Husk meg
Brukernavn
Passord

Er det noe rart vi gleder oss

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 05 aug 06, 16:06

Ooo.. Blir rørt av å se slike flotte bilder :)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 05 aug 06, 18:10
Opprinnelig postet av Patrioten
Til neste år, når vi ser slike bilder http://fbimg.no.publicus.com/apps/pbcsi.dll/bilde?Avis=FB&Dato=20060805&Kategori=SPORTEN&Lopenr=108050008&Ref=H3&Profile=1009&MaxW=768&title=1&NoBorder


Sikkert ett flott bilde.... men jeg får ikke opp noe bilde. Så da er jeg ille nysgjerrig da se... Noen som kan fortelle? Nye stadion kanskje?

DeMeNteD

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 198

Lagt til: 06 aug 06, 06:06
Opprinnelig postet av Plankekæll
Opprinnelig postet av Patrioten
Til neste år, når vi ser slike bilder http://fbimg.no.publicus.com/apps/pbcsi.dll/bilde?Avis=FB&Dato=20060805&Kategori=SPORTEN&Lopenr=108050008&Ref=H3&Profile=1009&MaxW=768&title=1&NoBorder


Sikkert ett flott bilde.... men jeg får ikke opp noe bilde. Så da er jeg ille nysgjerrig da se... Noen som kan fortelle? Nye stadion kanskje?
Er bilde av nye stadion ja! Litt off topic, men er det slik jeg hører, at HELE hovedtribunen skal være avsatt vip og sponsorer? i så fall en GEDIGEN SKANDALE!

christo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 aug 06
Innlegg: 19

Lagt til: 06 aug 06, 17:50
spennende det der,, kan nesten ikke vente

---------------------------

FFK


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 06 aug 06, 17:57
! Litt off topic, men er det slik jeg hører, at HELE hovedtribunen skal være avsatt vip og sponsorer? i så fall en GEDIGEN SKANDALE![/quote]

På hovedtribunen blir det foruten vanlige plasser egne VIP-losjer og pressetribune. Under tribunen er blant annet garderobene og kontorer for FFKs administrasjon. Ved inngangen til VIP-tribunen skal klubbens stolthet plasserer – pokalskapet!    frykt ikke

---------------------------

Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 06 aug 06, 18:15
Tja, det skal etter hva jeg har hørt stemme at hvert fall nesten hele hovedtribunen vil være forbehold presse, sponsorer og VIP. Det blir VELDIG få plasser for "vanlige" tilskuere. Synes det er svært uheldig.


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 06 aug 06, 19:44
Opprinnelig postet av Costanza
Tja, det skal etter hva jeg har hørt stemme at hvert fall nesten hele hovedtribunen vil være forbehold presse, sponsorer og VIP. Det blir VELDIG få plasser for "vanlige" tilskuere. Synes det er svært uheldig.



3500 plasser forbeholdt presse og sponsorer.
-Det blir det mye spaltemeter og penger av;)

Det kan jo bare ikke stemme?!

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 06 aug 06, 21:08
Klikk deeg inn på www.f-b.no. Se litt ned og til høyre, under "bildegallerier"

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 06 aug 06, 22:55
Jeg ser ikke noe bilde. Er det slik at jeg må vente til neste år?

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 06 aug 06, 23:01
Opprinnelig postet av Costanza
Tja, det skal etter hva jeg har hørt stemme at hvert fall nesten hele hovedtribunen vil være forbehold presse, sponsorer og VIP. Det blir VELDIG få plasser for "vanlige" tilskuere. Synes det er svært uheldig.


Det kan jo bli gøy.  Plankehaugen synger og roper, presse og VIPer svarer.
Samsynging kan nå nye høyder.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 06 aug 06, 23:20
Opprinnelig postet av danan2
Jeg ser ikke noe bilde. Er det slik at jeg må vente til neste år?




Han mener vel denne http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/section?Category=BILDESERIER#

og velg Nye Stadion Vokser.

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 06 aug 06, 23:22
Opprinnelig postet av Vlad
! Litt off topic, men er det slik jeg hører, at HELE hovedtribunen skal være avsatt vip og sponsorer? i så fall en GEDIGEN SKANDALE!

På hovedtribunen blir det foruten vanlige plasser egne VIP-losjer og pressetribune. Under tribunen er blant annet garderobene og kontorer for FFKs administrasjon. Ved inngangen til VIP-tribunen skal klubbens stolthet plasserer – pokalskapet!    frykt ikke

[/quote]

Vanskelig med å se hvordan de skal klare det. Hvor mange tilskuere skal det være plass til på hovedtribunen da?

Uansett blir det vel et sted mellom 3 og 5000. Hvordan i det huleste skal de klare og dekke opp så mange plasser til VIP og presse da?

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 06 aug 06, 23:25
Endret: 06 aug 06, 23:25
Opprinnelig postet av oleberg

Vanskelig med å se hvordan de skal klare det. Hvor mange tilskuere skal det være plass til på hovedtribunen da?

Uansett blir det vel et sted mellom 3 og 5000. Hvordan i det huleste skal de klare og dekke opp så mange plasser til VIP og presse da?

Det er jo ikke bare snakk om VIP og presse, men mest av alt seter for sponsorer. Her vil nok en del "vanlige tilskuere" også sitte, men jeg synes likevel det er litt uheldig dersom ca 1/4 av plassene på nye Stadion skal være presse, VIP og sponsorplasser.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340