Husk meg
Brukernavn
Passord

Speakeren på Stadion...

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 16 jul 07, 17:41
Opprinnelig postet av Superkjegle

Navn på spillerne ble fornavn ropt opp av speaker og supporterne etternavn, hørtes bra ut.
Nå er vel FCK supporterne "litt" fler da men dette er vel noe vi kunne få til?


Denne praksisen kjører de også i Tyrkia på Fenerbaches kamper. Helt sykt å høre trykket av etternavnene til spillerne.

Men her hjemme kan vi vel starte med å be speakeren slutte å reklamere mer enn nødvendig for Grandis.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 19 jul 07, 02:56
enig, kombinasjonen; skrike, mikrofon, og for høyt volum på høytalerne gjør seg rett og slett ikke.. skru ned volumet, få mannen til å roe seg litt ned (han har da en mikrofon så det går ann å `snakke`) og problemet er nogenlunde løst.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 jul 07, 23:19
dere som klarer litt på vår speaker.. hva syns dere om VIF sin da ?

---------------------------

http://keiko99.net


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1126

Lagt til: 23 jul 07, 23:26

Han er grusom!

Tragisk att noen holder på sånn.....

Høres jo bare teit ut når han prøver og få med klans folka etter skoring.

Dessuten er han ikke engasjert nok en gang.....


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 jul 07, 23:35
rart det er lov å drive slik sier nå jeg

---------------------------

http://keiko99.net


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 27 jul 07, 14:21
Endret: 27 jul 07, 14:22
Opprinnelig postet av keiko99
dere som klarer litt på vår speaker.. hva syns dere om VIF sin da ?


Personlig syns jeg han er genial jeg da! VIF sin altså

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 27 jul 07, 14:34
holder hvert fall mye høyere nivå enn vår.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 27 jul 07, 14:37

Opprinnelig postet av endre
Opprinnelig postet av keiko99
dere som klarer litt på vår speaker.. hva syns dere om VIF sin da ?


Personlig syns jeg han er genial jeg da! VIF sin altså

Snakker dere om verdens dårligste fotballkommentator, Haugen i bua?


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 27 jul 07, 14:47
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Snakker dere om verdens dårligste fotballkommentator, Haugen i bua?


Haugen er kun speaker på Lyn-kamper (og landslaget). Ikke Vålerenga.

morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06
Innlegg: 148

Lagt til: 24 aug 07, 16:11
Endret: 24 aug 07, 16:13
Jaja, nå er det bare å ønske Arntsen velkommen "tilbake" i bua: Thomas tar over for Duenes

Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 24 aug 07, 17:06
flotters  men takk for jobben du har gjort ole duenes.

Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 24 aug 07, 17:12
Bra. Thomas Arntsen er mye bedre enn Duenes.

En speaker skal ikke være overengasjert når hjemmelaget scorer/gjør det bra.
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 24 aug 07, 17:15
VElkommen tilbake!

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 24 aug 07, 17:37
Dette var godt å høre. Min favorittspeaker. Men jeg skjønner ikke helt dem som mener Vif-speakeren er dårlig. Synes han er flink til å dra i gang stemningen i klanen uten å være overpatriotisk på en irriterende måte, selv om han kan være litt drøy noen ganger.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 24 aug 07, 18:04
Opprinnelig postet av Shadar
Dette var godt å høre. Min favorittspeaker. Men jeg skjønner ikke helt dem som mener Vif-speakeren er dårlig. Synes han er flink til å dra i gang stemningen i klanen uten å være overpatriotisk på en irriterende måte, selv om han kan være litt drøy noen ganger.

Så du synes virkelig ikke det han holder på med etter VIF-scoringene er irriterende?

For øvrig er jeg også ganske positivt innnstil til speakerbyttet. Liker Arntsen bedre enn Duenes.

Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 24 aug 07, 21:06

Jeg synes Ole Duenes har gjort en utmerket jobb, har balansert patriotismen mot gjestendes lag spillere og supporteres følelse av å bli tatt vel imot, meget bra.

Jeg synes også en speaker må ha lov til å bryte ut i et "Jaaaaaa!!!" når hjemmelaget scorer etter å ha presset i mer enn en omgang og hatt mange spolerte sjangser.

Nå ser jeg de fleste av FFK`s bortekamper på TV, når det gjelder speakeren til Viking så høres han nesten hysterisk ut når han brøler ut navnet på Vikings målscorer.  Duenes holder en mye høyere klasse, men han bytter jobb, og Arntzen vil nok som før gi oss en følelse av verdighet å være på, og å oppleve stemningen på Stadion.

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 25 aug 07, 01:54

Hvem var speaker da vi møtte Start i NM-semifinale i fjor? Husker han var GANSKE patriotistisk da vi scoret og skrek ut JAAAAADDAAA.. Jeg synes det var fett den gangen, og vil tro at Start-spillerne ikke ble mer kamplystne akkurat da den runget. Er det egentlig noe galt i at speakeren tydelig viser at han holder med hjemmelaget, og prøver å gi dem en ekstra piff? Uten å være ufin mot gjestene selvsagt. Stor forskjell på det å være entusiastisk over eget lags prestasjoner, og å være ufin mot motstanderne og å bruke speakertjenesten til å prøve og psyke de ut..

F.eks. - > Nå på Søndag: Ardian Gashi har akkurat knallet inn en suser fra 25 meter og Thomas Arntsen skriker: JAAAA, Knut Borch, så du ikke den da?? Eller Ligger du der og kaver?? Noe sånt ville selvsagt ikke vært noe særlig,  men å skrike JAAAAAAADDAAAA, Aaaaardiiiiaaan GASHI!! er vel neppe å trå over streken?

Synes speakerne rundt om i landet kan være så entusiastiske de vil, bare de holder seg til å juble over eget lag, og ikke på noen som helst måte prøver å ydmyke motstanderen. Som i hockey, som noen nevnte her. Der i gården har det jo gått sport i å drite ut motstanderlaget mest mulig, og jeg tenker da spesielt på lokaloppgjør mellom Stjernen og Sparta. Smurfesanger, den fæle latteren fra Michael Jacksons "Thriller", lyden av et toalett som blir dratt ned osv. Høyt nivå på en del av det som har kommet fra den fronten. Not.

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 25 aug 07, 02:38
Opprinnelig postet av danieltr

Hvem var speaker da vi møtte Start i NM-semifinale i fjor? Husker han var GANSKE patriotistisk da vi scoret og skrek ut JAAAAADDAAA.. Jeg synes det var fett den gangen, og vil tro at Start-spillerne ikke ble mer kamplystne akkurat da den runget. Er det egentlig noe galt i at speakeren tydelig viser at han holder med hjemmelaget, og prøver å gi dem en ekstra piff? Uten å være ufin mot gjestene selvsagt. Stor forskjell på det å være entusiastisk over eget lags prestasjoner, og å være ufin mot motstanderne og å bruke speakertjenesten til å prøve og psyke de ut..

F.eks. - > Nå på Søndag: Ardian Gashi har akkurat knallet inn en suser fra 25 meter og Thomas Arntsen skriker: JAAAA, Knut Borch, så du ikke den da?? Eller Ligger du der og kaver?? Noe sånt ville selvsagt ikke vært noe særlig,  men å skrike JAAAAAAADDAAAA, Aaaaardiiiiaaan GASHI!! er vel neppe å trå over streken?

Synes speakerne rundt om i landet kan være så entusiastiske de vil, bare de holder seg til å juble over eget lag, og ikke på noen som helst måte prøver å ydmyke motstanderen. Som i hockey, som noen nevnte her. Der i gården har det jo gått sport i å drite ut motstanderlaget mest mulig, og jeg tenker da spesielt på lokaloppgjør mellom Stjernen og Sparta. Smurfesanger, den fæle latteren fra Michael Jacksons "Thriller", lyden av et toalett som blir dratt ned osv. Høyt nivå på en del av det som har kommet fra den fronten. Not.

AMEN!!

---------------------------

heia heia...


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 25 aug 07, 12:09
syns at det er trist at han Speakeren (ole) ikke skal være det mer , han var entusiastisk og hadde noe i seg syns jeg -- måtte le hver gang han bare sa : FOFANA når han ropte opp spillerne, hehe  kommer til å savne han gett .. men velkommen tilbake til han Thomas

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 25 aug 07, 13:49
Synes Arntsen er helt ræva som speaker jeg. Har en helt egen evne til å komme inn med resultater fra adecco midt under skumle frispark eller cornere. Er også veldig flink til å bruke 3-4 setninger på ett resultat. Nei, jeg har ikke savnet ham........


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340