Husk meg
Brukernavn
Passord

Enga har pressekonferanse kl 1915 (Rekdal trekker seg)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 21 aug 06, 19:03
Hørte akkurat at Enga skal ha pressekonferanse om noen minutter....

Noen som tør gjette på at det er Rekdal som trekker seg?

---------------------------

Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....

God bedring, Dagfinn!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 aug 06, 19:05
Endret: 21 aug 06, 19:06
Siden det ble innkalt til pressekonferanse på kort varsel, så ser jeg ikke bort fra at Rekdal trekker seg. Ville vært rart om han fikk sparken når styret tidligere i dag proklamerte at de hadde full tillit til ham. Det KAN også være kjøp eller salg av en spiller, men når nyheten kommer så plutselig, så tror jeg faktisk det har noe å gjøre med trenerspørsmålet. Et annet alternativ er jo stadionsaken.

EDIT: Nå kommer det frem på FXT at Rekdal er ferdig i VIF

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 21 aug 06, 19:06

Opprinnelig postet av A.Scheie
Hørte akkurat at Enga skal ha pressekonferanse om noen minutter....

Noen som tør gjette på at det er Rekdal som trekker seg?

 

Rekdal ferdig i VIF ja!!!

 

http://www.fxt.no/tippeligaen/vif/article716500.ece

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


olsa

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 98

Lagt til: 21 aug 06, 19:29

D var på tide. Det kan se ut til at Reka har kjørt klubben ut i grøfta.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 aug 06, 19:30
Assistenttrener Petter Myhre blir visst forfremmet til hovedtrener...

ripper329

Knøttespiller

Ble medlem: 07 okt 03
Innlegg: 58

Lagt til: 21 aug 06, 19:33

Åssen gåre ann å vinne den ene sesongen og så kjører klubben i "grøfta"? Helt ufattelig!!

Koser meg jeg får han er tragisk uansett. I cupen så sa han før kampen " FFK klarte uagjort på Åråsen. Ikke dårlig til å være FFK det " For en j.... dust. Digg at FFK satte spiker`n i kista!

---------------------------

FFK AND MAN UNITED 4EVER :D


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 21 aug 06, 19:48

Moro!

Håper ikke vi får se han i norsk fotball noe mer!

Han kan komma seg til Tyskland så vi slepper å se han på norsk tv...


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 21 aug 06, 20:04
Opprinnelig postet av ripper329

" FFK klarte uagjort på Åråsen. Ikke dårlig til å være FFK det " For en j.... dust. Digg at FFK satte spiker`n i kista!

 

Syntes dette var patetisk av Rekdal å komme med..

Hvis jeg ikke tar helt feil,så ble vel de rundspilt på hjemmebane av Lillestrøm!?!?

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 aug 06, 20:42
jeg ble meget overrasket av dette...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 21 aug 06, 20:50

Det gjorde det ikke på meg! Dette har jeg ventet på lenge.. Han har antageligvis tenkt på det enstund.

 

Bare håper det går sånn med enga som det det gjorde med Rosenborg etter at Eggen trakk seg.

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!

- Martin Unneberg, medlem nr. 1065, syngende supporter, og ikke-liker av ikke-syngende supportere.


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 21 aug 06, 21:14
Opprinnelig postet av Martin_

Det gjorde det ikke på meg! Dette har jeg ventet på lenge.. Han har antageligvis tenkt på det enstund.

 

Bare håper det går sånn med enga som det det gjorde med Rosenborg etter at Eggen trakk seg.



Det er jo sjanseløst å sammenligne da. Med Eggen hadde RBK tatt 12 seriemesterskap (vel?) og Hareide klarte jo trygt å dra inn gullet året etter. RBK begynte å dale med Ola By Riise. Det du er ute etter har allerede skjedd med Enga spør du meg. Forhåpentligvis gjør de det enda dårligere bare... Neida, jeg er ikke VIF-supporter, men jeg ønsker de heller ikke ned i Adecco.

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 21 aug 06, 21:15

JH382

Juniorspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 126

Lagt til: 21 aug 06, 21:33

Skal virkelig bli deilig å slippe å se han og høre på den sutringa hans for hver gang enga har gått på en smell. Noen ganger er man rett og slett bare dårlig. Må ikke finne på teite unnskyldninger hver gang.

Kom deg til utlandet


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 21 aug 06, 23:57

ja det er en god dag for meg hvertfall.. Har alltid sett på Reka som en stooor klyse..

Greit jeg "elskan" i 98 for det han gjorde akkurat der og da, men ikke mere heller..

 

Litt rart og tenke på at begge de to laga som kom øverst ifjor har skifta trener etter halvspilt sesong..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


arneg

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 feb 05
Innlegg: 10

Lagt til: 22 aug 06, 09:37

Det er lett å hovere over klysa Rekdal, men det er jo lov å ta med seg at han har tatt VIF fra 1.divisjon og nesten konkurs til cup-mesterskap, seriesølv og seriegull.  Vanskelig å diskutere mot slike resultater.  Samtidig så er han nok en av norges mest meriterte spillere gjennom tidene.  Greit nok at han virker klysete, men resultatene er vanskelig å ta fra han.

 

Ellers så forteller det noe om hvor vanskelig trenerjobben er, når de to mest meriterte trenerne fra i fjor nå er uten jobb.

---------------------------

arneg



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f