Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugen suger

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 07 aug 06, 21:42
Hva i huleste er det vi holder på med om dagen ?? Knapt en sjel som gidder å synge. Samme var det i Bergen æv. Nå må folk begynne å ta seg sjøl i nakken. Og den tellinga mot keepern, hva var vitsen med det ?? Vi er vel der for å støtte guttane våres ?? Og det siste kvarteret burde vi ihvertfall synge. Men nei da, dødt som i graven. Vi ber om å  rykke ned folkens !!!

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 07 aug 06, 21:44

Det ber spillerne med innsatsen dems også...........Makan til giddaløshet

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 07 aug 06, 21:49
Opprinnelig postet av A9$h

Det ber spillerne med innsatsen dems også...........Makan til giddaløshet



Hvorfor skal vi synke ned på demmes nivå ?? Vi var ikke bra i 1.omg. heller.

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 08 aug 06, 01:19
Er faktisk veldig enig... Greit folk både på og utenom banen var frustrerte idag, men litt mer støtte kunne ikke skada.. Skal ikke si noe annet enn at jeg var med på noe av tellinga osv... Men prøvde og febrilsk å støtte guttæne når vi på feil lag... Både med og uten hell

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 08 aug 06, 01:37
Dere slepper jo inn så mye jallafolk på feltet deres!!
Folk utnytter feltet for å spare penger! Da blir det sånn! Registrerte flere ganger at det var ikke en enaste kjeft som var åpen fra det jeg kunne se fra min posisjon! Dvs 3-4 radene (hvertfall) mot GT!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 08 aug 06, 01:41
Den skal jeg også være enig i :) Og det er synd, men når det først var igang idag, syns jeg faktisk det var blitt en smule bedre, Takk til Zoran som er tilbake?!

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 08 aug 06, 09:10
Synes egentlig vi ikke hadde så gæærnt trøkk i begynnelsen, men du har rett i at vi falt i kvalitet utover.
Flott at Zoran er tilbake iallefall. Det er store forskjeller på PH med og uten ham.

---------------------------

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 aug 06, 11:42
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Synes egentlig vi ikke hadde så gæærnt trøkk i begynnelsen, men du har rett i at vi falt i kvalitet utover.
Flott at Zoran er tilbake iallefall. Det er store forskjeller på PH med og uten ham.


Det begynner gjerne bra, men vi synker veldig fort i kvalitet. Blir vi så fort slitne i stemmen ??

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 08 aug 06, 12:08
Heller det at folk er mer interesert i alt annet enn å synge. Vi er negative, klager på alt mulig. Er mer opptat av Ivar eller linjemann enn av å støtte gutta. Synes faktisk at vi må snart gjøre noen med dette eller så vet jeg ikke. Likner mer og mer på symøtegjengen enn supporter gjengen. All ære til folka som kommer med barn på kamp men at jeg må bry meg om jeg skal banne eller ikke og ta meg røyk eller ikke det blir litt sånn sånn..... Og det ser ut som om per i dag er det kun det til å vise seg på PH feltet som teller.  mere kan jeg nevne at veldig mange er på synginga kun for å gjøre det så ingen klager på dem enn pg.a. det de vil... JEG MENER HVIS DU SKLA SYNGE DA SKAL DET TRØKKES OG SYNGES FRA HJERTET OG "BÆLLA" OG ikke hviskes så han som står 1,5 meter fra deg ikke hører deg en gang.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 08 aug 06, 13:21
Opprinnelig postet av Hjælmen
Dere slepper jo inn så mye jallafolk på feltet deres!!
Folk utnytter feltet for å spare penger! Da blir det sånn! Registrerte flere ganger at det var ikke en enaste kjeft som var åpen fra det jeg kunne se fra min posisjon! Dvs 3-4 radene (hvertfall) mot GT!


Ja, Plankehaugen er ikke mye å skryte av om dagen. Og det blir ikke akkurat bedre før noen tar tak i dette. Vi har nok langt igjen før vi når nivået til Lillestrømsuporterne.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340