Husk meg
Brukernavn
Passord

LSK-FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 11 aug 06, 13:36

Satser på kontringer og at Tarik med sin bevegelighet, fandenivolsdshet og fart skal binde 2 midtstoppere hos LSK.
Kvisvik som playmaker og Brenne litt fri og resten defensivt.
Dersom det holder defensivt kan Tarik /Kvisvik kanskje sørge for at LSK- FFK ender 0-1.
Men er faktisk redd det ikke holder.
Ser for meg formasjon.
1-4-1-3-1 uten andre kanter enn PAC & Bertie.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 aug 06, 14:35
Stiller meg positiv til at det blir 4-4-2, men spørs nok om jeg ikke ville hatt Kvisvik på venstre midtbane + Toth ved siden av Tarik på topp. Da ville Ramberg gått ut av laget.

Er også litt skeptisk til hvordan Tarik vil klare seg som sentral spiss mot store og sterke stoppere som Frode Kippe og Anders Rambekk. Her kan vi hvert fall ikke slå lange, høye baller!



Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 11 aug 06, 15:15
Endelig... og ikke toth og hoås... bra eggen...dette liker jeg...

---------------------------

Heia FFK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 aug 06, 16:19

I følge Radio Fredrikstad var ikke Eggen på treningen p.g.a. sjukdom. Begynner han kanskje å merke kjøret kanskje?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 aug 06, 16:57
Opprinnelig postet av Patrioten

I følge Radio Fredrikstad var ikke Eggen på treningen p.g.a. sjukdom. Begynner han kanskje å merke kjøret kanskje?

eller at du slenger deg på med pressen og koker suppe på spiker..

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 11 aug 06, 17:54
Opprinnelig postet av Lex
Endelig... og ikke toth og hoås... bra eggen...dette liker jeg...


Jeg har også en god følelse med denne lagoppstillingen.
Hoås og Toth har vært svake de siste kampene, mens Tarek og Raymond har vært gode.

Dessuten trenger vi en sterk midtbane mot Lillestrøm og her mener jeg absølutt at Christin Berg bidrar til å styrke den lagdelen.
Nå må vi bare passe på å holde lagdelene samlet og ikke få strekk i laget spesiellt bakover på banem, så tror jeg faktisk på minst 1 poeng i morra.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 11 aug 06, 18:24
Godt å se at Eggen velger 4 4 2!
Trur vi kan komme godt ut av denne kampen, bare midtbanen og forsvaret spiller med små rom. Vi har ikke råd til å gi LSK og spesiellt Koren mye plass! Trur kanskje Berg velges for å få litt deffensiv trygghet inn på midtbanen!
Håpet er at Kvisvik skal slå en nydelig stikkpasning til Tarik som avgjør kampen til 1-0!!!
Trur uansett vi må satse på kontringer i denna kampen!

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 11 aug 06, 18:36
Kan vi kjøpe biletter sammen med bortesupporterene på Åråsen?
Eller må det kjøpes på Aristokraten?

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 11 aug 06, 18:42

Jeg gleder meg så sinnsykt til og se raio og patrik sammen...har skikkelig trua på det stopperparet...kjempeartig med tarik og raymond som spisser også...så håper jeg pål andre får sin livs kamp,,,det hadde han fortjent...synns han kommer seg...Har bedre feeling denne kampen en mot ham-møkka-kam...vet ikke hvorfor...bare har det...

Tenk bare den følelsen med å vunnet borte mot lsk... 1-2 til ffk....helt rått

---------------------------

Heia FFK


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 11 aug 06, 19:05
Syntes Eggen virker litt defensiv i tankegangen her egentlig..
Greit nok at han velger en slags 4-4-2 formasjon,men med Kvisvik som en slags spiss??

Håper nå hvertfall å se en sikker 4`er bak.. Skal bli spennende å se åssen Gerrbrand & Piroija fungerer sammen

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 11 aug 06, 19:58
Kvisvik litt bak tarik, ikke deffansivt det. da får Ray ha ballen i beina og gi geniale pass til tarik...
bra offansiv takktikk tror jeg...Tarik og ray var meget bra mot ham-kam...håper det fortsetter

---------------------------

Heia FFK


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 aug 06, 20:02
vi kan håpe at det kommer en stor spiss så for super ray heller ta en annen plass på banen så setter vi tarrik og super spissen der så vinner vi

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 11 aug 06, 20:05
Virker som en spennende oppstilling dette. Men jeg forstår ikke hvorfor dem røper laget, når man gjør såpass store forandringer. Kunne det ikke vært litt artig og overrasket LSK litt da æ?

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 11 aug 06, 20:50
Kanskje det er det vi gjør? Kanskje Eggen har andre planer..

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 aug 06, 22:10
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Virker som en spennende oppstilling dette. Men jeg forstår ikke hvorfor dem røper laget, når man gjør såpass store forandringer. Kunne det ikke vært litt artig og overrasket LSK litt da æ?

Jeg tror faktisk ikke LSK og Rösler uansett legger opp spillet sitt på hjemmebane etter hvordan FFK spiller.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 11 aug 06, 22:23
Nei, kanskje ikke. Men vi har to formspillere som spiller i nye roller og visse forhåndsregler tror jeg faktisk LSK tar i forhold til Tarek og Kvisvik..........

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 aug 06, 08:57

Ble advart med video Uwe vil unngå nytt tap for et bunnlag

ÅRÅSEN:

LSK har gjort det til en uvane å snuble mot bunnlagene. I går ble spillerne advart mot Fredrikstad med video – for å unngå en ny "mine" i kveld.

 

Før treningen i går ville han vise spillerne at Fredrikstad ikke er et lag å ta lett på.

– Fredrikstad har et godt lag som kan slå alle hvis de får lov å spille. Så langt har de vært gode hjemme og ikke fullt så gode borte. Jeg vil ikke at det skal løsne for dem på bortebane i dag, sier Rösler til http://www.rb.no/lokal_sport/article2234510.ece


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 aug 06, 09:55
De to klubbene har aldri spilt uavgjort i Tippeligaen på Åråsen. Lillestrøm har vunet fem av åtte kamper, mens FFK har vunnet de tre andre. Målforskjellen er 15-6 i favør Lillestrøm.
 
0
Lillestrøm har vunnet sine fire siste hjemmekamper mot Fredrikstad uten å slippe inn mål. Sist LSK ikke vant, var 18. oktober 1981.
 
0
FFK har ikke vunnet noen av sine ni siste TL-kamper mot Lillestrøm.
 
0
Lillestrøm har scoret minst ett mål i sine 21 siste hjemmekamper.
 
0
Fredrikstad har ikke vunnet noen av sine åtte siste bortekamper i Tippeligaen.
 
0
Michael Mifsud har spilt i alle 15 kamper denne sesongen, men han har ennå ikke spilt en hel kamp.
 
0
LSK har vunnet 14 poeng både borte og hjemme denne sesongen.
 
0
FFK har bare tatt tre poeng på utebane i år. Det er minst av samtlige klubber.


Hentet fra fxt.no

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 12 aug 06, 10:35
Noen som vet hvor mange busser som drar til åråsen?

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 12 aug 06, 14:57
Var visst ikke flere ledige plasser på bussen hørte jeg før i dag. Men jeg vet ikke hvor mange busser som ble satt opp.

---------------------------

Fredd



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340