Husk meg
Brukernavn
Passord

Andersen trakk seg fra nettmøte

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 14 aug 06, 10:56
Opprinnelig postet av remtan
Her må morgan skjerpe seg...en dal av å gjøre god jobb for FFK er profilere klubben. Han må klare å være så¨pass proff å heve seg over evnt tabber og feil FB gjør. Selv om det er vanskelig..

Men som gammel NISO leder har kanskje Morgan så ønsker kanskje Morgan bare å forholde seg til AP/LOs gamle talerør Demokraten. Men Demokraten er jo ikke hva den en gang var , så det er jo passe meningsløst...



Selv om NISO er en arbeidstakerorganisasjon trur jeg kanskje det blir "litt" søkt å sammenlikne dem med LO... Og dermed trekke inn Demokraten. Som du selv sier: Det er passe meningsløst. Såpass meningsløst at hele innlegget kanskje kunne avgått med døden før "svar"-knappen ble trykket?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 aug 06, 20:49
Er det noen som vet om Morgan er sarping, dette skriver SA

En dag på FFK-jobb og det blåser allerede friskt rundt sarpingen Morgan Andersen.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 aug 06, 20:52
Opprinnelig postet av Patrioten
Er det noen som vet om Morgan er sarping, dette skriver SA

En dag på FFK-jobb og det blåser allerede friskt rundt sarpingen Morgan Andersen.

Ja det ser nok slik ut

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 15 aug 06, 14:52
Ja, da ser det ut til at det blir nettmøte allikevel, men da imorgen.  Har FB krøpet til korset her?  En beklagelse hadde vært på sin plass synes jeg for såvidt jeg kan se og har fått med meg så har ikke FB innrømmet eller beklaget at de satte opp et slikt møte uten å avtale dette skikelig med MA først.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 aug 06, 14:54
Opprinnelig postet av DeKjök
Ja, da ser det ut til at det blir nettmøte allikevel, men da imorgen.  Har FB krøpet til korset her?  En beklagelse hadde vært på sin plass synes jeg for såvidt jeg kan se og har fått med meg så har ikke FB innrømmet eller beklaget at de satte opp et slikt møte uten å avtale dette skikelig med MA først.


Rart at Morgan gidder å stille opp etter først å ha fått pepper.

morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06
Innlegg: 148

Lagt til: 15 aug 06, 16:46
Jeg tipper vel det snarere handler om en misforståelse, enn at FB skal ha offentliggjort nettmøte uten å ha snakket med Andersen? Kan ikke se for meg at de har satt opp møte på en spesiell dag, uten at de trodde de hadde en avtale:)

FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 189

Lagt til: 15 aug 06, 18:01

Andersen i nettmøte imorgen : http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060815/FFK/60815009/1009#

 

---------------------------

FFK i Cupfinale 2006 !!!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 15 aug 06, 18:25
Opprinnelig postet av FFK-Supporter

Andersen i nettmøte imorgen : http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060815/FFK/60815009/1009#

 

 

Riktig link 



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340