble, and make some noise.


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 06 okt 06, 23:27

Nå er det slikt at jeg ser veldig positivt på BRH gutta men nå må jeg bare kritisere litt. I to onsdager har vi nå hatt annledning til å lage flagg. Hvem av dere fra BRH har vist initiativet og kommet da ??? Det er jo nå dere har sjansen til å tegne både logo og alle andre meldinger da.. Og i tillegg så trenger vi folk som kan hjelpe til litt...

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 07 okt 06, 00:51
Endret: 07 okt 06, 00:52
Opprinnelig postet av Klokan

Nå er det slikt at jeg ser veldig positivt på BRH gutta men nå må jeg bare kritisere litt. I to onsdager har vi nå hatt annledning til å lage flagg. Hvem av dere fra BRH har vist initiativet og kommet da ??? Det er jo nå dere har sjansen til å tegne både logo og alle andre meldinger da.. Og i tillegg så trenger vi folk som kan hjelpe til litt...

 

 



Kan ikke snakke for de andre, men selv så passer tiden dårlig mtp jobbinga mi. Var der forrige onsdag for en uke siden i ca en halvtime før folk skulle dra(og fikk utrettet nada, men det er jo bare min skyld), onsdag satt jeg i møte med folk fra Telenor til kl ble 21.30. Blir snaut med tid, men skal prøve å få slutta tidligere neste onsdag så jeg også får tatt i et tak!

---------------------------

Burn in hell, por favore..


erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 07 okt 06, 08:40
Jau, kveldsaktiviteter er ofte vanskelig for oss som jobber der Bønna jobber...

---------------------------

A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 07 okt 06, 09:58
Opprinnelig postet av Klokan

Nå er det slikt at jeg ser veldig positivt på BRH gutta men nå må jeg bare kritisere litt. I to onsdager har vi nå hatt annledning til å lage flagg. Hvem av dere fra BRH har vist initiativet og kommet da ??? Det er jo nå dere har sjansen til å tegne både logo og alle andre meldinger da.. Og i tillegg så trenger vi folk som kan hjelpe til litt...

 

 

Jeg var der for en uke siden jeg!
Men pga jobbing/møteplikt på treninger passer det tildels dårlig noen dager skjønner du.

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!

- Martin Unneberg, medlem nr. 1065, syngende supporter, og ikke-liker av ikke-syngende supportere.


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 07 okt 06, 12:23
Opprinnelig postet av Klokan

Nå er det slikt at jeg ser veldig positivt på BRH gutta men nå må jeg bare kritisere litt. I to onsdager har vi nå hatt annledning til å lage flagg. Hvem av dere fra BRH har vist initiativet og kommet da ??? Det er jo nå dere har sjansen til å tegne både logo og alle andre meldinger da.. Og i tillegg så trenger vi folk som kan hjelpe til litt...

 

 

 

Har ikke vært der noen av de to siste onsdagene pga kamp.. men nå er sesongen over, og kommer neste gang

---------------------------

Svensk Magi


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 07 okt 06, 13:46
Opprinnelig postet av Klokan

Nå er det slikt at jeg ser veldig positivt på BRH gutta men nå må jeg bare kritisere litt. I to onsdager har vi nå hatt annledning til å lage flagg. Hvem av dere fra BRH har vist initiativet og kommet da ??? Det er jo nå dere har sjansen til å tegne både logo og alle andre meldinger da.. Og i tillegg så trenger vi folk som kan hjelpe til litt...

 

 

Litt stress når jeg bor i Oslo og er i gang med eksamensperioden

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 07 okt 06, 13:53

når og hvor er dette? :P

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 07 okt 06, 14:33
Endret: 07 okt 06, 14:34
Opprinnelig postet av SirLion

når og hvor er dette? :P



Vi samles på gamle Lahellemoen skole onsdag 27.09. klokka 18.00. Denne var fra Klokan en tid tilbake , så det er vel bare å putte inn neste onsdag her tenker jeg.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 07 okt 06, 18:29
Det er onsdager fra 18.00.  Hver onsdag frem til Lyn kampen. Akkuratt nå til onsdag drar jeg tidligere hjem da Kroatia spiller mot England i EM kvalikken men ellers er det vel folk der til 21-22. 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 08 okt 06, 03:58

Opprinnelig postet av Klokan
Det er onsdager fra 18.00.  Hver onsdag frem til Lyn kampen. Akkuratt nå til onsdag drar jeg tidligere hjem da Kroatia spiller mot England i EM kvalikken men ellers er det vel folk der til 21-22. 

 

Jeg kommer ;)

---------------------------

Svensk Magi



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f