Husk meg
Brukernavn
Passord

Nei fra Ward

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05
Innlegg: 213

Lagt til: 08 jan 07, 19:59
Må jo logge inn får å se hva som står der.. Du kunne kanskje klippet og limt litt??

---------------------------

Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 11 jan 07, 21:40
Det står nok omtrent det samme som her. Jeg noterer meg ordet "impressed" ...

---------------------------

math


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 12 jan 07, 10:20

Ward har vært i kontakt med Wolves,hvor Andy Kilner har sin arbeidsgiver.

Andy Kilner villig til å være behjelpelig for FFK.

Mulighet for noe samarbeid???

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


sveinung

Knøttespiller
Ble medlem: 01 apr 04
Innlegg: 58

Lagt til: 12 jan 07, 12:54
Ward var forrige sesong på prøvespill hos Sunderland mens nåværende Wolves-manager Mick McCrathy var sjef der.  Da ble han vurdert som for fersk for Premier League.  Nå er han mer moden, og skal spille et  nivå lavere.  Overgangssummen er £200 000, men kan stige til £350 000 ved 25 spilte ligakamper, og hvis han spiller seg inn på det irske landslaget (der McCarthy også var sjef tidligere).

FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 22 aug 06, 13:38
Endret: 22 aug 06, 13:38
De har fortsatt over ni dager til å hente en annen spiller...synd at ikke Ward kommer hit til FFK...og om det kommer noen andre for tiden vise, selvom jeg ikke har noen enorme forventninger, men nå er jo han Morgan en luring...det er lenge til 31.08.06 24:00...

---------------------------

"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 22 aug 06, 14:13

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Dette var uheldig, men spørs om ikke det hadde skjedd uavhengig av om overgangen hadde lekket ut i pressen eller ei. Syns dog det er litt rart at kontrakten var ferdigforhandlet og klubbene var enige, da bude jo alt vært i orden, men så lenge han ikke hadde signert, så kan han vel fortsatt trekke seg. Uproft av spilleren syns jeg.

Uansett så tar jeg ikke dette så tungt, han ville sannsynligvis ikke gått rett inn på laget, og det er vel hva vi trenger nå, spillere som kan gå rett inn å bidra. Spillere for framtida er det like greit å hente etter sesongslutt. Spørsmålet nå er om Morgan har tenkt til å hente en annen spiller i steden?

 

Årsaken til at spilleren valgte å ikke gå til FFK nå var at U21-treneren anbefalte han å IKKE gå til FFK...  For en ung, sulten, spiss er det naturlig å prioritere landslaget - iallefall ut sesongen.  Så kan han jo se hvordan det går med FFK utover høsten. :)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 22 aug 06, 11:32
Haster ikke nå... Håper det ikke kommer ett bomkjøp bare for å rekke ett kjøp før overgangsvinduet stenger... tror laget vi har nå, klarer biffen


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340