Husk meg
Brukernavn
Passord

Virkelig supporter sang

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 12 aug 06, 17:25
Endret: 12 aug 06, 17:26
Jeg lurer på om det er noen som kjenner noen som kjenner noen igjen som er litt musikalsk. Hadde vært på tide å lage noe spiessielt med tange på en virkelig supporter sang... 

Sånn litt rock eller noe sånt men som kan synges på stadion som supportersang også , 

Her er par sanger jeg fant med BBB opplegget. 

Jeg tror ikke det kan bli vanskelig å finne noe her i byen heller. Vi har jo mange rockeband og musikalske folk vel... 



http://www.youtube.com/watch?v=li8tP9-WVhI&mode=related&search=

http://www.youtube.com/watch?v=eUQTRswESsQ&mode=related&search=

P.S. den første linken er litt treg i førsten men ....... det rocker herlig etterhvert.



---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 aug 06, 17:39
Jeg tar imot alt med åpne armer så lenge det ikke dukker opp noe tyggispop-sanger igjen, den var nemlig grusom...

Og du har jo helt rett i at det gror i musikkmiljøet i byen, så det burde jo absolitt la seg gjennomføre å lage en skikkelig supportersang.

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 12 aug 06, 22:44
Endret: 12 aug 06, 22:45
Er musikkstudent og sanger, og har tenkt på dette lenge.... Og dette er noe jeg har veldig lyst til å få til, men ting som dette tar litt tid, da jeg ikke er helt rå på tekstskriving... Men hvis noen er klar for å skrive, så skal ikke noen trenge å be meg 2 ganger for å lage melodi til teksten!

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340