Husk meg
Brukernavn
Passord

Stadheim?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 27 aug 06, 20:57
vei til FFK?

Han er vel strengt tatt ikke god nok?

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 27 aug 06, 21:00
Endret: 27 aug 06, 21:04

Opprinnelig postet av Culemart
vei til FFK?

Han er vel strengt tatt ikke god nok?

Helt klart god nok!!! Super forsterkning?

Sogndals desidert beste spiller og i en klasse for seg i 1 divisjon i følge Sogndals trener.

http://fotball.vg.no/bors/spiller.php?spiller_id=1853&sesong_id=323&klubb_id=10

http://www.sogndalfotball.no/person.aspx?g568=x&gid=671&id=1114&tgid=568

 

 

 

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 27 aug 06, 21:05
Endret: 27 aug 06, 21:07
Litt statistikk :
http://www.sogndalfotball.no/person.aspx?amid=&id=1114&tgid=568&gid=568&g568=x&aid=

oops! sorry..

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 27 aug 06, 21:06

Opprinnelig postet av Culemart
vei til FFK?

Han er vel strengt tatt ikke god nok?

Mer info her:

 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_sogn_og_fjordane/sport_nrk_sogn_og_fjordane/1.911111

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 aug 06, 21:10
Tja, sikkert ikke det vi trenger mest akkurat nå, men kontrakten hans går vel ut etter sesongen? Har vel blitt betegnet som et stort talent veldig lenge nå, uten å ha kommet seg videre enn førstedivisjonsspill med Sogndal.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 27 aug 06, 21:11

Opprinnelig postet av FFK1903
Tja, sikkert ikke det vi trenger mest akkurat nå, men kontrakten hans går vel ut etter sesongen? Har vel blitt betegnet som et stort talent veldig lenge nå, uten å ha kommet seg videre enn førstedivisjonsspill med Sogndal.

 

Det var jo Brenne også i MOss. Se hva som skjedde med han når han gikk til FFK. Rangerer nok Stadheim ikke noe lavere enn Brenne var i Moss jeg da! 

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 27 aug 06, 21:15
Hva skal vi med Stadheim ??? Trodde vi jaktet en målfarlig spiss jeg. Kanskje misforstått.

Men det er ihvertfall bedre enn en elektriker fra Island.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 27 aug 06, 21:18
JA til Stadheim. JA til en spiss til. Vi trenger flere gode spillere. Stadheim er klasse!!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 aug 06, 21:18
Opprinnelig postet av oleberg
 

Det var jo Brenne også i MOss. Se hva som skjedde med han når han gikk til FFK. Rangerer nok Stadheim ikke noe lavere enn Brenne var i Moss jeg da! 



Nå hentet vi jo Brenne for tre (?) år siden og da, da var han i begynnelsen av 20-årene, Stadheim er//blir 26 år. Du er ikke talent lengre når du er 26 år, Brenne var ennå et visst talent når han kom til FFK. Brenne tok ganske enkelt de stegene opp, mens Stadheim vel tok stegene ned. Brenne opp i TL, Stadheim ned i Adeccoligaen, uten at noen av TL-klubbene hentet han.

Han kan selvfølgelig slo til, men han bør ikke lengre betegnes som et stort talent i hvert fall.

Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 27 aug 06, 21:22
Endret: 27 aug 06, 21:22
Ifølge Eggen blir det vanskelig å toppe kjøpet av Bjørkøy : – Bjørkøy må være det beste kjøpet Fredrikstad noen sinne har gjort, sier trener Eggen, som hentet romerikingen fra Hønefoss. fotball.aftenposten.no/eliteserien/article63593.ece

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 27 aug 06, 22:07
Endret: 27 aug 06, 22:08

Opprinnelig postet av FFK1903
Tja, sikkert ikke det vi trenger mest akkurat nå, men kontrakten hans går vel ut etter sesongen? Har vel blitt betegnet som et stort talent veldig lenge nå, uten å ha kommet seg videre enn førstedivisjonsspill med Sogndal.

 

Stadheim har kontrakt med Sogndal i to år til.

Står det her:   http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_sogn_og_fjordane/sport_nrk_sogn_og_fjordane/1.911111

 

---------------------------

Heia FFK


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 27 aug 06, 22:15

Opprinnelig postet av Culemart
vei til FFK?

Han er vel strengt tatt ikke god nok?

 

Hallo!

En av 1. divisjons største profiler er selvfølgelig god nok for FFK. Men han er vel ikke spiss?

---------------------------

FFK på toppen i 2006


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 27 aug 06, 22:59

Om Stadheim kommer inn, vil nok en forsvinne ut! Kanskje ikke nå, men til høsten.

Idag starter vi med Simen på benken, hadde vi hatt Stadheim her, hadde Ramberg også starta på benken? Jonna? Raymond er nok den sikreste på midten/foran om dagen. Men der vi trenger mer konkurranse nå er faktisk på SPISSplassen..

Kommer det kun en spiller, nei takk til Stadheim! Skal vi hente to, ja takk til Stadheim, SAMMEN med en spiss!

Nå skal det sies at Mishy jobber utrolig bra å kreiger i dag igjen, men han må også få litt konkurranse. Se hva konkurransen vi har om midtbaneplassene nå har gjort med laget!


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 27 aug 06, 23:05
Har han ikke bare skåret 2 mål da?

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 27 aug 06, 23:36
Endret: 27 aug 06, 23:37
veldig spennende spillerog i form en meget bra forsterkning!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 aug 06, 23:42
Vellkommen Stadheim. Det står på nrk teskt tv at han så kampen.. jeg tror nok han tar enkelt plassen til brenne om han forsetter å bevise at han virker trøtt og sliten

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 aug 06, 23:45
Kan Stadheim være ersatteren til Brenne, ikke umulig at Brenne forsvinner før overgangsvinduet stenger?

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 27 aug 06, 23:45
Har vi muligheten til å kjøpe Stadheim kan vi ikke la den gå fra oss. Selv om han ikke kan betegnes som ung og lovende er fortsatt talentet hans i behold. Fotballspillere har ulik grad av talent, Anders Stadheim og Kvisvik er to eksempler på spillere med et stort talent, f.eks Tore P var en spiller med begrenset talent selvom han hadde en stor karriere.
Er sikker på at Stadheim vil blomstre som bare det under KTE, trenger bare et miljøskifte og et spark i ræva slik denne typen spillere ofte trenger.
Sogndal har brukt ham en del i en fri rolle bak Håvard Flo.
Jeg tror han vil vise seg å være et kjempekjøp selv til 5 mill.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 27 aug 06, 23:47
Anders Stadheim er en veldig teknisk og offensiv midtbanespiller som i MANGE år har blitt beskrevet som et stort talent, men aldri slått igjennom. Så gjenstår det å se om han evevntuelt tar det skrittet i FFK.

Må imidlertid innrømme at jeg ble overrasket over denne nyheten. FFK har jo som kjent vært på spissjakt hele sommer. To spillere var nærmest klar, men begge ser ut til å glippe. Også viser det seg at man isteden henter inn en midtbanespiller? Vet ikke FFK hva de ønsker seg? Hvis man har bestemt seg for å kjøpe bil, så kommer man ikke hjem med en båt...

Når det er sagt så kan det jo hende at det er snakk om både Stadheim og en ny spiss. Og for å holde meg til Stadheim... Det kan tenkes at en overgang betyr at noen er på vei ut, og det mest nærliggende er nok Simen Brenne. Han og Stadheim er veldig like spilletyper. Brenne har ett år igjen av kontrakten og er en ettertraktet spiller. Skal FFK få litt penger for han, så må han nok selges nå eller etter sesongen. Kanskje henter LSK han for å erstatte Robert Koren som nok er inne i sin siste sesong på Åråsen? Det virker ikke veldig urealistisk.

For med Berg, Ramberg, Bjørkøy, Brenne og Stadheim som skal slåss om tre plasser på en midtbane i 4-3-3 så innebærer jo det at to gode fotballspillere til enhver tid må slite benken...

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 27 aug 06, 23:59
Opprinnelig postet av Costanza
Anders Stadheim er en veldig teknisk og offensiv midtbanespiller som i MANGE år har blitt beskrevet som et stort talent, men aldri slått igjennom. Så gjenstår det å se om han evevntuelt tar det skrittet i FFK.

Må imidlertid innrømme at jeg ble overrasket over denne nyheten. FFK har jo som kjent vært på spissjakt hele sommer. To spillere var nærmest klar, men begge ser ut til å glippe. Også viser det seg at man isteden henter inn en midtbanespiller? Vet ikke FFK hva de ønsker seg? Hvis man har bestemt seg for å kjøpe bil, så kommer man ikke hjem med en båt...

Når det er sagt så kan det jo hende at det er snakk om både Stadheim og en ny spiss. Og for å holde meg til Stadheim... Det kan tenkes at en overgang betyr at noen er på vei ut, og det mest nærliggende er nok Simen Brenne. Han og Stadheim er veldig like spilletyper. Brenne har ett år igjen av kontrakten og er en ettertraktet spiller. Skal FFK få litt penger for han, så må han nok selges nå eller etter sesongen. Kanskje henter LSK han for å erstatte Robert Koren som nok er inne i sin siste sesong på Åråsen? Det virker ikke veldig urealistisk.

For med Berg, Ramberg, Bjørkøy, Brenne og Stadheim som skal slåss om tre plasser på en midtbane i 4-3-3 så innebærer jo det at to gode fotballspillere til enhver tid må slite benken...


Tror at det kunne vært en lykkelig løsning for alle de innvolverte (FFK,LSK, Stadheim og Brenne) med unntak av SIL kanskje.
Når det er sagt ville det jo være synd om vi mister Brenne, men enda kjipere er det jo hvis han drar gratis senere.
Ser ikke bort fra at Stadheim kan spille "hengende spiss" og da er jo ikke problemstillingen like aktuell.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340