Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem er best? Hoås eller Toth?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 07 aug 06, 22:24
Nei...i dag var begge ræva...og jeg er heller ikke fornøyd med finnen...gerrbrandt var grei...are har for mange tabber...Tarik konge, samme med Kvisvik..

---------------------------

Heia FFK


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 02 aug 06, 18:30
Ramberg er den beste ballvinneren i laget!  Latterlig å snakke om taklingsvegring.
Toth er et klart bedre alternativ enn Hoås.

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 02 aug 06, 20:37
Opprinnelig postet av Tango
Ramberg er den beste ballvinneren i laget!  Latterlig å snakke om taklingsvegring.
Toth er et klart bedre alternativ enn Hoås.


Jeg er rimelig uenig i deg i at Ramberg er den beste ballvinneren i laget. Han er flink til å lese spillet og avskjære pasninger, men han er ikke noen sterk takler og ballvinner i nære dueller.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 aug 06, 21:19
Opprinnelig postet av Tango
Ramberg er den beste ballvinneren i laget!  Latterlig å snakke om taklingsvegring.
Toth er et klart bedre alternativ enn Hoås.


Er denne her ironisk også eller ?? Er det en på laget som ikke greier å være ballvinner så er det i hvertfall Ramberg. Mye mulig at det skyldes skadene han har hatt.

Gerrbrand er midtstopper, men har tidligere også spilt både back og defensiv midtbane. Han beskrives som en rask, aggressiv og taklingssterk spiller. Han er også en typisk "spillende midtstopper" som sjeldent benytter seg av langpasninger men liker å bruke sin gode pasningsfot til å spille seg ut av situasjoner.

Hvis man ser her så kan han faktisk være det defensive ankeret vi leter etter på midtbanen, men da må vi lete etter enda en midtstopper. Og hvis de bruker han i denne rollen , så åker i hvertfall Ramberg lett ut.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 03 aug 06, 00:08
Toth er en bedre spiss enn hoås! Toth er motoren som jobber og sliter på topp hele kampen igjennom, gir seg aldri! hoås derimot blir for lett, ikke sterk nok i kroppen, faller fort.

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


zippi

Knøttespiller
Ble medlem: 30 jul 06
Innlegg: 46

Lagt til: 07 aug 06, 21:34
Tja, si det. Er like dårlige begge to. De fikk jo vist det en gang for alle mot Ham-Kam idag.......

---------------------------

FFK FFK FFK !!!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 07 aug 06, 21:45
I denne kampen var Toth langt under pari. De 2 byttene rett etter pause var med på å ødelegge kampen for våres del.

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 07 aug 06, 21:46
Nåja, synes ihvertfall Toth var helt forferdelig i dag. Sånn i etterkant burde nok Hoås fått spille lenger.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340