Husk meg
Brukernavn
Passord

Premier League-tråd

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 aug 06, 13:00
Hallo folkens. Det er kun spilt 2 serierunder, og dere MU-fans tror at dere er seriemestere allerede. Bare vent å se til våren, så har nok Chelsea tatt hjem pokalen.

matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 24 aug 06, 13:22
Selv er jeg ikke Manu supporter, og må klype meg sjøl i armen, når jeg sier at Manu har imponert meg til de grader de to første kampene.. Greit at de møter middelmådig motstand, men de imponerer med agressiv angrepsfotball... Morro å se på.. Håper Chelsea går på en "stjernesmell"... Tipper United eller Liverpool blir seriemestere i år

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 24 aug 06, 15:49
Noen som har fått med seg "taklingen" til Thatcher?

www.youtube.com/watch

...og siden dommeren gav han gult slipper han sansynligvis noen slags form for straff.

Flotte greier.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 aug 06, 18:14
Man.und forsetter med seier.  Håper blackburn senker  Chelsea.       

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 26 aug 06, 18:44

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hallo folkens. Det er kun spilt 2 serierunder, og dere MU-fans tror at dere er seriemestere allerede. Bare vent å se til våren, så har nok Chelsea tatt hjem pokalen.

Ja,i motsetning til alle Chelsea-fans,så venter vi ihvertfall to-tre serierunder,Chelseafolket tar jo seriemesterskapet for gitt lenge før serien har begynt!!!Lenge leve United,død over Chelsea!

tre kamper,9 poeng målforskjell: 10-2      IMPONERENDE                                                                                                      

 

---------------------------

PÅL


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 aug 06, 10:35
I england er det så tøft at 3 til 4 tap kan være forvell til gullet..

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 28 aug 06, 00:41

United (man united) har ihvertfall bitt godt fra seg de tre første rundene! måtte det bare fortsette!

 

spådom, ett par år til så kan chelsea herje å bruke penger i summer som verden ikke har sett maken til, da har godeste russiske mafia bossen fått nok og trekker seg fort ut igjen, ingenting som kjøpes varer evig vet dere, United derimot, et evighets lag, som komer til å hente hjem pokal på pokal, og igjen innta herredømme over fotball england og europa! bare vent, enden er nær chelsea...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 aug 06, 14:23
Balckburn skuffer så langt.. Laget ser ut til å slite jo

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 28 aug 06, 16:28

Opprinnelig postet av keiko99
Balckburn skuffer så langt.. Laget ser ut til å slite jo

 

Ja. Tenk at døm ikke klarte å slå chelsea! Kommer nok utover døm keiko


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 sep 06, 12:23
Man.untd forsetter å vinne..

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 sep 06, 12:36
Opprinnelig postet av keiko99
Balckburn skuffer så langt.. Laget ser ut til å slite jo


Var vel en sesong over evne i fjor, som jeg trodde også, men at vi skulle slite så mye allerede er litt skremmende. Får håpe det løsner snart og at vi kommer oss videre i UEFA-cupen (har faktisk ikke fått med meg hvordan det har gått der, for alt jeg vet er dem allerede ute, men tror de skulle møte et sveitisk lag). Blir det en attraktiv motstander der, så blir det vel kanskje at jeg tar meg en tur på min første Blackburn-kamp, eller, det blir helt sikkert en seriekamp i år uansett. Er i hvert fall på tide etter å ha holdt med laget i 14 år eller noe!

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 sep 06, 19:04

United gikk på sesongens første tap idag mot Arsenal!

En dårlig kamp fra United, og fortjent seier til Arsenal!

 

Håper vi kommer oss igjen, og at det ikke blir noen sprekk


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 sep 06, 19:10
Meeen Blackburn vant i hvert fall i dag, 4-2 over City!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 sep 06, 23:26
Opprinnelig postet av ffkmufc

United gikk på sesongens første tap idag mot Arsenal!

En dårlig kamp fra United, og fortjent seier til Arsenal!

 

Håper vi kommer oss igjen, og at det ikke blir noen sprekk

ja dette var litt overraskende spess på hjemmebane der man.und er trygge, men da leder pompay serien da

man und reiser seg nok.

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 sep 06, 13:09
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av ffkmufc

United gikk på sesongens første tap idag mot Arsenal!

En dårlig kamp fra United, og fortjent seier til Arsenal!

 

Håper vi kommer oss igjen, og at det ikke blir noen sprekk

ja dette var litt overraskende spess på hjemmebane der man.und er trygge, men da leder pompay serien da

man und reiser seg nok.



Godt å få deg ned på jorda igjen. For å si det pent, Manu slapp billig unna. Arsenal hadde fortjent enn større seier.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 sep 06, 14:09
sier en Arsenal supporter

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 sep 06, 15:51
Opprinnelig postet av keiko99
sier en Arsenal supporter


Som jeg har sagt tidligere. Chelsea kommer til å vinne i år igjen, uten problemer.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 sep 06, 20:09
faen ass uavgjort mot ny opp rykka reading.. dette lukter ikke akkurat medalje av.. så lenge var Adam i paradis 

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 sep 06, 11:51
Opprinnelig postet av keiko99
faen ass uavgjort mot ny opp rykka reading.. dette lukter ikke akkurat medalje av.. så lenge var Adam i paradis 


Jeg bare ler av deg keiko99, medalje er ikke no problem. Chelsea kommer til å vinne lett, og så er det de samme laga som ellers som bekler de neste plassen. Portsmouth og de andre som ypper seg nå kommer ikke til å henge med utover i sesongen.


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340