Husk meg
Brukernavn
Passord

Arsenal

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 aug 06, 17:45
Mitt i konflikten kommer värste rivalen in. Arsenal, som är på jakt efter en mittback efter att Sol Campbell släppts, rapporteras förbereda ett bud på Gallas där vänsterbacken Ashley Cole ingår som betalning, enligt Sky Sports.

Cole har länge kopplats samman med Chelsea, och Arsenaltränaren Arsene Wenger har i sin tur haft ögonen på landsmannen Gallas.
 
Greit å bytte de 2 vel ?? Arsenal har mye mer behov for Gallas enn Cole. Cole har gått stort sett skada siste året allikevel.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 aug 06, 21:39
Har dem sluppet Sol Campbell på free transfer? Hvor er FFK-ledelsen?  

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 03 aug 06, 22:37
Altså ...... jeg gleder meg vanvittig ..... Vi er allerede 1200 som er klare for London turen .... Det hjelper ikke med 3 Galas gutter det blir fest uansett... he he he --... Og så tror jeg dem ryker ut av CL i tillegg... he he he

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 09 aug 06, 12:46
Arsenal, uten Henry, vinner glatt over Dinamo. Det gleder meg stort. Det bor nok noe stort i dette mannskapet. Men hvorfor de jakter Ribery skjønner jeg ikke. Hvor skal han spille hen på laget ?? I stedenfor Ljungberg ?? Ljungberg skadefri er bedre enn Ribery er min mening.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 aug 06, 16:18
Endret: 15 aug 06, 16:29

Hurra, jeg får forlate Arsenal

Jose Reyes avslører at Arsene Wenger har gitt ham lov til å gå til Real Madrid.


Spør dere meg så har han vært en flopp i Arsenal. Har alltid vært skeptisk til den prisen de gav for han. Får inderlig håpe de får tilbake disse 16 millioner pundene, og gjerne mer.

Her er  linken http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/arsenal/article710087.ece







Gunners-stjernen innrømmer at Wenger kunne ha ødelagt alt dersom han hadde brukt spanjolen i sist ukes Champions League-kamp mot Dinamo Zagreb. Da kunne ikke Real Madrid ha brukt 22-åringen i Champions League senere i høst og vinter.

- Hvis Arsenal ønsker å selge og Real Madrid vil kjøpe, så var det det riktige å gjøre. Wenger har opptrådt som det han er – en gentleman. Jeg ønsker å takke ham offentlig for alt han gjør for meg, sier Reyes til The Sun.

Arsenal vil ha 16 millioner pund for Reyes, men kan få brasilianske Julio Baptista den andre veien som en del av avtalen. Real Madrids president Ramon Calderon ønsker å få avsluttet handelen denne uka.

Reyes er på landslagsoppdrag for Spania denne uka. Spania møter Island tirsdag kveld.

- Jeg har fortalt Wenger og styreformannen at tilbudet fra Madrid er uimotståelig for meg. Det er en drøm jeg ønsker å realisere, og det eneste som mangler nå, er et tilbud som også er godt nok for Arsenal, sier Reyes.


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 16 aug 06, 08:49
Ja, dersom Reyes vil reise er det jo bare å la ham dra, ønske ham lykke til, takke ham for tida hos oss og gråte en liten skvett over at han ikke klarte å realisere det enorme potensialet sitt i Arsenal og London. Vi har liten bruk for en spiller som egentlig vil være en annen plass ...

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 aug 06, 19:15
www.bolddk.com/nyt/

Håper det er et godt nok bud, og han forsvinner fra Arsenal.

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 24 aug 06, 22:03

det budet ble vist avslått gett...

synes de skal beholde reyes jeg.. inntil de finner en bedre til rett pris bør de ikke selge han.. har ikke flust av gode angripere for tiden..

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 25 aug 06, 11:50
Endret: 25 aug 06, 11:51
Opprinnelig postet av Julekake

det budet ble vist avslått gett...

synes de skal beholde reyes jeg.. inntil de finner en bedre til rett pris bør de ikke selge han.. har ikke flust av gode angripere for tiden..



Hvor mange gode kamper har Reyes spilt ?? Etter det jeg kan se så er det kun en, og det var mot Chelsea en gang, da han scorte 2 mål.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 25 aug 06, 13:26

Mistenker at Reyes har spilt mer enn 1 god kamp i Arsenal-trøye...

Men han er vel også en av de veeeldig få som ikke har forsvart prislappen sin i Arsenal. Er fryktelig imponert over spillerkjøpene til Wenger. Dersom Arsenal får tilbake det samme som de gav for Reyes bør de etter min mening si ja, og le hele veien til banken.

 


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 sep 06, 15:10
I følge flere kilder (bl.a Arsenal-Mania) har Arsenal også signert Denílson fra Sao Paulo for £4m. En atten år gammel vingback/defensiv midtbanespiller og kaptein på Brasils U19-landslag.
Nesten ingen som har fått med seg denne signingen rundt omkring. Har tro på denne spilleren jeg.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 sep 06, 15:23


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340