Husk meg
Brukernavn
Passord

Vålerenga - FFK (kvartfinale NM)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 10 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 aug 06, 12:50
Gode nyheter:

www.demokraten.no/lokalsport/article2236266.ece

Tarik blir muligens klar til kampen på lørdag!

lars E

Knøttespiller

Ble medlem: 23 feb 05
Innlegg: 67

Lagt til: 14 aug 06, 13:00
Veldig gode nyheter. Tipper Tarik opprettholder den berømte "flyten" og sikrer FFK semi etter et par nettkjenninger...

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 14 aug 06, 13:09
Får da inderlig håpe guttehvælpen skal spelle! Hvis ikke ryker statistikken: 1 mål mot Kvik, ingen mot Sprint, 2 mål mot Kongsvinger, ingen mot Bryne, 3 mot Enga? Moro

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 14 aug 06, 13:40
Gode nyheter om Tarik dette! Jeg ser skikkelig fram til denne kampen, da denne kampen ser helt åpen ut i mine øyne. Er det noen som vet hvor mange som skal innover? Sjøl skal jeg dra sammen med en liten gjeng, og jeg håper at så mange som mulig får med seg venner og bekjente med et rødhvitt hjerte innover. Dette er også en gyllen mulighet for PH til å "reise seg igjen", etter syngefadesen på Åråsen sist lørdag.

Sleng dere med folkens, dette blir moro!


PS: Det blir 3-1 til FFK (2 ved Tarik og 1 ved Brenne)

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 aug 06, 13:53
jeg skal ihvertfall.. gruer meg litt da dama skal være med. Ikke akkurat fotballinteressert. Men har da klart å få henne til å bli FFKfan , selv om hu er fra Oslo..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 14 aug 06, 14:00

Nå ble jeg lettet her!!!

Trodde nå hvertfall ikke at Tarik skulle spille cupkampen!!

Får håpe at guttane har fått et lite kick etter LSK-kampen da,og at de tar med seg det gode fra den kampen!!

Mitt tips er : 2-1 til FFK 

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 14 aug 06, 15:26
Endret: 14 aug 06, 16:06
Jeg var på Aristokraten for ca 1 time siden, og da fylte vi opp buss nr. 4. Kjøp billetter folkens, vi skal til cupfinalen!


EDIT: Er det noen som vet hva planen er på kampdagen? Bussene kjører fra Mets kl 13, men kampen begynner ikke før 16. Er det noen som vet hva disse små timene i mellom er planlagt til?

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 14 aug 06, 22:28
Kanskje en overaskelse... Jeg, kjerringen og eldste sønn min skal ihvertfall være med buss nr 3

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 14 aug 06, 22:34

Opprinnelig postet av Scout
Jeg var på Aristokraten for ca 1 time siden, og da fylte vi opp buss nr. 4. Kjøp billetter folkens, vi skal til cupfinalen!


EDIT: Er det noen som vet hva planen er på kampdagen? Bussene kjører fra Mets kl 13, men kampen begynner ikke før 16. Er det noen som vet hva disse små timene i mellom er planlagt til?

 

klart vi skal til cupfinalen 

Har en bedre følelse nå etter kampen mot LSK. Der viste døm faktisk vilje til å gi litt ekstra..

 

skal vi si 4-3 seier

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


SveinHjalmar

Juniorspiller
Ble medlem: 18 mai 06
Innlegg: 101

Lagt til: 14 aug 06, 22:41
Endret: 14 aug 06, 22:42
Hva er prisen for buss- og kampticket?

Mulig jeg tar meg en tur om det ikke blir for dyrt..

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 14 aug 06, 22:45

Opprinnelig postet av SveinHjalmar
Hva er prisen for buss- og kampticket?

Mulig jeg tar meg en tur om det ikke blir for dyrt..

 

Og hva mener du er for dyrt for en kvartfinale mot Enga? Ble bare litt nyskjerrig på det, siden du lufter tankene dine.........:)

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


SveinHjalmar

Juniorspiller
Ble medlem: 18 mai 06
Innlegg: 101

Lagt til: 14 aug 06, 22:48
Hehe.. Vel, siden jeg er pesimist av natur, og dermed tror det blir tap, vil jeg ikke gi for mye for en veldig lang busstur hjem;-) hehe.. Pesimister blir aldri skuffa, vet du;-)

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 14 aug 06, 22:58

kamp billetten er vel rundt 150 kr. det er på fredrikstad feltet.

http://www.plankehaugen.no/index.php?mod=one&id=11868&PHPSESSID=14ef6313235a39121336a41c76a82cd0

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 14 aug 06, 23:03
Jeg mener vi burde kjøre kampen mot Enga. Ikke på bakgrunn av forrige kamp mot dem, men sesongen generelt for Vif har vært elendig. Virker som de trenger mer tid på seg til å komme helt i slag. De var visst gode mot Brann, men ofte ender det med tap etter slike kamper for lag som sliter. Slik jeg ser det er det flaks eller hjemmebane-effekten som kan redde dem i denne kampen. Jeg synes rett og slett ffk spiller bedre angrepsfotball enn dem i år.

JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 14 aug 06, 23:07
Noen som vet om det går greit å kjøpe billetter på Ullevaal Stadion på kampdagen slik det står på Ullevaal Stadion sine hjemmesider? (da snakker jeg om billetter til bortesupporter tribunen selvsagt) Eller er jeg nødt for å dra på Aristokraten for å fikse billetter? Bor i Oslo og det blir litt kronglete å dra "hjemom" for å ordne billetter nå ;-)

---------------------------

FFK og Leeds United


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 14 aug 06, 23:12

Opprinnelig postet av JonFT
Noen som vet om det går greit å kjøpe billetter på Ullevaal Stadion på kampdagen slik det står på Ullevaal Stadion sine hjemmesider? (da snakker jeg om billetter til bortesupporter tribunen selvsagt) Eller er jeg nødt for å dra på Aristokraten for å fikse billetter? Bor i Oslo og det blir litt kronglete å dra "hjemom" for å ordne billetter nå ;-)

 

Du kan gå inn her:   http://www.billettluka.no/vif

VG nedre skal man ha billett til da!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


patrickd

Juniorspiller
Ble medlem: 16 mar 04
Innlegg: 78

Lagt til: 15 aug 06, 00:32
noen som vil kjøpe biletter av meg? brått kvartfinale i nm sjæl, så får ikke bruk for døm:S

---------------------------

thats football guys, thats all it is;)


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 15 aug 06, 09:37
Opprinnelig postet av JonFT
Noen som vet om det går greit å kjøpe billetter på Ullevaal Stadion på kampdagen slik det står på Ullevaal Stadion sine hjemmesider? (da snakker jeg om billetter til bortesupporter tribunen selvsagt) Eller er jeg nødt for å dra på Aristokraten for å fikse billetter? Bor i Oslo og det blir litt kronglete å dra "hjemom" for å ordne billetter nå ;-)


Du kan kjøpe i døra, blir aldri fullt på VG-tribuna. Du kan risikere å måtte ta nivå to, men det er like greit, for det kommer til å sitte masse FFK der og.

Det kan imidlertid være ok å møte en halvtime før kampen, siden de kan være utrolig trege med å få folk inn.

---A---

mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 16 aug 06, 10:53
Endret: 16 aug 06, 10:57

Opprinnelig postet av SveinHjalmar
Hehe.. Vel, siden jeg er pesimist av natur, og dermed tror det blir tap, vil jeg ikke gi for mye for en veldig lang busstur hjem;-) hehe.. Pesimister blir aldri skuffa, vet du;-)

 

Næhei.

Detta blir morro! VIF er ikke så bra i år. Ligger bare 4 poeng foran oss på tabellen. Dette kan vi klare. Jeg er optimist. Tarik er muligens skada, men vi spilte en veldig bra kamp uten Tarik på søndag.

Hvor mange busser er det solgt ut fra Aristokraten nå?

Mygg.

 


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 16 aug 06, 14:01
Det meldes at det ikke er solgt mer enn 1500 billetter til engasupportere til denne kampen. Om ikke det står en mil lang kø på kampdagen kan vi ende opp med å bli flere enn dem. Det hadde vært moro.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 10 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f