Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugens beste TIFO... Var det en vits ?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 12 aug 06, 22:56
Opprinnelig postet av keiko99
bruk oppfinnsomheten sa jeg så skal jeg besvare spm da.. Kan ikke se det ble gjort



Kan du fortelle meg hvorfor jeg må være oppfinnsom? Er du en så viktig person at du må spørsmål som er laget av Fredrikstad supportere? Eller hva er grunnen?

Forresten så har både jeg og ffkmufc allerde svart på spørsmålet for deg. Med mindre du har noe å legge til.

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


SveinHjalmar

Juniorspiller
Ble medlem: 18 mai 06
Innlegg: 101

Lagt til: 12 aug 06, 22:57
Opprinnelig postet av Culemart
Opprinnelig postet av SveinHjalmar


Vanskelig å beskrive:-P hehe.. Å synge det etter et tap er en ting, men hver gang(får håpe det ikke blir så ofte fremover!)motstanderen scorer synes jeg blir litt teit.. Eksempel: FFK leder 4-0, får ett i baken, så begynner plankehaugen med "en for alle"..

Kan også ha noe med at jeg ikke synes den sangen er noe bra:-P hehe..


Helt uenig. En fin måte å vise at vi støtter laget selv om vi ligger under. Hva skal vi ellers gjøre? Pipe fordi Rajo tapte en hodeduell eller Kvisvik ikke var raskere enn Nannskog?


hehe.. Sant nok det.. Da går jeg utifra at grunnen til at jeg synes det er teit er at jeg ikke liker sangen...;-P

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 12 aug 06, 22:58
Opprinnelig postet av SveinHjalmar


hehe.. Sant nok det.. Da går jeg utifra at grunnen til at jeg synes det er teit er at jeg ikke liker sangen...;-P


Det skal du få lov til

Men jeg synes det er et bra "tiltak" og en fin sang selv, hehe.

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 aug 06, 23:00
Opprinnelig postet av Culemart
Opprinnelig postet av keiko99
bruk oppfinnsomheten sa jeg så skal jeg besvare spm da.. Kan ikke se det ble gjort



Kan du fortelle meg hvorfor jeg må være oppfinnsom? Er du en så viktig person at du må spørsmål som er laget av Fredrikstad supportere? Eller hva er grunnen?

Forresten så har både jeg og ffkmufc allerde svart på spørsmålet for deg. Med mindre du har noe å legge til.
jeg har noe å legge til.. Jeg klarer å svare selv og jeg gidder ikke å besvare noen som plutselig lurer på det samme som en mosse supporter.. jeg har ingen grunn til å besvare en som ikke tilhører supporterklubben jeg er medlem i. Hadde spm kommet før av en FFK supporter hadde jeg seff svart..

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 aug 06, 23:03
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Culemart
Opprinnelig postet av keiko99
bruk oppfinnsomheten sa jeg så skal jeg besvare spm da.. Kan ikke se det ble gjort



Kan du fortelle meg hvorfor jeg må være oppfinnsom? Er du en så viktig person at du må spørsmål som er laget av Fredrikstad supportere? Eller hva er grunnen?

Forresten så har både jeg og ffkmufc allerde svart på spørsmålet for deg. Med mindre du har noe å legge til.
jeg har noe å legge til.. Jeg klarer å svare selv og jeg gidder ikke å besvare noen som plutselig lurer på det samme som en mosse supporter.. jeg har ingen grunn til å besvare en som ikke tilhører supporterklubben jeg er medlem i. Hadde spm kommet før av en FFK supporter hadde jeg seff svart..


Det hadde du ikke!!! Du er bare feig som ikke tør å svare fordi du veit du ikke bidrar med noe positivt i klubben...

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 12 aug 06, 23:04
Opprinnelig postet av keiko99
jeg har noe å legge til.. Jeg klarer å svare selv og jeg gidder ikke å besvare noen som plutselig lurer på det samme som en mosse supporter.. jeg har ingen grunn til å besvare en som ikke tilhører supporterklubben jeg er medlem i. Hadde spm kommet før av en FFK supporter hadde jeg seff svart..



En vanskeligere person har jeg aldri vært borte i.

Hva er din rolle når det gjelder TIFO gruppa? Bidrar du på dugnad, økonomisk eller på en annen positiv måte?

Nå kom det et spørsmål fra et Plankehaugen medlem. Kan du svare nå?

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 aug 06, 23:04
Jeg er ikke feig.

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 aug 06, 23:08
Opprinnelig postet av keiko99
Jeg er ikke feig.


Så svar på spørsmålet da

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 aug 06, 23:10
Opprinnelig postet av Culemart
Opprinnelig postet av keiko99
jeg har noe å legge til.. Jeg klarer å svare selv og jeg gidder ikke å besvare noen som plutselig lurer på det samme som en mosse supporter.. jeg har ingen grunn til å besvare en som ikke tilhører supporterklubben jeg er medlem i. Hadde spm kommet før av en FFK supporter hadde jeg seff svart..



En vanskeligere person har jeg aldri vært borte i.

Hva er din rolle når det gjelder TIFO gruppa? Bidrar du på dugnad, økonomisk eller på en annen positiv måte?

Nå kom det et spørsmål fra et Plankehaugen medlem. Kan du svare nå?
Jeg har gitt penger til tifo.. Dugnad er ikke så lett for meg å bli med på..  Jeg har ingen Rolle i Tifo, men hadde jeg vist at det skulle blitt holdt tidenes tifo i god tid føre kamma kampen så kunne vel hende at jeg kunne prøvd å hjelpe til der..

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 12 aug 06, 23:16
Hvorfor kan du ikke være med på dugnad Keiko????

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 aug 06, 23:22
Opprinnelig postet av FFK-pus
Hvorfor kan du ikke være med på dugnad Keiko????
når dugnaden har vært har ikke det passet for meg siden kona mi må ha bilen på jobb.

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 12 aug 06, 23:24
ok

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 13 aug 06, 00:15
Opprinnelig postet av Møklegård
Opprinnelig postet av Bob Page
Syns TIFO-gjengen gjør en flott jobb foran hver kamp og at tifo`n i går var som vanlig bra, men nåt man går ut i avisa og annonserer årets tifo bør det være litt bedre enn det som var i går... Det er det som er poenget mitt og ikke at det var en dårlig tifo, for det var det ikke..


I mine øyne, lager du her en unødvendig destruktiv tråd som er rettet mot din egen supportergruppe.
Overskriften din er vansklig å mistolke Bob.



Ok. Nå skjønner jeg hvordan du har tolka overskriften (ihvertfall tror jeg det) :  Du tolker det dit hen at jeg syns tifo`n foran Kamma-kampen var en vits. Det jeg syns var en vits var at de gikk ut før kampen og annonserte tidenes beste tifo som var en bra, men ikke av de aller beste jeg har sett. Beste tifon som jeg har sett (i år, ettersom jeg er ny medlem av året) er fremdeles 16 mai kampen mot stabæk.

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 aug 06, 10:44
jeg prøvde å si det i denne tråden at dette handlet om FFK - KAMMA tifo som skulle bli årets tifo som heller ble årets fiasko av PH

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 13 aug 06, 16:12
Haha! Du eier faan ikke perspektiv du Keiko! Du skjønner ikke når du driter deg ut, men lever i din egen verden om at alle andre er dumme!

Er så dumt at det blir morsomt!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 13 aug 06, 16:19
Bara se på tråder du er involvert i! Alle lar seg provosere bara døm ser navnet ditt! Sist med "værdens" minste pus, som bare kanskje var verdens minste kattunge!
Tar du ikke hint om at ting må forandres??

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 aug 06, 16:28
Tror vi stenger denne tråden nå, så får folk tenke sitt om hvorfor...
 


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340