Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugen er rævva!!!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 15 aug 06, 10:09
Opprinnelig postet av A9$h

Opprinnelig postet av Fredd
Tror ikke det vil bli noe vesentlig bedre denne sesongen. Blir spennende å se til neste år. Tror nok det kan bli en del bedre da. Regner med at det blir flere som blir med å synge på hjemmekamper. Noen som vet hvor mange plasser haugen får neste år?

 

Hvorfor skal det helt plutselig bli bedre uten at noe skal skje?Tviler på at den saueflokken som står der å ikke synger forandrer seg i løpet av natta

Jeg har et håp om at det blir en del fler som står og synger på nye stadion, pga økt plass. Regner også med at flere kommer på kamp pga fin stadion. Flere folk, mere liv. Har hørt om flere i Fredrikstad som ønsker å stå å synge, men som synes det er alt for liten plass i dag.

---------------------------

Fredd


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 15 aug 06, 11:15
Opprinnelig postet av Fredd
Opprinnelig postet av A9$h

Opprinnelig postet av Fredd
Tror ikke det vil bli noe vesentlig bedre denne sesongen. Blir spennende å se til neste år. Tror nok det kan bli en del bedre da. Regner med at det blir flere som blir med å synge på hjemmekamper. Noen som vet hvor mange plasser haugen får neste år?

 

Hvorfor skal det helt plutselig bli bedre uten at noe skal skje?Tviler på at den saueflokken som står der å ikke synger forandrer seg i løpet av natta

Jeg har et håp om at det blir en del fler som står og synger på nye stadion, pga økt plass. Regner også med at flere kommer på kamp pga fin stadion. Flere folk, mere liv. Har hørt om flere i Fredrikstad som ønsker å stå å synge, men som synes det er alt for liten plass i dag.



Synging handler vel ikke om hvor stor plass man har. Trist at det skal ha noe å si.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 15 aug 06, 12:24

Jaran Berg:

Jeg har ingenting i mot deg personlig, men som styremedlem i Plankehaugen, som er en organisasjon jeg er medlem i, har jeg noe i mot deg. Dette gjelder ikke bare deg, men flesteparten i dette styret deres. Men jeg dro fram deg som et eksempel. Årsaken til min mistillitt til deg og dine venner i styret er at dere rett og slett ikke gjør jobben deres! Dere gjør ingenting for at det skal være liv på kampene. Dere er ikke med og synger selv engang, er heller opptatt med "andre" ting. Dere motarbeider folk som prøver å skape noe nytt og forbedre sangkvaliteten i PH fordi dere er redd for å få "konkurrenter". Stort sett alle syngende supportere i PH er nå interessert i å gjøre noe for at stemningen og synginga skal bli bedre, men dere i styret gidder ikke å løfte en finger, for det er mye viktigere med dugnad! Og når det kommer en diskusjon på nettet er det ingen av dere i styret som kan komme med et ordentlig svar engang! Så nå Jaran Berg, nå skal du få en utfordring av meg: Hva blir gjort i styret i PH for at synginga skal komme tilbake til gammelt nivå, og helst bedre enn det? Har dere i det hele tatt diskutert dette? Bryr dere i styret dere om åssen stemninga på tribunen er i det hele tatt? Venter spent på svar...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 15 aug 06, 12:36
venter også i spenning..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 15 aug 06, 12:53
Opprinnelig postet av Husgutt
venter også i spenning..


Ikke vent dere at de skal svare i dag, mulig de er mer opptatt med å male huset til Are Tronseth eller rydder på Isegran etter DDE-konserten.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


hiawata

Juniorspiller

Ble medlem: 01 nov 03
Innlegg: 145

Lagt til: 15 aug 06, 13:26

Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av Husgutt
venter også i spenning..


Ikke vent dere at de skal svare i dag, mulig de er mer opptatt med å male huset til Are Tronseth eller rydder på Isegran etter DDE-konserten.

Og dette gjør de selvfølgelig fordi de synes det er forferdelig gøy. skjerpings.

vi kan godt mene at styret i ph burde tatt noen grep i forhold til stemninga på stadion, men vi kan ikke mene at de har ansvaret for hvordan stemninga er. det ansvaret hviler på oss alle. styret i ph er tross alt bare frivillige som har sagt ja til å ta i et ekstra tak og bør derfor behandles som det og ikke som skurker.

---------------------------

på vinger over europa


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 15 aug 06, 13:34
vi mener bare de prioriterer feil og selv om vi alle er ansvarlige for stemningen på stadioen, bør ledelsen i PH gå foran med et godt eksempel...

Skulle ikke forundre meg om endel folk tenker: "hvis ledelsen i PH kan være i feltet uten å synge, behøver ikke jeg å synge heller"..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 15 aug 06, 14:47
Opprinnelig postet av Klokan

Som sagt i mitt forrigge innlegg. Nå hjelper ikke med noe møte virksomhet. Det som hjelper er at alle tar en tak i og vi prøver å lage liv på Ullevål til lørdag. Ser at det er en del engasjerte mennesker og det er bra. Ta kontakt med meg på Ullevål før kampstart så skal vi prøve å få orden på ting og tang...

 


Finner jeg deg, tar jeg kontakt! Noe må skje!

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 aug 06, 15:18
Opprinnelig postet av Scout
Opprinnelig postet av Klokan

Som sagt i mitt forrigge innlegg. Nå hjelper ikke med noe møte virksomhet. Det som hjelper er at alle tar en tak i og vi prøver å lage liv på Ullevål til lørdag. Ser at det er en del engasjerte mennesker og det er bra. Ta kontakt med meg på Ullevål før kampstart så skal vi prøve å få orden på ting og tang...

 


Finner jeg deg, tar jeg kontakt! Noe må skje!



Jeg kommer også til å gjøre det samme. Vi må prøve å ta tak i dette her.

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 15 aug 06, 16:14

Forandringen bør skje nå, mener nå jeg. Nytter ikke å vente til neste år. Tror faktisk det kan bli vanskeligere å få igang liv på den nye stadion enn det det er nå. Dette fordi det bare blir sitteplasser på den nye. Det kommer kanskje til å bli for komfortabelt til att mange gidder å engasjere seg med synging. Så hvis ikke forandringer skjer i høst, skal PH slite til neste år.

Men kan hende, en ny intim stadio gjør att det generelt blir mer liv på hele stadion, enten det er PH felt eller Vip felt.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 aug 06, 16:22
Endret: 15 aug 06, 16:22
Opprinnelig postet av seal_dm

Forandringen bør skje nå, mener nå jeg. Nytter ikke å vente til neste år. Tror faktisk det kan bli vanskeligere å få igang liv på den nye stadion enn det det er nå. Dette fordi det bare blir sitteplasser på den nye. Det kommer kanskje til å bli for komfortabelt til att mange gidder å engasjere seg med synging. Så hvis ikke forandringer skjer i høst, skal PH slite til neste år.

Men kan hende, en ny intim stadio gjør att det generelt blir mer liv på hele stadion, enten det er PH felt eller Vip felt.



Det er vel ikke avklart om det skal være sitteplasser el. ståplasser på PL-feltet ?? Eller er det noe som har gått meg hus forbi her ?? Lars Thoresen var jo her inne for en stund siden for å lodde stemninga for og i mot stoler, kom det i det hele tatt noe ut av dette ?? Er det noen som vet noe mer eksakt ??

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 15 aug 06, 16:24
Sorry, trodde hele stadion skulle ha sitteplasser. Du har nok rett.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 15 aug 06, 16:29
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av seal_dm

Forandringen bør skje nå, mener nå jeg. Nytter ikke å vente til neste år. Tror faktisk det kan bli vanskeligere å få igang liv på den nye stadion enn det det er nå. Dette fordi det bare blir sitteplasser på den nye. Det kommer kanskje til å bli for komfortabelt til att mange gidder å engasjere seg med synging. Så hvis ikke forandringer skjer i høst, skal PH slite til neste år.

Men kan hende, en ny intim stadio gjør att det generelt blir mer liv på hele stadion, enten det er PH felt eller Vip felt.



Det er vel ikke avklart om det skal være sitteplasser el. ståplasser på PL-feltet ?? Eller er det noe som har gått meg hus forbi her ?? Lars Thoresen var jo her inne for en stund siden for å lodde stemninga for og i mot stoler, kom det i det hele tatt noe ut av dette ?? Er det noen som vet noe mer eksakt ??


Det nye PH-feltet blir vel uten stoler? Trodde det ble bestemt i tråden Lars startet. Relativt få som ønsket seter i hvert fall!

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 aug 06, 16:31
Opprinnelig postet av Scout
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av seal_dm

Forandringen bør skje nå, mener nå jeg. Nytter ikke å vente til neste år. Tror faktisk det kan bli vanskeligere å få igang liv på den nye stadion enn det det er nå. Dette fordi det bare blir sitteplasser på den nye. Det kommer kanskje til å bli for komfortabelt til att mange gidder å engasjere seg med synging. Så hvis ikke forandringer skjer i høst, skal PH slite til neste år.

Men kan hende, en ny intim stadio gjør att det generelt blir mer liv på hele stadion, enten det er PH felt eller Vip felt.



Det er vel ikke avklart om det skal være sitteplasser el. ståplasser på PL-feltet ?? Eller er det noe som har gått meg hus forbi her ?? Lars Thoresen var jo her inne for en stund siden for å lodde stemninga for og i mot stoler, kom det i det hele tatt noe ut av dette ?? Er det noen som vet noe mer eksakt ??


Det nye PH-feltet blir vel uten stoler? Trodde det ble bestemt i tråden Lars startet. Relativt få som ønsket seter i hvert fall!


Jeg har jo akkurat påpekt dette, Scout.

Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 15 aug 06, 17:58

Vi må huske på at det er utrolige mange meninger i en supportergruppe. Dette må tolereres uansett.                                Jeg er forøvrig ingen stående supporter på hjemmekamper, og jeg kommer nok ikke til å bli det på den nye stadioen heller.Det er forøvrig mange ressurssterke personer i Plankehaugenstyret; og jeg er mer eller mindre et passivt medlem i valgkomiteen. Det har blitt en del drittslenging på personer her inne, noe som ikke er bra. Jeg anbefaler at vi tar et møte, noe som er under opprulling . Her bør alle som har ment noe her inne møte. Så kan kanskje alle i denne Brigaden komme også. Så kjører vi en debatt på ting som bør bli annerledes. Jeg møter.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 15 aug 06, 18:17

ajg : hvis du vil ha svar av noen bør du oppgi ditt fulle navn og at du begynner og grine for at jeg sier at jeg syns du rakket for mye ned på ekeltpersoner syns jeg er smålig . Jeg forstår mye av kritiken som kommer her og er fult klar over mange av problemene vi har på kampene . syns det er helt greit å kritisere styret det har jeg ikke noe imot , heller ikke å få pepper selv men syns det skal gjøres direkte til den du henviser det til slik at vi kan se deg inn i øynene .

Jeg kan ikke svare for de andre som sitter i styret dette er for min egen regning . At mange her klager på at vi gjør for mye dugnad syns jeg dere skal ha dere frabedt det er ikke noe tvang for deg å bli med på det . De som er med synes dette er morro og sosialt og de føler de gjør noe bra . men nå det er sagt tror jeg ikke det blir så mye fremover det er bare slik at vi må gjøre ferdig de tingene vi starter på . Når det gjelder syngingen på tribunen så syns jeg dere kan ta like mye skylden selv som dere legger på styret , kan dere ikke melde dere å være med litt da hvis det er 30 stk som er illdsjeler for synnging så kan vel dere snakke litt sammen gjerne i p-h. lokaler eller andre steder .

Men det viktigste nå er å støtte opp om FFK som jeg faktisk gjør selv om jeg er vara i styret . Jeg synger så mye og så høyt jeg kan under kampen men noen ganger kan det bli for hardt det må aksepteres at ikke alle orker å synge i 90 min , men noen prøver på det og det er veldig bra . Skal jeg foreslå noe så å det være syng så mye du orker

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 15 aug 06, 21:05
Endret: 15 aug 06, 21:08

Mulig dette blir et litt krassere innlegg enn først tenkt, siden jeg ble logget ut før jeg rakk å poste mitt lange innlegg...så forsvant alt a gett

Jeg vet derfor ikke hvor mye av ajg`s kritikk jeg orker og gidder og svare på, siden det første svaret som forsvant var så ufattelig bra og velformulertMen det gikk vel på noe i retning av at undertegnede som vanlig sang kampen igjennom, dvs når det ble dratt i gang sanger fra gjengen bak. Om du ikke fikk med deg det, må du ha bra med møkk i øra. Grunnen til at jeg valgte å stå framme, var ikke for å pisspreke med fjortissjekker Berg, men i et håp om at folk bak oss også skulle velge å stå. Det funka dårlig, og folk satt så ofte døm kunne med unntak av gjengen litt lenger bak som i perioder var gode på å dra i gang sanger. I andre omgang var trøkket ikke så verst. Faktisk gir jeg 2. omgang på Åråsen godkjent fra døm som faktisk sang. Man får et brukbart inntrykk av trøkket på første rad selvom ingen bak meg hørte at jeg sang. Synes egentlig det er smått utrolig hva folk finner på å påstå innimellom...hadde jeg villet være leder i en organisasjon uten å ville synge, finnes det andre organisasjoner som mer enn gjerne vil ha folk... Med det samme vi er inne på synging, så var vel gamlekara med Jon S, Roy Bilet, Glenn Glitter, undertegnede m.fl. trolig døm ivrigst syngende på hele Stadion mot Kamma. Har du ikke noe bedre å komme med enn at jeg ikke synger på kampene, ajg, kan moderator like gjerne slette brukerkontoen din. For det er ren løgn og en usedvanlig mangel på observasjonsevne.

Når det gjelder Plankehaugen og synging, er det tydeligvis på sin plass med litt historie. Plankehaugen har aldri vært gode til å synge uten en god forsanger. I riktig gamle dager var det Jon S, Rune Stadion, undertegnede og noen til som dro i gang sanger fra midt i klacken. Dette fortsatte vel egentlig helt til vi kom opp i Tippeligaen og Dag Jørund gjorde en suveren jobb første året. Første året i Tippeligaen steg også Zoran opp på forsangertronen borte mot Stabæk, og den høsten ble vel den beste sangmessige perioden Plankehaugen noen gang har hatt. I perioder ble dette nivået fulgt opp også ifjor, men det dårligste nivået har alltid vært dårlig. Dette nivået har vi stort sett falt ned på hver gang vi har manglet både Zoran og Dag Jørund, dvs når vi har manglet Zoran i den siste tiden. Hos meg er det liten tvil om at en god og markant forsanger i hvert fall i øyeblikket er alfa og omega for at Plankehaugen skal synge bra. Det har vært foreslått egne forsangergrupper, men så lenge vi har hatt en god forsanger og tifo-gjengen på det reseverte feltet har sunget bra, har det gått brukbart, selvom det har vært mye daukjøtt på feltet. Men uten forsanger sliter vi, og vi må nok innrømme at vi sliter litt med at mange ikke er vant til eller vil synge, Plankehaugen er fortsatt ung, og derfor ofte kobler ut når det butter på banen, som det jo har gjort i det siste. Merker akkurat det på trøkket på hele Stadion. Men uansett er poenget, at vi i øyeblikket mangler et godt alternativ når Zoran er borte. Men Zoran vet at han er sterkt ønsket blant alle som vil synge, bortsett fra kanskje keiko.

Når det gjelder styret og engasjement for synging, så er det ingen typiske forsangertyper i styret. Det har det heller aldri vært, med ett veldig hederlig unntak i Dag Jørund. Men det har gått tildels ganske bra likevel, siden vi har hatt andre som har tatt tak i det. Syngingen har fungert uten styrets innblanding. Men når det nå i perioder ikke går overvettes bra med syngingen, er det plutselig styrets feil nærmest alene. Og det er selvfølgelig de forhatte dugnadenes feil alt sammen. For å snu det hele litt på hodet, har det ironisk nok vært lettere å få folk til å ta tak i dugnadene enn å få folk til å stille på tifo- og sangverkstedene! Det tror jeg ikke skjer mange andre steder i organisasjonslivet! Normalt pleier ikke folk å stille opp på det kjipeste, men her er det faktisk det mest kreative og morsomme som folk har sviktet. Men jeg vet at det er mange som nok vil være med om noen tar tak i dette og virkelig tar ansvar for tifo-biten og også for sangbiten. Men hver gang det med sang og sanger blir nevnt som et sentralt tema for et tifoverksted, er det søren meg nesten ikke en kjeft som kommer. Og så vidt jeg kan skjønne svært få om noen av de største kritikerene her inne på forumet. Derfor er tifo-gruppa nesten død, og verker etter friskt blod. Men som sagt vet jeg om flere som aldri er med på dugnader, men som gjerne vil være med på tifo og liknende. Man trenger bare noen, og helst flere enn en, til å ta ansvar.

Når det gjelder styret og sammensetningen av styret, så har denne i mange år vært preget av meget arbeidssomme folk. Det er veldig nyttig i alle styrer å ha noen slike, men ikke bare arbeidssomme slitere eller skribenter som undertegnede. Det går bra når mange ting skal bygges opp, som vi har holdt på med i Plankehaugen en god stund. Denne jobben har gitt oss mye goodwill både i FFK og Fredrikstad, men nå er det på høy tid å få inn folk som vil og ikke minst kan ta ansvar for både sang og tifo. Det er strengt tatt det vi skal drive mest med! Gøran Karlsen er i valgkomitèen og får med seg denne debatten, Jon S vet jeg også normalt følger en del med på hva som skjer her inne, så det betyr at budskapet bør ha nådd fram til minst to av tre i valgkomitèen. Vi bør minst ha inn et par i styret som kan jobbe med sang og tifo, og ingenting annet - les dugnader. Det er noe som støttes fullt ut av undertegnede. Man må ta seg tid til å prioritere denne typen gjøremål om det skal funke. Eneste måten jeg har fått gjort unna omlegging av medlemsblad og annet på, er ved å si nei til alt av dugnader siden jeg stort sett gjør mye skriving alene. Har rett og slett ikke krefter til mer, noe som er normalt har jeg hørt.. Heldigvis har andre tatt seg av nettsidene, men også disse preges av at mange skal gjøre mye på en gang. For meg blir det mer enn nok med styrearbeid og tilhørende herligheter, når jeg i tillegg skal mekke medlemsblad og diverse annen skriving. I gamle dager da jeg levde på studielån, kunne jeg nok fått til mer, men ikke nå. Og sånn er det for døm fleste som jobber.

På grunn av dette og sikkert mye som jeg har glømt i farta, er det nok ikke bare styret som er skyld i situasjonen. Folk må engasjere seg annet enn bare på nettet, og faktisk være villige til å gjøre litt praktisk arbeid også. Zoran har engasjert seg på en suveren måte, og du vet at vi spanderer buss- og kampbillett på deg til lørdag - vi trenger deg, Zoran! Du er den beste kortsiktige løsningen vi har, alternativet er rævvasang. Vi trenger tid til å finne alternativer. Sånt kommer ikke dalende fra himmelen over natta, tror jeg da. Et rent sangmøte er nok ikke så dumt, det kommer uansett et medlemsmøte hvert øyeblikk, men vi er nødt til å finne tid og sted hvor alle som er engasjert her i debatten kan møte, samt så mange som mulig fra styret og andre vi vet er engasjerte, men som ikke frekventerer nettet hele tiden. Idèer mottas med takk! I mellomtiden håper jeg du stiller opp på lørdag Zoran. Dette er kanskje den viktigste enkeltkampen i år, får vi håpe. Orker ikke Kristiansand Stadion en gang til...

Og om det er noen trøst: Det var ikke så innmari moro å være tredve stykk på Lange Stå i 2. divisjon når alle så på deg som en komplett idiot som stod og sang. Nå er det i det minste alle som ikke synger som er "idiotene". Det er vi som synger som kan stå med hevet hode uansett! Men vi bør/må finne på en bedre løsning på daukjøttproblematikken på sikt. Og Brigade Rødhvit er hjertelig velkommen til å bidra for fullt, men jeg mener det er mulig innenfor Plankehaugen siden tifo-gruppa likevel er døden nær og kommer til å ta imot med åpne armer.

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 15 aug 06, 23:54
Endret: 16 aug 06, 00:20
Opprinnelig postet av ffkerkonge

ajg : hvis du vil ha svar av noen bør du oppgi ditt fulle navn og at du begynner og grine for at jeg sier at jeg syns du rakket for mye ned på ekeltpersoner syns jeg er smålig . Jeg forstår mye av kritiken som kommer her og er fult klar over mange av problemene vi har på kampene . syns det er helt greit å kritisere styret det har jeg ikke noe imot , heller ikke å få pepper selv men syns det skal gjøres direkte til den du henviser det til slik at vi kan se deg inn i øynene .

Jeg kan ikke svare for de andre som sitter i styret dette er for min egen regning . At mange her klager på at vi gjør for mye dugnad syns jeg dere skal ha dere frabedt det er ikke noe tvang for deg å bli med på det . De som er med synes dette er morro og sosialt og de føler de gjør noe bra . men nå det er sagt tror jeg ikke det blir så mye fremover det er bare slik at vi må gjøre ferdig de tingene vi starter på . Når det gjelder syngingen på tribunen så syns jeg dere kan ta like mye skylden selv som dere legger på styret , kan dere ikke melde dere å være med litt da hvis det er 30 stk som er illdsjeler for synnging så kan vel dere snakke litt sammen gjerne i p-h. lokaler eller andre steder .

Men det viktigste nå er å støtte opp om FFK som jeg faktisk gjør selv om jeg er vara i styret . Jeg synger så mye og så høyt jeg kan under kampen men noen ganger kan det bli for hardt det må aksepteres at ikke alle orker å synge i 90 min , men noen prøver på det og det er veldig bra . Skal jeg foreslå noe så å det være syng så mye du orker

Det var jo du som begynte å grine da, for at jeg kom med litt kritikk av personene i o` hellige PH-styre! Det første du gjør er å løpe og sladre til moderator i stedet for å ta diskusjonen som en mann! Dette er et diskusjonsforum og som er laget for at det skal diskuteres, enten du liker det eller ikke. Alt som har med både FFK og PH å gjøre kan diskuteres her, og når folk velger å sitte i styret i store organisasjoner, må de regne med at det blir debatt rundt de.

 

Når dette er sagt så er det jo bra at du nå kommer med svar her, og jeg er enig i noe av det du skriver. Jeg har ikke nevnt navnet ditt i det hele tatt når det gjelder styremedlemmer som ikke er med og synger. Jeg vet at du er en av de i styret som synger mest på kampene. Men du burde helt klart ta mer ansvar som forsanger, for det tror jeg kunne fungert bra.

 

Problemene til styret i PH skisserer du forøvrig fint selv her. Det viser seg at det er stor interesse for dugnad, mange er med og synes det er morro og sosialt, sier du selv. Men når det kommer til synging så kan brått ikke styret i PH gjøre noe, for da er det brått medlemmene som må ta tak. Det styret i PH trenger det er folk som er interessert i sang og tifo! slik det er nå er det bare dugnadsfolk, og det sier du jo indirekte selv!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 16 aug 06, 00:17
Endret: 16 aug 06, 00:18
Opprinnelig postet av Lars Thoresen

Blablabla...

Her var det mye å ta tak i, faktisk så mye at jeg velger å dele det opp i punkter.

 

1. Det var ikke jeg som nevnte ditt navn når det gjalt synging. Jeg vet at du synger på kampene, så ikke kom og legg skylda på meg for den. Jeg dro først og fremst fram Berg-familien. Men når det er sagt så er ikke du den mest ivrige på synginga du heller. Virker som du synger bare for å synge, ikke for å lage liv.

 

2. Jeg var ikke på Åråsen, så hvordan det var der vet jeg ingenting om.

 

3. Er helt enig i at vi trenger en eller helst flere forsangere, men hvordan blir de behandla av styret i PH? Ta f.eks. Zoran, som dere er så hyggelige mot at dere gir bilde av han til politiet i Sandefjord! Kaller ikke akkurat det å sette pris på sin forsanger! Og det er vel en grunn til at ikke Dag J. er med lenger også.

 

4. Du drar fram tifo-gjengen på det reserverte feltet.... det er jo rett og slett en vits! er jo der det er dårligst stemning på hele PH-feltet! der har dere med dere alt av familie, kjærester, unger og kvinnfolk som ikke akkurat har noe i en "forsanger"-gruppe å gjøre.

 

5. Det er ikke styrets feil alene at det har blitt dårligere trøkk, men dere bør ta en god del av skylda for det. Har gjentatt til det kjedsommelige at dere prioriterer feil. Dette med støtte fra tribunen er hovedoppgaven til en supporterklubb, og det tar ikke styret tak i! dere fokuserer heller på dugnad etter dugnad... klart det er morro å holde på med ting som går bra og som dere får inn penger for, men dere bør heller prioritere det som er viktigst, og som også viser seg å være vanskeligst.

 

6. Veldig bra at du innrømmer og er enig i at vi bør få inn folk i styret som tar seg av sang og tifo, og har peiling på det. For det viser det seg jo at ingen i dagens styre har. Og det er jo også det kritikken går på.

 

7. Til slutt registerer jeg at du nå brått ønsker Brigade Rødhvit hjertelig velkommen!!!!!!!! Nå har du brått snudd på flisa... for ikke lenge siden var du uvanlig krass og direkte ufin mot disse gutta. Dere har motarbeida dem hele tiden, slengt dritt om dem og ga bilder av dem til politiet i Sandefjord. Dette er folk som var villige til å gjøre noe med sang og tifo-delen av plankehaugen, men de ble ikke akkurat tatt i mot med åpne armer. nå kryper du derimot til korset, for nå har vel også du innsett problemet til PH. Og det har jo hele tiden vært meninga at de skulle være en gruppe innad i Plankehaugen. De skulle ikke være en egen supporterklubb, men en del av PH for de som er mest opptatt av synging og tifo. De slang du dritt om i avisa etc, mens de nå brått er hjertelig velkomne.... hva har skjedd??

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 16 aug 06, 00:38
Endret: 16 aug 06, 09:42
Slettet av moderator
Sletter innlegg som omhandler stoler/ikke stoler på denne tråden da dette ikke hører inne her. Start en ny tråd hvis det skal være diskusjon rundt det.

marle

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f