Husk meg
Brukernavn
Passord

Stadheim?

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 29 aug 06, 23:44

Du kan lese litt selv her fra Avisen i Sogndal.

http://www.sognavis.no/lokal_sport/article2261992.ece

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 aug 06, 23:52
Opprinnelig postet av oleberg

Opprinnelig postet av keiko99
heller stadheim en brenne.. vil brann ha han så kom med ett bud brann

Dette må være det dummeste jeg har hørt på lenge. Makan til pisspreik.

Ja til Stadheim - men ikke på bekostning av Brenne. Skjerp deg Keiko

nei det gjør jeg ikke.. bedre å få litt for brenne en å ikke få noe.. jeg tviler på om han spiller her etter neste sessong.. dette er min mening

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 29 aug 06, 23:52

Fatter ikke hvorfor Stadheim skal være så utrolig attraktiv? Tida som lovende talent må vel kunne sies å være over når du er 26?

Hvis det er fordi vi er så redde for å miste Brenne, så tror jeg ikke det er så mye å være redd for, ihvertfall ikke i dette overgangsvinduet. Tida er for knapp og det er for mange biter som må falle på plass til at de skal rekke det.

Dessuten tror jeg ikke Brenne risikerer benken i LSK eller Brann for den saks skyld, tror han har større ambisjoner enn det.

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 29 aug 06, 23:56
Endret: 29 aug 06, 23:57
Brenne starter nok på benken igjen ved neste kamp hvis han er her, det er min mening. Og ja du skal ikke se at Brenne forsvinner allerede denne uken. FFK handler nå kvalitet og kvitter seg med stallfyllet og de overbetalte spillerne vi har som presterer for dårlig iforhold til innsats. Hvis dere ikke har lagt merke til dette etter at Morgan og Terje begynte og dra i trådene så er dere treige i nøtta.

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 30 aug 06, 00:04

Kjære vene. Jeg har fått med meg at avisene skriver det, det er jo det som var hele poenget mitt. MEN, som jeg sa, ffk har IKKE bestemt seg. FFK sport ASA hadde tidligere i kveld styremøte, deltakerne der var uenige, jeg sier ikke at ffk ikke var intresert bare at de ikke har bestemt seg.

Du kan ikke kalle folk løgnere uten å vite hva du snakker om.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 30 aug 06, 00:05
Vi må nesten stole på det Stadheim sier selv til FB:

– Jeg har fått et tilbud, og har bestemt meg. Men hva jeg har bestemt, får du ikke greie på før i morgen (i dag), svarer Anders Stadheim da Fredriksstad Blad snakket med ham i går kveld.
Stadheim sier at han og FFK er ferdig forhandlet, men ville altså ikke røpe utfallet av forhandlingene i går kveld.

Hvorfor skulle han lyve om at han har fått kontraktsforslag?

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 30 aug 06, 00:12
Opprinnelig postet av Fjedjik

Kjære vene. Jeg har fått med meg at avisene skriver det, det er jo det som var hele poenget mitt. MEN, som jeg sa, ffk har IKKE bestemt seg. FFK sport ASA hadde tidligere i kveld styremøte, deltakerne der var uenige, jeg sier ikke at ffk ikke var intresert bare at de ikke har bestemt seg.

Du kan ikke kalle folk løgnere uten å vite hva du snakker om.

Riktig at de hadde styremøte, men i følge Morgan som snakket med radio fredrikstad sa han at dette var et ordinært styremøte og at ikke noe ekstraordinært ble tatt opp, så da lyger morgan da.


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 30 aug 06, 00:22
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Opprinnelig postet av Fjedjik

Kjære vene. Jeg har fått med meg at avisene skriver det, det er jo det som var hele poenget mitt. MEN, som jeg sa, ffk har IKKE bestemt seg. FFK sport ASA hadde tidligere i kveld styremøte, deltakerne der var uenige, jeg sier ikke at ffk ikke var intresert bare at de ikke har bestemt seg.

Du kan ikke kalle folk løgnere uten å vite hva du snakker om.

Riktig at de hadde styremøte, men i følge Morgan som snakket med radio fredrikstad sa han at dette var et ordinært styremøte og at ikke noe ekstraordinært ble tatt opp, så da lyger morgan da.

Det er da ingen ting ekstra ordinært at et ASA styre diskutterer hvorvidt de skal signere en spiller eller ei! Stadheim var ett tema på styremøte i Sport ASA.

 

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 30 aug 06, 00:24
Om han har et kontraktsforslag så er det ikke undertegnet av FFK ennå. Hensikten med mitt innlegg var å fortelle at FFK ikke har tatt en endelig besluttning vedr. Stadheim, noe som kan synes gitt av medieoppslaga hvor det virket som det kun stod på Stadheim selv.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 30 aug 06, 00:25
Kan jo tenkes att FFK har fått konkuranse fra en annen klubb om underskriften til Stadheim. Mulig noen i styret har fått kalde føtter og mener han blir for dyr i forhold til hva de trodde for et par dager siden?

Best 4 Ever

Bedriftsspiller

Ble medlem: 22 jul 06
Innlegg: 22

Lagt til: 30 aug 06, 00:26
Etter min mening er dette nå en tullete diskusjon. Svaret får vi i morgen - og som sagt tidligere: Selg Brenne mens det ennå er mulig å få penger for han...

---------------------------

- FFK & Manchester United 4 Ever -


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 30 aug 06, 00:27

Opprinnelig postet av Fjedjik
Om han har et kontraktsforslag så er det ikke undertegnet av FFK ennå. Hensikten med mitt innlegg var å fortelle at FFK ikke har tatt en endelig besluttning vedr. Stadheim, noe som kan synes gitt av medieoppslaga hvor det virket som det kun stod på Stadheim selv.

Tror nok du er på viddene her Fjedjiik. Men gidder ikke å diskutere med kverulanter, så jeg sier natta. Du har din oppfatning og jeg min. Så får vi se om Stadheim kommer eller ei da vettu.


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 30 aug 06, 00:27

Opprinnelig postet av seal_dm
Kan jo tenkes att FFK har fått konkuranse fra en annen klubb om underskriften til Stadheim. Mulig noen i styret har fått kalde føtter og mener han blir for dyr i forhold til hva de trodde for et par dager siden?

Ja Brann er vistnok intresert, og FFK har brent av noen kroner på finnen i mellomtiden også

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 30 aug 06, 00:28

Opprinnelig postet av seal_dm
Kan jo tenkes att FFK har fått konkuranse fra en annen klubb om underskriften til Stadheim. Mulig noen i styret har fått kalde føtter og mener han blir for dyr i forhold til hva de trodde for et par dager siden?

Brann kom jo in i bildet idag, men de har ikke kontaktet Songdal tidlig idag ang. Stadheim da, men de vil ha spilleren de og.


Coke

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 aug 06
Innlegg: 1

Lagt til: 30 aug 06, 07:23

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 30 aug 06, 07:30
Jaja hva var det jeg sa, hoho... Velkommen skal du være Aders Stadheim.

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 30 aug 06, 07:32
Fin nyhet tidlig på dagen. Begynner å se veldig bra ut det her. Tror det blir en fin høst.

---------------------------

Fredd


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 30 aug 06, 07:34
Enig, fin fin nyhet på morgenkvisten F-b.no har jo ikke fått det med seg da,hmm. Nå venter vi bare på at de smeller til med Hannes Sigurdsson så er vi i toppen, hehe

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 30 aug 06, 07:42
Det var bra !! Nå begynner det å ligne noe her+ Har trua åp Stadheim vil blomstre til game høyder i FFK!

matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 30 aug 06, 08:09
Dette ser så absolutt bra ut    Gratulerer så mye alle sammen...


Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340