Husk meg
Brukernavn
Passord

LSK-FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 08 aug 06, 16:37
Endret: 08 aug 06, 16:38
Opprinnelig postet av pss


Jørgen Magnussen - Føler unggutten fortjener tillitt når både når han med klippekort (PAC) og han nyinnkjøpte ikke leverer.
Trondseth - Synes personlig han leverte en langt bedre kamp en vår nye venn Patrik G. Så fortjener ny kamp av den grunn.



PAC har da vel ikke klippekort. Har jo ikke hatt noen andre erstattere der. Mulig Magnussen kunne ha prøvd seg, men når ikke han har fått det har vel Eggen ment han ikke er god nok.. 

Du bør vel kanskje vente litt med å kritisere Miika med at han ikke leverer varene. Man kan ikke alltid forvente at en nyinnkjøpt spille skal komme inn de siste 45 min som høyreback og snu alt.. Jeg lar meg hvertfall vente og se mannen fra start. Miika hadde også god innleggsfot og god fart som jeg håper vi får se mye til..

Patrik redda kanskje et poeng med en MEGET god inngrepen mot Abiodun. Synes han spilte bedre enn Tronseth. 

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 08 aug 06, 17:45
Opprinnelig postet av pss
Jørgen Magnussen - Føler unggutten fortjener tillitt når både når han med klippekort (PAC) og han nyinnkjøpte ikke leverer.Trondseth - Synes personlig han leverte en langt bedre kamp en vår nye venn Patrik G. Så fortjener ny kamp av den grunn.



Er du seriøs nå? Gerrbrand har spilt en kamp mens finnen har spilt 45 minutter. Selvfølgelig sier det selv at de ikke de helt på topp i sin første kamp. Dessuten synes jeg Gerrbrand var bedre enn Tronseth og at finnen viste at han er god til å komme til innleggssituasjoner selv om innleggene ikke var helt presise.

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 08 aug 06, 18:04
Trur ikke vi skal bruke Are mere enn nødvendig! Han er nok 4 valg på stopperplass nå!! Tipper Rajo og Patrick starter sammen, og det er jo helt klart det naturlige!!
Ellers håper jeg også at Berg kommer inn for Ramberg i denna kampen. 
Trur også at det er lurt å ikke ligga så høyt med vinga, for da kan vi fort bli spilt rett igjennom av gode LSK spillere. Klarer vi å væra kompakte deffensivt og gode til å utnytte kontringene våre så kan detta bli bra! Håper også at Toth starter, regner med at det vi så i går var et engangstilfelle!

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 08 aug 06, 18:06
Vi rekker nok neppe å få på plass en ny spiss til denne kampen, selv om det jobbes på spreng nå for å få på plass  en solid spissforsterkning i løpet av uken.

Spilleren det er snakk om er svensk og har spilt/spiller på det svenske A-landslaget, men det er ikke Allback
Det er nok svært sannsynlig at det i løpet av uken kommer en ny pressekonferanse, men spilleren blir sannsynligvis ikke klar til kampen mot Lillestrøm.


Helt sikker? Sikre kilder? 

Hadde vært gull å fått en skikkelig målscorer!!




Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 aug 06, 21:49

I dagens FFK2 kamp mot St.Haugen som de forrøvrig vant, sto Dag Frode Hornseth i mål, men det som bekymrer er denne setningen.
Rami Shaaban er ikke 100 prosent restituert. Lasse Staw ble A-keeper. 
Var det ikke slik at han var så godt som skadefri, han var ikke med på treningen i dag.
Kanskje spøker det for Lillestrømkampen?


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 09 aug 06, 17:40
Tror FFK bør prioritere deffansiv trygghet i de neste kampene. Spesiellt viktig mot Lillestrøm!
Tror ikke våre forsvarsspillere har den beste selvtilliten,når de går på banen om dagen.
Når sant skal sies,så har de fått lite hjelp fra midtbanen i det deffansive arbeidet.
DERFOR MÅ LAGET OMMØBLERES LITT!!
 
                                                                             Shaban/Staw
     
                Mika/Bjørkøy                               Raio                               Patrik                                      Berti
                             
                                               Mika/Bjørkøy                                             Berg

                                                                                Brenne

                            Tarik                                                                                                Kvisvik

                                                                                 Toth

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 09 aug 06, 17:43
Endret: 09 aug 06, 17:45
Opprinnelig postet av Patrioten

I dagens FFK2 kamp mot St.Haugen som de forrøvrig vant, sto Dag Frode Hornseth i mål, men det som bekymrer er denne setningen.
Rami Shaaban er ikke 100 prosent restituert. Lasse Staw ble A-keeper. 
Var det ikke slik at han var så godt som skadefri, han var ikke med på treningen i dag.
Kanskje spøker det for Lillestrømkampen?

Han har lyskestrekk og det er en skummel skade. Den kan sitte der lenge og er uforutsigbar, og hvis han er riktig uheldig i kampsituasjon så kan han forverre det slik at resten av sesongen ryker. Han må nesten ta en dag av gangen, så får vi bare krysse fingrene for at han blir kampklar så fort som mulig - og helst allerede mot Lillestrøm.

Jeg har slitt med lyskestrekk tidligere selv, da jeg var aktiv, og var da ute av spill i flere måneder. Noen ganger følte jeg meg ganske bra og tok sjansen på å spille, men det endte bare med at det forverret seg hver gang.




Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 aug 06, 18:14

Rami skal trene i morgen, for å sjekke om han merker noe til skaden, da får vi beskjed hvor alvorlig skaden er.


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 09 aug 06, 18:25

                            Shaaban (Staw)
Magnussen,  Gerrbrand, Pirroja, Berthelsen
                              
                                     Bjørkøy
                       Brenne             Ramberg
Multaharju                                                 Kvisvik
                                       Tarik

Tror Gerrbrand vil vokse ved siden av pirayaen vår. Syntes Magnussen godt kan få sjansen bak nå, PAC holder rett og slett ikke mål, og finnen hadde altfor mye offensive gener. Likte godt de harde lave innleggene, (minnet om Enerlys). Tror han og Kvisvik kan mate Tarik godt mot Lillestrøm. Dessuten håper jeg Eggen forteller Brenne at han må stå på, ellers havner`n på benken. Og Ramberg må fortelles at han skal skyte. Til Tarik : Keep up the good work...3 mål på 3 kamper...Du kan virkelig gjøre opp for de mange sjansemissene i våres og bli vår redningsmann!

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 09 aug 06, 18:47
Jeg synes personlig vi bør gjøre noe med midtbanen vår. Mot Ham Kvalm og for så vidt mange kamper denne sesongen synes jeg vi har fått altfor stort strekk i laget. Midtbanen bestemmer seg liksom ikke om de skal jobbe opp eller ned, tror vel at det meste ordner seg med 100 % innsats. Og være villige til å gå på dype løp, men da for h...... jobbe hjem igjen.

Så jeg støtter forslaget om Ramberg ut og Berg inn, da får vi litt  mer agressivitet i midtbaneleddet. Synes Brenne bør ta seg ett tak i nakken også, men jeg er ikke sikker på om jeg vil sette ham ut av laget. Vi har ingen som kan utfylle ham, kanskje Røn kan men jeg er ikke sikker.

Og en liten ting hvis det er mulig hva med MCDonald og Tarik i spann, ooooooooohhhhhhh yeeeeeeeeeeaaaaaaaaaah.

 

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 09 aug 06, 19:29
Opprinnelig postet av thomkat
Vi har ingen som kan utfylle ham, kanskje Røn kan men jeg er ikke sikker.


Det er jeg sikker på.... at han ikke kan. Hvordan io all verden skal han kunne fylle Brenne sine sko? Røn har fått ganske mange sjanser til å vise seg frem i drakta, han har dessverre ikke grepet dem begjærlig. Virker som om Røn binder seg og ikke klarer å få ut potensialet sitt, som nok er ganske mye større enn det han har vist til nå. Men å fylle skoa til Brenne er han ikke i nærheten av å være i stand til.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 09 aug 06, 19:34
Nei, jeg tror vel Brenne har 49 i skonummer.....  

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 09 aug 06, 20:44
Opprinnelig postet av Tango

                            Shaaban (Staw)
Magnussen,  Gerrbrand, Pirroja, Berthelsen
                              
                                     Bjørkøy
                       Brenne             Ramberg
Multaharju                                                 Kvisvik
                                       Tarik

Tror Gerrbrand vil vokse ved siden av pirayaen vår. Syntes Magnussen godt kan få sjansen bak nå, PAC holder rett og slett ikke mål, og finnen hadde altfor mye offensive gener. Likte godt de harde lave innleggene, (minnet om Enerlys). Tror han og Kvisvik kan mate Tarik godt mot Lillestrøm. Dessuten håper jeg Eggen forteller Brenne at han må stå på, ellers havner`n på benken. Og Ramberg må fortelles at han skal skyte. Til Tarik : Keep up the good work...3 mål på 3 kamper...Du kan virkelig gjøre opp for de mange sjansemissene i våres og bli vår redningsmann!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 10 aug 06, 00:07

Det er nå solgt over 7500 biletter til kampen. Noe som tilsier at det kan bli tilnærmet fult.
Ja, da er det på tide å fylle den røde tribunen da!

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 10 aug 06, 00:42
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av thomkat
Vi har ingen som kan utfylle ham, kanskje Røn kan men jeg er ikke sikker.


Det er jeg sikker på.... at han ikke kan. Hvordan io all verden skal han kunne fylle Brenne sine sko? Røn har fått ganske mange sjanser til å vise seg frem i drakta, han har dessverre ikke grepet dem begjærlig. Virker som om Røn binder seg og ikke klarer å få ut potensialet sitt, som nok er ganske mye større enn det han har vist til nå. Men å fylle skoa til Brenne er han ikke i nærheten av å være i stand til.


stor forskjell på å utfylle en annen spiller, og å fylle skoa til en annen spiller gitt

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 10 aug 06, 16:50
Opprinnelig postet av JipJap
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av thomkat
Vi har ingen som kan utfylle ham, kanskje Røn kan men jeg er ikke sikker.


Det er jeg sikker på.... at han ikke kan. Hvordan io all verden skal han kunne fylle Brenne sine sko? Røn har fått ganske mange sjanser til å vise seg frem i drakta, han har dessverre ikke grepet dem begjærlig. Virker som om Røn binder seg og ikke klarer å få ut potensialet sitt, som nok er ganske mye større enn det han har vist til nå. Men å fylle skoa til Brenne er han ikke i nærheten av å være i stand til.


stor forskjell på å utfylle en annen spiller, og å fylle skoa til en annen spiller gitt


Vanligvis, ja, men ikke den i konteksten det stod i, tror jeg iallefall:-)

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 aug 06, 01:09
Dommere:
Hoveddommer:  Staberg, Per Ivar
Assistentdommer:  Lien, Roe Vidar
Assistentdommer:  Lukacs, Morten F.
Observatør:  Halle, Einar
4.dommer:  Hagen, Tom Harald
NFF-delegat:  Skadal, Frank

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


lars E

Knøttespiller

Ble medlem: 23 feb 05
Innlegg: 67

Lagt til: 11 aug 06, 10:27
Noen som kjenner til antall busser som er satt opp så langt?

JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 11 aug 06, 12:43
Da var laget klart: fra fredrikstadfk.no:

Christian Berg spiller på midtbanen fra start mot Lillestrøm i morgen.

 

Skadeforfulgte Christian Berg er endelig helt restituert. Han spiller fra start mot Lillestrøm lørdag, og går inn på midtbanen. Christian har vist seg som en god ballvinner og får endelig sjansen til å vise seg frem i en startoppstilling. Rami Shaaban har trent bra de siste dagene og vokter buret. FFK legger seg i en slags 4-4-2-formasjon.på Åråsen med Raymond Kvisvik litt bak Tarik Elyounoussi som spisser.

Laget som starter: Rami Shaaban, Pål Andre Czwartek, Raio Piiroja, Patrik Gerrbrand, Trond Erik Bertelsen, Hans Erik Ramberg, Simen Brenne, John Anders Bjørkøy, Christian Berg, Raymond Kvisvik og Tarik Elyounoussi.

---------------------------

Marching on together!


SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 11 aug 06, 12:49
Blir spennende å se hvordan Berg klarer seg i en midtbane 4`er.

Hadde håpet på å se nye finnen på høyrekant, er kanskje ikke helt i matchform enda.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340